Tsja daar heb je ook wel een punt, als IQM's muze en grootste inspiratiebron zou de film eigenlijk naar mij vernoemd moeten worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die bescheidenheid siert je. Ik had op zijn minst verwacht dat jij onderdeel van die film zou uitmaken.
Die ga ik even checken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maccabees - Wall of Arms
Portugal. The Man - The Satanic Satanist
Julian Plenti - Julian Plenti is... Skyscraper
Arctic Monkeys - Humbug
Delorean - Ayrton Senna EP
zelf gepaintquote:
The Curious Case of Breathtakings Belly Buttonquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:17 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhw
[..]
Tsja daar heb je ook wel een punt, als IQM's muze en grootste inspiratiebron zou de film eigenlijk naar mij vernoemd moeten worden.
Nooit, hardlopen is voor losers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit in dubio, vandaag of morgen hardlopen..
Vandaag. Ik ga ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit, hardlopen is voor losers.
Kijk het voorfilmpje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Inglorious Bastards is toch een oorlogsfilm of ben ik kankerdom?
Echt kankerdomquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Inglourious Basterds.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef wolvendagen het volgende:
Geef gewoon eens antwoord op mijn vraag.quote:
Ter voorbereiding op een seksmarathon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nooit, hardlopen is voor losers.
Gebruik Google als antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geef gewoon eens antwoord op mijn vraag.
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit in dubio, vandaag of morgen hardlopen..
Klinkt als een prachtige filmquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:18 schreef IQM het volgende:
[..]
The Curious Case of Breathtakings Belly Button
Goed, ik zei dat dus net tegen een vriend en die zei "Het is geen oorlogsfilm want het gaat niet als in de geschiedenis"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Echt kankerdom
Nee eh, het is een oorlogsfilm. Met Brad Pitt. van Quentin Tortilla. Over zieke Nazi in elkaar schop soldaten.
Het ziet er zo zielig uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:17 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]!
:D
Onze kat heeft dat ook gehad
Dan is het wel oké ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ter voorbereiding op een seksmarathon.
Nee, want het valt moeilijk te categoriseren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Geef gewoon eens antwoord op mijn vraag.
GOED ARGUMENT, VRIEND VAN WD!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed, ik zei dat dus net tegen een vriend en die zei "Het is geen oorlogsfilm want het gaat niet als in de geschiedenis"
Zelfs toen ik de link naar de imdb pagina gaf waar staat bij genre "war" wilde hij nog niet toegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |