abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:55:20 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71574658
Nummer 71, waarin in ieder geval duidelijk is dat de Jacksons er geen wing minder om zullen eten nu MJ dood is.
De rechter wees ze 83,5% van het gevraagde bedrag toe: ze moeten dus hun kippetjes delen, of beter afkluiven.

Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:56:37 #2
28167 matthijst
pi_71574707
The judge has ruled that AEG has to provide a copy of their contract with Michael to Katherine Jackson.

The judge has just granted 83.5% of what was requested for the children's allowance. Specific amounts were not discussed.

The judge granted Katherine a financial allowance for six months retro from the time Michael died. The amount of the allowance wasn't discussed in open court.

The judge just named Katherine permanent guardian of all three kids.
pi_71574775
6 maanden geld voor Katherine en dan weer een rechtzaak?
pi_71574830
OK hier dan maar.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71574877

pi_71574885
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef quirina het volgende:

[..]

Vaak is er ook wel een directe link naar de playlist en die kan je ook hier neerzetten.
Nog beter inderdaad.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:02:09 #7
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71574889
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71574923
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef quirina het volgende:
6 maanden geld voor Katherine en dan weer een rechtzaak?
6 Maanden maar is inderdaad vreemd. Zullen ze verwachten dat er dan meer of minder geld beschikbaar is?
pi_71575028
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

6 Maanden maar is inderdaad vreemd. Zullen ze verwachten dat er dan meer of minder geld beschikbaar is?
Ik denk dat ze binnen zes maanden verwachten de erfenis rond te hebben, dit zal een soort voorschotregeling zijn.
Er moet natuurlijk nog van alles uitgezocht worden, hoeveel bezittingen MJ nog had en wat die waard zijn etc. En dan moet dat nog verdeeld worden.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:09:26 #10
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71575156
Er stond toch in zijn testament dat iedereen die het testament aan zou vechten automatisch de erfenis zoals in het testament gesteld zou verliezen? Waarom wil Katherine het dan toch aanvechten? En heeft dat zin? Wie weet er iets over het amerikaanse erfrecht wat dat betreft?

Als de rechter nu zijn testament belrachtigd heeft, verliest Katherine dan niet automatisch haar rechten als ze de executors aanvecht?
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_71575181
Crap, weer anderhalf uur pauze!
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:12:47 #12
28167 matthijst
pi_71575250
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef Shitney het volgende:
Er stond toch in zijn testament dat iedereen die het testament aan zou vechten automatisch de erfenis zoals in het testament gesteld zou verliezen? Waarom wil Katherine het dan toch aanvechten? En heeft dat zin? Wie weet er iets over het amerikaanse erfrecht wat dat betreft?
Ze wil alleen zichzelf als 3e executeur hebben... Niet inhoudelijk aanvechten.
Schijnt dat dat dan niet "telt" voor de zeiken=zero regeling
pi_71575302
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Is dat zo?
Wel interessant.
pi_71575352
Tvprince, .
Michael gaat snel!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:17:47 #15
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71575425
Wat apart dat dat niet telt. Hij zal haar niet voor niks geen executeur hebben benoemd. Ik vind het sowieso wel apart dat je je zoons testament, dat voor een buitenstaander toch echt niet vreemd of krankzinnig overkomt, aanvecht. Als je zo begaan bent met je kind dan respecteer je zijn wensen toch?
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71575446
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja volgens mij stond er ergens dat ze bij de besprekingen wil zijn, `a third place at the table.´
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:19:34 #17
28167 matthijst
pi_71575493
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:17 schreef Shitney het volgende:
Wat apart dat dat niet telt. Hij zal haar niet voor niks geen executeur hebben benoemd. Ik vind het sowieso wel apart dat je je zoons testament, dat voor een buitenstaander toch echt niet vreemd of krankzinnig overkomt, aanvecht. Als je zo begaan bent met je kind dan respecteer je zijn wensen toch?
Hij had er 3 benoemd, een heeft afgehaakt volgens mij.
pi_71575573
quote:
Willen/kunnen jullie van dat soort filmpjes in het vervolg alleen deel 1 posten en er dan gewoon bij zeggen hoeveel delen er zijn? Youtube linkt toch automatisch naar de volgende delen en het scheelt nogal wat scrollen.
Komt voor elkaar.....

Bestaat uit 6 delen
pi_71575588
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat branca en mc clainn dan zelf een derde moeten aanwijzen?
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:25:52 #20
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71575692
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

Barry Siegel zou afgehaakt hebben inderdaad. Maar in het testament staat ook dat als een van hen zou afhaken, er geen vervanging benoemd hoefde te worden.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:34:58 #21
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71576007
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat branca en mc clainn dan zelf een derde moeten aanwijzen?
Als ik het testament goed begrijp mogen ze een derde of meerdere vervangers aanwijzen als geen van hen willing or able is om als co-executors op te treden. Als dat wel het geval is, als iemand van de genoemden willing and able is, dan hoeft voor de anderen geen vervangen benoemd te worden.

Daaruit begrijp ik dat Michael Jackson elk individueel dusdanig capabel achtte en vertrouwde dat ze ook alleen mogen opereren.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:41:14 #22
28167 matthijst
pi_71576283
This Monday marks the highly anticipated probate hearing on Michael Jackson's will, and attorney Herb Nass, author of Wills of the Rich and Famous, tells ET what to expect.

Yesterday, an agreement was reached between Katherine Jackson and Debbie Rowe (the birth mother of Jackson's older children, Prince and Paris), naming Katherine as the sole guardian of her son's children, and Nass says this takes one big issue off the table for Monday's hearing.

"This agreement just vindicates and ratifies what Michael Jackson said in his will," says Nass, "and he also named other people as the executors in his will, so the fact that this is being supported by Katherine Jackson as in accordance with his will might hurt her in her bid to become an additional executor of that will."

Regarding Monday's probate hearing, Nass says not to expect any surprises in terms of who is named executor: "There might be some opportunity for Katherine to ask some questions about their relationship with Michael, but ultimately I think the executors named in the will will be [entertainment lawyer John Branca and music executive John McClain]. … It's very unusual for a court to add an executor who is not named by the decedent himself. Michael Jackson carefully chose his mother as the guardian of his children … but he also did not choose her to be an executor. I would be very surprised if a court changes that."
pi_71576297
Het is wel een blijk van wantrouwen naar zijn eigen familie maar ook niet verwonderlijk er zitten wel wat geldwolfjes tussen.
pi_71576390
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

Komt voor elkaar.....

Bestaat uit 6 delen
Geweldig, dankjewel!
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:44:32 #25
28167 matthijst
pi_71576398
Ik denk dat hij de beste mensen wilde hebben om voor zijn nalatenschap te zorgen.
De helft vd Jacksons is failliet.

Branca heeft in het verleden goeie deals voor hem geregeld:Thriller video, Beatles catalog...
pi_71576521
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef matthijst het volgende:
Ik denk dat hij de beste mensen wilde hebben om voor zijn nalatenschap te zorgen.
De helft vd Jacksons is failliet.

Branca heeft in het verleden goeie deals voor hem geregeld:Thriller video, Beatles catalog...
Inderdaad, die twee zal hij hebben gekozen en vertrouwd om hun zakelijk instinct.
En zijn moedertje daarom juist niet, laat die de kleinkinderen lekker verwennen en laat de zakelijke kant maar over aan die andere twee.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:51:06 #27
28167 matthijst
pi_71576619
Eindelijk: Jacksons financien in 2007 openbaar. Zoals altijd al verwacht: hij was bij lange na niet failliet:
pi_71576866
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef matthijst het volgende:
Eindelijk: Jacksons financien in 2007 openbaar. Zoals altijd al verwacht: hij was bij lange na niet failliet:

De belastingdienst staat niet in dat overzicht.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:59:52 #29
28167 matthijst
pi_71576918
Idd, die zijn ze vreemd genoeg vergeten, net als zijn inkomsten voor 2007
pi_71577018
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]

maandag 3 augustus 2009 @ 22:24:07 #31
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71577814
wat gaan jullie snel!!
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:47:10 #32
264694 blanket
its human nature
pi_71578642
4:40 -- The Jacksons have all filed back into court and the judge has taken the bench.

Gaan we weer! *popcorn pakt*
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_71578819
4:49 Katherine Jackson just withdrew her petition asking that she be put in charge of the estate. This petition was filed before she knew a will existed. The issue now -- will she oppose the appointment of Branca and McClain.
pi_71579345
4:54 -- During the lunch break John Branca said Jackson's estate has reached a settlement with AEG -- re: merchandising and rehearsal footage.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_71580183
Dat was het weer voor vandaag.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:34:02 #36
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71580393
Pfff, ik vind het niks, dat die ouwe tang voor die kids moet gaan zorgen. Ik had stiekem gehoopt dat die rechter ook wel zou inzien dat een 79-jarige niet bepaald geschikt is als opvoeder, en al helemaal niet omdat ze er van die ouwerwetse ideeen op na houdt. Dan zitten er straks 3 Jehova-kindjes in dat huis die op zondag de watch tower moeten rondbrengen van oma
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:47:02 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71580773
Ik zag gisteren een negert met een MJ-nase in de tram!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:50:55 #38
189430 Anonymousz
pi_71580867
en morgen horen we andere geruchten vrees ik
pi_71580915
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, ik vind het niks, dat die ouwe tang voor die kids moet gaan zorgen. Ik had stiekem gehoopt dat die rechter ook wel zou inzien dat een 79-jarige niet bepaald geschikt is als opvoeder, en al helemaal niet omdat ze er van die ouwerwetse ideeen op na houdt. Dan zitten er straks 3 Jehova-kindjes in dat huis die op zondag de watch tower moeten rondbrengen van oma
Het lijkt mij een fitte sterke ouwe tang, en als ze nog 10 jaar leeft, hebben de kids iig een vertrouwd iemand in hun buurt gehad, bovendien zijn ze hun hele leven al hoofdzakelijk opgevoed door nanny's. Bovendien hield Michael erg veel van zn zachtaardige moeder.
pi_71581464
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Eens. Helemaal omdat moeders vanmiddag nog heeft gezegd dat ze wel veel contact heeft met Joe, dat hij regelmatig over de vloer komt en dat hij wel een rol in de opvoeding zal spelen.
En omdat zij zelf ook geen problemen heeft met kinderen meppen.
En omdat ze gewoon een oud lijk is. Als ze het al niet voor haar eigen kinderen kan opnemen dan kan ze als bejaarde helemaal haar kleinkinderen niet opvoeden.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:15:58 #41
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71581571
Rebbie gaat ook een grote rol spelen in de opvoeding - toch?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71581636
Dat kunnen ze wel zeggen maar niemand kan ze daartoe verplichten nu.
pi_71581642
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Eens. Helemaal omdat moeders vanmiddag nog heeft gezegd dat ze wel veel contact heeft met Joe, dat hij regelmatig over de vloer komt en dat hij wel een rol in de opvoeding zal spelen.
En omdat zij zelf ook geen problemen heeft met kinderen meppen.
En omdat ze gewoon een oud lijk is. Als ze het al niet voor haar eigen kinderen kan opnemen dan kan ze als bejaarde helemaal haar kleinkinderen niet opvoeden.
pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:18:09 #44
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71581652
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef JX het volgende:
Rebbie gaat ook een grote rol spelen in de opvoeding - toch?
Daar zijn ze dan lekker mee, dat is de strengste Jehova die er in de familie rondloopt.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:20:18 #45
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71581719
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Euridice het volgende:

[..]

pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.
Dat kind gedroeg zich als elk kind van die leeftijd dat in een onbekende omgeving een overdonderend gebeuren meemaakt, hij zoekt soelaas bij de eerste de beste volwassene in zijn buurt.
pi_71581758
quote:

[..]

Ik heb geen idee? kwamen ze weleens bij oma?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2009 00:22:14 ]
pi_71581947
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat kind gedroeg zich als elk kind van die leeftijd dat in een onbekende omgeving een overdonderend gebeuren meemaakt, hij zoekt soelaas bij de eerste de beste volwassene in zijn buurt.
kan zijn, maar dan nog, mijn moeder is 78 jaar en superfit, zeker geen ouwe tang, zij komt nog van de generatie koekje met thee na school, en mn kinderen zijn dol op haar. Dat moet je toch aanspreken als creche-hater..
pi_71581975
Heel gek dat zo'n kind overdonderd is als hij op een podium moet staan bij wat waarschijnlijk zijn eerste concert annex memorial was en dan ook nog eens van zijn eigen vader terwijl een hele zaal vol met mensen aan het klappen en gillen is.
Beetje sociaal gestoord hoor als je dan wegkruipt achter je oma.
pi_71582164
quote:

[..]

Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael.
Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.
pi_71582209
Kinderen zijn zo flexibel als wat, en kunnen erg veel hebben, waar ik van overtuigd ben, is dat Michael ondanks zn eigen medicijnverslaving er toch voor zorgde, dat de omgeving van zn kinderen niet bedreigend was.
pi_71582297
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef piepie het volgende:

[..]

Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.
Inderdaad, en dat had ie van zn moeder..
pi_71582385
Wie weet ,missschien lagMJ wel 6 uur per dag te pitten.Maar heeft ie meer tijd doorgebracht met z'n kids ,dan stellen die kinderen nemen en als maar gebruik maken van oma's opa's"alle dagen werken,daarna moe zijn maar ook nog" uit willen gaan.. We weten het niet..Gaat me ook niks aan.Eerst de balk in eigen oog zoeken.Ik "denk dat MJ een lieve vader was .Dat balkon gedoe vergeef ik maar vergeet ik nooit. .Dat vond ik vreselijk Maar RIP MJ

[ Bericht 20% gewijzigd door Mooiiiiiii op 04-08-2009 00:53:31 ]
Love music!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:48:44 #53
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71582400
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:29 schreef Euridice het volgende:

[..]

kan zijn, maar dan nog, mijn moeder is 78 jaar en superfit, zeker geen ouwe tang, zij komt nog van de generatie koekje met thee na school, en mn kinderen zijn dol op haar. Dat moet je toch aanspreken als creche-hater..
Fijn voor je. Mijn schoonmoeder was ook 78 jaar en fit als een hoentje doordat ze dagelijks minstens 20 kilometer fietste in een straf tempo. Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
pi_71582467
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef ElizabethR het volgende:

Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
Die kinderen zijn het wel gewend inmiddels natuurlijk.
pi_71582479
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Wie weet ,missschien lagMJ wel 6 uur per dag te pitten.Maar heeft ie meer tijd doorgebracht met z'n kids ,dan stellen die kinderen nemen en als maar gebruik maken van oma's opa's en uit willen gaan..We weten het niet..Gaat me ook niks aan.Eerst de balk in eigen oog zoeken.Ik "denk dat MJ een lieve vader was.Dat balkon gedoe vergeef ik maar vergeet ik nooit..Dat vond ik vreselijk
Sinds die kinderen er zijn heeft hij toch ook geen concerten meer gegeven. Alles stond in het teken van zijn kinderen. Hij heeft er een prachtig nummer over geschreven: You are my Life, en zo was het ook voor hem. De rest werd bijzaak, kinderen op 1.

Dat van dat balkon was een domme actie, heeft hij zelf ook toegegeven. Gewoon in zijn enthousiasme iets te ver gegaan, maar hij had het kindje goed vast.
pi_71582512
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Fijn voor je. Mijn schoonmoeder was ook 78 jaar en fit als een hoentje doordat ze dagelijks minstens 20 kilometer fietste in een straf tempo. Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
de mijne doet dat ook en zwemt ook dagelijks een paar honderd meter..oeps

maar ik vertrouw op sterke genen, haar moeder, mijn oma, werd 96 jaar met 50 jaar verslaafd zijn aan slaapmiddelen, hihi..
pi_71582582
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:52 schreef piepie het volgende:

[..]

Sinds die kinderen er zijn heeft hij toch ook geen concerten meer gegeven. Alles stond in het teken van zijn kinderen. Hij heeft er een prachtig nummer over geschreven: You are my Life, en zo was het ook voor hem. De rest werd bijzaak, kinderen op 1.

Dat van dat balkon was een domme actie, heeft hij zelf ook toegegeven. Gewoon in zijn enthousiasme iets te ver gegaan, maar hij had het kindje goed vast.
Met je eens,maar balkon actie is zo stommm,zou die zelf misschien ook wel terug willen draaien als ie alles kon lezen..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket. .trustehh
Love music!
pi_71582769
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Met je eens,maar balkon actie is zo stommm,zou die zelf misschien ook wel terug willen draaien als ie alles kon lezen..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket. .trustehh
hindoe-gebruik is om je baby vanaf een hoogte naar beneden te flikkeren in een hangmat. zag er onlangs nog een reportage over, een soort doop en zorgt voor geluk, wie weet had papa Michael dit in het hoofd, toen ie die aktie deed..hij was nogal beinvloedbaar door allerlei religies.. ( en had Bashir hem dit verteld)
pi_71582857
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:06 schreef Euridice het volgende:

[..]

hindoe-gebruik is om je baby vanaf een hoogte naar beneden te flikkeren in een hangmat. zag er onlangs nog een reportage over, een soort doop en zorgt voor geluk, wie weet had papa Michael dit in het hoofd, toen ie die aktie deed..hij was nogal beinvloedbaar door allerlei religies.. ( en had Bashir hem dit verteld)
ja dat heb ik ook gezien, heftig wat die gasten doen met die baby's ...
pi_71582879
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket. .trustehh
Wat schattig ...
Welterusten
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:16:14 #61
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71582928
-edit- reactie in foute topic
pi_71583032
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:12 schreef piepie het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook gezien, heftig wat die gasten doen met die baby's ...
ja hè, heel zielig, maar ik moest gelijk denken aan die balkonscene met Blanket..\

en die Bashir is een pakistaan, dus die moet weten van dat cultureel gebruik, en maar porren..snap je, manipuleren en gemanipuleerd worden, dat is een beetje het leven van MJ..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:25:13 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_71583056
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:51 schreef sig000 het volgende:

Die kinderen zijn het wel gewend inmiddels natuurlijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71583075
Pakistan is een groot land hè? Ik weet al niet eens de lokale gebruiken in Limburg dus het lijkt me sterk dat iedere Pakistaan op de hoogte is van de gooi-je-kind-van-het-balkon-traditie. Laat staan dat ze het er mee eens zijn.
pi_71583129
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Pakistan is een groot land hè? Ik weet al niet eens de lokale gebruiken in Limburg dus het lijkt me sterk dat iedere Pakistaan op de hoogte is van de gooi-je-kind-van-het-balkon-traditie. Laat staan dat ze het er mee eens zijn.
Het was wel allemaal supertoevallig met Bashir in de buurt..
pi_71583196
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:30 schreef Euridice het volgende:

[..]

Insinueer je nou dat Bashir ervoor gezorgd heeft dat MJ dat kind over het balkon hing?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:36:44 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_71583198
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:30 schreef Euridice het volgende:

En toen Michael zag dat er een grote menigte onder het raam stond ipv van een hangmat om 'em op te vangen besloot hij als verstandige vader dat kind weer naar binnen te halen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:40:49 #68
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583253
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Insinueer je nou dat Bashir ervoor gezorgd heeft dat MJ dat kind over het balkon hing?

Speculeren is leuk hoor, maar om nou verantwoording af te gaan leggen over een fout van een ander en dan op zo'n manier... 'Want hij is zo beinvloedbaar' .......
Daar past maar 1 smiley bij, dus nogmaals
pi_71583300
Ik reageer in de gedachtengang van die religieuze infantiele Michael, en als die Bashir hem heeft verteld over dat cultureel gebruik van de hindoes, dan kan ik mij die balkonscene voorstellen als iets van een doop in Michael's ogen...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:46:07 #70
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583321
Nou, je fantasie neemt een hink-stap-sprong met je hoor
pi_71583398
Ach fantaseren moet kunnen.

Zelf denk ik dat de balkonscène niets meer en niets minder was dan Michael als trotse vader die zijn fans de nieuwe baby wilde laten zien, maar dat in zijn enthousiasme op een wat ongelukkige manier deed.
Als je dan Michael Jackson heet dan achtervolgt dit je natuurlijk jaren later nog ...
pi_71583401
De zijne ook. toen.
pi_71583706
Even iets heel anders, een mode-item.

Vanochtend in de Telegraaf over de nieuwe trend in heren t-shirts, laag uitgesneden hals dus.

Zou dit mode-item er even snel tussendoor zijn gejast omdat we deze maand zoveel beelden van Michael zien met zijn witte t-shirt?
Of gewoon puur toeval?

Jammer, ik had de link naar het artikel met de foto's hier gezet, maar is alleen leesbaar voor abonnees dus ...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:30:41 #74
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583718
Puur toeval.
pi_71583732
Zal wel ja, maar ik moest vanochtend wel aan Michael denken met zijn t-shirts en ging toch twijfelen, want de een zijn dood de ander zijn brood toch.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:36:33 #76
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583755
Zeker, maar in de mode niet zo gauw, waar jij naar keek in de Telegraaf is vorig jaar zomer bedacht, en toen leefde meneer J nog.
pi_71583762
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zeker, maar in de mode niet zo gauw, waar jij naar keek in de Telegraaf is vorig jaar zomer bedacht, en toen leefde meneer J nog.
Ja ik weet dat ze dat een jaar eerder bedenken, vandaar dat ik schreef er even tussendoor gejast ...

Nou ik ga maar eens naar bed, krijg 2 drukke dagen. Tot donderdag of vrijdag ....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:57:19 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_71583877
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:51 schreef piepie het volgende:

Zelf denk ik dat de balkonscène niets meer en niets minder was dan Michael als trotse vader die zijn fans de nieuwe baby wilde laten zien, maar dat in zijn enthousiasme op een wat ongelukkige manier deed.
Als je dan Michael Jackson heet dan achtervolgt dit je natuurlijk jaren later nog ...
Als je niet MJ heet kom je waarschijnlijk onder toezicht te staan wegens onverantwoordelijk gedrag.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 07:56:45 #79
28167 matthijst
pi_71584749
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef piepie het volgende:
Over de doden niets dan goeds enzo?

Vraag me af of hij ooit een luier heeft verschoond...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:21:34 #80
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71584956
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:56 schreef matthijst het volgende:

[..]

Over de doden niets dan goeds enzo?

Vraag me af of hij ooit een luier heeft verschoond...
Minstens 1 keer, want daar is een filmpje van
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71585678
We zullen het wel zien, maar ik vrees het ergste.
Ze hadden al een vreemde omgeving, bij MJ, en nu wordt het er echt niet beter op.
Denk dat iedereen het met de beste bedoeling doet, maar al die celebs zijn toch echt wel een beetje vreemd.
Daarbij zal de media ze ook niet echt met rust laten,
pi_71586591
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:29 schreef piepie het volgende:
Even iets heel anders, een mode-item.

Vanochtend in de Telegraaf over de nieuwe trend in heren t-shirts, laag uitgesneden hals dus.

Zou dit mode-item er even snel tussendoor zijn gejast omdat we deze maand zoveel beelden van Michael zien met zijn witte t-shirt?
Of gewoon puur toeval?

Jammer, ik had de link naar het artikel met de foto's hier gezet, maar is alleen leesbaar voor abonnees dus ...
Die trend begon vorig jaar al. Nu weet ik wel dat de mode-industrie op de trends vooruit loopt maar dit zou een beetje te gek zijn. Toch?
pi_71587897
Aangezien er hier niets gebeurd dan maar uit het ander topic gepikte foto's met de Nikes van Omar En Blanket

[ Bericht 3% gewijzigd door Rosalyne op 04-08-2009 11:14:40 ]
pi_71588130
Duidelijk dat het vader en zoon is! Ze hebben zelfs dezelfde schoenen!
pi_71588431
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
pi_71588611
quote:
Ja, nu kunnen we er niet meer omheen, dit is het ultieme bewijs!
pi_71588647
quote:
De manier waarop de veters zijn gestrikt dacht ik eigenlijk dat ze neven van elkaar zijn.
pi_71588706
Maar wie zijn die anderen dan? Dat moeten dan toch minstens ooms, neefjes of spermadonoren zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:35:17 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71588744
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_71588753
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kind Zijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:36:30 #91
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71588790
Prince. Wat een lief joch is dat toch. Ik wil hem knuffelen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71588806
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Ik vind het wel schattig, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71588819
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Mag wat mij betreft inderdaad wel een heel stuk af.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:39:26 #94
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71588871
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kind Zijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
Lelijk vind ik hem zeker niet. Juist de knapste van de drie. Maar desondanks de minst aantrekkelijke, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat is denk ik ook een beetje de leeftijd, hij zit in die tussen tafellaken en servet fase, niet klein genoeg meer om ubercute te zijn en nog niet groot genoeg om al persoonlijkheid te hebben.
Does it lead you home?
When you're all alone
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:41:14 #95
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71588920
Als mijn jongens zulk mooi haar hadden knipte ik het ook niet af hoor! Wat zeg ik, als ik zelf zulk mooi haar had... Ben echt jaloers op dat haar.

Wat ik trouwens erg leuk aan deze kinderen vind is dat het niet zulke opgedirkte celebkids zijn, ze hebben altijd zulke normale kinderkleren aan en geen overgestileerde designeroutfitjes. Het ziet er allemaal uit alsof het van H&M komt.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71588966
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Maar wie zijn die anderen dan? Dat moeten dan toch minstens ooms, neefjes of spermadonoren zijn.
De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajesty
pi_71588999
quote:
Lelijk??? Ik vind hem verschrikkelijk schattig alhoewel ook ik geen fan ben van zijn haar. En Prince is inderdaad een schatje. Volgens mij gaan het alle 2 erg mooie jongens worden.

Edit; wat een afgrijselijk klein ventje is die Omer trouwens! ik had helemaal niet door dat hij bij Prince en Blanket was. Dacht dat het 2 afzonderlijke fotos waren.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:45:10 #98
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71589038
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajesty

Die naam cracks me up every time.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71589096
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Shitney het volgende:
Als mijn jongens zulk mooi haar hadden knipte ik het ook niet af hoor! Wat zeg ik, als ik zelf zulk mooi haar had... Ben echt jaloers op dat haar.

Wat ik trouwens erg leuk aan deze kinderen vind is dat het niet zulke opgedirkte celebkids zijn, ze hebben altijd zulke normale kinderkleren aan en geen overgestileerde designeroutfitjes. Het ziet er allemaal uit alsof het van H&M komt.
Het kindje wordt gewoon wat bedolven onder dat haar. Die scheiding zit ook zo vreemd. Een staartje zou denk ik leuker staan.

En mij viel inderdaad ook al op dat ze er zo lekker gewoon uitzien.
pi_71589130
Leuk dit soort foto's. Af en toe moeten dit soort foto's best kunnen. Het zijn toch bijna normale kinderen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:52:21 #101
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71589222
OP TMZ staat trouwens een video waarin die gasten van TMZ vragen over de MJ case beantwoorden, dat is behoorlijk informatief.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71589307
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:52 schreef Shitney het volgende:
OP TMZ staat trouwens een video waarin die gasten van TMZ vragen over de MJ case beantwoorden, dat is behoorlijk informatief.

Oe, straks in de pauze even bekijken.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:09:42 #103
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71589675
Leuke foto's van die kinderen
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:13:59 #104
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71589765
Oh, ik zit net naar filmpjes van de kinderen te zoeken en bedenk me ineens het volgende:

op vakantie hebben wij een stel leren kennen, zwarte vrouw, blanke man, die een tweeling hadden. Wat denk je? Het ene jongetje was blank met knalblauwe ogen en blond kroezig haar, en het andere jongetje was donker met donkere ogen en zwart glad haar. Denk er ineens aan door de discussie over de kinderen van MJ dat ze zo licht zijn, dit was nota bene een tweeling, wat je ondanks het enorme kleurverschil ook goed kon zien aan hun bone structure, maar de ene was gewoon net zo blank als zijn vader en de ander net zo donker als zijn moeder en het haar was weer precies andersom. Ik zal geen fotos plaatsen maar ze waren echt heel schattig.

Dacht eraan door dit filmpje:

Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71589771
Michael Jackson was zenuwinzinking nabij.

van onze redactie
AMSTERDAM - Michael Jackson zou 13 dagen voor zijn dood nabij een zenuwinzinking zijn geweest, zo heeft een psychiater onthuld.

The Sun bericht dat de overleden King of Pop erg grillig was, 'bijna manisch’ over zijn langverwachte terugkeer op het podium, om vervolgens stil te vallen en wezenloos voor zich uit te staren…

De psychiater vervolgde: "Michael's motto was aan de ene kant: "The show must go on", maar tegelijkertijd was hij ook als de dood dat hij op het podium vermoord zou worden."

Michael zou gebukt zijn gegaan onder de stress. De psychiater, die anoniem wenst te blijven, heeft de zanger twee keer bij zich gehad.

Hij vertelt: „De eerste keer dat ik hem zag sprak hij openlijk over zijn jeugd, zijn problemen met pijnstillers, en zijn obsessie met huidkanker, hetgeen hij 'een straf van God noemde.'

De psychiater heeft kort daarna andere artsen van Jackson, waaronder Dr Arnold Klein, gewaarschuwd over de staat waarin Michael verkeerde.

bron: prive / telegraaf
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:17:59 #106
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71589875
Lekkere psychiater als je zo uit de school klapt
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:31:56 #107
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71590264
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71590271
Waarom was hij bang om ..vermoord ..te worden., dit omdat La Toya ook al over moord had.

Of bedoelde hij gewoon, dat hij in de media afgemaakt zou worden.
pi_71590436
Hmm, ik heb al eerder een intervieuw gezien (weet door het grote aanbod nu niet meer welke), waarin hij zelf iets over de dood of moord zegt, maar ik geloof absoluut niet dat iemand hem opzettelijk dood wilde of vermoord heeft, deze gevoelige man was gewoon goed van z'n pad af, zonde.
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_71590605
Dit is het originele stuk van the Sun waarvan de Telegraaf het "gepikt" heeft:
quote:
Jacko ‘on verge of breakdown’
By NICK PARKER
Chief Foreign Correspondent

Published: Today

MICHAEL Jackson showed "signs of cracking up" over his looming London gigs - just 13 days before he died, The Sun can reveal.
A psychiatrist reported the singer appeared close to a nervous breakdown.
His behaviour was disturbingly erratic - one moment he was excited and "almost manic" about his spectacular comeback, the next he would lapse into silence while staring into space.
Last night a source close to inquiries into Jackson's death said the star was "clearly not mentally or physically equipped to cope" with his 50-night run at the O2 Arena.

But he added: "Michael was always adamant the show must go on - to the point where he was obsessed with the idea he would be 'killed' if he couldn't go on stage.
"He had been backed into a corner and was falling apart under the strain."
The psychiatrist, who has not been named, saw Jackson twice.
The first time he spoke frankly about his childhood, his problems with prescription drugs and his obsession that his skin cancer was "God's punishment".
Jackson, 50, was warned his painkiller addiction was dangerous. He was even urged to employ a personal "sober coach" to control his dosage on tour.
The psychiatrist told other Jackson medics, including skin specialist Dr Arnold Klein, that the follow-up visit on June 12 caused him "deep concern".
He said Jackson fell silent after refusing to show a small scar from cancer surgery on his chest.
And he clammed up again as a programme was outlined to gradually wean him off the drugs which claimed his life less than two weeks later.

The source said: "Michael had been candid at their first meeting, but showed clear signs of cracking up when he saw him again.
"They discussed if it would be possible to cancel or postpone the gigs."
Jackson had already put back the start of his O2 shows from July 8 to 13 - saying it was for fine tuning. But, after the star's death in Los Angeles, there were claims he had been struggling with gruelling rehearsals and stage fright.
Meanwhile his mum Katherine, 79, voiced her suspicions about his death.
She told US talk show host Geraldo Rivera: "All I know is my son is dead, and I don't think he just died of natural causes or whatever. He's too young.
"Something happened. I don't know what it was."

JACKSON wanted to make a new Spider-Man movie, it emerged last night. Marvel Comic legend Stan Lee, 86, said they spoke about it at the star's Neverland Ranch - and Jacko might even have played the main role.
Lee told a San Diego comic convention: "He wanted to do Spider-Man. I'm not sure whether he just wanted to produce it or wanted to play the role."
Pressed on whether he thought Jacko would have played the superhero, he replied: "I suspect so."
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:59:45 #111
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71591012
Ik vind Blanket zooooo vreselijk lief, die zou ik willen knuffelen! En vaag dat Omar bij die kinderen is. Zet toch te denken over hoe ie in de familie is opgenomen. Lijkt me niet dat je zomaar als jongen bij de familie wordt binnengehaald alleen maar omdat Michael 'm zo lief vond.....
Maar de haren van Blanket waren een tijdje geleden nog langer heb ik ergens op een foto gezien, ze hebben het juist vanwege de memorial wat korter geknipt. Werkelijk ik vind 't het zo'n schatje!
En goed om te zien dat dat kleine menneke lacht!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:01:09 #112
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71591052
Was er al ooit iets gepost over het feit dat Prince ook vitiligo zou hebben? Ik heb dat in een youtube filmpje voorbij zien komen en er zijn ook fotos waaruit dat zou blijken. Weet iemand daar al meer over?

http://glossymagazine.ro/(...)r-inherited-vitiligo
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71591429
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:52 schreef piepie het volgende:

[..]

denk dat hij geen concerten meer heeft gegeven,i.v.m die rechtszaken die tegen hem geweest zijn
volgens mij was hij niet zo populair meer,zeker niet in amerika
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:17:59 #114
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71591555
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef majo76 het volgende:

[..]

volgens mij was hij niet zo populair meer

Dit is in het licht van de gebeurtenissen wel een heel grappige opmerking!
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71591824
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:17 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dit is in het licht van de gebeurtenissen wel een heel grappige opmerking!
zo populair als dat hij nu is,had hij nooit meer geworden als hij niet dood was gegaan
en heb het meer over de tijd na die rechtszaken
hij was niet voor niks zijn contract met sony kwijt
pi_71592133
On July 11, the three children enjoyed a day in the sun with their family at Katherine’s Encino, Calif., estate.

Paris may be hyper-strong while in front of the cameras but deep inside, she’s the one who most suffers! X17Online paparazzi spotted Paris at home - her grandparent’s Encino estate and what we see is a devastated young lady… By the way, she’s the ONLY family wearing black since Michael’s death…
http://glossymagazine.ro/(...)kson%E2%80%99s-death
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:39:36 #117
189430 Anonymousz
pi_71592217
quote:
Dus dat betekent niet dat blanket de zoon is van Omer
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:39:36 #118
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71592218
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:36 schreef Rosalyne het volgende:
On July 11, the three children enjoyed a day in the sun with their family at Katherine’s Encino, Calif., estate.
[ afbeelding ]

Paris may be hyper-strong while in front of the cameras but deep inside, she’s the one who most suffers! X17Online paparazzi spotted Paris at home - her grandparent’s Encino estate and what we see is a devastated young lady… By the way, she’s the ONLY family wearing black since Michael’s death…
http://glossymagazine.ro/(...)kson%E2%80%99s-death
De berichtgeving wordt steeds debieler. zij is de enige die zwart draagt!!!

Misschien zat de rest van haar kleding in de was
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:40:59 #119
189430 Anonymousz
pi_71592273
quote:
Wie?
Prince of Omer?
pi_71592472
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:40 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Wie?
Prince of Omer?
Prince natuurlijk. Omer is zijn vader, remember
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:48:12 #121
189430 Anonymousz
pi_71592515
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Prince natuurlijk. Omer is zijn vader, remember
Omer is niet de vader
pi_71592669
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:39 schreef N.icka het volgende:

[..]

De berichtgeving wordt steeds debieler. zij is de enige die zwart draagt!!!

Misschien zat de rest van haar kleding in de was
En op die foto's wrijft ze in haar ogen. Ok, ze kan aan het huilen zijn maar voor hetzelfde geld zit er iets in haar oog.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:09:33 #123
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71593200
quote:
Vrouwen hebben liever Stephen Fry dan Brad Pitt
Uitgegeven: 4 augustus 2009 10:27
Laatst gewijzigd: 4 augustus 2009 10:27
AMSTERDAM - Gesteld voor de keuze hebben vrouwen liever de Britse schrijver/acteur Stephen Fry als partner dan de Amerikaanse acteur Brad Pitt.

© ANP
In een onderzoek gehouden op het komediefestival Fringe Festival in Edinburgh gaf 40 procent de voorkeur aan de genen van Fry voor het nageslacht.
Pitt kwam met 36,7 procent op de tweede plaats. Blijkbaar hebben vrouwen dus liever slimme mannen met humor dan knappe vaders voor hun kinderen.

Dat meldt het Britse OK Magazine op de website.
De ranglijst van mannen wiens sperma de vrouwen absoluut zouden vermijden wordt aangevoerd door Michael Jackson, gevolgd door de Britse komiek Russell Brand en voetballer Wayne Rooney.
© NU.nl
Figures!
pi_71593516

While on vacation in 2004 on the island of Kauai in Hawaii in March, Jackson never left his private beachside villa, but his two children, Prince (now 12) and Paris, played in the sand on one occasion. They were accompanied by their nannies. En zo te zien was Omer ook er bij

dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:21:46 #125
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71593580
Aaaahhhh, Nicole Richie is van plan om haar ongeboren baby naar Michael Jackson te vernoemen, naar het schijnt. MJ was haar peetvader, en ik lees net dat ze van plan is de baby Michelle te noemen als het een meisje is en Michael als het een jongetje is. Lief gebaar!
Does it lead you home?
When you're all alone
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:30:35 #126
264694 blanket
its human nature
pi_71593899
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:48 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Omer is niet de vader
Je zou bijna denken dat die Omar het billenmaatje van MJ was. Hij dartelt al heel wat jaartjes om hem heen. Langer dan al zijn andere jonge-jongetjes-vriendjes. (webster, dat home alone geval etc)

Macaulay Culkin..die was het

[ Bericht 5% gewijzigd door blanket op 04-08-2009 14:35:57 ]
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:39:54 #127
189430 Anonymousz
pi_71594202
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef blanket het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat die Omar het billenmaatje van MJ was. Hij dartelt al heel wat jaartjes om hem heen. Langer dan al zijn andere jonge-jongetjes-vriendjes. (webster, dat home alone geval etc)

Macaulay Culkin..die was het
Jep, Omer had een paar jaar bij MJ gewoond
toffe gozer die Macaulay
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:39:01 #128
28167 matthijst
pi_71595916
Omer als MJ's holmaatje, mja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen
Maar zijn ouders woonden ook op Neverland.... Waren dat zijn pimps?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:55:21 #129
264694 blanket
its human nature
pi_71596381
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef matthijst het volgende:
Tja wie weet...1e jaren nog onschuldig en daarna werd het intiem? Hij staat wel op heel veel foto's en filmpjes. En hij is nu ook weer overal bij. Het is geen kind of familie van MJ....dus doet die daar dan?
Hij loopt nu ook met de zonen van MJ buiten. Ik vind maar weird allemaal.
En tuurlijk kan het "een vriend' zijn...maar dan nog...al die kind-jongetje vriendschappen verwaterde op een gegeven moment (in ieder geval op beeld) en die knakkers waren ook niet bij de memorial.

(Kan trouwens best zo zijn dat Joe in de waan wordt gelaten dat Omer/Omar de zoon van MJ is omdat niemand het lef heeft om te zeggen dat MJ homo/bi was? )
pi_71596412
Eff vraagje.Weet iemand hoe Blanket in het Japans heet.Bvd
Love music!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:58:57 #131
189430 Anonymousz
pi_71596465
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:55 schreef blanket het volgende:

[..]

Tja wie weet...1e jaren nog onschuldig en daarna werd het intiem? Hij staat wel op heel veel foto's en filmpjes. En hij is nu ook weer overal bij. Het is geen kind of familie van MJ....dus doet die daar dan?
Hij loopt nu ook met de zonen van MJ buiten. Ik vind maar weird allemaal.
En tuurlijk kan het "een vriend' zijn...maar dan nog...al die kind-jongetje vriendschappen verwaterde op een gegeven moment (in ieder geval op beeld) en die knakkers waren ook niet bij de memorial.

(Kan trouwens best zo zijn dat Joe in de waan wordt gelaten dat Omer/Omar de zoon van MJ is omdat niemand het lef heeft om te zeggen dat MJ homo/bi was? )
Maar Omer zei eerst dat hij wel de zoon was van Michael en wilde een DNA test doen voor bewijs
Oja een paar dagen later zei Omer ik ben niet de zoon van Michael
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:02:13 #132
264694 blanket
its human nature
pi_71596549
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Maar Omer zei eerst dat hij wel de zoon was van Michael en wilde een DNA test doen voor bewijs
Toch verdacht *intriges, intriges*
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:02:32 #133
189430 Anonymousz
pi_71596559
@ Blanket

Is toch ook mogelijk dat Blanket de kleinzoon is van Michael
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:03:46 #134
189430 Anonymousz
pi_71596592
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef blanket het volgende:

[..]

Toch verdacht *intriges, intriges*
dat bedoel ik aandacht te kort denk ik
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:03:51 #135
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71596596
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Nou ja , hij zei , hij zei....... Dat is wat de roddels zeggen
pi_71596646
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef matthijst het volgende:
Gezien het grote aantal mafkezen die op dit soort beroemdheden af komen zou het me niets verbazen ook.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:05:15 #137
189430 Anonymousz
pi_71596648
danm ik word gek van die geruchten
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:05:42 #138
264694 blanket
its human nature
pi_71596665
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef Anonymousz het volgende:
@ Blanket

euhhh maar dan zou die omer/omar alsnog MJ z'n zoon zijn? neuhhhhhh dat kan niet. Toch?
pi_71596694
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef Anonymousz het volgende:
@ Blanket

Dat zeg ik toch de hele tijd al!

Hoewel de holmaatjes> omer vader van blanket theorie ook wel enige serieuze aandacht verdient.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:07:12 #140
189430 Anonymousz
pi_71596704
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef blanket het volgende:

[..]

euhhh maar dan zou die omer/omar alsnog MJ z'n zoon zijn? neuhhhhhh dat kan niet. Toch?
je hebt gelijkt Omer is gewoon maatje van hem
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:08:04 #141
189430 Anonymousz
pi_71596724
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch de hele tijd al!

Hoewel de holmaatjes> omer vader van blanket theorie ook wel enige serieuze aandacht verdient.
Ja ja sorry ik twijfel te veel
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:16:14 #142
189978 controlaltdelete
pi_71597002
als Omer de vader zou zijn wie is dan de moeder? Of bedoelen jullie dat Omer zijn zaad beschikbaar heeft gesteld aan een draagmoeder om op deze wijze het kind aan MJ te geven?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:24:32 #143
264694 blanket
its human nature
pi_71597279
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:
als Omer de vader zou zijn wie is dan de moeder? Of bedoelen jullie dat Omer zijn zaad beschikbaar heeft gesteld aan een draagmoeder om op deze wijze het kind aan MJ te geven?
Als Omer de vader zou zijn van Blanket. Dan zouden Prince en Paris ook niet van MJ zijn. Want waarom de 1e 2 kids met eigen zaad en de jongste met ander zaad? En inderdaad...wie is de moeder dan...hmmm nog eens prive-filmpjes bekijken wat daar allemaal rond loopt
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:26:24 #144
189430 Anonymousz
pi_71597344
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:24 schreef blanket het volgende:

[..]

Als Omer de vader zou zijn van Blanket. Dan zouden Prince en Paris ook niet van MJ zijn. Want waarom de 1e 2 kids met eigen zaad en de jongste met ander zaad? En inderdaad...wie is de moeder dan...hmmm nog eens prive-filmpjes bekijken wat daar allemaal rond loopt
Michael is de biologische vader van de 3 kids klaar
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:30:14 #145
264694 blanket
its human nature
pi_71597492
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Michael is de biologische vader van de 3 kids klaar
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:33:18 #146
189430 Anonymousz
pi_71597598
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef blanket het volgende:

[..]

dat hoop ik
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:33:46 #147
264694 blanket
its human nature
pi_71597607
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 15:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Eff vraagje.Weet iemand hoe Blanket in het Japans heet.Bvd
Results for 'blanket'
English Japanese
blanket moufu, buranketto
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:35:05 #148
189430 Anonymousz
pi_71597657
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef blanket het volgende:

[..]

Results for 'blanket'
English Japanese
jij heet
blanket moufu, buranketto ?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:39:35 #149
264694 blanket
its human nature
pi_71597770
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

jij heet
blanket moufu, buranketto ?
Hehehehe zoiets Vroeg iemand wat Blanket in ut japans was....kwam een translator tegen...garantie tot de hoek natuurlijk

Wat is die Debbie Rowe lelijk heh?? Van alle vrouwen in de wereld die hij had kunnen krijgen (hypothetisch) komt die met haar thuis
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:41:25 #150
189430 Anonymousz
pi_71597830
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef blanket het volgende:

[..]

Hehehehe zoiets Vroeg iemand wat Blanket in ut japans was....kwam een translator tegen...garantie tot de hoek natuurlijk

Wat is die Debbie Rowe lelijk heh?? Van alle vrouwen in de wereld die hij had kunnen krijgen (hypothetisch) komt die met haar thuis
Idd
Ik vind Liza Presley veel en veel knapper
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:43:50 #151
264694 blanket
its human nature
pi_71597906
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Idd
Ik vind Liza Presley veel en veel knapper
Toendertijd wel ja. Dat schijnt nog wel echte liefde geweest te zijn. Maar omdat ze um geen kindjes wilde geven is het geplofd.
Maar dat je kinderen met Debbie Rowe geheel vrijwillig krijgt....kan d'r bij mij niet in. Denk dat die gechanteerd of bedreigd is
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:48:06 #152
189978 controlaltdelete
pi_71598034
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef blanket het volgende:

[..]

Ja maar Lisa is waarschijnlijk een stuk minder intelligent (haar pa was ook al niet 1 van de slimste) en iq zal voor MJ vast meegeteld hebben bovendien prefereerde ie lichte/blanke genen boven de donkere genen wat Lisa meedraagt (donker haar). Wie weet wilde ze het ook gewoon niet, ze had al kids en voor het geld hoefde ze het al helemaal niet te doen.
pi_71598117
Denk dat het gewoon een deal was..de een wilde kindjes, de ander wilde geld.

of de anderen, want kan ook zijn dat zijn grote vriend Arnold K ook met de deal meedeed.

En bij Blanket zal er ook wel zo een deal met die chauufeur en zijn Noorse vrouw zijn aangegaan.
pi_71598123
Ik denk dat die octopus woman (de moedervan die 8 ling) de moeder is van Blanket

dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:51:46 #155
189430 Anonymousz
pi_71598156
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef Rosalyne het volgende:
Ik denk dat die octopus woman (de moedervan die 8 ling) de moeder is van Blanket
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:52:12 #156
189430 Anonymousz
pi_71598165
Ik dacht eerst dat Liza de moeder was van Prince en Paris
pi_71598194
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef blanket het volgende:

[..]

Results for 'blanket'
English Japanese
Bedankt!
Love music!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:54:58 #158
264694 blanket
its human nature
pi_71598242
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef hondjes het volgende:
Denk dat het gewoon een deal was..de een wilde kindjes, de ander wilde geld.

of de anderen, want kan ook zijn dat zijn grote vriend Arnold K ook met de deal meedeed.

En bij Blanket zal er ook wel zo een deal met die chauufeur en zijn Noorse vrouw zijn aangegaan.
Tuurlijk was het een deal...maar je kan die deal toch ook met een mooiere vrouw maken? Daar heb je Debbie niet voor nodig. Daarbij zijn er in het begin wel gezellige gezinsfoto's gemaakt. Alsof ze een happy family waren En hij is d'r getrouwd...waarom in hemelsnaam?? Voor een deal hoef je niet te trouwen...of het was part of the deal. Denk eerder dat die dat als jehovah getuige heeft gedaan (het trouwen). Maar goed waarom heeft die dat dan niet met de moeder van Blanket gedaan? Pffff ik word hier moe van
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:55:58 #159
264694 blanket
its human nature
pi_71598269
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sprekend!!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 16:58:25 #160
264694 blanket
its human nature
pi_71598338
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht eerst dat Liza de moeder was van Prince en Paris
Oh ja...die hadden we nog niet gehad hehehehhe Die Liza is toch onlangs van een 2-ling bevallen ofzo? Zal MJ ook wel de pest in gehad hebben. Waarom nu wel en toen niet
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:00:35 #161
189430 Anonymousz
pi_71598406
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:58 schreef blanket het volgende:

[..]

Oh ja...die hadden we nog niet gehad hehehehhe Die Liza is toch onlangs van een 2-ling bevallen ofzo? Zal MJ ook wel de pest in gehad hebben. Waarom nu wel en toen niet
Misschin
pi_71598425
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:54 schreef blanket het volgende:

[..]

Tuurlijk was het een deal...maar je kan die deal toch ook met een mooiere vrouw maken? Daar heb je Debbie niet voor nodig. Daarbij zijn er in het begin wel gezellige gezinsfoto's gemaakt. Alsof ze een happy family waren En hij is d'r getrouwd...waarom in hemelsnaam?? Voor een deal hoef je niet te trouwen...of het was part of the deal. Denk eerder dat die dat als jehovah getuige heeft gedaan (het trouwen). Maar goed waarom heeft die dat dan niet met de moeder van Blanket gedaan? Pffff ik word hier moe van
Omdat die dokter voor hem werkte en die Rowe was weer de verpleegster..
dus dan bleef het lekker in het kringetje, wel zo veilig..hoe minder het wisten ,

zeg ook maar wat hoor,
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 17:52:44 #163
264694 blanket
its human nature
pi_71599805
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:01 schreef hondjes het volgende:

[..]

Omdat die dokter voor hem werkte en die Rowe was weer de verpleegster..
dus dan bleef het lekker in het kringetje, wel zo veilig..hoe minder het wisten ,

zeg ook maar wat hoor,
Mee eens...zit ook wel wat in. Maar voor iemand die een perfectionist was (schijnt hij geweest te zijn) heeft die wel een slechte smaak dan
Wie weet valt hij op vrouwen die op bouwvakkers lijken. Ken natuurlijk. Hmm...die Rowe lijkt ook wel een beetje op z'n moeder qua lichaamsbouw. Misschien was dat het wel
pi_71600976
NU op RTL8 Dr Phil, over medicijnverslaving.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:51:59 #165
264694 blanket
its human nature
pi_71601294
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef Felixa het volgende:
NU op RTL8 Dr Phil, over medicijnverslaving.
Triest is dat heh. Je zal zien dat, dat steeds meer zal gebeuren. Zeker nu je medicijnen online kan bestellen.
Ik heb tramadol/tramagetic online kunnen kopen. Heb je recept voor nodig. Maar bij de online dokter vul je gewoon wat leuks in en je krijgt je recept en daarna worden je medicijnen thuis bezorgd. Je kan de rekening bij je verzekering declareren Kortom lekker makkelijk. Geen idee hoe dat in de USA gaat...maar zal niet heel veel anders zijn denk ik?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:10:09 #166
189430 Anonymousz
pi_71601754
Als Ma Jackson overlijdt en als de kids nog minderjarig zijn
komt er weer een rechtszaak of niet
pi_71602288
Ze krijgt nou geld voor een half jaar , dus ik verwacht over een half jaar weer een rechtzaak.
pi_71602398
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:27 schreef quirina het volgende:
Ze krijgt nou geld voor een half jaar , dus ik verwacht over een half jaar weer een rechtzaak.
Dit geld is een voorschot op de erfenis. Dat moet nog allemaal uitgezocht worden en dat gaat heel lang duren. Mocht er over 6 maanden nog geen duidelijkheid over de erfenis zijn, dan wordt die voorschotregeling waarschijnlijk verlengd.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:09:37 #169
264694 blanket
its human nature
pi_71603533
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Als Ma Jackson overlijdt en als de kids nog minderjarig zijn
komt er weer een rechtszaak of niet
Mbt de kinderen bedoel je toch? Ik weet niet hoe dat werkt. In MJ's testament stond dat als moeder niet in staat was ze naar Diana Ross zouden gaan. Maar als moeder nu een eigen testament maakt waarin ze zet dat de kinderen naar Rebbie gaan? Ik heb echt geen idee....juristen in de zaal?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:38:57 #170
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71604613
kijk even wat er op zijn blazer staat:
[img][/img]
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:43:03 #171
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71604756
Ik vind wel dat ie dezelfde oogopslag heeft als zijn vader
Enne ik denk niet dat je zomaar met Jackson Junior mag rondlopen hoor
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:47:26 #172
264694 blanket
its human nature
pi_71604937
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef sunny16947 het volgende:
kijk even wat er op zijn blazer staat:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Vind um ook wel op die Arnold Klein lijken
(maar goed die knul schijnt verklaard te hebben dat hij niet de zoon van MJ is...waarom zou die daar om liegen? lijkt mij dat als hij wel zijn zoon is...hij er misschien wel een slaatje uit kan slaan)
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 20:59:56 #173
28167 matthijst
pi_71605357
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef tass het volgende:
Ik vind wel dat ie dezelfde oogopslag heeft als zijn vader
Enne ik denk niet dat je zomaar met Jackson Junior mag rondlopen hoor
Staat misschien nog wel wat onder.
Beetje vage foto, van een filmpje of zo, gok ik...
Dus waarom zo een screenshot nemen als het ongetwijfeld ook met volledige patch kan...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:01:14 #174
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71605384
Of hij ontkent omdat hij geen zin in een zelfde leven heeft als MJ.
Oh en hier is hij dus beduidend ouder dan 13 jaar.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_71605766
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef blanket het volgende:

[..]

Mbt de kinderen bedoel je toch? Ik weet niet hoe dat werkt. In MJ's testament stond dat als moeder niet in staat was ze naar Diana Ross zouden gaan. Maar als moeder nu een eigen testament maakt waarin ze zet dat de kinderen naar Rebbie gaan? Ik heb echt geen idee....juristen in de zaal?
Dan gaat MJ's testament volgens mij voor tenzij er zwaarwegende redenen zijn om dit niet te doen.
Als Diana Ross in de tussentijd een cokesnuivende stoephoer wordt krijgt ze vast de voogdij niet.

Maar dat zal aardig wat juridisch getouwtrek worden denk ik.
pi_71606063
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef blanket het volgende:

[..]

(maar goed die knul schijnt verklaard te hebben dat hij niet de zoon van MJ is...waarom zou die daar om liegen? lijkt mij dat als hij wel zijn zoon is...hij er misschien wel een slaatje uit kan slaan)
Volgens dat bericht zou hij ook weer in Noorwegen zijn en zijn leven daar hebben opgepakt, maar nu zie je hem gewoon wandelen met zijn broertjes(lijkt mij niet dat hij ze elk weekend komt opzoeken, maar dat hij zoals eerst werd verklaard gewoon bij die fm Jackson logeert).
Waarom heeft hij eigenlijk niet in een interview op de tv verklaart dat MJ niet zijn vader is.
Het was een vaag artikel en niet eens recente foto's erbij.....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:55:53 #177
264694 blanket
its human nature
pi_71607181
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

Volgens dat bericht zou hij ook weer in Noorwegen zijn en zijn leven daar hebben opgepakt, maar nu zie je hem gewoon wandelen met zijn broertjes(lijkt mij niet dat hij ze elk weekend komt opzoeken, maar dat hij zoals eerst werd verklaard gewoon bij die fm Jackson logeert).
Waarom heeft hij eigenlijk niet in een interview op de tv verklaart dat MJ niet zijn vader is.
Het was een vaag artikel en niet eens recente foto's erbij.....
Heb ik ook gelezen ja. Erg vaag allemaal. Dan was die toch niet MJ's billenmaat Nou ja niet tot het eind. Lijkt toch alsof alle jongetjes een schop krijgen als ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt. Kan aan mij liggen maar zo is het bij die macaulay ook gegaan.

Volgens mij heeft Jermain er toch ook iets over gezegd. Dat als het zijn zoon zou zijn hij met open armen welkom zou worden geheten oid. Dus hij als broer zijnde en zo dikke mik zoals die zelf verklaart weet niet of die omer wel/niet een zoon is? Maar hij laat wel z'n eigen kinderen met omer buiten lopen? Want ja het is het gozertje wat wel eens bij MJ was...dus zal wel goed zitten jajaaaaaaaaaaaa
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:56:42 #178
28167 matthijst
pi_71607212
Debbie Rowe is just fine with the ruling
Michael Jackson’s ex knew that his mother would be named the adult in charge of raising Prince Michael and Paris Katherine (as well as now orphaned “Blanket”). The idea behind the arrangement was to let the kids stay where they’re comfortable until they get to know Rowe—a woman they met maybe once, four years ago.
Insiders who know about the custody agreement put it this way: “Katherine is 79 years old. Permanent guardianship? Debbie will have a relationship with those kids long before Katherine dies.”
Rowe and Katherine Jackson should meet this week, followed by the first meeting of Rowe with the kids and a psychologist. Eventually it’s hoped that the children, even Blanket, will go to live with Rowe outside the glare of the Jackson spotlight in Encino.

Jacko Doctor Klein Bans Debbie Rowe From Office
Dr. Arnold Klein, Michael Jackson’s longtime dermatologist, currently under investigation, has banned his former nurse from his office. Klein, sources say, has decreed that Debbie Rowe is not allowed in his office when he’s present. Last week, Rowe accompanied a friend to see one of Klein’s partners for an office visit. “Klein went nuts,” a source says.
Klein should be worried about Rowe. “She knows where all the bodies are buried,” an insider tells me. It’s possible that investigators, in fact, have already talked to Rowe about Klein’s involvement with Jackson.
It’s ironic too because for the last couple of weeks, various gossip sites and magazines (US Weekly) declared Klein the biological father of Rowe’s children with Jackson. Nothing could be farther from the truth. A friend of Rowe’s laughed, telling me: “When Debbie heard that, she said it made her skin crawl.”
Meantime all the doctors in the Michael Jackson saga should start worrying: a hidden deadline is drawing near. I’m told that LAPD Police Commissioner William Bratton returns from vacation tomorrow, August 5th, to hear a complete update about the various investigations.
Bratton, sources say, didn’t want anything to happen while he was away. But once he’s back in town, look for Bratton to push the start button on what ever arrests are to be made. This could be as early as tomorrow but more likely at the end of the week.
The doctors involved could be Dr. Conrad Murray, who stayed overnight with Jackson in his rented Holmby Hills estate and may have given him anesthesia to let him sleep; as well as the aforementioned Dr. Klein. As I reported here a few weeks ago, Jackson was visiting Klein’s office three times a week minimum just to be put to sleep for a few hours every afternoon. That’s why rehearsals were starting so late.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:30:09 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71608387
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dan gaat MJ's testament volgens mij voor tenzij er zwaarwegende redenen zijn om dit niet te doen.
Als Diana Ross in de tussentijd een cokesnuivende stoephoer wordt krijgt ze vast de voogdij niet.

Maar dat zal aardig wat juridisch getouwtrek worden denk ik.
Volgens mij kun je kinderen niet erven hoor. Ik denk wel dat de wensen meegenomen worden maar als Debbie Rowe een betere band met de kinderen had gehad en ze zelf had opgeeist dan was het helemaal niet ondenkbaar dat ze daar heen gaan ondanks het testament.

En aangezien ze nu toch een poging doet om ze beter te leren kennen lijkt het me sterk dat ze ze na het eventuele overlijden van ma jackson naar Diana Ross zou laten gaan.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:30:57 #180
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71608414
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind wel echt dat hij veel op Michael Jackson lijkt
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:57:49 #181
262978 Moonwalk
pi_71609730
Oke mijn theorie voor wie het wat boeit

Ik denk dat Omer niet de zoon van MJ is MAAR wel nog steeds dat de moeder van Omer misschien de moeder van Blanket is. MJ was die familie toch op vakantie tegen gekomen en was weg van Omer? Dan is hij dus niet de vader van Omer. MJ was misschien weg van Omer omdat hij een beetje op hem leek en getalenteerd is. HMMM dacht MJ, die genen bevallen me wel en ik zoek een draagmama voor mijn baby.
Vervolgens biedt hij de ouders van Omer aan om op Neverland te komen wonen en daar te werken. Omer raakt daardoor betrokken bij de familie. De geboorte van Blanket betekent dan dat Omer de halfbroer van Blanket is en dus Jackson familie is ookal heeft hij zelf geen Jackson bloed, als halfbroer van een Jackson is hij Jackson familie. Omdat zijn ouders de hele tijd werkten spendeerde Omer veel tijd met Michael en the kids waardoor hij ( ook nog eens als halfbroer zijnde ) 1 van de kids werd. Omer zal immers ook scholing gehad moeten hebben binnen de deuren van Neverland. TADAA dat verklaart waarom hij op de eerste rij van de memorial zat en al die foto's met de kids.

Ik speculeer maar een eind weg hoor don't shoot me !!!
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71609750
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef senesta het volgende:

[..]

Volgens mij kun je kinderen niet erven hoor.
Daarom zeg ik dat ook. Die kinderen worden niet het bezit van oma en zij kan ze dus ook niet aan iemand nalaten. Waar oma wil dat die kinderen terecht komen als zij over drie jaar de pijp uit gaat is totaal niet relevant.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:58:49 #183
262978 Moonwalk
pi_71609776
Kijk hier eens naar, de kids lijken op MJ

http://glossymagazine.ro/(...)l-father-of-his-kids

edit: blanket lijkt op mj

[ Bericht 7% gewijzigd door Moonwalk op 04-08-2009 23:13:14 ]
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:59:38 #184
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71609816

Dit is Omers vader. Lijkt een stuk meer op hem dan Michael Jackson.

En die Gavin noemde MJ ook daddy, daar zijn zelfs brieven van gebruikt in de rechtszaak waarin Gavin hem daddy noemt en ondertekent met your son en waarin MJ terug schrijft en tekent met your dad.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71609844
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:

Ik denk dat Omer niet de zoon van MJ is MAAR wel nog steeds dat de moeder van Omer misschien de moeder van Blanket is. MJ was die familie toch op vakantie tegen gekomen en was weg van Omer? Dan is hij dus niet de vader van Omer. MJ was misschien weg van Omer omdat hij een beetje op hem leek en getalenteerd is. HMMM dacht MJ, die genen bevallen me wel en ik zoek een draagmama voor mijn baby.
Vervolgens biedt hij de ouders van Omer aan om op Neverland te komen wonen en daar te werken. Omer raakt daardoor betrokken bij de familie. De geboorte van Blanket betekent dan dat Omer de halfbroer van Blanket is en dus Jackson familie is ookal heeft hij zelf geen Jackson bloed, als halfbroer van een Jackson is hij Jackson familie. Omdat zijn ouders de hele tijd werkten spendeerde Omer veel tijd met Michael en the kids waardoor hij ( ook nog eens als halfbroer zijnde ) 1 van de kids werd. Omer zal immers ook scholing gehad moeten hebben binnen de deuren van Neverland. TADAA dat verklaart waarom hij op de eerste rij van de memorial zat en al die foto's met de kids.

Vind ik wel een aanname waar ik me in kan vinden..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:01:01 #186
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71609921
quote:

zo denk ik er ook over.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:02:26 #188
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71609935
quote:

Dit is tot nu toe de meest logische theorie die ik gelezen heb.
Does it lead you home?
When you're all alone
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:02:54 #189
264694 blanket
its human nature
pi_71609959
quote:

Niet gek hoor
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:04:27 #190
264694 blanket
its human nature
pi_71610022
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En die Gavin noemde MJ ook daddy, daar zijn zelfs brieven van gebruikt in de rechtszaak waarin Gavin hem daddy noemt en ondertekent met your son en waarin MJ terug schrijft en tekent met your dad.
Zo die pa lijkt echt wel zeg!!! Denk dat we met deze foto er wel uit zijn toch
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:16:15 #191
262978 Moonwalk
pi_71610530
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat het niet zo een raar verschijnsel is, ik ken ook een puber die zich mijn broertje noemt. Puur omdat hij zegt dat hij zo graag had gewild dat ik zijn zus was. Maar dat ben ik niet, en toch beantwoord ik zijn berichtjes met "je grote zus".

Zo een vreemd verschijnsel vind ik het dus zelf niet
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:17:08 #192
262978 Moonwalk
pi_71610559
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef blanket het volgende:

[..]

Niet gek hoor

danku
pi_71612055

Van jehova naar mosliim???

Was Jermaine bekeerd? Is dat de reden, dat hij niet weet waar MJ begraven is???

Die familie wordt steeds weirder..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:06:30 #195
262978 Moonwalk
pi_71612150
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef Euridice het volgende:

Van jehova naar mosliim???

Was Jermaine bekeerd? Is dat de reden, dat hij niet weet waar MJ begraven is???

Die familie wordt steeds weirder..
Maar Mj is is toch ( volgens de berichten ) nog niet begraven....
pi_71612484
Jermaine zei zoiets in een van de laatste interviews. Maar in dit interview liet ie duidelijk merken, dat hij probeerde Michael over te halen om moslim te worden..

Het interview is uit??? 2005??

Anyway, geen idee. Maar het kan wel weer iets van het motto van de gelovige Jacksons zijn.."liegen mag, als je carriere er beter van wordt.."
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:24:12 #197
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71612540

even ter luchtig vermaak. Van die laatste krijg ik buikpijn van het lachen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:25:41 #198
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71612576
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:27:37 #199
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71612616

LOL
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:29:50 #200
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71612659
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71612679
Wat een mongolen hier, tot jullie vader kapot gaat gek.
Nee ik ben geen 14
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:33:31 #202
262978 Moonwalk
pi_71612737
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:21 schreef Euridice het volgende:
Jermaine zei zoiets in een van de laatste interviews. Maar in dit interview liet ie duidelijk merken, dat hij probeerde Michael over te halen om moslim te worden..

Het interview is uit??? 2005??

Anyway, geen idee. Maar het kan wel weer iets van het motto van de gelovige Jacksons zijn.."liegen mag, als je carriere er beter van wordt.."
Ik had iets gezien waar in ze zeiden dat Jermaine naar Mekka was geweest en dat Michael heel veel interesse had in de rust die Jemaine in de Islam had gevonden. ook dat hij had gevraagd of Jermaine boeken voor hem mee wilde nemen zodat hij zich kon orienteren, maar ik heb nog nooit gehoord dat Jermaine Michael wilde ompraten of dat Michael definitief moslim was of wilde worden
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:35:42 #203
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71612781
Shitney liefje, lees je je PM even?

En Moonwalk, ik denk dat MJ sowieso op zoek was naar alles wat hem rust kon geven.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:39:36 #204
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71612847
Heb het al gelezen. Maar geef toe, ze zijn ontzettend grappig .

Over die Islam:

Jermaine wilde inderdaad MJ bekeren. Weet niet meer welke bron ik daarvoor heb, maar het gerucht dat MJ moslim zou zijn is al een paar jaar oud. Voor eens en voor altijd: dat is hij dus NIET. Jermaine is een aanhanger van de Nation of Islam, MJ heeft tijdens de rechtszaak bodyguards van die club gebruikt, maar hij was geen moslim.

Als je het mij vraagt was MJ geen aanhanger van een kerk, maar was hij slechts gelovig in de meest pure zin van het woord.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71612898
MJ was van de Joho-clan ( jehova's getuigen). Maar ik geloof dat hij eruitgekicked werd.
Ik geloof wel dat hij in onze-lieve-heer geloofde.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 00:42:57 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71612911
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef quirina het volgende:
MJ was van de Joho-clan ( jehova's getuigen). Maar ik geloof dat hij eruitgekicked werd.
Waarom dat?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:43:15 #207
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71612920
Hij had de laatste tijd zo'n Kaballah armbandje om. De kinderen zijn trouwens wel Jehova's, hun nanny was/is dat ook.

Ik denk dat MJ ook qua religie grensoverschrijdend was.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:45:04 #208
262978 Moonwalk
pi_71612949
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:35 schreef ElizabethR het volgende:
Shitney liefje, lees je je PM even?

En Moonwalk, ik denk dat MJ sowieso op zoek was naar alles wat hem rust kon geven.
Dat denk ik ook, zowel in zijn kinderen als in (teveel) medicijnen als in geloof. Lijkt me ook niet zo gek als je Michael over Jermaine hoorde en kijkt naar het feit dat Jermaine sinds jonge leeftijd zijn eigen keuzes heeft gemaakt en als volwassene (zover ik weet ) een rustig bestaan heeft, en MJ en Jermaine toch best close waren ( volgens eigen zeggen van beiden en de film over de familie, waar ik zelf geen klachten of bezwaren van de familie over heb gehoord ).

Wat ik WEL vreemd vind is dat Jermaine en Joe zo erg de media opzoeken en daar komen mijn speculaties weer:

1. Jermaine wil niet dat de media doordraaft dus hij besluit in de periode na de dood van zijn broertje, de media continu te woord te staan

2. Joe Jackson weet dat de wereld weet dat jermaine en mj close waren en manipuleert Jermaine nu weer om in de media te gaan en geld te verdienen ( wat ik me niet kan voorstellen aangezien Jermaine vroeger al deed waar hij zin in had en gewoon ging trouwen ookal joeg Joe zijn vriendinnetje weg )

3. is voor jullie om in te vullen

Mijn speculatieradar slaat op hol na vele dagen hard werken en nu even uitpuffen met een lekker glaasje wijn
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:46:21 #209
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71612978
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef quirina het volgende:
Nee, hij heeft ze als ik me goed herinner zelf de rug toegekeerd zo rond zijn solo carriere. Staat iets over in Moonwalk.

Maar er zijn heel veel filmpjes waarin hij zich aanpast aan zijn gezelschap, qua naampje wat hij eraan hangt. Hij was overduidelijk wel een heel gelovig man, hij was nogal dol op Jezus. Maar volgens mij hing hij de theorie aan dat religie maar een naam is, en dat het belangrijker is hoe je je gedraagt. Dat vind ik ook wel bij hem passen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613005
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Waarom dat?
Stond ergens in die biografie van Taraborelli.
Hij werd er of uitgekicked of hij is er zelf mee genokt. ( Ik zit nou te twijfelen...kut)
Ik zal het nog eens nalezen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:49:41 #211
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613049
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:45 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, zowel in zijn kinderen als in (teveel) medicijnen als in geloof. Lijkt me ook niet zo gek als je Michael over Jermaine hoorde en kijkt naar het feit dat Jermaine sinds jonge leeftijd zijn eigen keuzes heeft gemaakt en als volwassene (zover ik weet ) een rustig bestaan heeft, en MJ en Jermaine toch best close waren ( volgens eigen zeggen van beiden en de film over de familie, waar ik zelf geen klachten of bezwaren van de familie over heb gehoord ).

Wat ik WEL vreemd vind is dat Jermaine en Joe zo erg de media opzoeken en daar komen mijn speculaties weer:

1. Jermaine wil niet dat de media doordraaft dus hij besluit in de periode na de dood van zijn broertje, de media continu te woord te staan

2. Joe Jackson weet dat de wereld weet dat jermaine en mj close waren en manipuleert Jermaine nu weer om in de media te gaan en geld te verdienen ( wat ik me niet kan voorstellen aangezien Jermaine vroeger al deed waar hij zin in had en gewoon ging trouwen ookal joeg Joe zijn vriendinnetje weg )

3. is voor jullie om in te vullen

Mijn speculatieradar slaat op hol na vele dagen hard werken en nu even uitpuffen met een lekker glaasje wijn

Zo close waren Jermaine en MJ niet hoor, ze zijn lange tijd niet on speaking terms geweest. Pas sinds de rechtszaak is dat volgens mij weer een beetje goed gekomen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:50:03 #212
262978 Moonwalk
pi_71613059
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:39 schreef Shitney het volgende:
Heb het al gelezen. Maar geef toe, ze zijn ontzettend grappig .

Over die Islam:

Jermaine wilde inderdaad MJ bekeren. Weet niet meer welke bron ik daarvoor heb, maar het gerucht dat MJ moslim zou zijn is al een paar jaar oud. Voor eens en voor altijd: dat is hij dus NIET. Jermaine is een aanhanger van de Nation of Islam, MJ heeft tijdens de rechtszaak bodyguards van die club gebruikt, maar hij was geen moslim.

Als je het mij vraagt was MJ geen aanhanger van een kerk, maar was hij slechts gelovig in de meest pure zin van het woord.
Ik geloof dat niet, puur gevoel hoor omdat ik MJ ergens heb horen zeggen dat hij om boeken heeft gevraagd. Haal het even uit het daglicht van megaberoemde familie. Mijn moeder is katholiek, ik niet omdat ze me vrij heeft gelaten om zelf na te denken. Toch bestook ik haar met vragen over haar geloof en
toen ik een ketting met een kruis wilde heeft ze de mooiste die er maar te vinden was voor me gekocht. Niet om mij om te praten maar puur omdat de van me houdt, ik er om vroeg, en zij het beste alleen maar goed enoeg voor mij vind. Als MJ en Jermaine broers zijn en de ene heeft een ander geloof is het dan zo raar dat ze daar over praten en dat MJ wil weten waar zijn broer in gelooft? dat hij op het moment dat zijn broer naar mekka gaat om boeken vraagt om zich te verdiepen in wat zijn broer daar toe drijft en vrede in het leven geeft? Ik heb helemaal niks met de Islam maar als mijn broer naar mekka ging en ineens moslim werd zou ik ook willen weten hoe en wat. Ik vind het niks te maken hebben met ompraten

edit: mijn antwoord was gedeeltelijk op jou gericht maar voor het grootste deel algemeen bedoeld.
Verder ben ik het eens met je laatste alinea
pi_71613114
http://globalgrind.com/co(...)egacy-2-Faced-On-MJ/

Leuke broer en gezeillige familie
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:56:13 #214
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71613159
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef Drumpie het volgende:
Interessante filmpjes over de "werkelijke dood" van Michael Jackson.
Tussen haakjes gezet voordat mensen mij gaan uitjoelen.

Ik quoute mijn post omdat het voor de meeste mensen hier toch interessant is
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:57:45 #215
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613180
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:50 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik geloof dat niet, puur gevoel hoor omdat ik MJ ergens heb horen zeggen dat hij om boeken heeft gevraagd. Haal het even uit het daglicht van megaberoemde familie. Mijn moeder is katholiek, ik niet omdat ze me vrij heeft gelaten om zelf na te denken. Toch bestook ik haar met vragen over haar geloof en
toen ik een ketting met een kruis wilde heeft ze de mooiste die er maar te vinden was voor me gekocht. Niet om mij om te praten maar puur omdat de van me houdt, ik er om vroeg, en zij het beste alleen maar goed enoeg voor mij vind. Als MJ en Jermaine broers zijn en de ene heeft een ander geloof is het dan zo raar dat ze daar over praten en dat MJ wil weten waar zijn broer in gelooft? dat hij op het moment dat zijn broer naar mekka gaat om boeken vraagt om zich te verdiepen in wat zijn broer daar toe drijft en vrede in het leven geeft? Ik heb helemaal niks met de Islam maar als mijn broer naar mekka ging en ineens moslim werd zou ik ook willen weten hoe en wat. Ik vind het niks te maken hebben met ompraten

edit: mijn antwoord was gedeeltelijk op jouw gericht maar voor het grootste deel algemeen bedoeld.
Verder ben ik het eens met je laatste alinea
De arabische wereld heeft MJ nogal omarmd omdat hij inmiddels moslim zou zijn. Ik baal ervan dat ik niet meer weet waar ik het vandaan heb dat Jermaine graag wilde dat hij zich ook zou bekeren. Maar je hebt gedeeltelijk gelijk, MJ heeft inderdaad ooit zelf boeken gevraagd over de islam en daar komt al jaren dat gerucht vandaan dat hij moslim zou zijn en inmiddels Mikaeel zou heten. Dat is in ieder geval niet waar.

Volgens mij was MJ diep in zijn hart gewoon nog steeds het brave Jehove jongetje dat wachttorens langs de deuren ging brengen. Hij had veel respect voor zijn moeder en aangezien zij nog steeds Jehova is lijkt het me sowieso onwaarschijnlijk dat hij - gezien de mate waarin hij kennelijk nog steeds snakte naar de goedkeuring van zowel Katherine als Joseph - zich actief zou bekeren tot een ander geloof.

Maar volgens mij shopte hij vooral rond, ik heb hem in verschillende filmpjes al voor zijn dood zich als een jood zien gedragen, en als een moslim, als een christen, als een Jehova. Hij noemt god ook steeds bij verschillende namen, afhankelijk van waar hij is.

De kinderen zijn in ieder geval Jehova's, dus als hij al een religie aanhing, wat ik niet denk, zal dat nog steeds Jehova Getuige zijn geweest.

In dat ene filmpje met de kinderen en die puzzel zingt hij trouwens een gospel of een psalm samen met hen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613192
lluminati... die zien overal tekens in.
Ik vind het een beetje vergezocht hoor.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:59:35 #217
262978 Moonwalk
pi_71613206
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:49 schreef Shitney het volgende:

[..]

Zo close waren Jermaine en MJ niet hoor, ze zijn lange tijd niet on speaking terms geweest. Pas sinds de rechtszaak is dat volgens mij weer een beetje goed gekomen.
Ik ben van mening dat ze wel degelijk close waren, zeker als je naar hun geschiedenis kijkt en naarde periode dat Jermaine uit de Jacksons5 stapte. Michael vond dat vreselijk omdat Jermaine niet meer aan zijn linkerkant stond. Dat hij solo is gegaan komt omdat hij vol creativiteit zat en die niet mocht uitvoeren. Ik heb zelf ook even gedacht van wat egoistisch maar hij heeft Janet ook geholpen en heeft zelfs ideetjes vo eigen videoclips aan Janet gegeven omdat zij dat zo tof vond. Ik denk dat de rest van de Jacksons gewoon niet zo geinteresseerd waren in een solo carriere. IMochten ze echte ruzie hebben gehad dan doet dat denk ik niks af aan de broederliefde zodra die weer hersteld is, ik geloof zelf niet in eeuwige ruzie met een broer of zus maar dat is denk ik persoonlijk
pi_71613214
In dat ene filmpje met de kinderen en die puzzel zingt hij trouwens een gospel of een psalm samen met hen.

Zong ie niet the lost children ofzo?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:06:53 #219
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613315
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:00 schreef quirina het volgende:

Zong ie niet the lost children ofzo?
Oh jawel, je hebt gelijk! My bad!
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:09:43 #220
262978 Moonwalk
pi_71613356
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:57 schreef Shitney het volgende:

[..]

De arabische wereld heeft MJ nogal omarmd omdat hij inmiddels moslim zou zijn. Ik baal ervan dat ik niet meer weet waar ik het vandaan heb dat Jermaine graag wilde dat hij zich ook zou bekeren. Maar je hebt gedeeltelijk gelijk, MJ heeft inderdaad ooit zelf boeken gevraagd over de islam en daar komt al jaren dat gerucht vandaan dat hij moslim zou zijn en inmiddels Mikaeel zou heten. Dat is in ieder geval niet waar.

Volgens mij was MJ diep in zijn hart gewoon nog steeds het brave Jehove jongetje dat wachttorens langs de deuren ging brengen. Hij had veel respect voor zijn moeder en aangezien zij nog steeds Jehova is lijkt het me sowieso onwaarschijnlijk dat hij - gezien de mate waarin hij kennelijk nog steeds snakte naar de goedkeuring van zowel Katherine als Joseph - zich actief zou bekeren tot een ander geloof.

Maar volgens mij shopte hij vooral rond, ik heb hem in verschillende filmpjes al voor zijn dood zich als een jood zien gedragen, en als een moslim, als een christen, als een Jehova. Hij noemt god ook steeds bij verschillende namen, afhankelijk van waar hij is.

De kinderen zijn in ieder geval Jehova's, dus als hij al een religie aanhing, wat ik niet denk, zal dat nog steeds Jehova Getuige zijn geweest.

Hier ben ik het veel meer met jou eens, hij shopte naar mijn idee heel erg rond. Ik denk dat dat komt omdat zoveel mensen hem bij hun club wilden hebben en hij eigenlijk simpel weg gewoon wel in een god geloofde maar misschien door de bomen het bos niet meer zag.

Over de arabische wereld die hem heeft omarmd:

Ik denk dat elk geloof dat wel doen, zeker als je wereld beroemd bent.
Ik ga nu een beetje offtopic maar dat doe ik om te verklaren waarom ik er zo over denk.
Ik weet niet of jij gelovig bent of wat dan ook maar als jij een willekeurig geloof uitkiest en iemand van dat geloof merkt dat jij enige vorm van interesse hebt ( en dan ben jenog niet eens een wereld beroemd iemand die dat geloof over de hele wereld kan verspreiden ) dan zullen ze je omarmen alsof je familie van ze bent.

(ik spreek uit eigen ervaring in mijn zoektocht naar wat een passend geloof is in wat is geloof )

maar back to the point, daarom denk vind ik het niet gek dat toen het bekend werd dat MJ enige vorm van interesse in het geloof van zijn broer had, en zelf moeilijke tijden doormaakte ( waarvan hij sommige dingen naar mijn mening zelf heeft aangewakkerd en express mysterieus heeft gelaten ), de arabische wereld "te hulp schoot" en als bodyguard naast hem stond. Zonder verder over de Islam te oordelen, maar puur naar dit verhaal kijkend is het toch ook opvallend dat zij hem weer hebben laten vallen. In mijn redenatie is dat dan omdat ze misschien inzagen dat hij alleen maar interesse had en nog niet had besloten dat hij moslim wilde worden. Dit doet niet alleen de Islam maar zowat elke religie.

( p.s. praat me bij over hoe je weet dat de kinderen echt jehova zijn, dat heb ik namelijk niet meegekregen )
pi_71613363
Laat de kinderen tot mij komen
Laat de kinderen tot Mij komen,
alle alle kinderen.
niemand mag hen hinderen,
want de poorten van Mijn Rijk
staan voor kinderen open.
Laat ze allen, groot en klein,
bij Mij binnenlopen.

Laat de mensen tot Mij komen,
over alle wegen.
houd ze toch niet tegen,
gaan ook voor hen open,
als ze aan een kind gelijk
bij Mij binnenlopen.

( zou ook toepasselijk geweest zijn)
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:12:59 #222
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613392
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:59 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat ze wel degelijk close waren, zeker als je naar hun geschiedenis kijkt en naarde periode dat Jermaine uit de Jacksons5 stapte. Michael vond dat vreselijk omdat Jermaine niet meer aan zijn linkerkant stond. Dat hij solo is gegaan komt omdat hij vol creativiteit zat en die niet mocht uitvoeren. Ik heb zelf ook even gedacht van wat egoistisch maar hij heeft Janet ook geholpen en heeft zelfs ideetjes vo eigen videoclips aan Janet gegeven omdat zij dat zo tof vond. Ik denk dat de rest van de Jacksons gewoon niet zo geinteresseerd waren in een solo carriere. IMochten ze echte ruzie hebben gehad dan doet dat denk ik niks af aan de broederliefde zodra die weer hersteld is, ik geloof zelf niet in eeuwige ruzie met een broer of zus maar dat is denk ik persoonlijk
Nee, sorry, ik ben het niet met je eens.
Ik ben het wel met je eens dat broers en zussen nu eenmaal ruzie maken en dat dat niet betekent dat ze niet meer van elkaar houden, dat weet ik uit eigen ervaring, dus ik geloof wel degelijk dat de liefde echt en voor altijd was. En in die zin waren ze natuurlijk wel close, het hemd is nader dan de rok en Michael was iemand die familie zo'n beetj eheilig verklaard had.
Maar ze zijn jaren niet on speaking terms geweest, en persoonlijk denk ik ook dat er deep down inside ook behoorlijk wat oud zeer bij de broers en zussen zat. Dat doet verder niks af aan hun liefde voor elkaar, het lijkt mij sowieso moeilijk om de broer of zus van Michael Jackson te zijn, ik bedoel alleen dat ik denk dat geen van de broers of zussen de laatste jaren heel veel contact met MJ had. Dat lag overigens volgens mij vooral aan MJ zelf.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:15:11 #223
262978 Moonwalk
pi_71613420
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:31 schreef demonseeker14 het volgende:
Wat een mongolen hier, tot jullie vader kapot gaat gek.
Ik ben wel benieuwd waarom je mensen hier mongolen noemt
Iedereen is geinteresseerd in hoe het nou werkelijk zat en om daar achter te komen, zijn alle berichten en theorien nodig. We zijn niet de media die geld aan hem proberen te verdienen maar gewoon een groep mensen die hem boeiend genoeg vinden om over hem te praten en nieuwsberichten te bespreken
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:17:12 #224
262978 Moonwalk
pi_71613449
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:10 schreef quirina het volgende:
Laat de kinderen tot mij komen
alle alle kinderen.
niemand mag hen hinderen,
staan voor kinderen open.
Laat ze allen, groot en klein,
bij Mij binnenlopen.

over alle wegen.
houd ze toch niet tegen,
gaan ook voor hen open,
als ze aan een kind gelijk
bij Mij binnenlopen.

( zou ook toepasselijk geweest zijn)
Wat bedoel je hier mee?
Dit is volgens mij iets van de bijbel toch?
pi_71613477
http://globalgrind.com/co(...)egacy-2-Faced-On-MJ/

Jermaine wou een boekie open doen over zijn broertje..
Ben benieuwd of dat boek alsnog uit gaat komen na zijn dood.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:20:29 #226
262978 Moonwalk
pi_71613484
Hoewel Michael blank/wit is geworden door viltiligo wil ik toch vragen of iemand een theorie heeft over het feit dat alle kinderen die hij hielp/in neverland ontving blank waren. Ik heb tot dusver geen zwart kindje ( naast de beroemde webster, maar ik doel dan ook op onbekende kindjes, en in de tijd met wester was MJ ook nog niet blank ) gezien met aids of kanker of gewoon voor de lol die op Neverland verbleef, vind ik eigenlijk wel merkwaardig
pi_71613501
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:17 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier mee?
Dit is volgens mij iets van de bijbel toch?

Ja dat is een bijbels kinderliedje. Mj vertelde in het interview bij Oprah dat hij zoals Jezus wilde zijn.
En dit liedje is over Jezus.
( Ik heb vroeger op een Gristelijke school gezeten)
pi_71613512
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:20 schreef Moonwalk het volgende:
Hoewel Michael blank/wit is geworden door viltiligo wil ik toch vragen of iemand een theorie heeft over het feit dat alle kinderen die hij hielp/in neverland ontving blank waren. Ik heb tot dusver geen zwart kindje ( naast de beroemde webster, maar ik doel dan ook op onbekende kindjes, en in de tijd met wester was MJ ook nog niet blank ) gezien met aids of kanker of gewoon voor de lol die op Neverland verbleef, vind ik eigenlijk wel merkwaardig

Is niet waar. Kijk maar eens goed op youtube. Er waren ook zwarte zieke kindertjes. En Omer is ook niet puur blank.
pi_71613515
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd waarom je mensen hier mongolen noemt
Iedereen is geinteresseerd in hoe het nou werkelijk zat en om daar achter te komen, zijn alle berichten en theorien nodig. We zijn niet de media die geld aan hem proberen te verdienen maar gewoon een groep mensen die hem boeiend genoeg vinden om over hem te praten en nieuwsberichten te bespreken
precies, bovendien ben ik gewoon heel nieuwsgierig en niet eens een overdreven MJ-fan, Ik vond hem. naast een aantal zeer goede funky hits, ook een intigrerende persoonlijkheid..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:25:41 #230
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613525
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hier ben ik het veel meer met jou eens, hij shopte naar mijn idee heel erg rond. Ik denk dat dat komt omdat zoveel mensen hem bij hun club wilden hebben en hij eigenlijk simpel weg gewoon wel in een god geloofde maar misschien door de bomen het bos niet meer zag.

Over de arabische wereld die hem heeft omarmd:

Ik denk dat elk geloof dat wel doen, zeker als je wereld beroemd bent.
Ik ga nu een beetje offtopic maar dat doe ik om te verklaren waarom ik er zo over denk.
Ik weet niet of jij gelovig bent of wat dan ook maar als jij een willekeurig geloof uitkiest en iemand van dat geloof merkt dat jij enige vorm van interesse hebt ( en dan ben jenog niet eens een wereld beroemd iemand die dat geloof over de hele wereld kan verspreiden ) dan zullen ze je omarmen alsof je familie van ze bent.

(ik spreek uit eigen ervaring in mijn zoektocht naar wat een passend geloof is in wat is geloof )

maar back to the point, daarom denk vind ik het niet gek dat toen het bekend werd dat MJ enige vorm van interesse in het geloof van zijn broer had, en zelf moeilijke tijden doormaakte ( waarvan hij sommige dingen naar mijn mening zelf heeft aangewakkerd en express mysterieus heeft gelaten ), de arabische wereld "te hulp schoot" en als bodyguard naast hem stond. Zonder verder over de Islam te oordelen, maar puur naar dit verhaal kijkend is het toch ook opvallend dat zij hem weer hebben laten vallen. In mijn redenatie is dat dan omdat ze misschien inzagen dat hij alleen maar interesse had en nog niet had besloten dat hij moslim wilde worden. Dit doet niet alleen de Islam maar zowat elke religie.

( p.s. praat me bij over hoe je weet dat de kinderen echt jehova zijn, dat heb ik namelijk niet meegekregen )
Van de kinderen heb ik de afgelopen dagen verschillende bronnen gezien dat ze Jehova zouden zijn, maar dat baseer ik vooral op het feit dat nanny Grace erg streng Jehova Getuige is en het feit dat de kinderen al een paar keer naar een Jehova kerk zijn gegaan. En in het memorial boekje staan ook verschillende verwijzingen naar Jehova theorieën. Ook het feit dat Rebbie de dagelijkse zorg op zich gaat nemen en zij ook nog steeds heel erg Jehova is wijst daarop. Maar ik heb het ook in verschillende bronnen, nieuwssites ed letterlijk zo gehoord, dat de kinderen een Jehova opvoeding kregen.

Wat Michael betreft denk ik dat hij vooral een heel erg spiritueel man was, het is duidelijk in zijn liedjes dat hij zich erg laat inspireren door de bijbel en in zijn woorden dat hij zich erg laat inspireren door Jezus en door het geloof in zijn algemeen. Ik denk ook echt dat zijn geloof in god en een hogere macht hem overeind gehouden heeft. Sterker nog, hoewel ik zelf niet gelovig ben, is MJ voor mij de belangrijkste reden dat ik aan mijn eigen ongeloof twijfel.

Ik denk dat hij alle religies omarmde, dat hij een affiniteit met de islamitische wereld had is wel duidelijk uit oa zijn vriendschap met de koninklijke familie van Bahrain. Hij heeft er natuurlijk ook lang gewoond, en het lijkt me logisch dat je dan in ieder geval de islamitische gebruiken respecteert. Volgens mij maakte het hem niet zoveel uit welke religie je aanhing, als je maar ergens in geloofde. Dat hij dat deed blijkt in ieder geval uit zijn songs en uit zijn woorden. Hij is een van de weinige mensen van wie ik dat ook echt geloof, trouwens. Hij leek me erg puur in zijn overtuigingen, iemand die er ook echt naar probeerde te leven.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:31:37 #231
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613579
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:20 schreef Moonwalk het volgende:
Gavin Arvizo is niet blank, Omer is niet blank en als je naar de private home videos kijkt zie je busladingen zwarte kindjes op Neverland en volgens mij in het Oprah interview ook.
Verder zijn er ook tal van filmpjes van MJ in allerlei landen in ziekenhuizen, weeshuizen, etcetera.

Dit is echt een misrepresentatie hoor, MJ heeft ook verschillende zwarte charities opgericht. Zoals het United Negro College Fund, de naam zegt het al. Of het Minority Aids Fund.

Michael deed meer voor niet-blanke kinderen dan voor blanke kinderen. En hij was een erg trotse zwarte man. Ik vind dat echt een kwetsend gerucht, als ik eerlijk ben.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:33:06 #232
262978 Moonwalk
pi_71613586
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:12 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nee, sorry, ik ben het niet met je eens.
Ik ben het wel met je eens dat broers en zussen nu eenmaal ruzie maken en dat dat niet betekent dat ze niet meer van elkaar houden, dat weet ik uit eigen ervaring, dus ik geloof wel degelijk dat de liefde echt en voor altijd was. En in die zin waren ze natuurlijk wel close, het hemd is nader dan de rok en Michael was iemand die familie zo'n beetj eheilig verklaard had.
Maar ze zijn jaren niet on speaking terms geweest, en persoonlijk denk ik ook dat er deep down inside ook behoorlijk wat oud zeer bij de broers en zussen zat. Dat doet verder niks af aan hun liefde voor elkaar, het lijkt mij sowieso moeilijk om de broer of zus van Michael Jackson te zijn, ik bedoel alleen dat ik denk dat geen van de broers of zussen de laatste jaren heel veel contact met MJ had. Dat lag overigens volgens mij vooral aan MJ zelf.
Ondanks dat ze misschien een tijd niet on speaking terms zijn geweest en Jermaine een disstrack heeft gemaakt, wil dat niet zeggen dat ze niet van elkaar hielden. Maar kijk naar Janet en naar de neefjes 3t, kijk naar Justin timberlake, MJ hielp wel mensen met muziek. Ik denk eerder dat Jermaine er niet tegen kon dat MJ solo ging, misschien omdat hij zo gek op hem was/is. Daar staat tegenover dat Jermaine the jackson5 ook in de steek heeft gelaten en uit de band was gestapt om met zijn vriendin/vrouw te gaan wonen en the jackson5 "the jacksons "werd. Misschien was Jermaine later in tegenstelling tot Janet te trots om MJ om hulp te vragen in zijn muziek. Ik ben kritisch over MJ over veel dingen , hij is zeker geen heilige, maar ik denk niet dat hij zijn broers als die om hulp hadden gevraagd niet zou willen helpen. Ik denk dat we het wel degelijk met elkaar eens zijn maar de nadruk op een ander punt leggen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:34:04 #233
262978 Moonwalk
pi_71613595
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja dat is een bijbels kinderliedje. Mj vertelde in het interview bij Oprah dat hij zoals Jezus wilde zijn.
En dit liedje is over Jezus.
( Ik heb vroeger op een Gristelijke school gezeten)
Ojaaa dat heb ik ook gezien dat met Oprah, en daar werd van gemaakt dat hij dacht dat hij Jezus was
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:34:21 #234
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613600
Heb gegoogled:

AIDS Project L.A.

American Cancer Society

Angel Food

Big Brothers of Greater Los Angeles

BMI Foundation, Inc.

Brotherhood Crusade

Brothman Burn Center

Camp Ronald McDonald

Childhelp U.S.A.

Children's Institute International

Cities and Schools Scholarship Fund

Community Youth Sports & Arts Foundation

Congressional Black Caucus (CBC)

Dakar Foundation

Dreamstreet Kids

Dreams Come True Charity

Elizabeth Taylor Aids Foundation

Juvenile Diabetes Foundation

Love Match

Make-A-Wish Foundation

Minority Aids Project

Motown Museum

NAACP

National Rainbow Coalition

Rotary Club of Australia

Society of Singers

Starlight Foundation
The Carter Center's Atlanta Project

The Sickle Cell Research Foundation

Transafrica

United Negro College Fund (UNCF)

United Negro College Fund Ladder's of Hope

Volunteers of America

Watts Summer Festival

Wish Granting

YMCA - 28th Street/Crenshaw

Dit zijn alle charities naast de charities die zijn Heal the World foundation steunde. Sikkelcelziekte is bijvoorbeeld een ziekte die alleen bij zwarte mensen voorkomt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shitney op 05-08-2009 01:41:54 ]
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:36:06 #235
262978 Moonwalk
pi_71613609
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:23 schreef quirina het volgende:

[..]

Is niet waar. Kijk maar eens goed op youtube. Er waren ook zwarte zieke kindertjes. En Omer is ook niet puur blank.
Ja dat is waar van dat niet puur blank maar ik bedoel meer dat MJ als "zwart" zijnde en zijn liefde voor kinderen toch weinig tot n iet zwarte ( afro amerikaanse ) kinderen om zich heen had. Is maar een speculatie en was benieuwd naar argumenten en theorien, het kan ook toeval geweest zijn en dat het em gewoon niet kon schelen waar iemand vandaan kwam
pi_71613611
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Shitney het volgende:

[..]

Van de kinderen heb ik de afgelopen dagen verschillende bronnen gezien dat ze Jehova zouden zijn, maar dat baseer ik vooral op het feit dat nanny Grace erg streng Jehova Getuige is en het feit dat de kinderen al een paar keer naar een Jehova kerk zijn gegaan. En in het memorial boekje staan ook verschillende verwijzingen naar Jehova theorieën. Ook het feit dat Rebbie de dagelijkse zorg op zich gaat nemen en zij ook nog steeds heel erg Jehova is wijst daarop. Maar ik heb het ook in verschillende bronnen, nieuwssites ed letterlijk zo gehoord, dat de kinderen een Jehova opvoeding kregen.

Wat Michael betreft denk ik dat hij vooral een heel erg spiritueel man was, het is duidelijk in zijn liedjes dat hij zich erg laat inspireren door de bijbel en in zijn woorden dat hij zich erg laat inspireren door Jezus en door het geloof in zijn algemeen. Ik denk ook echt dat zijn geloof in god en een hogere macht hem overeind gehouden heeft. Sterker nog, hoewel ik zelf niet gelovig ben, is MJ voor mij de belangrijkste reden dat ik aan mijn eigen ongeloof twijfel.

Ik denk dat hij alle religies omarmde, dat hij een affiniteit met de islamitische wereld had is wel duidelijk uit oa zijn vriendschap met de koninklijke familie van Bahrain. Hij heeft er natuurlijk ook lang gewoond, en het lijkt me logisch dat je dan in ieder geval de islamitische gebruiken respecteert. Volgens mij maakte het hem niet zoveel uit welke religie je aanhing, als je maar ergens in geloofde. Dat hij dat deed blijkt in ieder geval uit zijn songs en uit zijn woorden. Hij is een van de weinige mensen van wie ik dat ook echt geloof, trouwens. Hij leek me erg puur in zijn overtuigingen, iemand die er ook echt naar probeerde te leven.
sorry hoor, zn geloof zat ook in sprookjes, in Disney etc, in games, alles wat maar niets met de werkelijkheid te maken had, zn Peter-Pan-syndroom, waardoor ie zelfs zn gezicht liet verbouwen..

maar hij had een ding van zn vader goed geleerd, God vergeeft je, als je liegt om hogerop te komen, een leugentje om bestwil moet kunnen..

Typisch amerikaanse showopvoeding is, neem een eigen slogan, en houdt die vol, zijn slogan was "love you more"
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:39:48 #237
262978 Moonwalk
pi_71613631
quote:

[..]

Hier kan ik me helemaal in vinden
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:40:54 #238
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613643
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:36 schreef Euridice het volgende:

[..]

sorry hoor, zn geloof zat ook in sprookjes, in Disney etc, in games, alles wat maar niets met de werkelijkheid te maken had, zn Peter-Pan-syndroom, waardoor ie zelfs zn gezicht liet verbouwen..

maar hij had een ding van zn vader goed geleerd, God vergeeft je, als je liegt om hogerop te komen, een leugentje om bestwil moet kunnen..

Typisch amerikaanse showopvoeding is, neem een eigen slogan, en houdt die vol, zijn slogan was "love you more"
Dat lijkt mij te kort door de bocht, als je naar het humanitaire werk kijkt dat MJ heeft gedaan. Neem alleen die lijst van charities die ik net heb gepost, hij gaf miljoenen per jaar uit aan liefdadigheid en kreeg er eigenlijk vrij weinig credits voor.

Dat doe je denk ik niet als het slechts een imago kwestie is, ik ben ook kritisch naar MJ maar aan zijn oprechte geloof in het goede te doen twijfel ik geen moment.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:41:33 #239
262978 Moonwalk
pi_71613648
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:36 schreef Euridice het volgende:

[..]

dat peter pan gedeelte ben ik het heeeeeeeelemaal mee eens, heb ik ook al een paar keer over gepost compleet met plaatjes en filmpjes,maar ik vind wel dat dat uit een jeugdtrauma komt en niks met zijn verder geloof te maken heeft
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:44:24 #240
262978 Moonwalk
pi_71613669
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:31 schreef Shitney het volgende:

[..]

Gavin Arvizo is niet blank, Omer is niet blank en als je naar de private home videos kijkt zie je busladingen zwarte kindjes op Neverland en volgens mij in het Oprah interview ook.
Verder zijn er ook tal van filmpjes van MJ in allerlei landen in ziekenhuizen, weeshuizen, etcetera.

Dit is echt een misrepresentatie hoor, MJ heeft ook verschillende zwarte charities opgericht. Zoals het United Negro College Fund, de naam zegt het al. Of het Minority Aids Fund.

Michael deed meer voor niet-blanke kinderen dan voor blanke kinderen. En hij was een erg trotse zwarte man. Ik vind dat echt een kwetsend gerucht, als ik eerlijk ben.
Nee het is geen gerucht het is iets wat in me opkwam omdat ik daarover blijkbaar niet genoeg geinformeerd was. Daarom vroeg ik om jullie meningen en theorien, de info die jij met je post het gegeven is voor mij voldoende om mijn gedachte daarover opzij te zetten
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:45:36 #241
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613676
http://www.yardflex.com/archives/004377.html

Hier staat een hele gedetailleerde lijst van liefdadigheid van MJ.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613718
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:40 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat lijkt mij te kort door de bocht, als je naar het humanitaire werk kijkt dat MJ heeft gedaan. Neem alleen die lijst van charities die ik net heb gepost, hij gaf miljoenen per jaar uit aan liefdadigheid en kreeg er eigenlijk vrij weinig credits voor.

Dat doe je denk ik niet als het slechts een imago kwestie is, ik ben ook kritisch naar MJ maar aan zijn oprechte geloof in het goede te doen twijfel ik geen moment.
Uiteraard, maar je onderschat zn zakelijk volwassen instinct, en die had ie ook, waarschijnlijk zelfs geerfd van de pa, die die zo verafschuwde..

In dat stomme Uri Geller filmpje gaf ie zelf toe, dat ie best wel op zn vader leek..

Die kant dan, en dat moet ook wel, want anders koop je geen Beatles-rechten, als je alleen maar in een sprookjeswereld en alleen voor de muziek leeft..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:53:36 #243
262978 Moonwalk
pi_71613753
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:48 schreef Euridice het volgende:

[..]

Uiteraard, maar je onderschat zn zakelijk volwassen instinct, en die had ie ook, waarschijnlijk zelfs geerfd van de pa, die die zo verafschuwde..

In dat stomme Uri Geller filmpje gaf ie zelf toe, dat ie best wel op zn vader leek..

Die kant dan, en dat moet ook wel, want anders koop je geen Beatles-rechten, als je alleen maar in een sprookjeswereld en alleen voor de muziek leeft..
Maar dat geeft toch juist aan dat hij niet alleen maar in een sprookjeswereld leefde? Dat hele Disney en Peter Pan gedoe kan je niet omheen, hij heeft zelf in een filmpje gezegd "I AM PETER PAN"
Zijn manier om "eeuwig jong "te zijn en zijn jeugd waarin hij van zijn vader en alle managers niet mocht spelen, in te halen. De domme dingen en de vele roddels waar hij zelf aan mee heeft gewerkt laat ik hier ter zijde
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:56:24 #244
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613774
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:48 schreef Euridice het volgende:

[..]

Ik onderschat zijn zakelijk instinct zeker niet, ik ben een van de weinigen die al sinds de eerste topics blijft zeggen dat MJ een keiharde en intelligente zakenman was en dat het zielige slachtoffer dat geschetst wordt hem totaal geen recht doet.

Maar naast die intelligente, harde zakenman en workaholic, was hij volgens mij ook echt iemand die oprecht geloofde dat een betere wereld bij jezelf begint. Dat is voor mij een van de belangrijkste redenen dat ik van MJ hou.

Michael Jackson laat me geloven in het goede van de mens, in wie goed doet, goed ontmoet, en in wat gij niet wilt dat u geschiedt...

Als ik lees dat de man meer dan 300 miljoen uitgegeven heeft aan goede doelen, en dan ook nog een nummer als Man in the Mirror of Heal the World of Keep he Faith hoor, dan wil ik zelf ook een aardiger, beter, vrijgeviger persoon zijn.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613781
Ik ben echt geen zakelijk genie maar als ik de centen had zou ik de Beatlesrechten ook niet aan me voorbij laten gaan. Ten eerste omdat het de Beatles zijn, ten tweede omdat je op je vingers na kunt tellen dat je daar kapitalen mee kunt verdienen.

Bovendien was die deal toch opgezet door een van die mannen die nu executeur testamentair is? Die is dus het zakelijk genie.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:59:19 #246
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613798
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben echt geen zakelijk genie maar als ik de centen had zou ik de Beatlesrechten ook niet aan me voorbij laten gaan. Ten eerste omdat het de Beatles zijn, ten tweede omdat je op je vingers na kunt tellen dat je daar kapitalen mee kunt verdienen.

Bovendien was die deal toch opgezet door een van die mannen die nu executeur testamentair is? Die is dus het zakelijk genie.
Onderschat MJ niet, de miljoenendeal met Sony heeft hij helemaal zelf uit onderhandeld. Hij was feitelijk een van de eersten die zichzelf als merk beschouwde en zich daar flink voor liet betalen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613819
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:59 schreef Shitney het volgende:

[..]

Onderschat MJ niet, de miljoenendeal met Sony heeft hij helemaal zelf uit onderhandeld. Hij was feitelijk een van de eersten die zichzelf als merk beschouwde en zich daar flink voor liet betalen.
Ik had het ook alleen over de aankoop van de Beatlesrechten. Toen ik op reageer klikte stond jouw post er nog niet.
pi_71613829
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:56 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik onderschat zijn zakelijk instinct zeker niet, ik ben een van de weinigen die al sinds de eerste topics blijft zeggen dat MJ een keiharde en intelligente zakenman was en dat het zielige slachtoffer dat geschetst wordt hem totaal geen recht doet.

Maar naast die intelligente, harde zakenman en workaholic, was hij volgens mij ook echt iemand die oprecht geloofde dat een betere wereld bij jezelf begint. Dat is voor mij een van de belangrijkste redenen dat ik van MJ hou.

Michael Jackson laat me geloven in het goede van de mens, in wie goed doet, goed ontmoet, en in wat gij niet wilt dat u geschiedt...

Als ik lees dat de man meer dan 300 miljoen uitgegeven heeft aan goede doelen, en dan ook nog een nummer als Man in the Mirror of Heal the World of Keep he Faith hoor, dan wil ik zelf ook een aardiger, beter, vrijgeviger persoon zijn.
mee eens, alleen als ie echt zo altruistisch zou zijn geweest, als jij hem hier nu neerzet, had ie niet voor miljoenen een privé-pretpark gemaakt, plus een privé-artsen/bewaking-team, die soms groter was dan voor een president van welk land dan ook.. MJ stak behoorlijk veel ( en terecht eigen verdiend geld) geld in zichzelf..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 02:03:36 #249
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613833
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 02:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik had het ook alleen over de aankoop van de Beatlesrechten. Toen ik op reageer klikte stond jouw post er nog niet.

Ik ga slapen, voordat ik binnenkort ook aan de Propofol moet omdat ik mijn bioritme om zeep heb geholpen. Welterusten!
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613882
maw, je kunt makkelijk doneren aan goede doelen als je smoort in het geld, sorry hoor, maar al die goede doelen van MJ kwamen pas, nadat ie Neverland en de Beatlesrechten had, een jonge Michael van 25 jaar een ziekenhuis bezoekenfilmpje heb ik nog nooit ontdekt..
pi_71614543
Net als prinses Diana.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 07:55:51 #252
28167 matthijst
pi_71614697
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:31 schreef Shitney het volgende:
MJ heeft ook verschillende zwarte charities opgericht. Zoals het United Negro College Fund.
Neu, niet opgericht

Vrijwel al Jacksons vriendjes waren volgens mij halfbloedjes, op McCauley na denk ik, en nog 1 of 2 ofzo...
  woensdag 5 augustus 2009 @ 08:01:36 #253
28167 matthijst
pi_71614740
quote:

Inderdaad: die Branca heeft voor de Beatlesdeal gezorgd. En voor het financieren van de Thriller video... Als je dat zo leest heeft Jackson misschien "mazzel" gehad met die ATV-deal, waardoor hij jaarlijks zoveel miljoenen binnenkreeg dat hij luxe kon leven. Maar zelfs dat snapte ie niet, want hij gaf miljoenen per jaar meer uit dan hij binnenkreeg.
Zelfde verhaal met Hayvenhurst en Neverland: waarom zaten daar giga-hypotheken op? Als hij zo'n hendige zakenman was had hij toch juist gezorgd dat die twee huizen afbetaald zouden zijn zodat ze daar nooit uit zouden moeten....
pi_71615279
Vergeet niet, dit is Amerika..
Laatst een documentaire gezien van Maarten van Rossem, die liet mooi zien, wat het geloof inhield in Amerika.
In vrijwel iedere zin komt het woordje geloven en god wel een keer voor,en het is not-done om niet
bij een kerk, welke dan ook, te horen.
Of ze het allemaal zelf geloven is een tweede, maar het is zo ingepeperd, dat er geen ontkomen meer aan is.
Volgens mij is dit de reden, waarom MJ ook zo praat, in hoeverre hij echtgelovig was, het kan, maar dat die kinderen nu naar de kerk gaan,,hoort zo....in Amerika.
En ja dan wordt het natuurlijk de kerk, van de opvoeder.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:24:24 #255
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71615658
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 08:01 schreef matthijst het volgende:

[..]

Inderdaad: die Branca heeft voor de Beatlesdeal gezorgd. En voor het financieren van de Thriller video... Als je dat zo leest heeft Jackson misschien "mazzel" gehad met die ATV-deal, waardoor hij jaarlijks zoveel miljoenen binnenkreeg dat hij luxe kon leven. Maar zelfs dat snapte ie niet, want hij gaf miljoenen per jaar meer uit dan hij binnenkreeg.
Zelfde verhaal met Hayvenhurst en Neverland: waarom zaten daar giga-hypotheken op? Als hij zo'n hendige zakenman was had hij toch juist gezorgd dat die twee huizen afbetaald zouden zijn zodat ze daar nooit uit zouden moeten....
Nou ben ik geen hypotheken expert, maar ik heb wel eens gehoord dat een hypotheek hebben voordeliger is dan een huis in 1 klap afbetalen ofzo? Er zal wel een goede reden voor zijn geweest.
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:31:46 #256
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71615776
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 02:13 schreef Euridice het volgende:
maw, je kunt makkelijk doneren aan goede doelen als je smoort in het geld, sorry hoor, maar al die goede doelen van MJ kwamen pas, nadat ie Neverland en de Beatlesrechten had, een jonge Michael van 25 jaar een ziekenhuis bezoekenfilmpje heb ik nog nooit ontdekt..
Dan heb je niet goed opgelet. Zijn hele gage voor de Victorytour bijvoorbeeld ging naar charity. Ten tijde van de victorytour had hij neverland nog niet en de beatlesrechten ook niet. En met de Jackson 5 deden ze al veel aan charity, zoals het bezoeken van ziekenhuizen, weeshuizen, etcetera.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71615807
quote:

Er werd toch ook in een of ander interview gezegd dat het Michael waarschijnlijk helemaal niet om die Beatles-rechten ging maar dat er in dat pakket ook nog rechten zaten van vele zwarte muzikanten. Dat hem die meer aanspraken. Hoe dan ook, goeie deal
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:37:52 #258
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71615868
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 02:02 schreef Euridice het volgende:

[..]

mee eens, alleen als ie echt zo altruistisch zou zijn geweest, als jij hem hier nu neerzet, had ie niet voor miljoenen een privé-pretpark gemaakt, plus een privé-artsen/bewaking-team, die soms groter was dan voor een president van welk land dan ook.. MJ stak behoorlijk veel ( en terecht eigen verdiend geld) geld in zichzelf..
Dat pretpark had hij o.a. omdat hij underpriviliged children de kans wilde geven zich uit te leven. Er kwamen elke week busladingen zieke kinderen en arme kinderen op Neverland, gratis. Ik zet hem niet altruistisch neer, hij was altruistisch. Hij is niet voor niets door president Reagan en Bush onderscheiden voor zijn liefdadigheidwerk.

Hier een lijst van zijn liefdadigheidswerk vanaf 1979 tot en met 2003.

http://www.scribd.com/doc(...)ian-Efforts-19792003
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 09:40:27 #259
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71615913
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 07:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Neu, niet opgericht

My bad. Heal the World heeft hij natuurlijk opgericht.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:16:29 #260
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71616640
Een interview met Frank Dileo, Michaels manager, over de concerten en zijn dood. Hij was erbij in het ziekenhuis.

http://site2.mjeol.com/mj(...)nd-the-tii-tour.html
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71617155
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:16 schreef Shitney het volgende:
Een interview met Frank Dileo, Michaels manager, over de concerten en zijn dood. Hij was erbij in het ziekenhuis.

http://site2.mjeol.com/mj(...)nd-the-tii-tour.html
Dus...

MJ wist volgens hem wèl van de 50 concerten:
quote:
Q. Was Michael aware that he was signing for up to 50 individual shows?Absolutely. I read the contract. I know what the minimum amount of dates were, as well as the maximum number of dates. That contract was read to Michael by three different lawyers, as well as Dr. Thome. He wanted to beat Prince’s record and be in the Guinness Book of World Records. He was the one who picked the number 50. There were enough ticket sales to do 85 shows, but he was zeroed in on 50. That’s what he wanted and that’s what happened. Dr. Thome had him doing three or four shows a week, though. I was adjusting and moving dates to try to make it more palatable for Michael to do.
MJ was volgens hem in goede conditie:
quote:
Q. You sat in on most of the rehearsals.
Every single one. He was in good condition. He was working out with Lou Ferrigno. He was dancing over three hours every day after his workout. He was prepared. A lot of times he would watch and direct. These are songs he’s sung his whole life. He didn’t have to go full out every day. The last couple of weeks, he stepped it up.

On the night before he died, when he came down after doing 10 or 11 songs, Kenny Ortega was at the bottom of the stairs, we all hugged and Michael put his arm around us and we around him, to walk him to his dressing room. And he said, “Frank, I’m ready. I’m doing all 50 shows. Don’t even think that I’m not.”
En hij mocht nog vóór de familie afscheid nemen van MJ?
quote:
So they moved Michael into a room and covered him. I went in first, got a chance to hug him, kiss him and say goodbye, and 20 minutes later, the kids and the rest of the family got to do the same thing.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:39:42 #262
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71617241
Als ik je goed begrijp heb je twijfels bij het waarheidsgehalte, Felixa?

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Frank Dileo is wat mij betreft wel een betrouwbare bron, betrouwbaarder dan bijvoorbeeld sommige familieleden.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71617490
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef Shitney het volgende:
Als ik je goed begrijp heb je twijfels bij het waarheidsgehalte, Felixa?

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Frank Dileo is wat mij betreft wel een betrouwbare bron, betrouwbaarder dan bijvoorbeeld sommige familieleden.
Nee, op zich twijfel ik niet maar die eerste 2 quotes gaan over zaken waarover al veel tegenstrijdige berichten over zijn geweest.
Wat dat betreft is het moeilijk om te bepalen wat precies de waarheid is.

En die laatste quote... tja... ik vind het vreemd dat hij als eerste mocht en de familie pas daarna. Maar ik weet niet hoe dat soort dingen normaal gesproken gaat. Lijkt me toch dat de fam eerst mag.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:13:36 #264
264694 blanket
its human nature
pi_71618149
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:25 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
OMG
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:18:14 #265
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71618265
Edit: verkeerde topic.

[ Bericht 94% gewijzigd door Robijn1961 op 05-08-2009 11:35:32 ]
Waiting for This is it!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:27:39 #266
264694 blanket
its human nature
pi_71618550
quote:

[quote]Sterker nog, hoewel ik zelf niet gelovig ben, is MJ voor mij de belangrijkste reden dat ik aan mijn eigen ongeloof twijfel.
Dat vind ik mooi en bijzonder
pi_71618726
Shitney, waar heb je die fantastische plaatjes vandaan? Ik vind ze geweldig! Is dat dezelfde site als waar die van Joe op staan?
pi_71618878
quote:
Joe Jackson niet betrokken bij opvoeding kinderen

Uitgegeven: 5 augustus 2009 11:21
Laatst gewijzigd: 5 augustus 2009 11:21

AMSTERDAM - De vader van Michael Jackson is niet van plan te helpen bij de opvoeding van de drie kinderen van de overleden popster. Joe Jackson heeft in een verklaring laten weten dat hij slechts af en toe het familiehuis van de Jacksons in San Fernando Valley bezoekt.

© ANPMeerdere kinderen hebben vaderlief Joe beschuldigd van kindermishandeling. Joe en Katherine zijn getrouwd, maar wonen gescheiden.

De moeder van twee van de drie kinderen, Debbie Rowe, zou eerder hebben aangegeven niet te willen dat de pater familias bij de opvoeding van haar nageslacht zou worden betrokken.

Voogdij

Katherine Jackson heeft maandag naar wens van de King of Pop definitief de voogdij over de drie kinderen van Michael Jackson gekregen. Een rechter in Los Angeles besloot dat Prince Michael (12), Paris (11) en Prince Michael II (7) bij hun oma blijven.

Donderdag bereikte Michaels moeder een overeenkomst met Rowe dat de drie kinderen bij Katherine blijven, maar dat Rowe bezoekrecht krijgt.

Band

De verklaring van Joe werd maandag ingediend bij de rechter in Los Angeles. "Ik heb altijd een hechte band gehad met deze kleinkinderen sinds hun geboorte."

"Zo nu en dan ga ik langs bij het familieonderkomen en ik wil dat blijven doen, maar ik zal niet betrokken zijn bij de opvoeding van de kinderen", zo staat in de twee pagina's lange verklaring. Hij zegt Katherine te steunen.

Rechtbank

De verklaring bevond zich onder de rechtbankgegevens die dinsdag in de zaak werden vrijgegeven. Onder de paperassen waren ook twee formulieren waarop de twee oudste kinderen van Michael Jackson aangaven in te stemmen dat ze door hun oma worden verzorgd.

Eventuele verklaringen van de kinderen zitten niet in de stukken.

© Novum Bron: nu.nl
pi_71618938
Trouwens, nog even over dat 'Daddy' van Omer tegen Michael. Vrienden en kennissen van Katherine zeiden vroeger ook Mamma tegen haar.

Bron: p. 199 van HET boek
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:43:40 #270
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71619021
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:33 schreef bloempje-moi het volgende:
Shitney, waar heb je die fantastische plaatjes vandaan? Ik vind ze geweldig! Is dat dezelfde site als waar die van Joe op staan?

shamone.felafel.org, je moet inloggen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:46:10 #271
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71619093
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Nee, op zich twijfel ik niet maar die eerste 2 quotes gaan over zaken waarover al veel tegenstrijdige berichten over zijn geweest.
Wat dat betreft is het moeilijk om te bepalen wat precies de waarheid is.

En die laatste quote... tja... ik vind het vreemd dat hij als eerste mocht en de familie pas daarna. Maar ik weet niet hoe dat soort dingen normaal gesproken gaat. Lijkt me toch dat de fam eerst mag.
In de hele context van het interview lijkt het me wel logisch, hij regelde de boel daar, als zijn manager. Kan me voorstellen dat hij dan als eerste bij het lichaam naar binnen gaat om te checken of het wel iets is waar de kinderen aan blootgesteld kunnen worden, misschien daar binnen nog wat te regelen met de artsen (hoe hij erbij ligt enzo), en dat hij dus ook als eerste afscheid kon nemen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:52:01 #272
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71619228

speciaal voor bloempje-moi
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:59:35 #273
264694 blanket
its human nature
pi_71620893
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:52 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]

Er staan echt hilarische op heh? Mijn god die van Joe...zat hardop te lachen hier *next question*
pi_71621176
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:52 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]

Geregistreerd!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:38:26 #275
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71621945
Ik denk niet dat Omer van Michael is, maar het ziet er wel uit dat hij als een grote broer is voor zijn kinderen. Daarom zal hij er dus wel bij blijven nu en ik denk dat Prince, Paris en Blanket zijn steun goed kunnen gebruiken
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:07:11 #276
189430 Anonymousz
pi_71622745
Ouders Jackson huren privédetectives in om dood te onderzoeken

Vader Joe Jackson had geen vertrouwen in concertpromotor AEG.Katherine en Joe Jackson hebben privédetectives aangesteld om het overlijden van hun zoon te onderzoeken.

Kwaad opzet
Ze zijn ervan overtuigd dat hun zoon op 25 juni om het leven kwam door kwaad opzet en overwegen rechtszaken in te spannen wegens nalatigheid. De ouders van Michael Jackson willen ook het contract van hun zoon met AEG, de concertpromotor van de 50 geplande comebackconcerten in Londen, onderzoeken. Joe en Katherine oordelen immers dat hun zoon niet fit was om die concerten af te werken en dat hij eigenlijk ook niet alle 50 shows wilde doen.

Onder druk
"Joe was van in het begin al geobsedeerd door de rol van AEG en wilde het contract bestuderen. Hij vertrouwde de mensen van AEG niet en zei dat ook tegen Michael. Hij blijft erbij dat Michael zich akkoord verklaarde voor tien optredens en onder druk werd gezet om er meer te doen", aldus een bron dicht bij de familie.

Maandag oordeelde een rechter in Los Angeles dat Katherine het contract mag inzien, hoewel haar dat eerder werd geweigerd.

Medisch dossier zoek
Intussen kwam ook aan het licht dat het medisch dossier dat werd samengesteld naar aanleiding van de reeks comebackconcerten zoek is geraakt.

Astronaut
De verzekeraars van de concerten in Londen waren geschokt toen ze in het medisch rapport van dokter David Slavit lazen dat de zanger in perfecte gezondheid verkeerde. Ze grapten dat het rapport gebaseerd was "op het lichaam van een astronaut".

Verzekeringsgroep Robertson Taylor vroeg zich af waarom de neus-keel-oorspecialist geen melding maakte van Jacksons gezondheidsproblemen, waaronder een verbrande schedel, een gebroken been en uitgebreide esthetische ingrepen. De verzekeraars drongen dan ook aan op eigen tests voordat ze akkoord zouden gaan met het verzekeren van de shows voor promotor AEG.

Fictieve naam
Een woordvoerder van AEG: "Wij hebben nooit een dokter aangesteld met het oog op een verzekering. Dokter Slavit deed het onderzoek in opdracht van de verzekeraars, wij hebben nooit een kopie van zijn verslag ontvangen. Een tweede medisch onderzoek was gepland in Engeland, wanneer de tournee zou beginnen. De verzekeringspolis werd afgesloten onder een fictieve naam".

De concertpromotor ligt nu in dispuut met de verzekeraar over de geldigheid van de verzekeringsovereenkomst. Het medisch certificaat van Michael Jackson vermeldt de naam M. Jones, maar dat zou standaardprocedure zijn bij celebrities die willen verhinderen dat details over hun gezondheid lekken.
pi_71624949
Groot gelijk hebben ze, zou ook willen weten, als het mijn zoon was, wat er nu precies gebeurd is..
pi_71624963
Net als je denkt, het kan haast niet gekker, dan komt er weer iets naar boven..

Manoman, wat een wespennest..
pi_71626906
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:30 schreef Euridice het volgende:
Net als je denkt, het kan haast niet gekker, dan komt er weer iets naar boven..

Manoman, wat een wespennest..
En we zijn nog lang niet klaar..nog lange niet nog lange niet..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:25:21 #280
28167 matthijst
pi_71627767
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 09:24 schreef JX het volgende:
Nou ben ik geen hypotheken expert, maar ik heb wel eens gehoord dat een hypotheek hebben voordeliger is dan een huis in 1 klap afbetalen ofzo? Er zal wel een goede reden voor zijn geweest.
Dat zeggen van die hendige ventjes doorgaans: rente kan je aftrekken van de belasting. Prachtig, maar geen rente betalen is nog altijd voordeliger
En dat blijkt nu ook wel bij Jackson: het huis van zijn ouders lag ie maanden achter met betalen en Neverland moest hij bijna uit...
pi_71627943
denk eigenlijk niet dat Michael ook maar een rekening zelf betaald heeft.
zie hem niet zitten achter zijn laptoppie om via internet bankieren zijn rekeningen te betalen.

Wat zal er allemaal achterover zijn gehouden,door die financiele raadgevers.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 17:44:27 #282
189430 Anonymousz
pi_71628283
Madonna, Beyoncé en Mariah plannen huldeplaat Jackson

De grootste sterren ter wereld staan te trappelen om mee te werken aan een huldeplaat voor Michael Jackson. Onder meer Madonna, Mariah Carrey en Beyoncé zijn bereid een nummer van Jackson op te nemen voor een album waarvan de opbrengst naar liefdadigheid zal gaan.
Ook Robbie Williams, Whitney Houston, Lionel Richie, Stevie Wonder en Diana Ross zullen aan het project meewerken. Ook de Britse schooljongen Shaheen Jafargholi, die op de begrafenis van Jackson zong, zal van de partij zijn.

Elke artiest mag kiezen welk nummer van Jackson hij/zij zal vertolken. Mariah Carey zal wellicht 'I'll Be There' opnemen, Shaheen zijn versie van 'Who's Loving You'. Hem werd ook gevraagd een cover van 'Ben' op te nemen.

Robbie Williams zal 'Man In The Mirror' zingen.

In Londen wordt ook een huldeconcert gepland op wat Jacksons 51ste verjaardag moest worden, 29 augustus

woensdag 5 augustus 2009 @ 17:55:03 #283
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71628514
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:

De grootste sterren ter wereld staan te trappelen om mee te werken aan een huldeplaat voor Michael Jackson. Onder meer Madonna, Mariah Carrey en Beyoncé zijn bereid een nummer van Jackson op te nemen voor een album waarvan de opbrengst naar liefdadigheid zal gaan.
Ook Robbie Williams, Whitney Houston, Lionel Richie, Stevie Wonder en Diana Ross zullen aan het project meewerken. Ook de Britse schooljongen Shaheen Jafargholi, die op de begrafenis van Jackson zong, zal van de partij zijn.

Elke artiest mag kiezen welk nummer van Jackson hij/zij zal vertolken. Mariah Carey zal wellicht 'I'll Be There' opnemen, Shaheen zijn versie van 'Who's Loving You'. Hem werd ook gevraagd een cover van 'Ben' op te nemen.

In Londen wordt ook een huldeconcert gepland op wat Jacksons 51ste verjaardag moest worden, 29 augustus

Mooi
pi_71629518
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat concert op de 29e niet doorgaat, vanwege te weinig tijd om het te plannen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:53:02 #285
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71629909
Er is een deel van de maan naar Michael Jackson genoemd, ter nagedachtenis.

Lees er meer over hier: http://www.lunarrepublic.com/mj/
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 18:56:29 #286
189430 Anonymousz
pi_71629990
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:37 schreef Felixa het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat concert op de 29e niet doorgaat, vanwege te weinig tijd om het te plannen.
oja ?
pi_71631387
quote:

Op de een of andere manier spreekt me dat dan weer niet zo aan

I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_71631669
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 19:51 schreef dollce het volgende:

[..]

Van mij hoeft zo'n tribute helemaal niet. Niemand kan de nummers beter zingen dan de man zelf, dus probleer het dan ook gewoon niet.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:05:45 #289
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71631830
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:00 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Van mij hoeft zo'n tribute helemaal niet. Niemand kan de nummers beter zingen dan de man zelf, dus probleer het dan ook gewoon niet.
QFT

Zet gewoon lekker zijn cd op, denk ik dan stiekem vaak.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71632599
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:05 schreef Shitney het volgende:

[..]

QFT

Zet gewoon lekker zijn cd op, denk ik dan stiekem vaak.
Ik moest hem ff googlen maar fijn dat je het met me eens bent
  woensdag 5 augustus 2009 @ 20:59:29 #291
264694 blanket
its human nature
pi_71633215
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 17:25 schreef matthijst het volgende:

[..]

Dat zeggen van die hendige ventjes doorgaans: rente kan je aftrekken van de belasting. Prachtig, maar geen rente betalen is nog altijd voordeliger
En dat blijkt nu ook wel bij Jackson: het huis van zijn ouders lag ie maanden achter met betalen en Neverland moest hij bijna uit...
Zou dat in Amerika dan ook zijn dat je de rente kan aftrekken? Ik heb echt geen idee.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:00:09 #292
264694 blanket
its human nature
pi_71633238
quote:

Mariah Carey?????
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:02:53 #293
264694 blanket
its human nature
pi_71633311
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:53 schreef Shitney het volgende:
Er is een deel van de maan naar Michael Jackson genoemd, ter nagedachtenis.

Lees er meer over hier: http://www.lunarrepublic.com/mj/
Vettttt
  woensdag 5 augustus 2009 @ 21:08:37 #294
28167 matthijst
pi_71633450
Ach ja, voor het goede doel en je weet nooit wat voor moois eruit komt
Vond Mariah & Trey vroeger best een goede versie afleveren
Pebbles met Can't Help It...
Paul Anka met The Way You Make Me Feel
pi_71634181
Ik had ondertussen wel Elton verwacht met Goodbye Michael J.
pi_71634205
Nothing beats the original!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:02:09 #297
264694 blanket
its human nature
pi_71635177
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 21:30 schreef quirina het volgende:
Nothing beats the original!
Mee eens...maar aan de andere kant willen ze ook hun eerbetoon doen. En MJ vond het wel leuk als anderen zijn nummers zongen. Dat zag ik tenminste op de 30th aniversary op joetoep.

(als ze die mariah carey maar buitenspel zetten )
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:05:11 #298
189430 Anonymousz
pi_71635281
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef blanket het volgende:

[..]

Mee eens...maar aan de andere kant willen ze ook hun eerbetoon doen. En MJ vond het wel leuk als anderen zijn nummers zongen. Dat zag ik tenminste op de 30th aniversary op joetoep.

(als ze die mariah carey maar buitenspel zetten )
Hallo kleine Blanket
Mariah Carey zong echt vals op de herdenkingsdienst
Haar ff buitenspel zetten idd
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:13:25 #299
28167 matthijst
pi_71635532
Hehe, mooi, gasten die 0 en 2 waren toen Mariah wereldwijd een dikke vette vadsige, Grammy genomineerde, hit had met I'll Be There gaan lopen haten
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:21:41 #300
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71635787
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:13 schreef matthijst het volgende:
Hehe, mooi, gasten die 0 en 2 waren toen Mariah wereldwijd een dikke vette vadsige, Grammy genomineerde, hit had met I'll Be There gaan lopen haten

Zijn jullie zo jong????
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 22:22:23 #301
264694 blanket
its human nature
pi_71635806
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 22:05 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Hallo kleine Blanket
Mariah Carey zong echt vals op de herdenkingsdienst
Haar ff buitenspel zetten idd

Hoewel ik Robbie Williams helemaal het einde vind...zou ik graag zien dat Siedah Garrett "Man in the mirror" zingt. Dus als iemand hier dat even kan regelen...heel graag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')