abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:36:33 #76
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71583755
Zeker, maar in de mode niet zo gauw, waar jij naar keek in de Telegraaf is vorig jaar zomer bedacht, en toen leefde meneer J nog.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71583762
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:36 schreef ElizabethR het volgende:
Zeker, maar in de mode niet zo gauw, waar jij naar keek in de Telegraaf is vorig jaar zomer bedacht, en toen leefde meneer J nog.
Ja ik weet dat ze dat een jaar eerder bedenken, vandaar dat ik schreef er even tussendoor gejast ...

Nou ik ga maar eens naar bed, krijg 2 drukke dagen. Tot donderdag of vrijdag ....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 02:57:19 #78
6941 APK
Factual, I think.
pi_71583877
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:51 schreef piepie het volgende:

Zelf denk ik dat de balkonscène niets meer en niets minder was dan Michael als trotse vader die zijn fans de nieuwe baby wilde laten zien, maar dat in zijn enthousiasme op een wat ongelukkige manier deed.
Als je dan Michael Jackson heet dan achtervolgt dit je natuurlijk jaren later nog ...
Als je niet MJ heet kom je waarschijnlijk onder toezicht te staan wegens onverantwoordelijk gedrag.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 07:56:45 #79
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71584749
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef piepie het volgende:
Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.
Over de doden niets dan goeds enzo?

Vraag me af of hij ooit een luier heeft verschoond...
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:21:34 #80
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71584956
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 07:56 schreef matthijst het volgende:

[..]

Over de doden niets dan goeds enzo?

Vraag me af of hij ooit een luier heeft verschoond...
Minstens 1 keer, want daar is een filmpje van
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_71585678
We zullen het wel zien, maar ik vrees het ergste.
Ze hadden al een vreemde omgeving, bij MJ, en nu wordt het er echt niet beter op.
Denk dat iedereen het met de beste bedoeling doet, maar al die celebs zijn toch echt wel een beetje vreemd.
Daarbij zal de media ze ook niet echt met rust laten,
pi_71586591
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 02:29 schreef piepie het volgende:
Even iets heel anders, een mode-item.

Vanochtend in de Telegraaf over de nieuwe trend in heren t-shirts, laag uitgesneden hals dus.

Zou dit mode-item er even snel tussendoor zijn gejast omdat we deze maand zoveel beelden van Michael zien met zijn witte t-shirt?
Of gewoon puur toeval?

Jammer, ik had de link naar het artikel met de foto's hier gezet, maar is alleen leesbaar voor abonnees dus ...
Die trend begon vorig jaar al. Nu weet ik wel dat de mode-industrie op de trends vooruit loopt maar dit zou een beetje te gek zijn. Toch?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71587897
Aangezien er hier niets gebeurd dan maar uit het ander topic gepikte foto's met de Nikes van Omar En Blanket

[ Bericht 3% gewijzigd door Rosalyne op 04-08-2009 11:14:40 ]
pi_71588130
Duidelijk dat het vader en zoon is! Ze hebben zelfs dezelfde schoenen!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71588431
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:09 schreef MinderMutsig het volgende:
pi_71588611
quote:
Ja, nu kunnen we er niet meer omheen, dit is het ultieme bewijs!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_71588647
quote:
De manier waarop de veters zijn gestrikt dacht ik eigenlijk dat ze neven van elkaar zijn.
pi_71588706
Maar wie zijn die anderen dan? Dat moeten dan toch minstens ooms, neefjes of spermadonoren zijn.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:35:17 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71588744
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_71588753
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kind Zijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:36:30 #91
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71588790
Prince. Wat een lief joch is dat toch. Ik wil hem knuffelen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71588806
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
waarom loopt Blanket met lang haar rond? Het wordt tijd dat er eens een schaar in zijn coupe wordt gezet, ik vind het geen porem voor een jochie, voor hetzelfde geld zien ze hem voor een meisje aan. Omer vind ik eng/ creepy.
Ik vind het wel schattig, .
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_71588819
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Mag wat mij betreft inderdaad wel een heel stuk af.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:39:26 #94
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71588871
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik vind Blanket hier trouwens wel een lelluk kind Zijn grote broer is een stuk leuker uitgevallen.
Lelijk vind ik hem zeker niet. Juist de knapste van de drie. Maar desondanks de minst aantrekkelijke, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar dat is denk ik ook een beetje de leeftijd, hij zit in die tussen tafellaken en servet fase, niet klein genoeg meer om ubercute te zijn en nog niet groot genoeg om al persoonlijkheid te hebben.
Does it lead you home?
When you're all alone
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:41:14 #95
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71588920
Als mijn jongens zulk mooi haar hadden knipte ik het ook niet af hoor! Wat zeg ik, als ik zelf zulk mooi haar had... Ben echt jaloers op dat haar.

Wat ik trouwens erg leuk aan deze kinderen vind is dat het niet zulke opgedirkte celebkids zijn, ze hebben altijd zulke normale kinderkleren aan en geen overgestileerde designeroutfitjes. Het ziet er allemaal uit alsof het van H&M komt.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71588966
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:34 schreef bloempje-moi het volgende:
Maar wie zijn die anderen dan? Dat moeten dan toch minstens ooms, neefjes of spermadonoren zijn.
De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajesty
pi_71588999
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:35 schreef bloempje-moi het volgende:
Lelijk??? Ik vind hem verschrikkelijk schattig alhoewel ook ik geen fan ben van zijn haar. En Prince is inderdaad een schatje. Volgens mij gaan het alle 2 erg mooie jongens worden.

Edit; wat een afgrijselijk klein ventje is die Omer trouwens! ik had helemaal niet door dat hij bij Prince en Blanket was. Dacht dat het 2 afzonderlijke fotos waren.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 11:45:10 #98
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71589038
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:42 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

De zonen van Jermaine Jackson: Jaffar en Jermajesty

Die naam cracks me up every time.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71589096
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 11:41 schreef Shitney het volgende:
Als mijn jongens zulk mooi haar hadden knipte ik het ook niet af hoor! Wat zeg ik, als ik zelf zulk mooi haar had... Ben echt jaloers op dat haar.

Wat ik trouwens erg leuk aan deze kinderen vind is dat het niet zulke opgedirkte celebkids zijn, ze hebben altijd zulke normale kinderkleren aan en geen overgestileerde designeroutfitjes. Het ziet er allemaal uit alsof het van H&M komt.
Het kindje wordt gewoon wat bedolven onder dat haar. Die scheiding zit ook zo vreemd. Een staartje zou denk ik leuker staan.

En mij viel inderdaad ook al op dat ze er zo lekker gewoon uitzien.
pi_71589130
Leuk dit soort foto's. Af en toe moeten dit soort foto's best kunnen. Het zijn toch bijna normale kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')