Als ik het hier vraag, wil ik hier ook graag antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Gebruik Google als antwoord op je vraag.
Die van ons was van de trap gevallenquote:
Je kan wel meer willen. Helemaal met zo'n toontje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik het hier vraag, wil ik hier ook graag antwoord op mijn vraag.
Ik hoorde anders niets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kan wel meer willen. Helemaal met zo'n toontje.
Ik zat ook al van ':')!'quote:
Whehehequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die van ons was van de trap gevallenMiddenvoetsbeentje ofzo gebroken
Het was net een piraat
Je kon hem ook zo mooi horen lopen enzo, prachtig.
Epic fail cat, die dingen komen toch altijd góéd op hun pootjes terecht?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die van ons was van de trap gevallenMiddenvoetsbeentje ofzo gebroken
Het was net een piraat
Je kon hem ook zo mooi horen lopen enzo, prachtig.
Je moet ook niet in discussie gaan met simpele mensen.quote:
Hij toevallig niet. Hij zat ook gewoon niet op te letten want hij speelde met z'n muisjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Epic fail cat, die dingen komen toch altijd góéd op hun pootjes terecht?
Daar ken ik er twee van. Hun argumenten... srsly, ik heb ook niet de beste argumenten maar zij slaan alles.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet ook niet in discussie gaan met simpele mensen.
Ze worden bij mij uiteindelijk altijd boos omdat ik 'slim loop te doen', ja hallo misschien moet je dan zelf geen achterlijke opmerkingen maken die nergens op slaan dan hoef ik je ook niet te zeggen dat dat niet waar is!
Zo herkenbaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet ook niet in discussie gaan met simpele mensen.
Ze worden bij mij uiteindelijk altijd boos omdat ik 'slim loop te doen', ja hallo misschien moet je dan zelf geen achterlijke opmerkingen maken die nergens op slaan dan hoef ik je ook niet te zeggen dat dat niet waar is!
Hahaha, epic faiiiilz0000rquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij toevallig niet. Hij zat ook gewoon niet op te letten want hij speelde met z'n muisje
Ik word daar ook altijd een beetje boos vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar ken ik er twee van. Hun argumenten... srsly, ik heb ook niet de beste argumenten maar zij slaan alles.
WTF, dat doe ik dus zo vaak in KLB, maar dan ben ik opeens arrogant en zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word daar ook altijd een beetje boos vanomdat ze totale onzin praten met een gezicht erbij alsof ze het allemaal beter weten. En dan moet ik er wel op in gaan
..
Even serieus, alleen iPhone hier. Hoe kun je die nu eens goed opbergen tijdens het hardlopen?quote:
Die is wel heel klein hihihi.quote:
Ja hoor, was gezelligquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:28 schreef Fascination het volgende:
Dus, Bt, was het gister nog leuk bij die vriend van je?
Hij begint weer hoor, over geschiedenis, dat je het wel degelijk nodig hebt in het dagelijks levenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik word daar ook altijd een beetje boos vanomdat ze totale onzin praten met een gezicht erbij alsof ze het allemaal beter weten. En dan moet ik er wel op in gaan
..
Uranus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Even serieus, alleen iPhone hier. Hoe kun je die nu eens goed opbergen tijdens het hardlopen?
Da's ook zo, toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij begint weer hoor, over geschiedenis, dat je het wel degelijk nodig hebt in het dagelijks leven
Het hangt er vanaf hoe je het brengt, en bovendien als ik in klb zou moeten beginnen met tegen mensen zeggen dat ze alleen maar bullshit posten dan ben ik nog wel even bezig en raak ik veel te gefrustreerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:29 schreef IQM het volgende:
[..]
WTF, dat doe ik dus zo vaak in KLB, maar dan ben ik opeens arrogant en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |