Nog beter inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Vaak is er ook wel een directe link naar de playlist en die kan je ook hier neerzetten.
6 Maanden maar is inderdaad vreemd. Zullen ze verwachten dat er dan meer of minder geld beschikbaar is?quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef quirina het volgende:
6 maanden geld voor Katherine en dan weer een rechtzaak?
Ik denk dat ze binnen zes maanden verwachten de erfenis rond te hebben, dit zal een soort voorschotregeling zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
6 Maanden maar is inderdaad vreemd. Zullen ze verwachten dat er dan meer of minder geld beschikbaar is?
Ze wil alleen zichzelf als 3e executeur hebben... Niet inhoudelijk aanvechten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef Shitney het volgende:
Er stond toch in zijn testament dat iedereen die het testament aan zou vechten automatisch de erfenis zoals in het testament gesteld zou verliezen? Waarom wil Katherine het dan toch aanvechten? En heeft dat zin? Wie weet er iets over het amerikaanse erfrecht wat dat betreft?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze wil alleen zichzelf als 3e executeur hebben... Niet inhoudelijk aanvechten.
Schijnt dat dat dan niet "telt" voor de zeiken=zero regeling
Ja volgens mij stond er ergens dat ze bij de besprekingen wil zijn, `a third place at the table.´quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ze wil alleen zichzelf als 3e executeur hebben... Niet inhoudelijk aanvechten.
Schijnt dat dat dan niet "telt" voor de zeiken=zero regeling
Hij had er 3 benoemd, een heeft afgehaakt volgens mij.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:17 schreef Shitney het volgende:
Wat apart dat dat niet telt. Hij zal haar niet voor niks geen executeur hebben benoemd. Ik vind het sowieso wel apart dat je je zoons testament, dat voor een buitenstaander toch echt niet vreemd of krankzinnig overkomt, aanvecht. Als je zo begaan bent met je kind dan respecteer je zijn wensen toch?
quote:Willen/kunnen jullie van dat soort filmpjes in het vervolg alleen deel 1 posten en er dan gewoon bij zeggen hoeveel delen er zijn? Youtube linkt toch automatisch naar de volgende delen en het scheelt nogal wat scrollen.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hij had er 3 benoemd, een heeft afgehaakt volgens mij.
Barry Siegel zou afgehaakt hebben inderdaad. Maar in het testament staat ook dat als een van hen zou afhaken, er geen vervanging benoemd hoefde te worden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
Hij had er 3 benoemd, een heeft afgehaakt volgens mij.
Als ik het testament goed begrijp mogen ze een derde of meerdere vervangers aanwijzen als geen van hen willing or able is om als co-executors op te treden. Als dat wel het geval is, als iemand van de genoemden willing and able is, dan hoeft voor de anderen geen vervangen benoemd te worden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Is het dan niet zo dat branca en mc clainn dan zelf een derde moeten aanwijzen?
Geweldig, dankjewel!quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Komt voor elkaar.....
Bestaat uit 6 delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |