Ja ik weet dat ze dat een jaar eerder bedenken, vandaar dat ik schreef er even tussendoor gejast ...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zeker, maar in de mode niet zo gauw, waar jij naar keek in de Telegraaf is vorig jaar zomer bedacht, en toen leefde meneer J nog.
Als je niet MJ heet kom je waarschijnlijk onder toezicht te staan wegens onverantwoordelijk gedrag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:51 schreef piepie het volgende:
Zelf denk ik dat de balkonscène niets meer en niets minder was dan Michael als trotse vader die zijn fans de nieuwe baby wilde laten zien, maar dat in zijn enthousiasme op een wat ongelukkige manier deed.
Als je dan Michael Jackson heet dan achtervolgt dit je natuurlijk jaren later nog ...![]()
Over de doden niets dan goeds enzo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef piepie het volgende:
Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.
Minstens 1 keer, want daar is een filmpje vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:56 schreef matthijst het volgende:
[..]
Over de doden niets dan goeds enzo?
Vraag me af of hij ooit een luier heeft verschoond...
Die trend begon vorig jaar al. Nu weet ik wel dat de mode-industrie op de trends vooruit loopt maar dit zou een beetje te gek zijn. Toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 02:29 schreef piepie het volgende:
Even iets heel anders, een mode-item.
Vanochtend in de Telegraaf over de nieuwe trend in heren t-shirts, laag uitgesneden hals dus.
Zou dit mode-item er even snel tussendoor zijn gejast omdat we deze maand zoveel beelden van Michael zien met zijn witte t-shirt?
Of gewoon puur toeval?
Jammer, ik had de link naar het artikel met de foto's hier gezet, maar is alleen leesbaar voor abonnees dus ...![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Duidelijk dat het vader en zoon is! Ze hebben zelfs dezelfde schoenen!
Ja, nu kunnen we er niet meer omheen, dit is het ultieme bewijs!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
De manier waarop de veters zijn gestrikt dacht ik eigenlijk dat ze neven van elkaar zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het wel schattig,quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Mag wat mij betreft inderdaad wel een heel stuk af.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Lelijk vind ik hem zeker niet. Juist de knapste van de drie. Maar desondanks de minst aantrekkelijke, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat is denk ik ook een beetje de leeftijd, hij zit in die tussen tafellaken en servet fase, niet klein genoeg meer om ubercute te zijn en nog niet groot genoeg om al persoonlijkheid te hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kindZijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajestyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Maar wie zijn die anderen dan? Dat moeten dan toch minstens ooms, neefjes of spermadonoren zijn.
Lelijk???quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kindZijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajesty
Het kindje wordt gewoon wat bedolven onder dat haar. Die scheiding zit ook zo vreemd. Een staartje zou denk ik leuker staan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Shitney het volgende:
Als mijn jongens zulk mooi haar hadden knipte ik het ook niet af hoor! Wat zeg ik, als ik zelf zulk mooi haar had... Ben echt jaloers op dat haar.
Wat ik trouwens erg leuk aan deze kinderen vind is dat het niet zulke opgedirkte celebkids zijn, ze hebben altijd zulke normale kinderkleren aan en geen overgestileerde designeroutfitjes. Het ziet er allemaal uit alsof het van H&M komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |