abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71582297
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef piepie het volgende:

[..]

Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.
Inderdaad, en dat had ie van zn moeder..
pi_71582385
Wie weet ,missschien lagMJ wel 6 uur per dag te pitten.Maar heeft ie meer tijd doorgebracht met z'n kids ,dan stellen die kinderen nemen en als maar gebruik maken van oma's opa's"alle dagen werken,daarna moe zijn maar ook nog" uit willen gaan.. We weten het niet..Gaat me ook niks aan.Eerst de balk in eigen oog zoeken.Ik "denk dat MJ een lieve vader was .Dat balkon gedoe vergeef ik maar vergeet ik nooit. .Dat vond ik vreselijk Maar RIP MJ

[ Bericht 20% gewijzigd door Mooiiiiiii op 04-08-2009 00:53:31 ]
Love music!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:48:44 #53
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71582400
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:29 schreef Euridice het volgende:

[..]

kan zijn, maar dan nog, mijn moeder is 78 jaar en superfit, zeker geen ouwe tang, zij komt nog van de generatie koekje met thee na school, en mn kinderen zijn dol op haar. Dat moet je toch aanspreken als creche-hater..
Fijn voor je. Mijn schoonmoeder was ook 78 jaar en fit als een hoentje doordat ze dagelijks minstens 20 kilometer fietste in een straf tempo. Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71582467
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef ElizabethR het volgende:

Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
Die kinderen zijn het wel gewend inmiddels natuurlijk.
pi_71582479
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:47 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Wie weet ,missschien lagMJ wel 6 uur per dag te pitten.Maar heeft ie meer tijd doorgebracht met z'n kids ,dan stellen die kinderen nemen en als maar gebruik maken van oma's opa's en uit willen gaan..We weten het niet..Gaat me ook niks aan.Eerst de balk in eigen oog zoeken.Ik "denk dat MJ een lieve vader was.Dat balkon gedoe vergeef ik maar vergeet ik nooit..Dat vond ik vreselijk
Sinds die kinderen er zijn heeft hij toch ook geen concerten meer gegeven. Alles stond in het teken van zijn kinderen. Hij heeft er een prachtig nummer over geschreven: You are my Life, en zo was het ook voor hem. De rest werd bijzaak, kinderen op 1.

Dat van dat balkon was een domme actie, heeft hij zelf ook toegegeven. Gewoon in zijn enthousiasme iets te ver gegaan, maar hij had het kindje goed vast.
pi_71582512
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Fijn voor je. Mijn schoonmoeder was ook 78 jaar en fit als een hoentje doordat ze dagelijks minstens 20 kilometer fietste in een straf tempo. Tot ze van het ene op het andere moment dood neerviel terwijl ze thee aan het zetten was.
de mijne doet dat ook en zwemt ook dagelijks een paar honderd meter..oeps

maar ik vertrouw op sterke genen, haar moeder, mijn oma, werd 96 jaar met 50 jaar verslaafd zijn aan slaapmiddelen, hihi..
pi_71582582
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:52 schreef piepie het volgende:

[..]

Sinds die kinderen er zijn heeft hij toch ook geen concerten meer gegeven. Alles stond in het teken van zijn kinderen. Hij heeft er een prachtig nummer over geschreven: You are my Life, en zo was het ook voor hem. De rest werd bijzaak, kinderen op 1.

Dat van dat balkon was een domme actie, heeft hij zelf ook toegegeven. Gewoon in zijn enthousiasme iets te ver gegaan, maar hij had het kindje goed vast.
Met je eens,maar balkon actie is zo stommm,zou die zelf misschien ook wel terug willen draaien als ie alles kon lezen..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket. .trustehh
Love music!
pi_71582769
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Met je eens,maar balkon actie is zo stommm,zou die zelf misschien ook wel terug willen draaien als ie alles kon lezen..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket. .trustehh
hindoe-gebruik is om je baby vanaf een hoogte naar beneden te flikkeren in een hangmat. zag er onlangs nog een reportage over, een soort doop en zorgt voor geluk, wie weet had papa Michael dit in het hoofd, toen ie die aktie deed..hij was nogal beinvloedbaar door allerlei religies.. ( en had Bashir hem dit verteld)
pi_71582857
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:06 schreef Euridice het volgende:

[..]

hindoe-gebruik is om je baby vanaf een hoogte naar beneden te flikkeren in een hangmat. zag er onlangs nog een reportage over, een soort doop en zorgt voor geluk, wie weet had papa Michael dit in het hoofd, toen ie die aktie deed..hij was nogal beinvloedbaar door allerlei religies.. ( en had Bashir hem dit verteld)
ja dat heb ik ook gezien, heftig wat die gasten doen met die baby's ...
pi_71582879
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

..enfin ,ik ga pitten,heb een jong nieuw hamstertje en ik noem hem Blanket. .trustehh
Wat schattig ...
Welterusten
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:16:14 #61
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71582928
-edit- reactie in foute topic
pi_71583032
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:12 schreef piepie het volgende:

[..]

ja dat heb ik ook gezien, heftig wat die gasten doen met die baby's ...
ja hè, heel zielig, maar ik moest gelijk denken aan die balkonscene met Blanket..\

en die Bashir is een pakistaan, dus die moet weten van dat cultureel gebruik, en maar porren..snap je, manipuleren en gemanipuleerd worden, dat is een beetje het leven van MJ..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:25:13 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_71583056
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:51 schreef sig000 het volgende:

Die kinderen zijn het wel gewend inmiddels natuurlijk.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71583075
Pakistan is een groot land hè? Ik weet al niet eens de lokale gebruiken in Limburg dus het lijkt me sterk dat iedere Pakistaan op de hoogte is van de gooi-je-kind-van-het-balkon-traditie. Laat staan dat ze het er mee eens zijn.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71583129
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Pakistan is een groot land hè? Ik weet al niet eens de lokale gebruiken in Limburg dus het lijkt me sterk dat iedere Pakistaan op de hoogte is van de gooi-je-kind-van-het-balkon-traditie. Laat staan dat ze het er mee eens zijn.
Het was wel allemaal supertoevallig met Bashir in de buurt..
pi_71583196
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:30 schreef Euridice het volgende:

[..]

Insinueer je nou dat Bashir ervoor gezorgd heeft dat MJ dat kind over het balkon hing?
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:36:44 #67
6941 APK
Factual, I think.
pi_71583198
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:30 schreef Euridice het volgende:

En toen Michael zag dat er een grote menigte onder het raam stond ipv van een hangmat om 'em op te vangen besloot hij als verstandige vader dat kind weer naar binnen te halen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:40:49 #68
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583253
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:36 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Insinueer je nou dat Bashir ervoor gezorgd heeft dat MJ dat kind over het balkon hing?

Speculeren is leuk hoor, maar om nou verantwoording af te gaan leggen over een fout van een ander en dan op zo'n manier... 'Want hij is zo beinvloedbaar' .......
Daar past maar 1 smiley bij, dus nogmaals
pi_71583300
Ik reageer in de gedachtengang van die religieuze infantiele Michael, en als die Bashir hem heeft verteld over dat cultureel gebruik van de hindoes, dan kan ik mij die balkonscene voorstellen als iets van een doop in Michael's ogen...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 01:46:07 #70
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583321
Nou, je fantasie neemt een hink-stap-sprong met je hoor
pi_71583398
Ach fantaseren moet kunnen.

Zelf denk ik dat de balkonscène niets meer en niets minder was dan Michael als trotse vader die zijn fans de nieuwe baby wilde laten zien, maar dat in zijn enthousiasme op een wat ongelukkige manier deed.
Als je dan Michael Jackson heet dan achtervolgt dit je natuurlijk jaren later nog ...
pi_71583401
De zijne ook. toen.
pi_71583706
Even iets heel anders, een mode-item.

Vanochtend in de Telegraaf over de nieuwe trend in heren t-shirts, laag uitgesneden hals dus.

Zou dit mode-item er even snel tussendoor zijn gejast omdat we deze maand zoveel beelden van Michael zien met zijn witte t-shirt?
Of gewoon puur toeval?

Jammer, ik had de link naar het artikel met de foto's hier gezet, maar is alleen leesbaar voor abonnees dus ...
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:30:41 #74
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583718
Puur toeval.
pi_71583732
Zal wel ja, maar ik moest vanochtend wel aan Michael denken met zijn t-shirts en ging toch twijfelen, want de een zijn dood de ander zijn brood toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')