quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ja, dit verpest nu de hele serie.
Omdat ik in de waan ben dat hij in real life ook zo is, ook al is dat niet zo. En zo vind ik hem dus minder geloofwaardig omdat hij liever een kerel kust dan een hot chickquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op.Ik vind 'm nog steeds wel geloofwaardig overkomen sinds ik het weet.
siniti heb je toevallig die bill o reilly ''bingo'' pic ergensquote:
Hij is heul geen homo.quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
siniti heb je toevallig die bill o reilly ''bingo'' pic ergens?
Het was op het nieuws eerst want hij mocht van de EO niet, als homozijnde, met de Gay Pride meedoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is heul geen homo.M'n vader zei dat laatst ook en wilde maar niet geloven dat dat niet zo is.
Eerder omdat hij EO-presentator is, lijkt me.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was op het nieuws eerst want hij mocht van de EO niet, als homozijnde, met de Gay Pride meedoen.
Ik las een komma tussen Hoezo en is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef IQM het volgende:
[..]
"Hoezo is hij gay?"
- "Hij is homo, hoor."
Dat is geen argument.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerder omdat hij EO-presentator is, lijkt me.
Daarom: interpunctie, kinders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las een komma tussen Hoezo en is.
is die gemaakt door de beruchte fokhaoxorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
och, hij is gewoon te googlen
[ afbeelding ]
![]()
Nee als christen niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het was op het nieuws eerst want hij mocht van de EO niet, als homozijnde, met de Gay Pride meedoen.
die is toch homoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is heul geen homo.M'n vader zei dat laatst ook en wilde maar niet geloven dat dat niet zo is.
Oké, dus ik ga vanavond mijn fantasie vullen met Arie.quote:
Ik fantaseer ook alleen over lesbovrouwen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom heeft iedereen mij wijs gemaakt dat die gast homo is, ik heb een hele tijd gedacht dat hij dus homo was.. NU KAN IK FANTASEREN
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom heeft iedereen mij wijs gemaakt dat die gast homo is, ik heb een hele tijd gedacht dat hij dus homo was.. NU KAN IK FANTASEREN
succesquote:AMSTERDAM - EO-presentator Arie Boomsma zal deze zomer met zijn vriendin Kieu in Californïe trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |