Nog beter inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Vaak is er ook wel een directe link naar de playlist en die kan je ook hier neerzetten.
6 Maanden maar is inderdaad vreemd. Zullen ze verwachten dat er dan meer of minder geld beschikbaar is?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef quirina het volgende:
6 maanden geld voor Katherine en dan weer een rechtzaak?
Ik denk dat ze binnen zes maanden verwachten de erfenis rond te hebben, dit zal een soort voorschotregeling zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
6 Maanden maar is inderdaad vreemd. Zullen ze verwachten dat er dan meer of minder geld beschikbaar is?
Ze wil alleen zichzelf als 3e executeur hebben... Niet inhoudelijk aanvechten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef Shitney het volgende:
Er stond toch in zijn testament dat iedereen die het testament aan zou vechten automatisch de erfenis zoals in het testament gesteld zou verliezen? Waarom wil Katherine het dan toch aanvechten? En heeft dat zin? Wie weet er iets over het amerikaanse erfrecht wat dat betreft?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze wil alleen zichzelf als 3e executeur hebben... Niet inhoudelijk aanvechten.
Schijnt dat dat dan niet "telt" voor de zeiken=zero regeling
Ja volgens mij stond er ergens dat ze bij de besprekingen wil zijn, `a third place at the table.´quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze wil alleen zichzelf als 3e executeur hebben... Niet inhoudelijk aanvechten.
Schijnt dat dat dan niet "telt" voor de zeiken=zero regeling
Hij had er 3 benoemd, een heeft afgehaakt volgens mij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:17 schreef Shitney het volgende:
Wat apart dat dat niet telt. Hij zal haar niet voor niks geen executeur hebben benoemd. Ik vind het sowieso wel apart dat je je zoons testament, dat voor een buitenstaander toch echt niet vreemd of krankzinnig overkomt, aanvecht. Als je zo begaan bent met je kind dan respecteer je zijn wensen toch?
quote:Willen/kunnen jullie van dat soort filmpjes in het vervolg alleen deel 1 posten en er dan gewoon bij zeggen hoeveel delen er zijn? Youtube linkt toch automatisch naar de volgende delen en het scheelt nogal wat scrollen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hij had er 3 benoemd, een heeft afgehaakt volgens mij.
Barry Siegel zou afgehaakt hebben inderdaad. Maar in het testament staat ook dat als een van hen zou afhaken, er geen vervanging benoemd hoefde te worden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hij had er 3 benoemd, een heeft afgehaakt volgens mij.
Als ik het testament goed begrijp mogen ze een derde of meerdere vervangers aanwijzen als geen van hen willing or able is om als co-executors op te treden. Als dat wel het geval is, als iemand van de genoemden willing and able is, dan hoeft voor de anderen geen vervangen benoemd te worden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat branca en mc clainn dan zelf een derde moeten aanwijzen?
Geweldig, dankjewel!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Komt voor elkaar.....
Bestaat uit 6 delen
Inderdaad, die twee zal hij hebben gekozen en vertrouwd om hun zakelijk instinct.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef matthijst het volgende:
Ik denk dat hij de beste mensen wilde hebben om voor zijn nalatenschap te zorgen.
De helft vd Jacksons is failliet.
Branca heeft in het verleden goeie deals voor hem geregeld:Thriller video, Beatles catalog...
De belastingdienst staat niet in dat overzicht.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef matthijst het volgende:
Eindelijk: Jacksons financien in 2007 openbaar. Zoals altijd al verwacht: hij was bij lange na niet failliet:
Het lijkt mij een fitte sterke ouwe tang, en als ze nog 10 jaar leeft, hebben de kids iig een vertrouwd iemand in hun buurt gehad, bovendien zijn ze hun hele leven al hoofdzakelijk opgevoed door nanny's. Bovendien hield Michael erg veel van zn zachtaardige moeder.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, ik vind het niks, dat die ouwe tang voor die kids moet gaan zorgen. Ik had stiekem gehoopt dat die rechter ook wel zou inzien dat een 79-jarige niet bepaald geschikt is als opvoeder, en al helemaal niet omdat ze er van die ouwerwetse ideeen op na houdt. Dan zitten er straks 3 Jehova-kindjes in dat huis die op zondag de watch tower moeten rondbrengen van oma
Eens. Helemaal omdat moeders vanmiddag nog heeft gezegd dat ze wel veel contact heeft met Joe, dat hij regelmatig over de vloer komt en dat hij wel een rol in de opvoeding zal spelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, ik vind het niks, dat die ouwe tang voor die kids moet gaan zorgen. Ik had stiekem gehoopt dat die rechter ook wel zou inzien dat een 79-jarige niet bepaald geschikt is als opvoeder, en al helemaal niet omdat ze er van die ouwerwetse ideeen op na houdt. Dan zitten er straks 3 Jehova-kindjes in dat huis die op zondag de watch tower moeten rondbrengen van oma
pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens. Helemaal omdat moeders vanmiddag nog heeft gezegd dat ze wel veel contact heeft met Joe, dat hij regelmatig over de vloer komt en dat hij wel een rol in de opvoeding zal spelen.
En omdat zij zelf ook geen problemen heeft met kinderen meppen.
En omdat ze gewoon een oud lijk is. Als ze het al niet voor haar eigen kinderen kan opnemen dan kan ze als bejaarde helemaal haar kleinkinderen niet opvoeden.
Daar zijn ze dan lekker mee, dat is de strengste Jehova die er in de familie rondloopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef JX het volgende:
Rebbie gaat ook een grote rol spelen in de opvoeding - toch?
Dat kind gedroeg zich als elk kind van die leeftijd dat in een onbekende omgeving een overdonderend gebeuren meemaakt, hij zoekt soelaas bij de eerste de beste volwassene in zijn buurt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Euridice het volgende:
[..]
pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.
Ik heb geen idee? kwamen ze weleens bij oma?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Euridice het volgende:
[..]
pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.
kan zijn, maar dan nog, mijn moeder is 78 jaar en superfit, zeker geen ouwe tang, zij komt nog van de generatie koekje met thee na school, en mn kinderen zijn dol op haar. Dat moet je toch aanspreken als creche-hater..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kind gedroeg zich als elk kind van die leeftijd dat in een onbekende omgeving een overdonderend gebeuren meemaakt, hij zoekt soelaas bij de eerste de beste volwassene in zijn buurt.
Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Euridice het volgende:
[..]
Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael.
Inderdaad, en dat had ie van zn moeder..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef piepie het volgende:
[..]
Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.
Fijn voor je. Mijn schoonmoeder was ook 78 jaar en fit als een hoentje doordat ze dagelijks minstens 20 kilometer fietste in een straf tempo. Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:29 schreef Euridice het volgende:
[..]
kan zijn, maar dan nog, mijn moeder is 78 jaar en superfit, zeker geen ouwe tang, zij komt nog van de generatie koekje met thee na school, en mn kinderen zijn dol op haar. Dat moet je toch aanspreken als creche-hater..
Die kinderen zijn het wel gewend inmiddels natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
Sinds die kinderen er zijn heeft hij toch ook geen concerten meer gegeven. Alles stond in het teken van zijn kinderen. Hij heeft er een prachtig nummer over geschreven: You are my Life, en zo was het ook voor hem. De rest werd bijzaak, kinderen op 1.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Wie weet ,missschien lagMJ wel 6 uur per dag te pitten.Maar heeft ie meer tijd doorgebracht met z'n kids ,dan stellen die kinderen nemen en als maar gebruik maken van oma's opa's en uit willen gaan..We weten het niet..Gaat me ook niks aan.Eerst de balk in eigen oog zoeken.Ik "denk dat MJ een lieve vader was.Dat balkon gedoe vergeef ik maar vergeet ik nooit..Dat vond ik vreselijk
de mijne doet dat ook en zwemt ook dagelijks een paar honderd meter..oepsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Fijn voor je. Mijn schoonmoeder was ook 78 jaar en fit als een hoentje doordat ze dagelijks minstens 20 kilometer fietste in een straf tempo. Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
Met je eens,maar balkon actie is zo stommm,zou die zelf misschien ook wel terug willen draaien als ie alles kon lezen..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:52 schreef piepie het volgende:
[..]
Sinds die kinderen er zijn heeft hij toch ook geen concerten meer gegeven. Alles stond in het teken van zijn kinderen. Hij heeft er een prachtig nummer over geschreven: You are my Life, en zo was het ook voor hem. De rest werd bijzaak, kinderen op 1.
Dat van dat balkon was een domme actie, heeft hij zelf ook toegegeven. Gewoon in zijn enthousiasme iets te ver gegaan, maar hij had het kindje goed vast.
hindoe-gebruik is om je baby vanaf een hoogte naar beneden te flikkeren in een hangmat. zag er onlangs nog een reportage over, een soort doop en zorgt voor geluk, wie weet had papa Michael dit in het hoofd, toen ie die aktie deed..hij was nogal beinvloedbaar door allerlei religies.. ( en had Bashir hem dit verteld)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Met je eens,maar balkon actie is zo stommm,zou die zelf misschien ook wel terug willen draaien als ie alles kon lezen..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket..trustehh
ja dat heb ik ook gezien, heftig wat die gasten doen met die baby's ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:06 schreef Euridice het volgende:
[..]
hindoe-gebruik is om je baby vanaf een hoogte naar beneden te flikkeren in een hangmat. zag er onlangs nog een reportage over, een soort doop en zorgt voor geluk, wie weet had papa Michael dit in het hoofd, toen ie die aktie deed..hij was nogal beinvloedbaar door allerlei religies.. ( en had Bashir hem dit verteld)
Wat schattig ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket..trustehh
ja hè, heel zielig, maar ik moest gelijk denken aan die balkonscene met Blanket..\quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:12 schreef piepie het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook gezien, heftig wat die gasten doen met die baby's ...
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:51 schreef sig000 het volgende:
Die kinderen zijn het wel gewend inmiddels natuurlijk.
Het was wel allemaal supertoevallig met Bashir in de buurt..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Pakistan is een groot land hè? Ik weet al niet eens de lokale gebruiken in Limburg dus het lijkt me sterk dat iedere Pakistaan op de hoogte is van de gooi-je-kind-van-het-balkon-traditie. Laat staan dat ze het er mee eens zijn.
Insinueer je nou dat Bashir ervoor gezorgd heeft dat MJ dat kind over het balkon hing?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:30 schreef Euridice het volgende:
[..]
Het was wel allemaal supertoevallig met Bashir in de buurt..
En toen Michael zag dat er een grote menigte onder het raam stond ipv van een hangmat om 'em op te vangen besloot hij als verstandige vader dat kind weer naar binnen te halen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:30 schreef Euridice het volgende:
Het was wel allemaal supertoevallig met Bashir in de buurt..
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat Bashir ervoor gezorgd heeft dat MJ dat kind over het balkon hing?
Ja ik weet dat ze dat een jaar eerder bedenken, vandaar dat ik schreef er even tussendoor gejast ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zeker, maar in de mode niet zo gauw, waar jij naar keek in de Telegraaf is vorig jaar zomer bedacht, en toen leefde meneer J nog.
Als je niet MJ heet kom je waarschijnlijk onder toezicht te staan wegens onverantwoordelijk gedrag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:51 schreef piepie het volgende:
Zelf denk ik dat de balkonscène niets meer en niets minder was dan Michael als trotse vader die zijn fans de nieuwe baby wilde laten zien, maar dat in zijn enthousiasme op een wat ongelukkige manier deed.
Als je dan Michael Jackson heet dan achtervolgt dit je natuurlijk jaren later nog ...![]()
Over de doden niets dan goeds enzo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef piepie het volgende:
Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.
Minstens 1 keer, want daar is een filmpje vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds enzo?
Vraag me af of hij ooit een luier heeft verschoond...
Die trend begon vorig jaar al. Nu weet ik wel dat de mode-industrie op de trends vooruit loopt maar dit zou een beetje te gek zijn. Toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:29 schreef piepie het volgende:
Even iets heel anders, een mode-item.
Vanochtend in de Telegraaf over de nieuwe trend in heren t-shirts, laag uitgesneden hals dus.
Zou dit mode-item er even snel tussendoor zijn gejast omdat we deze maand zoveel beelden van Michael zien met zijn witte t-shirt?
Of gewoon puur toeval?
Jammer, ik had de link naar het artikel met de foto's hier gezet, maar is alleen leesbaar voor abonnees dus ...![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Duidelijk dat het vader en zoon is! Ze hebben zelfs dezelfde schoenen!
Ja, nu kunnen we er niet meer omheen, dit is het ultieme bewijs!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
De manier waarop de veters zijn gestrikt dacht ik eigenlijk dat ze neven van elkaar zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het wel schattig,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Mag wat mij betreft inderdaad wel een heel stuk af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Lelijk vind ik hem zeker niet. Juist de knapste van de drie. Maar desondanks de minst aantrekkelijke, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat is denk ik ook een beetje de leeftijd, hij zit in die tussen tafellaken en servet fase, niet klein genoeg meer om ubercute te zijn en nog niet groot genoeg om al persoonlijkheid te hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kindZijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajestyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Maar wie zijn die anderen dan? Dat moeten dan toch minstens ooms, neefjes of spermadonoren zijn.
Lelijk???quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kindZijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajesty
Het kindje wordt gewoon wat bedolven onder dat haar. Die scheiding zit ook zo vreemd. Een staartje zou denk ik leuker staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Shitney het volgende:
Als mijn jongens zulk mooi haar hadden knipte ik het ook niet af hoor! Wat zeg ik, als ik zelf zulk mooi haar had... Ben echt jaloers op dat haar.
Wat ik trouwens erg leuk aan deze kinderen vind is dat het niet zulke opgedirkte celebkids zijn, ze hebben altijd zulke normale kinderkleren aan en geen overgestileerde designeroutfitjes. Het ziet er allemaal uit alsof het van H&M komt.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Shitney het volgende:
OP TMZ staat trouwens een video waarin die gasten van TMZ vragen over de MJ case beantwoorden, dat is behoorlijk informatief.
quote:Jacko ‘on verge of breakdown’
By NICK PARKER
Chief Foreign Correspondent
Published: Today
MICHAEL Jackson showed "signs of cracking up" over his looming London gigs - just 13 days before he died, The Sun can reveal.
A psychiatrist reported the singer appeared close to a nervous breakdown.
His behaviour was disturbingly erratic - one moment he was excited and "almost manic" about his spectacular comeback, the next he would lapse into silence while staring into space.
Last night a source close to inquiries into Jackson's death said the star was "clearly not mentally or physically equipped to cope" with his 50-night run at the O2 Arena.
But he added: "Michael was always adamant the show must go on - to the point where he was obsessed with the idea he would be 'killed' if he couldn't go on stage.
"He had been backed into a corner and was falling apart under the strain."
The psychiatrist, who has not been named, saw Jackson twice.
The first time he spoke frankly about his childhood, his problems with prescription drugs and his obsession that his skin cancer was "God's punishment".
Jackson, 50, was warned his painkiller addiction was dangerous. He was even urged to employ a personal "sober coach" to control his dosage on tour.
The psychiatrist told other Jackson medics, including skin specialist Dr Arnold Klein, that the follow-up visit on June 12 caused him "deep concern".
He said Jackson fell silent after refusing to show a small scar from cancer surgery on his chest.
And he clammed up again as a programme was outlined to gradually wean him off the drugs which claimed his life less than two weeks later.
The source said: "Michael had been candid at their first meeting, but showed clear signs of cracking up when he saw him again.
"They discussed if it would be possible to cancel or postpone the gigs."
Jackson had already put back the start of his O2 shows from July 8 to 13 - saying it was for fine tuning. But, after the star's death in Los Angeles, there were claims he had been struggling with gruelling rehearsals and stage fright.
Meanwhile his mum Katherine, 79, voiced her suspicions about his death.
She told US talk show host Geraldo Rivera: "All I know is my son is dead, and I don't think he just died of natural causes or whatever. He's too young.
"Something happened. I don't know what it was."
JACKSON wanted to make a new Spider-Man movie, it emerged last night. Marvel Comic legend Stan Lee, 86, said they spoke about it at the star's Neverland Ranch - and Jacko might even have played the main role.
Lee told a San Diego comic convention: "He wanted to do Spider-Man. I'm not sure whether he just wanted to produce it or wanted to play the role."
Pressed on whether he thought Jacko would have played the superhero, he replied: "I suspect so."
denk dat hij geen concerten meer heeft gegeven,i.v.m die rechtszaken die tegen hem geweest zijnquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:52 schreef piepie het volgende:
[..]
Sinds die kinderen er zijn heeft hij toch ook geen concerten meer gegeven. Alles stond in het teken van zijn kinderen. Hij heeft er een prachtig nummer over geschreven: You are my Life, en zo was het ook voor hem. De rest werd bijzaak, kinderen op 1.
Dat van dat balkon was een domme actie, heeft hij zelf ook toegegeven. Gewoon in zijn enthousiasme iets te ver gegaan, maar hij had het kindje goed vast.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef majo76 het volgende:
[..]
volgens mij was hij niet zo populair meer
zo populair als dat hij nu is,had hij nooit meer geworden als hij niet dood was gegaanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:17 schreef Shitney het volgende:
[..]
![]()
Dit is in het licht van de gebeurtenissen wel een heel grappige opmerking!
Dus dat betekent niet dat blanket de zoon is van Omerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
De berichtgeving wordt steeds debieler. zij is de enige die zwart draagt!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef Rosalyne het volgende:
On July 11, the three children enjoyed a day in the sun with their family at Katherine’s Encino, Calif., estate.
[ afbeelding ]
Paris may be hyper-strong while in front of the cameras but deep inside, she’s the one who most suffers! X17Online paparazzi spotted Paris at home - her grandparent’s Encino estate and what we see is a devastated young lady… By the way, she’s the ONLY family wearing black since Michael’s death…
http://glossymagazine.ro/(...)kson%E2%80%99s-death
Wie?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Omer is niet de vaderquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Prince natuurlijk. Omer is zijn vader, remember
En op die foto's wrijft ze in haar ogen. Ok, ze kan aan het huilen zijn maar voor hetzelfde geld zit er iets in haar oog.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef N.icka het volgende:
[..]
De berichtgeving wordt steeds debieler. zij is de enige die zwart draagt!!!![]()
Misschien zat de rest van haar kleding in de was
Figures!quote:Vrouwen hebben liever Stephen Fry dan Brad Pitt
Uitgegeven: 4 augustus 2009 10:27
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 10:27
AMSTERDAM - Gesteld voor de keuze hebben vrouwen liever de Britse schrijver/acteur Stephen Fry als partner dan de Amerikaanse acteur Brad Pitt.
© ANP
In een onderzoek gehouden op het komediefestival Fringe Festival in Edinburgh gaf 40 procent de voorkeur aan de genen van Fry voor het nageslacht.
Pitt kwam met 36,7 procent op de tweede plaats. Blijkbaar hebben vrouwen dus liever slimme mannen met humor dan knappe vaders voor hun kinderen.
Dat meldt het Britse OK Magazine op de website.
De ranglijst van mannen wiens sperma de vrouwen absoluut zouden vermijden wordt aangevoerd door Michael Jackson, gevolgd door de Britse komiek Russell Brand en voetballer Wayne Rooney.
© NU.nl
Je zou bijna denken dat die Omar het billenmaatje van MJ was. Hij dartelt al heel wat jaartjes om hem heen. Langer dan al zijn andere jonge-jongetjes-vriendjes. (webster, dat home alone geval etc)quote:
Jep, Omer had een paar jaar bij MJ gewoondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die Omar het billenmaatje van MJ was. Hij dartelt al heel wat jaartjes om hem heen. Langer dan al zijn andere jonge-jongetjes-vriendjes. (webster, dat home alone geval etc)
Macaulay Culkin..die was het![]()
Tja wie weet...1e jaren nog onschuldig en daarna werd het intiem? Hij staat wel op heel veel foto's en filmpjes. En hij is nu ook weer overal bij. Het is geen kind of familie van MJ....dus doet die daar dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef matthijst het volgende:
Omer als MJ's holmaatje, mja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen
Maar zijn ouders woonden ook op Neverland.... Waren dat zijn pimps?
Maar Omer zei eerst dat hij wel de zoon was van Michael en wilde een DNA test doen voor bewijsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Tja wie weet...1e jaren nog onschuldig en daarna werd het intiem? Hij staat wel op heel veel foto's en filmpjes. En hij is nu ook weer overal bij. Het is geen kind of familie van MJ....dus doet die daar dan?
Hij loopt nu ook met de zonen van MJ buiten. Ik vind maar weird allemaal.
En tuurlijk kan het "een vriend' zijn...maar dan nog...al die kind-jongetje vriendschappen verwaterde op een gegeven moment (in ieder geval op beeld) en die knakkers waren ook niet bij de memorial.
(Kan trouwens best zo zijn dat Joe in de waan wordt gelaten dat Omer/Omar de zoon van MJ is omdat niemand het lef heeft om te zeggen dat MJ homo/bi was?)
Toch verdachtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Omer zei eerst dat hij wel de zoon was van Michael en wilde een DNA test doen voor bewijs
Oja een paar dagen later zei Omer ik ben niet de zoon van Michael
dat bedoel ik aandacht te kort denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Toch verdacht*intriges, intriges*
Nou ja , hij zei , hij zei....... Dat is wat de roddels zeggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Omer zei eerst dat hij wel de zoon was van Michael en wilde een DNA test doen voor bewijs
Oja een paar dagen later zei Omer ik ben niet de zoon van Michael
Gezien het grote aantal mafkezen die op dit soort beroemdheden af komen zou het me niets verbazen ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef matthijst het volgende:
Omer als MJ's holmaatje, mja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen
Maar zijn ouders woonden ook op Neverland.... Waren dat zijn pimps?
euhhh maar dan zou die omer/omar alsnog MJ z'n zoon zijn? neuhhhhhh dat kan niet. Toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef Anonymousz het volgende:
@ Blanket
Is toch ook mogelijk dat Blanket de kleinzoon is van Michael
Dat zeg ik toch de hele tijd al!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef Anonymousz het volgende:
@ Blanket
Is toch ook mogelijk dat Blanket de kleinzoon is van Michael
je hebt gelijkt Omer is gewoon maatje van hemquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef blanket het volgende:
[..]
euhhh maar dan zou die omer/omar alsnog MJ z'n zoon zijn? neuhhhhhh dat kan niet. Toch?
Ja ja sorry ik twijfel te veelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch de hele tijd al!
Hoewel de holmaatjes> omer vader van blanket theorie ook wel enige serieuze aandacht verdient.
Als Omer de vader zou zijn van Blanket. Dan zouden Prince en Paris ook niet van MJ zijn. Want waarom de 1e 2 kids met eigen zaad en de jongste met ander zaad? En inderdaad...wie is de moeder dan...hmmm nog eens prive-filmpjes bekijken wat daar allemaal rond looptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:
als Omer de vader zou zijn wie is dan de moeder? Of bedoelen jullie dat Omer zijn zaad beschikbaar heeft gesteld aan een draagmoeder om op deze wijze het kind aan MJ te geven?
Michael is de biologische vader van de 3 kids klaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Als Omer de vader zou zijn van Blanket. Dan zouden Prince en Paris ook niet van MJ zijn. Want waarom de 1e 2 kids met eigen zaad en de jongste met ander zaad? En inderdaad...wie is de moeder dan...hmmm nog eens prive-filmpjes bekijken wat daar allemaal rond loopt![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Michael is de biologische vader van de 3 kids klaar
dat hoop ikquote:
Results for 'blanket'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Eff vraagje.Weet iemand hoe Blanket in het Japans heet.Bvd![]()
jij heetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Results for 'blanket'
English Japanese
blanket moufu, buranketto
Hehehehe zoietsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij heet
blanket moufu, buranketto?
Iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Hehehehe zoietsVroeg iemand wat Blanket in ut japans was....kwam een translator tegen...garantie tot de hoek natuurlijk
![]()
Wat is die Debbie Rowe lelijk heh?? Van alle vrouwen in de wereld die hij had kunnen krijgen (hypothetisch) komt die met haar thuis
Toendertijd wel ja. Dat schijnt nog wel echte liefde geweest te zijn. Maar omdat ze um geen kindjes wilde geven is het geplofd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik vind Liza Presley veel en veel knapper
Ja maar Lisa is waarschijnlijk een stuk minder intelligent (haar pa was ook al niet 1 van de slimste) en iq zal voor MJ vast meegeteld hebben bovendien prefereerde ie lichte/blanke genen boven de donkere genen wat Lisa meedraagt (donker haar). Wie weet wilde ze het ook gewoon niet, ze had al kids en voor het geld hoefde ze het al helemaal niet te doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Hehehehe zoietsVroeg iemand wat Blanket in ut japans was....kwam een translator tegen...garantie tot de hoek natuurlijk
![]()
Wat is die Debbie Rowe lelijk heh?? Van alle vrouwen in de wereld die hij had kunnen krijgen (hypothetisch) komt die met haar thuis
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef Rosalyne het volgende:Ik denk dat die octopus woman (de moedervan die 8 ling) de moeder is van Blanket
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Results for 'blanket'
English Japanese
blanket moufu, buranketto
Tuurlijk was het een deal...maar je kan die deal toch ook met een mooiere vrouw maken? Daar heb je Debbie niet voor nodig. Daarbij zijn er in het begin wel gezellige gezinsfoto's gemaakt. Alsof ze een happy family warenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef hondjes het volgende:
Denk dat het gewoon een deal was..de een wilde kindjes, de ander wilde geld.
of de anderen, want kan ook zijn dat zijn grote vriend Arnold K ook met de deal meedeed.
En bij Blanket zal er ook wel zo een deal met die chauufeur en zijn Noorse vrouw zijn aangegaan.
Sprekend!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef Rosalyne het volgende:Ik denk dat die octopus woman (de moedervan die 8 ling) de moeder is van Blanket
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja...die hadden we nog niet gehad hehehehhe Die Liza is toch onlangs van een 2-ling bevallen ofzo? Zal MJ ook wel de pest in gehad hebben. Waarom nu wel en toen nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht eerst dat Liza de moeder was van Prince en Paris
Misschinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Oh ja...die hadden we nog niet gehad hehehehhe Die Liza is toch onlangs van een 2-ling bevallen ofzo? Zal MJ ook wel de pest in gehad hebben. Waarom nu wel en toen niet
Omdat die dokter voor hem werkte en die Rowe was weer de verpleegster..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk was het een deal...maar je kan die deal toch ook met een mooiere vrouw maken? Daar heb je Debbie niet voor nodig. Daarbij zijn er in het begin wel gezellige gezinsfoto's gemaakt. Alsof ze een happy family warenEn hij is d'r getrouwd...waarom in hemelsnaam?? Voor een deal hoef je niet te trouwen...of het was part of the deal. Denk eerder dat die dat als jehovah getuige heeft gedaan (het trouwen). Maar goed waarom heeft die dat dan niet met de moeder van Blanket gedaan? Pffff ik word hier moe van
Mee eens...zit ook wel wat in. Maar voor iemand die een perfectionist was (schijnt hij geweest te zijn) heeft die wel een slechte smaak danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Omdat die dokter voor hem werkte en die Rowe was weer de verpleegster..
dus dan bleef het lekker in het kringetje, wel zo veilig..hoe minder het wisten ,
zeg ook maar wat hoor,
Triest is dat heh. Je zal zien dat, dat steeds meer zal gebeuren. Zeker nu je medicijnen online kan bestellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef Felixa het volgende:
NU op RTL8 Dr Phil, over medicijnverslaving.
Dit geld is een voorschot op de erfenis. Dat moet nog allemaal uitgezocht worden en dat gaat heel lang duren. Mocht er over 6 maanden nog geen duidelijkheid over de erfenis zijn, dan wordt die voorschotregeling waarschijnlijk verlengd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:27 schreef quirina het volgende:
Ze krijgt nou geld voor een half jaar , dus ik verwacht over een half jaar weer een rechtzaak.
Mbt de kinderen bedoel je toch? Ik weet niet hoe dat werkt. In MJ's testament stond dat als moeder niet in staat was ze naar Diana Ross zouden gaan. Maar als moeder nu een eigen testament maakt waarin ze zet dat de kinderen naar Rebbie gaan? Ik heb echt geen idee....juristen in de zaal?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Als Ma Jackson overlijdt en als de kids nog minderjarig zijn
komt er weer een rechtszaak of niet
Vind um ook wel op die Arnold Klein lijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef sunny16947 het volgende:
kijk even wat er op zijn blazer staat:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Staat misschien nog wel wat onder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef tass het volgende:
Ik vind wel dat ie dezelfde oogopslag heeft als zijn vader![]()
Enne ik denk niet dat je zomaar met Jackson Junior mag rondlopen hoor
Dan gaat MJ's testament volgens mij voor tenzij er zwaarwegende redenen zijn om dit niet te doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Mbt de kinderen bedoel je toch? Ik weet niet hoe dat werkt. In MJ's testament stond dat als moeder niet in staat was ze naar Diana Ross zouden gaan. Maar als moeder nu een eigen testament maakt waarin ze zet dat de kinderen naar Rebbie gaan? Ik heb echt geen idee....juristen in de zaal?
Volgens dat bericht zou hij ook weer in Noorwegen zijn en zijn leven daar hebben opgepakt, maar nu zie je hem gewoon wandelen met zijn broertjes(lijkt mij niet dat hij ze elk weekend komt opzoeken, maar dat hij zoals eerst werd verklaard gewoon bij die fm Jackson logeert).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef blanket het volgende:
[..]
(maar goed die knul schijnt verklaard te hebben dat hij niet de zoon van MJ is...waarom zou die daar om liegen? lijkt mij dat als hij wel zijn zoon is...hij er misschien wel een slaatje uit kan slaan)
Heb ik ook gelezen ja. Erg vaag allemaal. Dan was die toch niet MJ's billenmaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Volgens dat bericht zou hij ook weer in Noorwegen zijn en zijn leven daar hebben opgepakt, maar nu zie je hem gewoon wandelen met zijn broertjes(lijkt mij niet dat hij ze elk weekend komt opzoeken, maar dat hij zoals eerst werd verklaard gewoon bij die fm Jackson logeert).
Waarom heeft hij eigenlijk niet in een interview op de tv verklaart dat MJ niet zijn vader is.
Het was een vaag artikel en niet eens recente foto's erbij.....
Volgens mij kun je kinderen niet erven hoor. Ik denk wel dat de wensen meegenomen worden maar als Debbie Rowe een betere band met de kinderen had gehad en ze zelf had opgeeist dan was het helemaal niet ondenkbaar dat ze daar heen gaan ondanks het testament.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan gaat MJ's testament volgens mij voor tenzij er zwaarwegende redenen zijn om dit niet te doen.
Als Diana Ross in de tussentijd een cokesnuivende stoephoer wordt krijgt ze vast de voogdij niet.
Maar dat zal aardig wat juridisch getouwtrek worden denk ik.
Ik vind wel echt dat hij veel op Michael Jackson lijktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef Rosalyne het volgende:
Ik denk dat die octopus woman (de moedervan die 8 ling) de moeder is van Blanket
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom zeg ik dat ook. Die kinderen worden niet het bezit van oma en zij kan ze dus ook niet aan iemand nalaten. Waar oma wil dat die kinderen terecht komen als zij over drie jaar de pijp uit gaat is totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij kun je kinderen niet erven hoor.
Vind ik wel een aanname waar ik me in kan vinden..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
Oke mijn theorie voor wie het wat boeit![]()
![]()
Ik denk dat Omer niet de zoon van MJ is MAAR wel nog steeds dat de moeder van Omer misschien de moeder van Blanket is. MJ was die familie toch op vakantie tegen gekomen en was weg van Omer? Dan is hij dus niet de vader van Omer. MJ was misschien weg van Omer omdat hij een beetje op hem leek en getalenteerd is. HMMM dacht MJ, die genen bevallen me wel en ik zoek een draagmama voor mijn baby.
Vervolgens biedt hij de ouders van Omer aan om op Neverland te komen wonen en daar te werken. Omer raakt daardoor betrokken bij de familie. De geboorte van Blanket betekent dan dat Omer de halfbroer van Blanket is en dus Jackson familie is ookal heeft hij zelf geen Jackson bloed, als halfbroer van een Jackson is hij Jackson familie. Omdat zijn ouders de hele tijd werkten spendeerde Omer veel tijd met Michael en the kids waardoor hij ( ook nog eens als halfbroer zijnde ) 1 van de kids werd. Omer zal immers ook scholing gehad moeten hebben binnen de deuren van Neverland. TADAA dat verklaart waarom hij op de eerste rij van de memorial zat en al die foto's met de kids.![]()
Ik speculeer maar een eind weg hoor don't shoot me !!!
zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Ik denk dat Omer niet de zoon van MJ is MAAR wel nog steeds dat de moeder van Omer misschien de moeder van Blanket is. MJ was die familie toch op vakantie tegen gekomen en was weg van Omer? Dan is hij dus niet de vader van Omer. MJ was misschien weg van Omer omdat hij een beetje op hem leek en getalenteerd is. HMMM dacht MJ, die genen bevallen me wel en ik zoek een draagmama voor mijn baby.
Vervolgens biedt hij de ouders van Omer aan om op Neverland te komen wonen en daar te werken. Omer raakt daardoor betrokken bij de familie. De geboorte van Blanket betekent dan dat Omer de halfbroer van Blanket is en dus Jackson familie is ookal heeft hij zelf geen Jackson bloed, als halfbroer van een Jackson is hij Jackson familie. Omdat zijn ouders de hele tijd werkten spendeerde Omer veel tijd met Michael en the kids waardoor hij ( ook nog eens als halfbroer zijnde ) 1 van de kids werd. Omer zal immers ook scholing gehad moeten hebben binnen de deuren van Neverland. TADAA dat verklaart waarom hij op de eerste rij van de memorial zat en al die foto's met de kids.![]()
Dit is tot nu toe de meest logische theorie die ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Niet gek hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Zo die pa lijkt echt wel zeg!!! Denk dat we met deze foto er wel uit zijn tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is Omers vader. Lijkt een stuk meer op hem dan Michael Jackson.![]()
En die Gavin noemde MJ ook daddy, daar zijn zelfs brieven van gebruikt in de rechtszaak waarin Gavin hem daddy noemt en ondertekent met your son en waarin MJ terug schrijft en tekent met your dad.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is Omers vader. Lijkt een stuk meer op hem dan Michael Jackson.![]()
En die Gavin noemde MJ ook daddy, daar zijn zelfs brieven van gebruikt in de rechtszaak waarin Gavin hem daddy noemt en ondertekent met your son en waarin MJ terug schrijft en tekent met your dad.
Maar Mj is is toch ( volgens de berichten ) nog niet begraven....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef Euridice het volgende:
Van jehova naar mosliim???
Was Jermaine bekeerd? Is dat de reden, dat hij niet weet waar MJ begraven is???
Die familie wordt steeds weirder..![]()
Ik had iets gezien waar in ze zeiden dat Jermaine naar Mekka was geweest en dat Michael heel veel interesse had in de rust die Jemaine in de Islam had gevonden. ook dat hij had gevraagd of Jermaine boeken voor hem mee wilde nemen zodat hij zich kon orienteren, maar ik heb nog nooit gehoord dat Jermaine Michael wilde ompraten of dat Michael definitief moslim was of wilde wordenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:21 schreef Euridice het volgende:
Jermaine zei zoiets in een van de laatste interviews. Maar in dit interview liet ie duidelijk merken, dat hij probeerde Michael over te halen om moslim te worden..
Het interview is uit??? 2005??
Anyway, geen idee. Maar het kan wel weer iets van het motto van de gelovige Jacksons zijn.."liegen mag, als je carriere er beter van wordt.."
Waarom dat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef quirina het volgende:
MJ was van de Joho-clan ( jehova's getuigen). Maar ik geloof dat hij eruitgekicked werd.
Ik geloof wel dat hij in onze-lieve-heer geloofde.
Dat denk ik ook, zowel in zijn kinderen als in (teveel) medicijnen als in geloof. Lijkt me ook niet zo gek als je Michael over Jermaine hoorde en kijkt naar het feit dat Jermaine sinds jonge leeftijd zijn eigen keuzes heeft gemaakt en als volwassene (zover ik weet ) een rustig bestaan heeft, en MJ en Jermaine toch best close waren ( volgens eigen zeggen van beiden en de film over de familie, waar ik zelf geen klachten of bezwaren van de familie over heb gehoord ).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
Shitney liefje, lees je je PM even?
En Moonwalk, ik denk dat MJ sowieso op zoek was naar alles wat hem rust kon geven.
Nee, hij heeft ze als ik me goed herinner zelf de rug toegekeerd zo rond zijn solo carriere. Staat iets over in Moonwalk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef quirina het volgende:
MJ was van de Joho-clan ( jehova's getuigen). Maar ik geloof dat hij eruitgekicked werd.
Ik geloof wel dat hij in onze-lieve-heer geloofde.
Stond ergens in die biografie van Taraborelli.quote:
Zo close waren Jermaine en MJ niet hoor, ze zijn lange tijd niet on speaking terms geweest. Pas sinds de rechtszaak is dat volgens mij weer een beetje goed gekomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, zowel in zijn kinderen als in (teveel) medicijnen als in geloof. Lijkt me ook niet zo gek als je Michael over Jermaine hoorde en kijkt naar het feit dat Jermaine sinds jonge leeftijd zijn eigen keuzes heeft gemaakt en als volwassene (zover ik weet ) een rustig bestaan heeft, en MJ en Jermaine toch best close waren ( volgens eigen zeggen van beiden en de film over de familie, waar ik zelf geen klachten of bezwaren van de familie over heb gehoord ).
Wat ik WEL vreemd vind is dat Jermaine en Joe zo erg de media opzoeken en daar komen mijn speculaties weer:
1. Jermaine wil niet dat de media doordraaft dus hij besluit in de periode na de dood van zijn broertje, de media continu te woord te staan
2. Joe Jackson weet dat de wereld weet dat jermaine en mj close waren en manipuleert Jermaine nu weer om in de media te gaan en geld te verdienen ( wat ik me niet kan voorstellen aangezien Jermaine vroeger al deed waar hij zin in had en gewoon ging trouwen ookal joeg Joe zijn vriendinnetje weg )
3. is voor jullie om in te vullen![]()
Mijn speculatieradar slaat op hol na vele dagen hard werken en nu even uitpuffen met een lekker glaasje wijn
Ik geloof dat niet, puur gevoel hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:39 schreef Shitney het volgende:
Heb het al gelezen. Maar geef toe, ze zijn ontzettend grappig.
Over die Islam:
Jermaine wilde inderdaad MJ bekeren. Weet niet meer welke bron ik daarvoor heb, maar het gerucht dat MJ moslim zou zijn is al een paar jaar oud. Voor eens en voor altijd: dat is hij dus NIET. Jermaine is een aanhanger van de Nation of Islam, MJ heeft tijdens de rechtszaak bodyguards van die club gebruikt, maar hij was geen moslim.
Als je het mij vraagt was MJ geen aanhanger van een kerk, maar was hij slechts gelovig in de meest pure zin van het woord.
Ik quoute mijn post omdat het voor de meeste mensen hier toch interessant isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Drumpie het volgende:
Interessante filmpjes over de "werkelijke dood" van Michael Jackson.
Tussen haakjes gezet voordat mensen mij gaan uitjoelen.
De arabische wereld heeft MJ nogal omarmd omdat hij inmiddels moslim zou zijn. Ik baal ervan dat ik niet meer weet waar ik het vandaan heb dat Jermaine graag wilde dat hij zich ook zou bekeren. Maar je hebt gedeeltelijk gelijk, MJ heeft inderdaad ooit zelf boeken gevraagd over de islam en daar komt al jaren dat gerucht vandaan dat hij moslim zou zijn en inmiddels Mikaeel zou heten. Dat is in ieder geval niet waar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:50 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet, puur gevoel hooromdat ik MJ ergens heb horen zeggen dat hij om boeken heeft gevraagd. Haal het even uit het daglicht van megaberoemde familie. Mijn moeder is katholiek, ik niet omdat ze me vrij heeft gelaten om zelf na te denken. Toch bestook ik haar met vragen over haar geloof en
toen ik een ketting met een kruis wilde heeft ze de mooiste die er maar te vinden was voor me gekocht. Niet om mij om te praten maar puur omdat de van me houdt, ik er om vroeg, en zij het beste alleen maar goed enoeg voor mij vind. Als MJ en Jermaine broers zijn en de ene heeft een ander geloof is het dan zo raar dat ze daar over praten en dat MJ wil weten waar zijn broer in gelooft? dat hij op het moment dat zijn broer naar mekka gaat om boeken vraagt om zich te verdiepen in wat zijn broer daar toe drijft en vrede in het leven geeft? Ik heb helemaal niks met de Islam maar als mijn broer naar mekka ging en ineens moslim werd zou ik ook willen weten hoe en wat. Ik vind het niks te maken hebben met ompraten
edit: mijn antwoord was gedeeltelijk op jouw gericht maar voor het grootste deel algemeen bedoeld.
Verder ben ik het eens met je laatste alinea![]()
Ik ben van mening dat ze wel degelijk close waren, zeker als je naar hun geschiedenis kijkt en naarde periode dat Jermaine uit de Jacksons5 stapte. Michael vond dat vreselijk omdat Jermaine niet meer aan zijn linkerkant stond. Dat hij solo is gegaan komt omdat hij vol creativiteit zat en die niet mocht uitvoeren. Ik heb zelf ook even gedacht van wat egoistisch maar hij heeft Janet ook geholpen en heeft zelfs ideetjes vo eigen videoclips aan Janet gegeven omdat zij dat zo tof vond. Ik denk dat de rest van de Jacksons gewoon niet zo geinteresseerd waren in een solo carriere. IMochten ze echte ruzie hebben gehad dan doet dat denk ik niks af aan de broederliefde zodra die weer hersteld is, ik geloof zelf niet in eeuwige ruzie met een broer of zus maar dat is denk ik persoonlijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:49 schreef Shitney het volgende:
[..]
Zo close waren Jermaine en MJ niet hoor, ze zijn lange tijd niet on speaking terms geweest. Pas sinds de rechtszaak is dat volgens mij weer een beetje goed gekomen.
Oh jawel, je hebt gelijk! My bad!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:00 schreef quirina het volgende:
In dat ene filmpje met de kinderen en die puzzel zingt hij trouwens een gospel of een psalm samen met hen.
Zong ie niet the lost children ofzo?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
De arabische wereld heeft MJ nogal omarmd omdat hij inmiddels moslim zou zijn. Ik baal ervan dat ik niet meer weet waar ik het vandaan heb dat Jermaine graag wilde dat hij zich ook zou bekeren. Maar je hebt gedeeltelijk gelijk, MJ heeft inderdaad ooit zelf boeken gevraagd over de islam en daar komt al jaren dat gerucht vandaan dat hij moslim zou zijn en inmiddels Mikaeel zou heten. Dat is in ieder geval niet waar.
Volgens mij was MJ diep in zijn hart gewoon nog steeds het brave Jehove jongetje dat wachttorens langs de deuren ging brengen. Hij had veel respect voor zijn moeder en aangezien zij nog steeds Jehova is lijkt het me sowieso onwaarschijnlijk dat hij - gezien de mate waarin hij kennelijk nog steeds snakte naar de goedkeuring van zowel Katherine als Joseph - zich actief zou bekeren tot een ander geloof.
Maar volgens mij shopte hij vooral rond, ik heb hem in verschillende filmpjes al voor zijn dood zich als een jood zien gedragen, en als een moslim, als een christen, als een Jehova. Hij noemt god ook steeds bij verschillende namen, afhankelijk van waar hij is.
De kinderen zijn in ieder geval Jehova's, dus als hij al een religie aanhing, wat ik niet denk, zal dat nog steeds Jehova Getuige zijn geweest.
In dat ene filmpje met de kinderen en die puzzel zingt hij trouwens een gospel of een psalm samen met hen.
Nee, sorry, ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:59 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat ze wel degelijk close waren, zeker als je naar hun geschiedenis kijkt en naarde periode dat Jermaine uit de Jacksons5 stapte. Michael vond dat vreselijk omdat Jermaine niet meer aan zijn linkerkant stond. Dat hij solo is gegaan komt omdat hij vol creativiteit zat en die niet mocht uitvoeren. Ik heb zelf ook even gedacht van wat egoistisch maar hij heeft Janet ook geholpen en heeft zelfs ideetjes vo eigen videoclips aan Janet gegeven omdat zij dat zo tof vond. Ik denk dat de rest van de Jacksons gewoon niet zo geinteresseerd waren in een solo carriere. IMochten ze echte ruzie hebben gehad dan doet dat denk ik niks af aan de broederliefde zodra die weer hersteld is, ik geloof zelf niet in eeuwige ruzie met een broer of zus maar dat is denk ik persoonlijk
Ik ben wel benieuwd waarom je mensen hier mongolen noemtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:31 schreef demonseeker14 het volgende:
Wat een mongolen hier, tot jullie vader kapot gaat gek.
Wat bedoel je hier mee?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:10 schreef quirina het volgende:
Laat de kinderen tot mij komen
Laat de kinderen tot Mij komen,
alle alle kinderen.
Laat de kinderen tot Mij komen,
niemand mag hen hinderen,
want de poorten van Mijn Rijk
staan voor kinderen open.
Laat ze allen, groot en klein,
bij Mij binnenlopen.
Laat de mensen tot Mij komen,
over alle wegen.
Laat de mensen tot Mij komen,
houd ze toch niet tegen,
want de poorten van Mijn Rijk
gaan ook voor hen open,
als ze aan een kind gelijk
bij Mij binnenlopen.
( zou ook toepasselijk geweest zijn)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee?
Dit is volgens mij iets van de bijbel toch?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:20 schreef Moonwalk het volgende:
Hoewel Michael blank/wit is geworden door viltiligo wil ik toch vragen of iemand een theorie heeft over het feit dat alle kinderen die hij hielp/in neverland ontving blank waren. Ik heb tot dusver geen zwart kindje ( naast de beroemde webster, maar ik doel dan ook op onbekende kindjes, en in de tijd met wester was MJ ook nog niet blank ) gezien met aids of kanker of gewoon voor de lol die op Neverland verbleef, vind ik eigenlijk wel merkwaardig
precies, bovendien ben ik gewoon heel nieuwsgierig en niet eens een overdreven MJ-fan, Ik vond hem. naast een aantal zeer goede funky hits, ook een intigrerende persoonlijkheid..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je mensen hier mongolen noemt![]()
Iedereen is geinteresseerd in hoe het nou werkelijk zat en om daar achter te komen, zijn alle berichten en theorien nodig. We zijn niet de media die geld aan hem proberen te verdienen maar gewoon een groep mensen die hem boeiend genoeg vinden om over hem te praten en nieuwsberichten te bespreken
Van de kinderen heb ik de afgelopen dagen verschillende bronnen gezien dat ze Jehova zouden zijn, maar dat baseer ik vooral op het feit dat nanny Grace erg streng Jehova Getuige is en het feit dat de kinderen al een paar keer naar een Jehova kerk zijn gegaan. En in het memorial boekje staan ook verschillende verwijzingen naar Jehova theorieën. Ook het feit dat Rebbie de dagelijkse zorg op zich gaat nemen en zij ook nog steeds heel erg Jehova is wijst daarop. Maar ik heb het ook in verschillende bronnen, nieuwssites ed letterlijk zo gehoord, dat de kinderen een Jehova opvoeding kregen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hier ben ik het veel meer met jou eens, hij shopte naar mijn idee heel erg rond. Ik denk dat dat komt omdat zoveel mensen hem bij hun club wilden hebben en hij eigenlijk simpel weg gewoon wel in een god geloofde maar misschien door de bomen het bos niet meer zag.
Over de arabische wereld die hem heeft omarmd:
Ik denk dat elk geloof dat wel doen, zeker als je wereld beroemd bent.
Ik ga nu een beetje offtopic maar dat doe ik om te verklaren waarom ik er zo over denk.
Ik weet niet of jij gelovig bent of wat dan ook maar als jij een willekeurig geloof uitkiest en iemand van dat geloof merkt dat jij enige vorm van interesse hebt ( en dan ben jenog niet eens een wereld beroemd iemand die dat geloof over de hele wereld kan verspreiden ) dan zullen ze je omarmen alsof je familie van ze bent.
(ik spreek uit eigen ervaring in mijn zoektocht naar wat een passend geloof is in wat is geloof )
maar back to the point, daarom denk vind ik het niet gek dat toen het bekend werd dat MJ enige vorm van interesse in het geloof van zijn broer had, en zelf moeilijke tijden doormaakte ( waarvan hij sommige dingen naar mijn mening zelf heeft aangewakkerd en express mysterieus heeft gelaten ), de arabische wereld "te hulp schoot" en als bodyguard naast hem stond. Zonder verder over de Islam te oordelen, maar puur naar dit verhaal kijkend is het toch ook opvallend dat zij hem weer hebben laten vallen. In mijn redenatie is dat dan omdat ze misschien inzagen dat hij alleen maar interesse had en nog niet had besloten dat hij moslim wilde worden. Dit doet niet alleen de Islam maar zowat elke religie.
( p.s. praat me bij over hoe je weet dat de kinderen echt jehova zijn, dat heb ik namelijk niet meegekregen)
Gavin Arvizo is niet blank, Omer is niet blank en als je naar de private home videos kijkt zie je busladingen zwarte kindjes op Neverland en volgens mij in het Oprah interview ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:20 schreef Moonwalk het volgende:
Hoewel Michael blank/wit is geworden door viltiligo wil ik toch vragen of iemand een theorie heeft over het feit dat alle kinderen die hij hielp/in neverland ontving blank waren. Ik heb tot dusver geen zwart kindje ( naast de beroemde webster, maar ik doel dan ook op onbekende kindjes, en in de tijd met wester was MJ ook nog niet blank ) gezien met aids of kanker of gewoon voor de lol die op Neverland verbleef, vind ik eigenlijk wel merkwaardig
Ondanks dat ze misschien een tijd niet on speaking terms zijn geweest en Jermaine een disstrack heeft gemaakt, wil dat niet zeggen dat ze niet van elkaar hielden. Maar kijk naar Janet en naar de neefjes 3t, kijk naar Justin timberlake, MJ hielp wel mensen met muziek. Ik denk eerder dat Jermaine er niet tegen kon dat MJ solo ging, misschien omdat hij zo gek op hem was/is. Daar staat tegenover dat Jermaine the jackson5 ook in de steek heeft gelaten en uit de band was gestapt om met zijn vriendin/vrouw te gaan wonen en the jackson5 "the jacksons "werd. Misschien was Jermaine later in tegenstelling tot Janet te trots om MJ om hulp te vragen in zijn muziek. Ik ben kritisch over MJ over veel dingen , hij is zeker geen heilige, maar ik denk niet dat hij zijn broers als die om hulp hadden gevraagd niet zou willen helpen. Ik denk dat we het wel degelijk met elkaar eens zijn maar de nadruk op een ander punt leggenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:12 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee, sorry, ik ben het niet met je eens.
Ik ben het wel met je eens dat broers en zussen nu eenmaal ruzie maken en dat dat niet betekent dat ze niet meer van elkaar houden, dat weet ik uit eigen ervaring, dus ik geloof wel degelijk dat de liefde echt en voor altijd was. En in die zin waren ze natuurlijk wel close, het hemd is nader dan de rok en Michael was iemand die familie zo'n beetj eheilig verklaard had.
Maar ze zijn jaren niet on speaking terms geweest, en persoonlijk denk ik ook dat er deep down inside ook behoorlijk wat oud zeer bij de broers en zussen zat. Dat doet verder niks af aan hun liefde voor elkaar, het lijkt mij sowieso moeilijk om de broer of zus van Michael Jackson te zijn, ik bedoel alleen dat ik denk dat geen van de broers of zussen de laatste jaren heel veel contact met MJ had. Dat lag overigens volgens mij vooral aan MJ zelf.
Ojaaa dat heb ik ook gezien dat met Oprah, en daar werd van gemaakt dat hij dacht dat hij Jezus wasquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja dat is een bijbels kinderliedje. Mj vertelde in het interview bij Oprah dat hij zoals Jezus wilde zijn.
En dit liedje is over Jezus.
( Ik heb vroeger op een Gristelijke school gezeten)
Ja dat is waar van dat niet puur blank maar ik bedoel meer dat MJ als "zwart" zijnde en zijn liefde voor kinderen toch weinig tot n iet zwarte ( afro amerikaanse ) kinderen om zich heen had. Is maar een speculatie en was benieuwd naar argumenten en theorien, het kan ook toeval geweest zijn en dat het em gewoon niet kon schelen waar iemand vandaan kwamquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Is niet waar. Kijk maar eens goed op youtube. Er waren ook zwarte zieke kindertjes. En Omer is ook niet puur blank.
sorry hoor, zn geloof zat ook in sprookjes, in Disney etc, in games, alles wat maar niets met de werkelijkheid te maken had, zn Peter-Pan-syndroom, waardoor ie zelfs zn gezicht liet verbouwen..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Shitney het volgende:
[..]
Van de kinderen heb ik de afgelopen dagen verschillende bronnen gezien dat ze Jehova zouden zijn, maar dat baseer ik vooral op het feit dat nanny Grace erg streng Jehova Getuige is en het feit dat de kinderen al een paar keer naar een Jehova kerk zijn gegaan. En in het memorial boekje staan ook verschillende verwijzingen naar Jehova theorieën. Ook het feit dat Rebbie de dagelijkse zorg op zich gaat nemen en zij ook nog steeds heel erg Jehova is wijst daarop. Maar ik heb het ook in verschillende bronnen, nieuwssites ed letterlijk zo gehoord, dat de kinderen een Jehova opvoeding kregen.
Wat Michael betreft denk ik dat hij vooral een heel erg spiritueel man was, het is duidelijk in zijn liedjes dat hij zich erg laat inspireren door de bijbel en in zijn woorden dat hij zich erg laat inspireren door Jezus en door het geloof in zijn algemeen. Ik denk ook echt dat zijn geloof in god en een hogere macht hem overeind gehouden heeft. Sterker nog, hoewel ik zelf niet gelovig ben, is MJ voor mij de belangrijkste reden dat ik aan mijn eigen ongeloof twijfel.
Ik denk dat hij alle religies omarmde, dat hij een affiniteit met de islamitische wereld had is wel duidelijk uit oa zijn vriendschap met de koninklijke familie van Bahrain. Hij heeft er natuurlijk ook lang gewoond, en het lijkt me logisch dat je dan in ieder geval de islamitische gebruiken respecteert. Volgens mij maakte het hem niet zoveel uit welke religie je aanhing, als je maar ergens in geloofde. Dat hij dat deed blijkt in ieder geval uit zijn songs en uit zijn woorden. Hij is een van de weinige mensen van wie ik dat ook echt geloof, trouwens. Hij leek me erg puur in zijn overtuigingen, iemand die er ook echt naar probeerde te leven.
Hier kan ik me helemaal in vindenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Shitney het volgende:
[..]
Van de kinderen heb ik de afgelopen dagen verschillende bronnen gezien dat ze Jehova zouden zijn, maar dat baseer ik vooral op het feit dat nanny Grace erg streng Jehova Getuige is en het feit dat de kinderen al een paar keer naar een Jehova kerk zijn gegaan. En in het memorial boekje staan ook verschillende verwijzingen naar Jehova theorieën. Ook het feit dat Rebbie de dagelijkse zorg op zich gaat nemen en zij ook nog steeds heel erg Jehova is wijst daarop. Maar ik heb het ook in verschillende bronnen, nieuwssites ed letterlijk zo gehoord, dat de kinderen een Jehova opvoeding kregen.
Wat Michael betreft denk ik dat hij vooral een heel erg spiritueel man was, het is duidelijk in zijn liedjes dat hij zich erg laat inspireren door de bijbel en in zijn woorden dat hij zich erg laat inspireren door Jezus en door het geloof in zijn algemeen. Ik denk ook echt dat zijn geloof in god en een hogere macht hem overeind gehouden heeft. Sterker nog, hoewel ik zelf niet gelovig ben, is MJ voor mij de belangrijkste reden dat ik aan mijn eigen ongeloof twijfel.
Ik denk dat hij alle religies omarmde, dat hij een affiniteit met de islamitische wereld had is wel duidelijk uit oa zijn vriendschap met de koninklijke familie van Bahrain. Hij heeft er natuurlijk ook lang gewoond, en het lijkt me logisch dat je dan in ieder geval de islamitische gebruiken respecteert. Volgens mij maakte het hem niet zoveel uit welke religie je aanhing, als je maar ergens in geloofde. Dat hij dat deed blijkt in ieder geval uit zijn songs en uit zijn woorden. Hij is een van de weinige mensen van wie ik dat ook echt geloof, trouwens. Hij leek me erg puur in zijn overtuigingen, iemand die er ook echt naar probeerde te leven.
Dat lijkt mij te kort door de bocht, als je naar het humanitaire werk kijkt dat MJ heeft gedaan. Neem alleen die lijst van charities die ik net heb gepost, hij gaf miljoenen per jaar uit aan liefdadigheid en kreeg er eigenlijk vrij weinig credits voor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:36 schreef Euridice het volgende:
[..]
sorry hoor, zn geloof zat ook in sprookjes, in Disney etc, in games, alles wat maar niets met de werkelijkheid te maken had, zn Peter-Pan-syndroom, waardoor ie zelfs zn gezicht liet verbouwen..
maar hij had een ding van zn vader goed geleerd, God vergeeft je, als je liegt om hogerop te komen, een leugentje om bestwil moet kunnen..
Typisch amerikaanse showopvoeding is, neem een eigen slogan, en houdt die vol, zijn slogan was "love you more"
dat peter pan gedeelte ben ik het heeeeeeeelemaal mee eens, heb ik ook al een paar keer over gepost compleet met plaatjes en filmpjes,maar ik vind wel dat dat uit een jeugdtrauma komt en niks met zijn verder geloof te maken heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:36 schreef Euridice het volgende:
[..]
sorry hoor, zn geloof zat ook in sprookjes, in Disney etc, in games, alles wat maar niets met de werkelijkheid te maken had, zn Peter-Pan-syndroom, waardoor ie zelfs zn gezicht liet verbouwen..
maar hij had een ding van zn vader goed geleerd, God vergeeft je, als je liegt om hogerop te komen, een leugentje om bestwil moet kunnen..
Typisch amerikaanse showopvoeding is, neem een eigen slogan, en houdt die vol, zijn slogan was "love you more"
Nee het is geen gerucht het is iets wat in me opkwam omdat ik daarover blijkbaar niet genoeg geinformeerd was. Daarom vroeg ik om jullie meningen en theorien, de info die jij met je post het gegeven is voor mij voldoende om mijn gedachte daarover opzij te zettenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:31 schreef Shitney het volgende:
[..]
Gavin Arvizo is niet blank, Omer is niet blank en als je naar de private home videos kijkt zie je busladingen zwarte kindjes op Neverland en volgens mij in het Oprah interview ook.
Verder zijn er ook tal van filmpjes van MJ in allerlei landen in ziekenhuizen, weeshuizen, etcetera.
Dit is echt een misrepresentatie hoor, MJ heeft ook verschillende zwarte charities opgericht. Zoals het United Negro College Fund, de naam zegt het al. Of het Minority Aids Fund.
Michael deed meer voor niet-blanke kinderen dan voor blanke kinderen. En hij was een erg trotse zwarte man. Ik vind dat echt een kwetsend gerucht, als ik eerlijk ben.
Uiteraard, maar je onderschat zn zakelijk volwassen instinct, en die had ie ook, waarschijnlijk zelfs geerfd van de pa, die die zo verafschuwde..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:40 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat lijkt mij te kort door de bocht, als je naar het humanitaire werk kijkt dat MJ heeft gedaan. Neem alleen die lijst van charities die ik net heb gepost, hij gaf miljoenen per jaar uit aan liefdadigheid en kreeg er eigenlijk vrij weinig credits voor.
Dat doe je denk ik niet als het slechts een imago kwestie is, ik ben ook kritisch naar MJ maar aan zijn oprechte geloof in het goede te doen twijfel ik geen moment.
Maar dat geeft toch juist aan dat hij niet alleen maar in een sprookjeswereld leefde? Dat hele Disney en Peter Pan gedoe kan je niet omheen, hij heeft zelf in een filmpje gezegd "I AM PETER PAN"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:48 schreef Euridice het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je onderschat zn zakelijk volwassen instinct, en die had ie ook, waarschijnlijk zelfs geerfd van de pa, die die zo verafschuwde..
In dat stomme Uri Geller filmpje gaf ie zelf toe, dat ie best wel op zn vader leek..
Die kant dan, en dat moet ook wel, want anders koop je geen Beatles-rechten, als je alleen maar in een sprookjeswereld en alleen voor de muziek leeft..
Ik onderschat zijn zakelijk instinct zeker niet, ik ben een van de weinigen die al sinds de eerste topics blijft zeggen dat MJ een keiharde en intelligente zakenman was en dat het zielige slachtoffer dat geschetst wordt hem totaal geen recht doet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:48 schreef Euridice het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je onderschat zn zakelijk volwassen instinct, en die had ie ook, waarschijnlijk zelfs geerfd van de pa, die die zo verafschuwde..
In dat stomme Uri Geller filmpje gaf ie zelf toe, dat ie best wel op zn vader leek..
Die kant dan, en dat moet ook wel, want anders koop je geen Beatles-rechten, als je alleen maar in een sprookjeswereld en alleen voor de muziek leeft..
Onderschat MJ niet, de miljoenendeal met Sony heeft hij helemaal zelf uit onderhandeld. Hij was feitelijk een van de eersten die zichzelf als merk beschouwde en zich daar flink voor liet betalen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben echt geen zakelijk genie maar als ik de centen had zou ik de Beatlesrechten ook niet aan me voorbij laten gaan. Ten eerste omdat het de Beatles zijn, ten tweede omdat je op je vingers na kunt tellen dat je daar kapitalen mee kunt verdienen.
Bovendien was die deal toch opgezet door een van die mannen die nu executeur testamentair is? Die is dus het zakelijk genie.
Ik had het ook alleen over de aankoop van de Beatlesrechten. Toen ik op reageer klikte stond jouw post er nog niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:59 schreef Shitney het volgende:
[..]
Onderschat MJ niet, de miljoenendeal met Sony heeft hij helemaal zelf uit onderhandeld. Hij was feitelijk een van de eersten die zichzelf als merk beschouwde en zich daar flink voor liet betalen.
mee eens, alleen als ie echt zo altruistisch zou zijn geweest, als jij hem hier nu neerzet, had ie niet voor miljoenen een privé-pretpark gemaakt, plus een privé-artsen/bewaking-team, die soms groter was dan voor een president van welk land dan ook.. MJ stak behoorlijk veel ( en terecht eigen verdiend geld) geld in zichzelf..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:56 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik onderschat zijn zakelijk instinct zeker niet, ik ben een van de weinigen die al sinds de eerste topics blijft zeggen dat MJ een keiharde en intelligente zakenman was en dat het zielige slachtoffer dat geschetst wordt hem totaal geen recht doet.
Maar naast die intelligente, harde zakenman en workaholic, was hij volgens mij ook echt iemand die oprecht geloofde dat een betere wereld bij jezelf begint. Dat is voor mij een van de belangrijkste redenen dat ik van MJ hou.![]()
Michael Jackson laat me geloven in het goede van de mens, in wie goed doet, goed ontmoet, en in wat gij niet wilt dat u geschiedt...
Als ik lees dat de man meer dan 300 miljoen uitgegeven heeft aan goede doelen, en dan ook nog een nummer als Man in the Mirror of Heal the World of Keep he Faith hoor, dan wil ik zelf ook een aardiger, beter, vrijgeviger persoon zijn.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:01 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen over de aankoop van de Beatlesrechten. Toen ik op reageer klikte stond jouw post er nog niet.
Neu, niet opgerichtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:31 schreef Shitney het volgende:
MJ heeft ook verschillende zwarte charities opgericht. Zoals het United Negro College Fund.
Inderdaad: die Branca heeft voor de Beatlesdeal gezorgd. En voor het financieren van de Thriller video... Als je dat zo leest heeft Jackson misschien "mazzel" gehad met die ATV-deal, waardoor hij jaarlijks zoveel miljoenen binnenkreeg dat hij luxe kon leven. Maar zelfs dat snapte ie niet, want hij gaf miljoenen per jaar meer uit dan hij binnenkreeg.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben echt geen zakelijk genie maar als ik de centen had zou ik de Beatlesrechten ook niet aan me voorbij laten gaan. Ten eerste omdat het de Beatles zijn, ten tweede omdat je op je vingers na kunt tellen dat je daar kapitalen mee kunt verdienen.
Bovendien was die deal toch opgezet door een van die mannen die nu executeur testamentair is? Die is dus het zakelijk genie.
Nou ben ik geen hypotheken expert, maar ik heb wel eens gehoord dat een hypotheek hebben voordeliger is dan een huis in 1 klap afbetalen ofzo? Er zal wel een goede reden voor zijn geweest.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Inderdaad: die Branca heeft voor de Beatlesdeal gezorgd. En voor het financieren van de Thriller video... Als je dat zo leest heeft Jackson misschien "mazzel" gehad met die ATV-deal, waardoor hij jaarlijks zoveel miljoenen binnenkreeg dat hij luxe kon leven. Maar zelfs dat snapte ie niet, want hij gaf miljoenen per jaar meer uit dan hij binnenkreeg.
Zelfde verhaal met Hayvenhurst en Neverland: waarom zaten daar giga-hypotheken op? Als hij zo'n hendige zakenman was had hij toch juist gezorgd dat die twee huizen afbetaald zouden zijn zodat ze daar nooit uit zouden moeten....
Dan heb je niet goed opgelet. Zijn hele gage voor de Victorytour bijvoorbeeld ging naar charity. Ten tijde van de victorytour had hij neverland nog niet en de beatlesrechten ook niet. En met de Jackson 5 deden ze al veel aan charity, zoals het bezoeken van ziekenhuizen, weeshuizen, etcetera.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:13 schreef Euridice het volgende:
maw, je kunt makkelijk doneren aan goede doelen als je smoort in het geld, sorry hoor, maar al die goede doelen van MJ kwamen pas, nadat ie Neverland en de Beatlesrechten had, een jonge Michael van 25 jaar een ziekenhuis bezoekenfilmpje heb ik nog nooit ontdekt..
Er werd toch ook in een of ander interview gezegd dat het Michael waarschijnlijk helemaal niet om die Beatles-rechten ging maar dat er in dat pakket ook nog rechten zaten van vele zwarte muzikanten. Dat hem die meer aanspraken. Hoe dan ook, goeie dealquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat pretpark had hij o.a. omdat hij underpriviliged children de kans wilde geven zich uit te leven. Er kwamen elke week busladingen zieke kinderen en arme kinderen op Neverland, gratis. Ik zet hem niet altruistisch neer, hij was altruistisch. Hij is niet voor niets door president Reagan en Bush onderscheiden voor zijn liefdadigheidwerk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:02 schreef Euridice het volgende:
[..]
mee eens, alleen als ie echt zo altruistisch zou zijn geweest, als jij hem hier nu neerzet, had ie niet voor miljoenen een privé-pretpark gemaakt, plus een privé-artsen/bewaking-team, die soms groter was dan voor een president van welk land dan ook.. MJ stak behoorlijk veel ( en terecht eigen verdiend geld) geld in zichzelf..
My bad. Heal the World heeft hij natuurlijk opgericht.quote:
Dus...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:16 schreef Shitney het volgende:
Een interview met Frank Dileo, Michaels manager, over de concerten en zijn dood. Hij was erbij in het ziekenhuis.
http://site2.mjeol.com/mj(...)nd-the-tii-tour.html
MJ was volgens hem in goede conditie:quote:Q. Was Michael aware that he was signing for up to 50 individual shows?Absolutely. I read the contract. I know what the minimum amount of dates were, as well as the maximum number of dates. That contract was read to Michael by three different lawyers, as well as Dr. Thome. He wanted to beat Prince’s record and be in the Guinness Book of World Records. He was the one who picked the number 50. There were enough ticket sales to do 85 shows, but he was zeroed in on 50. That’s what he wanted and that’s what happened. Dr. Thome had him doing three or four shows a week, though. I was adjusting and moving dates to try to make it more palatable for Michael to do.
En hij mocht nog vóór de familie afscheid nemen van MJ?quote:Q. You sat in on most of the rehearsals.
Every single one. He was in good condition. He was working out with Lou Ferrigno. He was dancing over three hours every day after his workout. He was prepared. A lot of times he would watch and direct. These are songs he’s sung his whole life. He didn’t have to go full out every day. The last couple of weeks, he stepped it up.
On the night before he died, when he came down after doing 10 or 11 songs, Kenny Ortega was at the bottom of the stairs, we all hugged and Michael put his arm around us and we around him, to walk him to his dressing room. And he said, “Frank, I’m ready. I’m doing all 50 shows. Don’t even think that I’m not.”
quote:So they moved Michael into a room and covered him. I went in first, got a chance to hug him, kiss him and say goodbye, and 20 minutes later, the kids and the rest of the family got to do the same thing.
Nee, op zich twijfel ik niet maar die eerste 2 quotes gaan over zaken waarover al veel tegenstrijdige berichten over zijn geweest.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef Shitney het volgende:
Als ik je goed begrijp heb je twijfels bij het waarheidsgehalte, Felixa?
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Frank Dileo is wat mij betreft wel een betrouwbare bron, betrouwbaarder dan bijvoorbeeld sommige familieleden.
Dat vind ik mooi en bijzonderquote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Shitney het volgende:
[quote]Sterker nog, hoewel ik zelf niet gelovig ben, is MJ voor mij de belangrijkste reden dat ik aan mijn eigen ongeloof twijfel.
quote:Joe Jackson niet betrokken bij opvoeding kinderen
Uitgegeven: 5 augustus 2009 11:21
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2009 11:21
AMSTERDAM - De vader van Michael Jackson is niet van plan te helpen bij de opvoeding van de drie kinderen van de overleden popster. Joe Jackson heeft in een verklaring laten weten dat hij slechts af en toe het familiehuis van de Jacksons in San Fernando Valley bezoekt.
© ANPMeerdere kinderen hebben vaderlief Joe beschuldigd van kindermishandeling. Joe en Katherine zijn getrouwd, maar wonen gescheiden.
De moeder van twee van de drie kinderen, Debbie Rowe, zou eerder hebben aangegeven niet te willen dat de pater familias bij de opvoeding van haar nageslacht zou worden betrokken.
Voogdij
Katherine Jackson heeft maandag naar wens van de King of Pop definitief de voogdij over de drie kinderen van Michael Jackson gekregen. Een rechter in Los Angeles besloot dat Prince Michael (12), Paris (11) en Prince Michael II (7) bij hun oma blijven.
Donderdag bereikte Michaels moeder een overeenkomst met Rowe dat de drie kinderen bij Katherine blijven, maar dat Rowe bezoekrecht krijgt.
Band
De verklaring van Joe werd maandag ingediend bij de rechter in Los Angeles. "Ik heb altijd een hechte band gehad met deze kleinkinderen sinds hun geboorte."
"Zo nu en dan ga ik langs bij het familieonderkomen en ik wil dat blijven doen, maar ik zal niet betrokken zijn bij de opvoeding van de kinderen", zo staat in de twee pagina's lange verklaring. Hij zegt Katherine te steunen.
Rechtbank
De verklaring bevond zich onder de rechtbankgegevens die dinsdag in de zaak werden vrijgegeven. Onder de paperassen waren ook twee formulieren waarop de twee oudste kinderen van Michael Jackson aangaven in te stemmen dat ze door hun oma worden verzorgd.
Eventuele verklaringen van de kinderen zitten niet in de stukken.
© Novum Bron: nu.nl
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Shitney, waar heb je die fantastische plaatjes vandaan? Ik vind ze geweldig! Is dat dezelfde site als waar die van Joe op staan?
In de hele context van het interview lijkt het me wel logisch, hij regelde de boel daar, als zijn manager. Kan me voorstellen dat hij dan als eerste bij het lichaam naar binnen gaat om te checken of het wel iets is waar de kinderen aan blootgesteld kunnen worden, misschien daar binnen nog wat te regelen met de artsen (hoe hij erbij ligt enzo), en dat hij dus ook als eerste afscheid kon nemen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, op zich twijfel ik niet maar die eerste 2 quotes gaan over zaken waarover al veel tegenstrijdige berichten over zijn geweest.
Wat dat betreft is het moeilijk om te bepalen wat precies de waarheid is.
En die laatste quote... tja... ik vind het vreemd dat hij als eerste mocht en de familie pas daarna. Maar ik weet niet hoe dat soort dingen normaal gesproken gaat. Lijkt me toch dat de fam eerst mag.
Er staan echt hilarische op heh? Mijn god die van Joe...zat hardop te lachen hierquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:52 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor bloempje-moi![]()
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:52 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor bloempje-moi![]()
En we zijn nog lang niet klaar..nog lange niet nog lange niet..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:30 schreef Euridice het volgende:
Net als je denkt, het kan haast niet gekker, dan komt er weer iets naar boven..
Manoman, wat een wespennest..
Dat zeggen van die hendige ventjes doorgaans: rente kan je aftrekken van de belasting. Prachtig, maar geen rente betalen is nog altijd voordeligerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:24 schreef JX het volgende:
Nou ben ik geen hypotheken expert, maar ik heb wel eens gehoord dat een hypotheek hebben voordeliger is dan een huis in 1 klap afbetalen ofzo? Er zal wel een goede reden voor zijn geweest.
Mooiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:
Madonna, Beyoncé en Mariah plannen huldeplaat Jackson
De grootste sterren ter wereld staan te trappelen om mee te werken aan een huldeplaat voor Michael Jackson. Onder meer Madonna, Mariah Carrey en Beyoncé zijn bereid een nummer van Jackson op te nemen voor een album waarvan de opbrengst naar liefdadigheid zal gaan.
Ook Robbie Williams, Whitney Houston, Lionel Richie, Stevie Wonder en Diana Ross zullen aan het project meewerken. Ook de Britse schooljongen Shaheen Jafargholi, die op de begrafenis van Jackson zong, zal van de partij zijn.
Elke artiest mag kiezen welk nummer van Jackson hij/zij zal vertolken. Mariah Carey zal wellicht 'I'll Be There' opnemen, Shaheen zijn versie van 'Who's Loving You'. Hem werd ook gevraagd een cover van 'Ben' op te nemen.
Robbie Williams zal 'Man In The Mirror' zingen.
In Londen wordt ook een huldeconcert gepland op wat Jacksons 51ste verjaardag moest worden, 29 augustus
ojaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:37 schreef Felixa het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat concert op de 29e niet doorgaat, vanwege te weinig tijd om het te plannen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:
De grootste sterren ter wereld staan te trappelen om mee te werken aan een huldeplaat voor Michael Jackson. Onder meer Madonna, Mariah Carrey en Beyoncé zijn bereid een nummer van Jackson op te nemen voor een album waarvan de opbrengst naar liefdadigheid zal gaan.
Ook Robbie Williams, Whitney Houston, Lionel Richie, Stevie Wonder en Diana Ross zullen aan het project meewerken. Ook de Britse schooljongen Shaheen Jafargholi, die op de begrafenis van Jackson zong, zal van de partij zijn.
Elke artiest mag kiezen welk nummer van Jackson hij/zij zal vertolken. Mariah Carey zal wellicht 'I'll Be There' opnemen, Shaheen zijn versie van 'Who's Loving You'. Hem werd ook gevraagd een cover van 'Ben' op te nemen.
In Londen wordt ook een huldeconcert gepland op wat Jacksons 51ste verjaardag moest worden, 29 augustus
Op de een of andere manier spreekt me dat dan weer niet zo aan
Van mij hoeft zo'n tribute helemaal niet. Niemand kan de nummers beter zingen dan de man zelf, dus probleer het dan ook gewoon niet.quote:
QFTquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Van mij hoeft zo'n tribute helemaal niet. Niemand kan de nummers beter zingen dan de man zelf, dus probleer het dan ook gewoon niet.
Ik moest hem ff googlen maar fijn dat je het met me eens bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:05 schreef Shitney het volgende:
[..]
QFT
Zet gewoon lekker zijn cd op, denk ik dan stiekem vaak.
Zou dat in Amerika dan ook zijn dat je de rente kan aftrekken? Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zeggen van die hendige ventjes doorgaans: rente kan je aftrekken van de belasting. Prachtig, maar geen rente betalen is nog altijd voordeliger
En dat blijkt nu ook wel bij Jackson: het huis van zijn ouders lag ie maanden achter met betalen en Neverland moest hij bijna uit...
Mariah Carey?????quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:
Vetttttquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:53 schreef Shitney het volgende:
Er is een deel van de maan naar Michael Jackson genoemd, ter nagedachtenis.![]()
Lees er meer over hier: http://www.lunarrepublic.com/mj/
Mee eens...maar aan de andere kant willen ze ook hun eerbetoon doen. En MJ vond het wel leuk als anderen zijn nummers zongen. Dat zag ik tenminste op de 30th aniversary op joetoep.quote:
Hallo kleine Blanketquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Mee eens...maar aan de andere kant willen ze ook hun eerbetoon doen. En MJ vond het wel leuk als anderen zijn nummers zongen. Dat zag ik tenminste op de 30th aniversary op joetoep.
(als ze die mariah carey maar buitenspel zetten![]()
)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:13 schreef matthijst het volgende:
Hehe, mooi, gasten die 0 en 2 waren toen Mariah wereldwijd een dikke vette vadsige, Grammy genomineerde, hit had met I'll Be There gaan lopen haten
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hallo kleine Blanket![]()
Mariah Carey zong echt vals op de herdenkingsdienst![]()
Haar ff buitenspel zetten idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |