abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:55:20 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71574658
Nummer 71, waarin in ieder geval duidelijk is dat de Jacksons er geen wing minder om zullen eten nu MJ dood is.
De rechter wees ze 83,5% van het gevraagde bedrag toe: ze moeten dus hun kippetjes delen, of beter afkluiven.

Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:56:37 #2
28167 matthijst
pi_71574707
The judge has ruled that AEG has to provide a copy of their contract with Michael to Katherine Jackson.

The judge has just granted 83.5% of what was requested for the children's allowance. Specific amounts were not discussed.

The judge granted Katherine a financial allowance for six months retro from the time Michael died. The amount of the allowance wasn't discussed in open court.

The judge just named Katherine permanent guardian of all three kids.
pi_71574775
6 maanden geld voor Katherine en dan weer een rechtzaak?
pi_71574830
OK hier dan maar.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71574877

pi_71574885
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef quirina het volgende:

[..]

Vaak is er ook wel een directe link naar de playlist en die kan je ook hier neerzetten.
Nog beter inderdaad.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:02:09 #7
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71574889
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71574923
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:58 schreef quirina het volgende:
6 maanden geld voor Katherine en dan weer een rechtzaak?
6 Maanden maar is inderdaad vreemd. Zullen ze verwachten dat er dan meer of minder geld beschikbaar is?
pi_71575028
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:02 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

6 Maanden maar is inderdaad vreemd. Zullen ze verwachten dat er dan meer of minder geld beschikbaar is?
Ik denk dat ze binnen zes maanden verwachten de erfenis rond te hebben, dit zal een soort voorschotregeling zijn.
Er moet natuurlijk nog van alles uitgezocht worden, hoeveel bezittingen MJ nog had en wat die waard zijn etc. En dan moet dat nog verdeeld worden.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:09:26 #10
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71575156
Er stond toch in zijn testament dat iedereen die het testament aan zou vechten automatisch de erfenis zoals in het testament gesteld zou verliezen? Waarom wil Katherine het dan toch aanvechten? En heeft dat zin? Wie weet er iets over het amerikaanse erfrecht wat dat betreft?

Als de rechter nu zijn testament belrachtigd heeft, verliest Katherine dan niet automatisch haar rechten als ze de executors aanvecht?
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_71575181
Crap, weer anderhalf uur pauze!
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:12:47 #12
28167 matthijst
pi_71575250
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef Shitney het volgende:
Er stond toch in zijn testament dat iedereen die het testament aan zou vechten automatisch de erfenis zoals in het testament gesteld zou verliezen? Waarom wil Katherine het dan toch aanvechten? En heeft dat zin? Wie weet er iets over het amerikaanse erfrecht wat dat betreft?
Ze wil alleen zichzelf als 3e executeur hebben... Niet inhoudelijk aanvechten.
Schijnt dat dat dan niet "telt" voor de zeiken=zero regeling
pi_71575302
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Is dat zo?
Wel interessant.
pi_71575352
Tvprince, .
Michael gaat snel!
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:17:47 #15
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71575425
Wat apart dat dat niet telt. Hij zal haar niet voor niks geen executeur hebben benoemd. Ik vind het sowieso wel apart dat je je zoons testament, dat voor een buitenstaander toch echt niet vreemd of krankzinnig overkomt, aanvecht. Als je zo begaan bent met je kind dan respecteer je zijn wensen toch?
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71575446
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:12 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja volgens mij stond er ergens dat ze bij de besprekingen wil zijn, `a third place at the table.´
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:19:34 #17
28167 matthijst
pi_71575493
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:17 schreef Shitney het volgende:
Wat apart dat dat niet telt. Hij zal haar niet voor niks geen executeur hebben benoemd. Ik vind het sowieso wel apart dat je je zoons testament, dat voor een buitenstaander toch echt niet vreemd of krankzinnig overkomt, aanvecht. Als je zo begaan bent met je kind dan respecteer je zijn wensen toch?
Hij had er 3 benoemd, een heeft afgehaakt volgens mij.
pi_71575573
quote:
Willen/kunnen jullie van dat soort filmpjes in het vervolg alleen deel 1 posten en er dan gewoon bij zeggen hoeveel delen er zijn? Youtube linkt toch automatisch naar de volgende delen en het scheelt nogal wat scrollen.
Komt voor elkaar.....

Bestaat uit 6 delen
pi_71575588
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat branca en mc clainn dan zelf een derde moeten aanwijzen?
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:25:52 #20
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71575692
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:19 schreef matthijst het volgende:

[..]

Barry Siegel zou afgehaakt hebben inderdaad. Maar in het testament staat ook dat als een van hen zou afhaken, er geen vervanging benoemd hoefde te worden.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:34:58 #21
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71576007
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Is het dan niet zo dat branca en mc clainn dan zelf een derde moeten aanwijzen?
Als ik het testament goed begrijp mogen ze een derde of meerdere vervangers aanwijzen als geen van hen willing or able is om als co-executors op te treden. Als dat wel het geval is, als iemand van de genoemden willing and able is, dan hoeft voor de anderen geen vervangen benoemd te worden.

Daaruit begrijp ik dat Michael Jackson elk individueel dusdanig capabel achtte en vertrouwde dat ze ook alleen mogen opereren.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:41:14 #22
28167 matthijst
pi_71576283
This Monday marks the highly anticipated probate hearing on Michael Jackson's will, and attorney Herb Nass, author of Wills of the Rich and Famous, tells ET what to expect.

Yesterday, an agreement was reached between Katherine Jackson and Debbie Rowe (the birth mother of Jackson's older children, Prince and Paris), naming Katherine as the sole guardian of her son's children, and Nass says this takes one big issue off the table for Monday's hearing.

"This agreement just vindicates and ratifies what Michael Jackson said in his will," says Nass, "and he also named other people as the executors in his will, so the fact that this is being supported by Katherine Jackson as in accordance with his will might hurt her in her bid to become an additional executor of that will."

Regarding Monday's probate hearing, Nass says not to expect any surprises in terms of who is named executor: "There might be some opportunity for Katherine to ask some questions about their relationship with Michael, but ultimately I think the executors named in the will will be [entertainment lawyer John Branca and music executive John McClain]. … It's very unusual for a court to add an executor who is not named by the decedent himself. Michael Jackson carefully chose his mother as the guardian of his children … but he also did not choose her to be an executor. I would be very surprised if a court changes that."
pi_71576297
Het is wel een blijk van wantrouwen naar zijn eigen familie maar ook niet verwonderlijk er zitten wel wat geldwolfjes tussen.
pi_71576390
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:22 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

Komt voor elkaar.....

Bestaat uit 6 delen
Geweldig, dankjewel!
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:44:32 #25
28167 matthijst
pi_71576398
Ik denk dat hij de beste mensen wilde hebben om voor zijn nalatenschap te zorgen.
De helft vd Jacksons is failliet.

Branca heeft in het verleden goeie deals voor hem geregeld:Thriller video, Beatles catalog...
pi_71576521
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef matthijst het volgende:
Ik denk dat hij de beste mensen wilde hebben om voor zijn nalatenschap te zorgen.
De helft vd Jacksons is failliet.

Branca heeft in het verleden goeie deals voor hem geregeld:Thriller video, Beatles catalog...
Inderdaad, die twee zal hij hebben gekozen en vertrouwd om hun zakelijk instinct.
En zijn moedertje daarom juist niet, laat die de kleinkinderen lekker verwennen en laat de zakelijke kant maar over aan die andere twee.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:51:06 #27
28167 matthijst
pi_71576619
Eindelijk: Jacksons financien in 2007 openbaar. Zoals altijd al verwacht: hij was bij lange na niet failliet:
pi_71576866
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef matthijst het volgende:
Eindelijk: Jacksons financien in 2007 openbaar. Zoals altijd al verwacht: hij was bij lange na niet failliet:

De belastingdienst staat niet in dat overzicht.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:59:52 #29
28167 matthijst
pi_71576918
Idd, die zijn ze vreemd genoeg vergeten, net als zijn inkomsten voor 2007
pi_71577018
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:01 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]

maandag 3 augustus 2009 @ 22:24:07 #31
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71577814
wat gaan jullie snel!!
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 3 augustus 2009 @ 22:47:10 #32
264694 blanket
its human nature
pi_71578642
4:40 -- The Jacksons have all filed back into court and the judge has taken the bench.

Gaan we weer! *popcorn pakt*
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
pi_71578819
4:49 Katherine Jackson just withdrew her petition asking that she be put in charge of the estate. This petition was filed before she knew a will existed. The issue now -- will she oppose the appointment of Branca and McClain.
pi_71579345
4:54 -- During the lunch break John Branca said Jackson's estate has reached a settlement with AEG -- re: merchandising and rehearsal footage.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_71580183
Dat was het weer voor vandaag.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:34:02 #36
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71580393
Pfff, ik vind het niks, dat die ouwe tang voor die kids moet gaan zorgen. Ik had stiekem gehoopt dat die rechter ook wel zou inzien dat een 79-jarige niet bepaald geschikt is als opvoeder, en al helemaal niet omdat ze er van die ouwerwetse ideeen op na houdt. Dan zitten er straks 3 Jehova-kindjes in dat huis die op zondag de watch tower moeten rondbrengen van oma
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:47:02 #37
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71580773
Ik zag gisteren een negert met een MJ-nase in de tram!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 3 augustus 2009 @ 23:50:55 #38
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71580867
en morgen horen we andere geruchten vrees ik
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71580915
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, ik vind het niks, dat die ouwe tang voor die kids moet gaan zorgen. Ik had stiekem gehoopt dat die rechter ook wel zou inzien dat een 79-jarige niet bepaald geschikt is als opvoeder, en al helemaal niet omdat ze er van die ouwerwetse ideeen op na houdt. Dan zitten er straks 3 Jehova-kindjes in dat huis die op zondag de watch tower moeten rondbrengen van oma
Het lijkt mij een fitte sterke ouwe tang, en als ze nog 10 jaar leeft, hebben de kids iig een vertrouwd iemand in hun buurt gehad, bovendien zijn ze hun hele leven al hoofdzakelijk opgevoed door nanny's. Bovendien hield Michael erg veel van zn zachtaardige moeder.
pi_71581464
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Eens. Helemaal omdat moeders vanmiddag nog heeft gezegd dat ze wel veel contact heeft met Joe, dat hij regelmatig over de vloer komt en dat hij wel een rol in de opvoeding zal spelen.
En omdat zij zelf ook geen problemen heeft met kinderen meppen.
En omdat ze gewoon een oud lijk is. Als ze het al niet voor haar eigen kinderen kan opnemen dan kan ze als bejaarde helemaal haar kleinkinderen niet opvoeden.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:15:58 #41
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71581571
Rebbie gaat ook een grote rol spelen in de opvoeding - toch?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71581636
Dat kunnen ze wel zeggen maar niemand kan ze daartoe verplichten nu.
pi_71581642
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Eens. Helemaal omdat moeders vanmiddag nog heeft gezegd dat ze wel veel contact heeft met Joe, dat hij regelmatig over de vloer komt en dat hij wel een rol in de opvoeding zal spelen.
En omdat zij zelf ook geen problemen heeft met kinderen meppen.
En omdat ze gewoon een oud lijk is. Als ze het al niet voor haar eigen kinderen kan opnemen dan kan ze als bejaarde helemaal haar kleinkinderen niet opvoeden.
pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:18:09 #44
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71581652
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef JX het volgende:
Rebbie gaat ook een grote rol spelen in de opvoeding - toch?
Daar zijn ze dan lekker mee, dat is de strengste Jehova die er in de familie rondloopt.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:20:18 #45
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71581719
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Euridice het volgende:

[..]

pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.
Dat kind gedroeg zich als elk kind van die leeftijd dat in een onbekende omgeving een overdonderend gebeuren meemaakt, hij zoekt soelaas bij de eerste de beste volwassene in zijn buurt.
pi_71581758
quote:

[..]

Ik heb geen idee? kwamen ze weleens bij oma?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2009 00:22:14 ]
pi_71581947
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:20 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Dat kind gedroeg zich als elk kind van die leeftijd dat in een onbekende omgeving een overdonderend gebeuren meemaakt, hij zoekt soelaas bij de eerste de beste volwassene in zijn buurt.
kan zijn, maar dan nog, mijn moeder is 78 jaar en superfit, zeker geen ouwe tang, zij komt nog van de generatie koekje met thee na school, en mn kinderen zijn dol op haar. Dat moet je toch aanspreken als creche-hater..
pi_71581975
Heel gek dat zo'n kind overdonderd is als hij op een podium moet staan bij wat waarschijnlijk zijn eerste concert annex memorial was en dan ook nog eens van zijn eigen vader terwijl een hele zaal vol met mensen aan het klappen en gillen is.
Beetje sociaal gestoord hoor als je dan wegkruipt achter je oma.
pi_71582164
quote:

[..]

Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael.
Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.
pi_71582209
Kinderen zijn zo flexibel als wat, en kunnen erg veel hebben, waar ik van overtuigd ben, is dat Michael ondanks zn eigen medicijnverslaving er toch voor zorgde, dat de omgeving van zn kinderen niet bedreigend was.
pi_71582297
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef piepie het volgende:

[..]

Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.
Inderdaad, en dat had ie van zn moeder..
pi_71582385
Wie weet ,missschien lagMJ wel 6 uur per dag te pitten.Maar heeft ie meer tijd doorgebracht met z'n kids ,dan stellen die kinderen nemen en als maar gebruik maken van oma's opa's"alle dagen werken,daarna moe zijn maar ook nog" uit willen gaan.. We weten het niet..Gaat me ook niks aan.Eerst de balk in eigen oog zoeken.Ik "denk dat MJ een lieve vader was .Dat balkon gedoe vergeef ik maar vergeet ik nooit. .Dat vond ik vreselijk Maar RIP MJ

[ Bericht 20% gewijzigd door Mooiiiiiii op 04-08-2009 00:53:31 ]
Love music!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:48:44 #53
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71582400
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:29 schreef Euridice het volgende:

[..]

kan zijn, maar dan nog, mijn moeder is 78 jaar en superfit, zeker geen ouwe tang, zij komt nog van de generatie koekje met thee na school, en mn kinderen zijn dol op haar. Dat moet je toch aanspreken als creche-hater..
Fijn voor je. Mijn schoonmoeder was ook 78 jaar en fit als een hoentje doordat ze dagelijks minstens 20 kilometer fietste in een straf tempo. Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
pi_71582467
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef ElizabethR het volgende:

Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
Die kinderen zijn het wel gewend inmiddels natuurlijk.
pi_71582479
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Wie weet ,missschien lagMJ wel 6 uur per dag te pitten.Maar heeft ie meer tijd doorgebracht met z'n kids ,dan stellen die kinderen nemen en als maar gebruik maken van oma's opa's en uit willen gaan..We weten het niet..Gaat me ook niks aan.Eerst de balk in eigen oog zoeken.Ik "denk dat MJ een lieve vader was.Dat balkon gedoe vergeef ik maar vergeet ik nooit..Dat vond ik vreselijk
Sinds die kinderen er zijn heeft hij toch ook geen concerten meer gegeven. Alles stond in het teken van zijn kinderen. Hij heeft er een prachtig nummer over geschreven: You are my Life, en zo was het ook voor hem. De rest werd bijzaak, kinderen op 1.

Dat van dat balkon was een domme actie, heeft hij zelf ook toegegeven. Gewoon in zijn enthousiasme iets te ver gegaan, maar hij had het kindje goed vast.
pi_71582512
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Fijn voor je. Mijn schoonmoeder was ook 78 jaar en fit als een hoentje doordat ze dagelijks minstens 20 kilometer fietste in een straf tempo. Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
de mijne doet dat ook en zwemt ook dagelijks een paar honderd meter..oeps

maar ik vertrouw op sterke genen, haar moeder, mijn oma, werd 96 jaar met 50 jaar verslaafd zijn aan slaapmiddelen, hihi..
pi_71582582
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:52 schreef piepie het volgende:

[..]

Sinds die kinderen er zijn heeft hij toch ook geen concerten meer gegeven. Alles stond in het teken van zijn kinderen. Hij heeft er een prachtig nummer over geschreven: You are my Life, en zo was het ook voor hem. De rest werd bijzaak, kinderen op 1.

Dat van dat balkon was een domme actie, heeft hij zelf ook toegegeven. Gewoon in zijn enthousiasme iets te ver gegaan, maar hij had het kindje goed vast.
Met je eens,maar balkon actie is zo stommm,zou die zelf misschien ook wel terug willen draaien als ie alles kon lezen..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket. .trustehh
Love music!
pi_71582769
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Met je eens,maar balkon actie is zo stommm,zou die zelf misschien ook wel terug willen draaien als ie alles kon lezen..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket. .trustehh
hindoe-gebruik is om je baby vanaf een hoogte naar beneden te flikkeren in een hangmat. zag er onlangs nog een reportage over, een soort doop en zorgt voor geluk, wie weet had papa Michael dit in het hoofd, toen ie die aktie deed..hij was nogal beinvloedbaar door allerlei religies.. ( en had Bashir hem dit verteld)
pi_71582857
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:06 schreef Euridice het volgende:

[..]

hindoe-gebruik is om je baby vanaf een hoogte naar beneden te flikkeren in een hangmat. zag er onlangs nog een reportage over, een soort doop en zorgt voor geluk, wie weet had papa Michael dit in het hoofd, toen ie die aktie deed..hij was nogal beinvloedbaar door allerlei religies.. ( en had Bashir hem dit verteld)
ja dat heb ik ook gezien, heftig wat die gasten doen met die baby's ...
pi_71582879
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket. .trustehh
Wat schattig ...
Welterusten
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:16:14 #61
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71582928
-edit- reactie in foute topic
pi_71583032
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:12 schreef piepie het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook gezien, heftig wat die gasten doen met die baby's ...
ja hè, heel zielig, maar ik moest gelijk denken aan die balkonscene met Blanket..\

en die Bashir is een pakistaan, dus die moet weten van dat cultureel gebruik, en maar porren..snap je, manipuleren en gemanipuleerd worden, dat is een beetje het leven van MJ..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:25:13 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_71583056
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:51 schreef sig000 het volgende:

Die kinderen zijn het wel gewend inmiddels natuurlijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71583075
Pakistan is een groot land hè? Ik weet al niet eens de lokale gebruiken in Limburg dus het lijkt me sterk dat iedere Pakistaan op de hoogte is van de gooi-je-kind-van-het-balkon-traditie. Laat staan dat ze het er mee eens zijn.
pi_71583129
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Pakistan is een groot land hè? Ik weet al niet eens de lokale gebruiken in Limburg dus het lijkt me sterk dat iedere Pakistaan op de hoogte is van de gooi-je-kind-van-het-balkon-traditie. Laat staan dat ze het er mee eens zijn.
Het was wel allemaal supertoevallig met Bashir in de buurt..
pi_71583196
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:30 schreef Euridice het volgende:

[..]

Insinueer je nou dat Bashir ervoor gezorgd heeft dat MJ dat kind over het balkon hing?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:36:44 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_71583198
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:30 schreef Euridice het volgende:

En toen Michael zag dat er een grote menigte onder het raam stond ipv van een hangmat om 'em op te vangen besloot hij als verstandige vader dat kind weer naar binnen te halen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:40:49 #68
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583253
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Insinueer je nou dat Bashir ervoor gezorgd heeft dat MJ dat kind over het balkon hing?

Speculeren is leuk hoor, maar om nou verantwoording af te gaan leggen over een fout van een ander en dan op zo'n manier... 'Want hij is zo beinvloedbaar' .......
Daar past maar 1 smiley bij, dus nogmaals
pi_71583300
Ik reageer in de gedachtengang van die religieuze infantiele Michael, en als die Bashir hem heeft verteld over dat cultureel gebruik van de hindoes, dan kan ik mij die balkonscene voorstellen als iets van een doop in Michael's ogen...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:46:07 #70
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583321
Nou, je fantasie neemt een hink-stap-sprong met je hoor
pi_71583398
Ach fantaseren moet kunnen.

Zelf denk ik dat de balkonscène niets meer en niets minder was dan Michael als trotse vader die zijn fans de nieuwe baby wilde laten zien, maar dat in zijn enthousiasme op een wat ongelukkige manier deed.
Als je dan Michael Jackson heet dan achtervolgt dit je natuurlijk jaren later nog ...
pi_71583401
De zijne ook. toen.
pi_71583706
Even iets heel anders, een mode-item.

Vanochtend in de Telegraaf over de nieuwe trend in heren t-shirts, laag uitgesneden hals dus.

Zou dit mode-item er even snel tussendoor zijn gejast omdat we deze maand zoveel beelden van Michael zien met zijn witte t-shirt?
Of gewoon puur toeval?

Jammer, ik had de link naar het artikel met de foto's hier gezet, maar is alleen leesbaar voor abonnees dus ...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:30:41 #74
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583718
Puur toeval.
pi_71583732
Zal wel ja, maar ik moest vanochtend wel aan Michael denken met zijn t-shirts en ging toch twijfelen, want de een zijn dood de ander zijn brood toch.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:36:33 #76
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583755
Zeker, maar in de mode niet zo gauw, waar jij naar keek in de Telegraaf is vorig jaar zomer bedacht, en toen leefde meneer J nog.
pi_71583762
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zeker, maar in de mode niet zo gauw, waar jij naar keek in de Telegraaf is vorig jaar zomer bedacht, en toen leefde meneer J nog.
Ja ik weet dat ze dat een jaar eerder bedenken, vandaar dat ik schreef er even tussendoor gejast ...

Nou ik ga maar eens naar bed, krijg 2 drukke dagen. Tot donderdag of vrijdag ....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:57:19 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_71583877
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:51 schreef piepie het volgende:

Zelf denk ik dat de balkonscène niets meer en niets minder was dan Michael als trotse vader die zijn fans de nieuwe baby wilde laten zien, maar dat in zijn enthousiasme op een wat ongelukkige manier deed.
Als je dan Michael Jackson heet dan achtervolgt dit je natuurlijk jaren later nog ...
Als je niet MJ heet kom je waarschijnlijk onder toezicht te staan wegens onverantwoordelijk gedrag.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 07:56:45 #79
28167 matthijst
pi_71584749
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef piepie het volgende:
Over de doden niets dan goeds enzo?

Vraag me af of hij ooit een luier heeft verschoond...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:21:34 #80
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71584956
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:56 schreef matthijst het volgende:

[..]

Over de doden niets dan goeds enzo?

Vraag me af of hij ooit een luier heeft verschoond...
Minstens 1 keer, want daar is een filmpje van
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71585678
We zullen het wel zien, maar ik vrees het ergste.
Ze hadden al een vreemde omgeving, bij MJ, en nu wordt het er echt niet beter op.
Denk dat iedereen het met de beste bedoeling doet, maar al die celebs zijn toch echt wel een beetje vreemd.
Daarbij zal de media ze ook niet echt met rust laten,
pi_71586591
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:29 schreef piepie het volgende:
Even iets heel anders, een mode-item.

Vanochtend in de Telegraaf over de nieuwe trend in heren t-shirts, laag uitgesneden hals dus.

Zou dit mode-item er even snel tussendoor zijn gejast omdat we deze maand zoveel beelden van Michael zien met zijn witte t-shirt?
Of gewoon puur toeval?

Jammer, ik had de link naar het artikel met de foto's hier gezet, maar is alleen leesbaar voor abonnees dus ...
Die trend begon vorig jaar al. Nu weet ik wel dat de mode-industrie op de trends vooruit loopt maar dit zou een beetje te gek zijn. Toch?
pi_71587897
Aangezien er hier niets gebeurd dan maar uit het ander topic gepikte foto's met de Nikes van Omar En Blanket

[ Bericht 3% gewijzigd door Rosalyne op 04-08-2009 11:14:40 ]
pi_71588130
Duidelijk dat het vader en zoon is! Ze hebben zelfs dezelfde schoenen!
pi_71588431
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
pi_71588611
quote:
Ja, nu kunnen we er niet meer omheen, dit is het ultieme bewijs!
pi_71588647
quote:
De manier waarop de veters zijn gestrikt dacht ik eigenlijk dat ze neven van elkaar zijn.
pi_71588706
Maar wie zijn die anderen dan? Dat moeten dan toch minstens ooms, neefjes of spermadonoren zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:35:17 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71588744
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_71588753
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kind Zijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:36:30 #91
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71588790
Prince. Wat een lief joch is dat toch. Ik wil hem knuffelen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71588806
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Ik vind het wel schattig, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71588819
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Mag wat mij betreft inderdaad wel een heel stuk af.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:39:26 #94
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71588871
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kind Zijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
Lelijk vind ik hem zeker niet. Juist de knapste van de drie. Maar desondanks de minst aantrekkelijke, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat is denk ik ook een beetje de leeftijd, hij zit in die tussen tafellaken en servet fase, niet klein genoeg meer om ubercute te zijn en nog niet groot genoeg om al persoonlijkheid te hebben.
Does it lead you home?
When you're all alone
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:41:14 #95
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71588920
Als mijn jongens zulk mooi haar hadden knipte ik het ook niet af hoor! Wat zeg ik, als ik zelf zulk mooi haar had... Ben echt jaloers op dat haar.

Wat ik trouwens erg leuk aan deze kinderen vind is dat het niet zulke opgedirkte celebkids zijn, ze hebben altijd zulke normale kinderkleren aan en geen overgestileerde designeroutfitjes. Het ziet er allemaal uit alsof het van H&M komt.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71588966
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Maar wie zijn die anderen dan? Dat moeten dan toch minstens ooms, neefjes of spermadonoren zijn.
De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajesty
pi_71588999
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Lelijk??? Ik vind hem verschrikkelijk schattig alhoewel ook ik geen fan ben van zijn haar. En Prince is inderdaad een schatje. Volgens mij gaan het alle 2 erg mooie jongens worden.

Edit; wat een afgrijselijk klein ventje is die Omer trouwens! ik had helemaal niet door dat hij bij Prince en Blanket was. Dacht dat het 2 afzonderlijke fotos waren.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:45:10 #98
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71589038
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajesty

Die naam cracks me up every time.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71589096
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Shitney het volgende:
Als mijn jongens zulk mooi haar hadden knipte ik het ook niet af hoor! Wat zeg ik, als ik zelf zulk mooi haar had... Ben echt jaloers op dat haar.

Wat ik trouwens erg leuk aan deze kinderen vind is dat het niet zulke opgedirkte celebkids zijn, ze hebben altijd zulke normale kinderkleren aan en geen overgestileerde designeroutfitjes. Het ziet er allemaal uit alsof het van H&M komt.
Het kindje wordt gewoon wat bedolven onder dat haar. Die scheiding zit ook zo vreemd. Een staartje zou denk ik leuker staan.

En mij viel inderdaad ook al op dat ze er zo lekker gewoon uitzien.
pi_71589130
Leuk dit soort foto's. Af en toe moeten dit soort foto's best kunnen. Het zijn toch bijna normale kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')