Ik raak zelden gefrustreerd, gelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf hoe je het brengt, en bovendien als ik in klb zou moeten beginnen met tegen mensen zeggen dat ze alleen maar bullshit posten dan ben ik nog wel even bezig en raak ik veel te gefrustreerd.
Oh het is weer goed tussen jullie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die is wel heel klein hihihi.
[..]
Ja hoor, was gezelligbeetje tv gekeken de hele nacht. En ik ga zo weer weg naar Mandy en dan komt hij ook. Nog even genieten van mijn vakantie in m'n eigen stadje
!
Ja, en ja. Ik zei 'Sorry dat het gesprek gisteren zo stom liep. Maar ik vind het niet leuk als je op het laatste moment pas belt want dan krijg ik het idee dat je denkt dat ik wel a la minute beschikbaar bent en dat jij niet eens even 5 minuten vrij kunt maken om me te bellen.. Maar anyways, vriendinnetjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh het is weer goed tussen jullie?Jij hebt het initiatief genomen?
Dat zal lekker lopen ja.quote:
Ik heb een dag thuis of in de stad niets nodig wat met de WOII te maken heeft of zo hoor. Je kan mij niet wijs maken dat ik elke dag geschiedenis toepas in mijn eigen leven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's ook zo, toch?
Misschien niet 24/7 en altijd even bewust...
Gelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en ja. Ik zei 'Sorry dat het gesprek gisteren zo stom liep. Maar ik vind het niet leuk als je op het laatste moment pas belt want dan krijg ik het idee dat je denkt dat ik wel a la minute beschikbaar bent en dat jij niet eens even 5 minuten vrij kunt maken om me te bellen.. Maar anyways, vriendinnetjes?' en toen was 't weer goed. Tsja.
Kun je niet zo'n polsbandje kopen waar je een mp3 speler in kunt doen? Voor de volgende keer dan he.quote:
Definieer 'geschiedenis', hè... Je hebt inderdaad WOII niet vaak nodig in je dagelijks leven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een dag thuis of in de stad niets nodig wat met de WOII te maken heeft of zo hoor. Je kan mij niet wijs maken dat ik elke dag geschiedenis toepas in mijn eigen leven.
Normaal gebruik ik gewoon mp3speler die je kunt klemmen. Alleen die heb ik hier nu niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n polsbandje kopen waar je een mp3 speler in kunt doen? Voor de volgende keer dan he.
Stuur ik Emimich of Noorsbloed op je af. Je mag zelf kiezen wie.quote:
daar krijgen wij toch bans voorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Over WO II gesproken, in de Quest staat een artikel met de naam Holohoax.
Dag Ludo!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, Romeinse tijd, weet ik het, noem maar op. Ik heb de Romeinse cijfers niet bij geschiedenis geleerd maar bij wiskundequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Definieer 'geschiedenis', hè... Je hebt inderdaad WOII niet vaak nodig in je dagelijks leven.
remlof gaat nu alle Quests uit de schappen halen.quote:
Neen. Ik heb sowieso geen zakken. Daarnaast moet het vast zitten anders is het vervelend. Ik fabriceer hem wel op de één of andere manier vast aan mijn bovenarm.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:39 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Heb je toevallig een broek waarvan de zakken een rits hebben?
Elastiekquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neen. Ik heb sowieso geen zakken. Daarnaast moet het vast zitten anders is het vervelend. Ik fabriceer hem wel op de één of andere manier vast aan mijn bovenarm.
Ik ontken het nergens.quote:
Bt kreeg een keer een ban voor een sarcastische opmerking over de hollekast.quote:
Voordat ik hier op inga... die vriend had het zeker over het vák geschiedenis?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, Romeinse tijd, weet ik het, noem maar op. Ik heb de Romeinse cijfers niet bij geschiedenis geleerd maar bij wiskunde
Ik las pas in de krant dat het ontkennen van de holocaust pas niet mag als het is bedoeld om iemand te kwetsen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef LudoSanders het volgende:
Jawel, je zei Holohoax. Iets in context lezen doen we niet aan.quote:
Royal sadnessquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bt kreeg een keer een ban voor een sarcastische opmerking over de hollekast.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ElastiekLekker voor de bloedsomloop
Terecht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik las pas in de krant dat het ontkennen van de holocaust pas niet mag als het is bedoeld om iemand te kwetsen.
belachelijkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik las pas in de krant dat het ontkennen van de holocaust pas niet mag als het is bedoeld om iemand te kwetsen.
moet je eens op de weblog kijken, komt onderhand een hele tube tandpasta uit een bult op de rug bij iemandquote:
Volgens wie, de joden? Die hebben een levendige fantasie hoor, de boefjes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe vaak vrouwen dat wel niet tegen me gezegd hebben...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef Allure_ het volgende:
Elizabeth: And those are the words of a gentleman! From the first moment I met you your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realise that you were the last man in the world that I could ever be prevailed upon to marry!
Ja wtf, hoe krijg je zoiets op je rug?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
moet je eens op de weblog kijken, komt onderhand een hele tube tandpasta uit een bult op de rug bij iemand
Jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Voordat ik hier op inga... die vriend had het zeker over het vák geschiedenis?Ik dacht gewoon... geschiedenis.
Cyste.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wtf, hoe krijg je zoiets op je rug?![]()
vroeg ik me dus ook al afquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wtf, hoe krijg je zoiets op je rug?![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:46 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.coldplay.com/videostrawberry.php
Vette clip
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:48 schreef IQM het volgende:
[..]
Hoe vaak vrouwen dat wel niet tegen me gezegd hebben...
Doe ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Kijk nou eens mee om 8 uur.
Welke film ook alweer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
Kijk nou eens mee om 8 uur.
.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:46 schreef elfzesendertig het volgende:
http://www.coldplay.com/videostrawberry.php
Vette clip
Sinds wanneer houd jij van Coldplay?quote:
Andy in die dating showquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:53 schreef IQM het volgende:
Godver, ik heb zin om weer onwetend te zijn over het fenomeen Andy Kaufman, om daarna Man on the Moon te gaan kijken, zijn biografieën te lezen en al die documentaires te zien.
soms zitten er wel geile milfs tussen hoorquote:
NIET GRAPPIGquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sinds wanneer houd jij van Coldplay?
Jaaaasoooooon toooo bad you didnt pick my precious Amaaaaaaandaaaaa but we don't mind you wouldn't be able to handle her anywayyyyyyyquote:
Zo, ik moest echt keihard lachenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaaaasoooooon toooo bad you didnt pick my precious Amaaaaaaandaaaaa but we don't mind you wouldn't be able to handle her anywayyyyyyy
Now meet my beautiful daaaaaaaaughteeeeeeeer Amaaaaaaaandaaaa
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jaaaasoooooon toooo bad you didnt pick my precious Amaaaaaaandaaaaa but we don't mind you wouldn't be able to handle her anywayyyyyyy
Now meet my beautiful daaaaaaaaughteeeeeeeer Amaaaaaaaandaaaa
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:01 schreef Maisnon het volgende:
Was ook een keer een moeder bij die een beugel had, maar al lang niet meer nodig had. Maar ze hield hem toch in zei ze omdat ze er jonger door uitzag!_
!!
_!
quote:
Hij bedankt zijn grootste fan IQM hier.quote:
Hij jou alleen niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Worrrrd.
[gers]Ik zou Barney echt wel geven.[/gers]
gadverdamme ben geen homoquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef Allure_ het volgende:
Worrrrd.
[gers]Ik zou Barney echt wel geven.[/gers]
Godverdommequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Nou ja, Barney misschien wel, maar Neil Patrick Harris is zo straight als een cirkel.
Knappe mannen zijn vaak homo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ja, dit verpest nu de hele serie.
Welnee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Godverdomme.
Ja, dit verpest nu de hele serie.
dit klopt niet ik ben namelijk geen homoquote:
Te voorspelbaar, los van het feit dat Fas 'vaak' zei.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:23 schreef gers het volgende:
[..]
dit klopt niet ik ben namelijk geen homo
quote:
Yeah, but I've been there too.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben in de war. Dit neemt echt zijn geloofwaardigheid weg.
IQM, bedankt.
Waar slaat dat nu weer op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben in de war. Dit neemt echt zijn geloofwaardigheid weg.
IQM, bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |