quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik fantaseer ook alleen over lesbovrouwen.
Misschien minder naar je simpele vrienden luisteren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom heeft iedereen mij wijs gemaakt dat die gast homo is, ik heb een hele tijd gedacht dat hij dus homo was.. NU KAN IK FANTASEREN
Dus niet he.quote:
fan·ta·se·ren -seerde, h gefantaseerd zijn fantasie de vrije loop latenquote:
Heb jij z'n achtergrond nagetrokken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:40 schreef IQM het volgende:
En sowieso niet klakkeloos dingen aannemen.Research ftw.
Ik fantaseer stiekem maar over 1 persoonquote:
Nee, maar een bericht uit zijn eigen mond dat hij gaat trouwen met een vrouw met wie hij al een tijd lang samen is, bevestigt bij mij eerder het vermoeden dat hij hetero is dan wanneer iemand vertelt dat hij het niet is, omdat 'ie niet mee mocht doen aan de Gay Pride, omdat hij homoseksueel zou zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij z'n achtergrond nagetrokken?
Ben Affleck, of is hij toch ook geen homo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Welke bekende gaymen zijn nu echt knap? Kan me er zo even geen voor de geest halen.
Ik kijk niet naar Shownieuws.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar een bericht uit zijn eigen mond dat hij gaat trouwen met een vrouw met wie hij al een tijd lang samen is, bevestigt bij mij eerder het vermoeden dat hij hetero is dan wanneer iemand vertelt dat hij het niet is, omdat 'ie niet mee mocht doen aan de Gay Pride, omdat hij homoseksueel zou zijn.
Hihi, wat lief.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik fantaseer stiekem maar over 1 persoon
Laat maar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben Affleck, of is hij toch ook geen homo?
Die interieurdesigner van Oprah? Al is die niet écht knap...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:41 schreef Allure_ het volgende:
Welke bekende gaymen zijn nu echt knap? Kan me er zo even geen voor de geest halen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben Affleck, of is hij toch ook geen homo?
Ik ook niet.quote:
Ik creepy. Qua voorkomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ik vind Maik de Boer wel schattig.
Nee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik creepy. Qua voorkomen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |