Wat lief zoals hij over zijn kinderen praatquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:34 schreef Rosalyne het volgende:
Interview Geraldo bestaande uit 5 delen
Randy is haar jongste zoonquote:Op zondag 2 augustus 2009 12:02 schreef ElizabethR het volgende:
Katherine, 79, has been unable to sleep since her youngest son's death, replaying in her mind the final days of his life.
Zijn er nog heel de voogdijquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Tvp,.
Ik was er een paar daagjes niet.
Joe heeft toegegeven dat Omar Michaels zoon is, maar niemand gelooft hem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Tvp,.
Ik was er een paar daagjes niet.
Zijn er nog heel belangrijke dingen geweest die ik móet weten,?
wat heeft dat met MJ te makenquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Joe heeft toegegeven dat Omar Michaels zoon is, maar niemand gelooft hem.
Kinderen zijn definitief naar Katherine.
Autopsie is nog steeds niet vrijgegeven.
Robijn is weer weggepest.
Welcome back!
quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:07 schreef ElizabethR het volgende:
En hij heeft toch al een begrafenis gehad aan de Ivoorkust:
(tekst)
ooooooooooooooooooooo ik had het verkeerd gelezen sorryquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:33 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat vroeg ze niet. Ze vroeg of er dingen gebeurd waren die ze móest weten.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Welcome back!
sodemieter toch op met je weggepest,het is gewoon een debielquote:Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Welcome back!
Ik ook. Ze heeft alleen een heel kort lontje en kan beter, in plaats van op een internetforum met veel verschillende meningen geconfronteerd worden die haar niet aanstaan, een weblog beginnen waar ze helemaal zelf uitmaakt wat ze daar schrijft over MJ. En dan kan ze ook nog zelf reacties die haar niet bevallen wegmodereren.quote:
Volgens mij is ze daar toch echt niet de enige in op dit forum, gezien het bericht boven jequote:Op zondag 2 augustus 2009 13:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. Ze heeft alleen een heel kort lontje en kan beter, in plaats van op een internetforum met veel verschillende meningen geconfronteerd worden die haar niet aanstaan, een weblog beginnen waar ze helemaal zelf uitmaakt wat ze daar schrijft over MJ. En dan kan ze ook nog zelf reacties die haar niet bevallen wegmodereren.
Dit is echt een leuk interview. Heel openhartig en rustig. Michael komt hier over als een intelligente, bijna zelfs normale man.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:34 schreef Rosalyne het volgende:
heb geen kort lontje hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Volgens mij is ze daar toch echt niet de enige in op dit forum, gezien het bericht boven je
Mijn lont is al 70 topics lang. Dat zou ik niet kort noemen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Volgens mij is ze daar toch echt niet de enige in op dit forum, gezien het bericht boven je
Ze doelde op majo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn lont is al 70 topics lang. Dat zou ik niet kort noemen.
Verhip! Topic 70 al!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn lont is al 70 topics lang. Dat zou ik niet kort noemen.
Bedankt!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:34 schreef Rosalyne het volgende:
Ja, dat dus, het is denk ik het prettigste interview dat ik ooit met hem gezien hebquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dit is echt een leuk interview. Heel openhartig en rustig. Michael komt hier over als een intelligente, bijna zelfs normale man.
omer zegt dat hij niet de kind is van MJ maar Joe zegt dat welquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:29 schreef Shitney het volgende:
Hallo!![]()
Jemigdepemig, topic nummer 70 inmiddels!
Okee, ik heb dus echt geen nieuws gevolgd, dus wie praat me even bij?
telegraafquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar halen jullie al dat roddelnieuws eigenlijk vandaan? Ik ben niet zo thuis in roddelrubrieken.
Welke sites moet ik checken naast tmz?
Whitney Houston.quote:Michael Jackson 'vervangen' door Whitney Houston?
door onze redactie
AMSTERDAM - Whitney Houston en Robbie Williams zijn druk in bespreking om een gedeelte van de vijftig concerten die Michael Jackson zou geven in de Londense O2 Arena in te vullen.
Door het plotselinge overlijden van The King of Pop heeft de O2 Arena te maken met grote verliezen en gaten in hun programmering. Zowel Robbie als Whitney brengt binnenkort een nieuw album uit en ze kunnen de promotie goed gebruiken. Whitney zou graag een aantal van de 23 concerten in 2010 willen overnemen en Robbie wil begin volgend jaar sowieso op tournee. Een bron vertelt: „Het zou voor Robbie een geweldige start zijn om zijn concertreeks af te trappen in de O2 Arena.”
Wat is een doobie Brother?quote:
Lekkere vriendin dan dat ze na je dood alle opgenomen privégesprekken gewoon online gaat (laat) zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef Rosalyne het volgende:
MJ singing acapella
Voor de mensen die naar een prive gesprek willen luisteren het volgend filmpje, bestaande uit meerdere delen.
MJ die een vriendin opbelt en o.a. zegt dat Joe geld wil lenen.
nee dat word hij nietquote:
Vast maar kan hij zich dan niet eerst even netjes aan de wereld voorstellen?quote:
Hehe, eindelijk weer even iets sensationeels!quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanye_Westquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vast maar kan hij zich dan niet eerst even netjes aan de wereld voorstellen?
Ik heb nog nooit van die gozer gehoord. (Is het wel een gozer?)
hij is wel bekend,maar de nieuwe king of pop lijkt mij wel heel erg zwaar overtrokkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij rapt een beetje, dus is ie onbeduidend voor mij, want rap is geen muziek. Hij verdient er sloten geld mee in ieder gevalquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
wacht maar tot hij klaar is met zijn plastische chirurgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hij rapt een beetje, dus is ie onbeduidend voor mij, want rap is geen muziek. Hij verdient er sloten geld mee in ieder geval
Verder is het wel een echte vent, en nog een lekkere ook, in tegenstelling tot de voormalige king of pop.
wel gek dat er geen potje pillen,of wat dan ook te zien was op die fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb hem even gejoetoept en ik wil er verder geen woorden aan vuil maken maar.
Maar over het sappige nieuws, MJ was dus incontinent?Of zou dat komen door die comamedicijnen?
de moonwalk leren enzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef majo76 het volgende:
[..]
wacht maar tot hij klaar is met zijn plastische chirurgie
als hij de nieuwe king of pop is moet hij dat ook doen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb hem even gejoetoept en ik wil er verder geen woorden aan vuil maken maar.
Dat denk ik wel, meestal krijg je toch een katheter in tijdens een operatie??quote:Maar over het sappige nieuws, MJ was dus incontinent?Of zou dat komen door die comamedicijnen?
*proest*quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:08 schreef majo76 het volgende:
[..]
ja precies,die is nog wel ff bezig
aan zijn vader vragen of hij hem alsnog wil meppen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar over het sappige nieuws, MJ was dus incontinent?Of zou dat komen door die comamedicijnen?
Welnee , hoe kom je bij die onzin?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
In ieder geval is het wel zo dat als iemand sterft alle sluitspieren het begeven, dus het zal verder ook wel een zooitje zijn geweest in dat bed.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:08 schreef majo76 het volgende:
[..]
ja precies,die is nog wel ff bezig
aan zijn vader vragen of hij hem alsnog wil meppen
Uit ervaring. Toen mijn vader dood in bed lag, lag zijn inhoud ernaast. Arts zei dat dat heel normaal is.quote:
Het kan maar het is absoluut geen regelmatig gebeurenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uit ervaring. Toen mijn vader dood in bed lag, lag zijn inhoud ernaast. Arts zei dat dat heel normaal is.
Wie zegt dat dit zo gegaan is??? Jullie nemen ook alles maar aan zeg , jeumigquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar als je iemand aan het reanimeren bent dan is toch het laatste waar je aan denkt om er een incontinentieding onder te leggen omdat hij zijn inhoud verliest? Je hebt dan toch wel andere dingen aan je hoofd lijkt me.
Omdat hij is gereanimeerd en omdat er een incontinentieding in het bed ligt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit zo gegaan is??? Jullie nemen ook alles maar aan zeg , jeumig
volgens mij word dat al 70 topic`s lang gedaan,niemand weet de waarheidquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit zo gegaan is??? Jullie nemen ook alles maar aan zeg , jeumig
Dat MJ zelfs z'n tanden wit wilde hebben.Dat is toch FOKking niet normaalquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef N.icka het volgende:
Er ligt ook een tube tandpasta in bed , wat wil je daar over speculeren?
Dus wel, zeker bij wat langduriger sterfprocessen, maar goed, zal me een zorg zijn wat jij gelooft of meent te wetenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het kan maar het is absoluut geen regelmatig gebeuren
Whehehequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat MJ zelfs z'n tanden wit wilde hebben.Dat is toch FOKking niet normaal![]()
ik denk dat die dokter zijn tanden aan het poetsen was,toen geschrokken is dat m.j dood wasquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef N.icka het volgende:
Neuh ik vind tandpasta niet zo interessant.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef N.icka het volgende:
Inco materiaal leg je bij voorkeur onder een laken tegen het schuiven , niet er boven opquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neuh ik vind tandpasta niet zo interessant.![]()
In dat artikel staat dat dat ding er wellicht is neergelegd om vlekken te bedekken en dat lijkt mij gezien de situatie gewoon erg onwaarschijnlijk. Waarschijnlijker vind ik dan dat hij in ieder geval 's nachts incontinent was, al dan niet als gevolg van die drugs, en dat dit matje er al lag voor hij die hartstilstand kreeg.
Hmmm da's waar. Maar dan blijft staan dat je tijdens het reanimeren toch wel wat anders te doen hebt dan incontinentiemateriaal neer te leggen. Of Dr. Murray moet meer begaan zijn met eventuele vlekken in zijn broek dan met zijn patiënt. Wat op zich ook niet geheel ondenkbaar is natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:36 schreef N.icka het volgende:
[..]
Inco materiaal leg je bij voorkeur onder een laken tegen het schuiven , niet er boven op
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat eerste gifje past erg goed bij je UI.
Hij was als kind al blank , slippertje van zijn moeder met een blanke man. Maar omdat dat in die tijd niet kon hebben ze hem altijd een fake neus opgeplakt en bruiner geschminkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef OldJeller het volgende:
Over de jaren is er heel veel gezegd over het uiterlijk van Michael Jackson en hoe dat gekomen zou zijn. Van negroïde jongen met kroeshaar naar blanke man met stijl haar.
Zijn er goede, objectieve docu's met hoe het nou allemaal zat, ook betreft zijn gezicht en plastische chirurgie?
Maar dan had hij echt al heel lang dus een pruik? Had hij nog eigen haar of dat ook niet, of is dat niet bekend?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb daar wel wat over voorbij zien komen in de afgelopen topics geloof ik maar ik zou zo geen linkjes weten.
Er is in ieder geval genoeg beeldmateriaal van de vitiligo en dat haar is gewoon een pruik.
Haha.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij was als kind al blank , slippertje van zijn moeder met een blanke man. Maar omdat dat in die tijd niet kon hebben ze hem altijd een fake neus opgeplakt en bruiner geschminkt.
Later heeft heeft hij dat letterlijk en figuurlijk losgelaten en zagen wij hem zoals hij eigenlijk echt was
Nope steile haar was echt ,kroes haar was fakequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar dan had hij echt al heel lang dus een pruik? Had hij nog eigen haar of dat ook niet, of is dat niet bekend?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij was als kind al blank , slippertje van zijn moeder met een blanke man. Maar omdat dat in die tijd niet kon hebben ze hem altijd een fake neus opgeplakt en bruiner geschminkt.
Later heeft heeft hij dat letterlijk en figuurlijk losgelaten en zagen wij hem zoals hij eigenlijk echt was
http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef OldJeller het volgende:
Over de jaren is er heel veel gezegd over het uiterlijk van Michael Jackson en hoe dat gekomen zou zijn. Van negroïde jongen met kroeshaar naar blanke man met stijl haar.
Zijn er goede, objectieve docu's met hoe het nou allemaal zat, ook betreft zijn gezicht en plastische chirurgie?
Daar is dus waarschijnlijk ook over gesproken in bepaalde docu's?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij had na die haarbrand tijdens de opnames voor die pepsi reclame wat kale plekken en toen hebben ze geprobeerd om d.m.v. ballonnen de huid op te rekken zodat die plekken weer bedekt zouden worden maar door de lupus pakte dat niet en werden die plekken steeds erger. Uiteindelijk zijn ze daar toen mee gestopt.
Dat is tenminste wat ik begrepen heb.
Ach kom op zeg , dat iemand na 70!!! topics nog dit soort vragen gaat stellenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef majo76 het volgende:
[..]
niks,kijk alleen wel uit ze gaan drugs testen houden in het verkeer
Dank.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/
http://floacist.wordpress(...)igo-michael-jackson/
maar kan dat diegene het echt niet weet,en wie weet is hij wel al begravenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ach kom op zeg , dat iemand na 70!!! topics nog dit soort vragen gaat stellen![]()
Krijgen we zo weer iemand die gaat vragen ... is hij al begraven???
Wedde?
Ja maar zoals ik zei weet ik zo niet meer welke. Ik heb er teveel gezien de laatste tijd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daar is dus waarschijnlijk ook over gesproken in bepaalde docu's?
We moeten die kapster die vroegehh MJ z'n haar permanentte eens vragen hoe jonge MJ dat allemaal vondquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nope steile haar was echt ,kroes haar was fake
Volgens mij was dat die dermatoloog, Arnold Klein bij Larry King.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja maar zoals ik zei weet ik zo niet meer welke. Ik heb er teveel gezien de laatste tijd.
Er is in ieder geval een docu waarin een arts vertelt dat ze die behandeling geprobeerd hebben bij hem.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
We moeten die kapster die vroegehh MJ z'n haar permanentte eens vragen hoe jonge MJ dat allemaal vond
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Ach kom op zeg , dat iemand na 70!!! topics nog dit soort vragen gaat stellen![]()
Krijgen we zo weer iemand die gaat vragen ... is hij al begraven???
Wedde?
Was geloof ik een nichtje van vaders kant,ben de naam vergeten helaasquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef N.icka het volgende:
[..]
Precies![]()
Ben alleen haar naam kwijt , ik ga er morgen even naar op zoek.
Het echte nichtje of het incest nichtje?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Was geloof ik een nichtje van vaders kant,ben de naam vergeten helaas
neef van mj,was ook een nichtquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het echte nichtje of het incest nichtje?
Incest nichtje weet ik niet zeker en ik houd niet van speculerenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het echte nichtje of het incest nichtje?
Gelijk heb je meidquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Incest nichtje weet ik niet zeker en ik houd niet van speculeren
je vergeet de missende tandenborstelquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Gelijk heb je meid
![]()
Ik ga er vandoor . ben benieuwd wat er nu allemaal weer voor onzin hier neer geplempt gaat worden vanavond.
Wat is er aan de hand met:
Het incest nichtje
De tandpasta
Het incomateriaal
De begravenis
De huisziekte......
Nou ja , doe maar huidziekte dan
Blablabla
Hehehehehehequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef majo76 het volgende:
[..]
je vergeet de missende tandenborstel
de begrafenis? is hij al begraven dan?
je heb duidelijk wat gemist,ze heb wel meer problemen als met mij hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Ik wil eigenlijk serieus wel weten hoe het ervoor staat, qua begrafenissen. Ben er helemaal uit, ik zag af en toe op het strand een Sun voorbijkomen maar ik weet echt niks verder. Ik heb net geprobeerd wat topics bij te lezen maar dat is geen doen, veel te veel en dat gekift tussen Majo en Robijn is al helemaal niet te harden.
Dus:
Hoe gaat het met de kinderen?
Is ie al begraven? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?
is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Is die Murray al gearresteerd?
Zijn de autopsieresultaten nou al bekend?
En hoeveel sekstapes zijn er al opgedoken (sprak zij hoopvol)?
OK volgens mij al heeft Prince een imagoprobleem straks want papa misbruikte zijn identiteit om aan drugs te komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Ik wil eigenlijk serieus wel weten hoe het ervoor staat, qua begrafenissen. Ben er helemaal uit, ik zag af en toe op het strand een Sun voorbijkomen maar ik weet echt niks verder. Ik heb net geprobeerd wat topics bij te lezen maar dat is geen doen, veel te veel en dat gekift tussen Majo en Robijn is al helemaal niet te harden.
Dus:
Geen idee en geen idee.quote:Is ie al begraven? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?
Mama Jackson heeft volgens mij definitief de voogdij nu.quote:is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Nee.quote:Is die Murray al gearresteerd?
Nee.quote:Zijn de autopsieresultaten nou al bekend?
Godzijdank geen.quote:En hoeveel sekstapes zijn er al opgedoken (sprak zij hoopvol)?
Kinderen toegewezen aan Katherine. Verder geen officiele berichten over wie nou daadwerkelijk de opvoeding voor zijn/haar rekening zal gaan nemen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Dus:
is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Met de kinderen gaat het "fine" aldus Joequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Dus:
Hee... leuke nick!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Met de kinderen gaat het "fine" aldus Joe
Hij is nog niet begraven...we wachten nog op de hersenen.
Katherine has the kids...en Rebbie gaat ze opvoeden
Murray...is nog niet gearresteerd...snap ook niet waarom niet![]()
Autopsie...ook nog niet
Sekstapes 0-0
Hey Blanket Jacksonquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Met de kinderen gaat het "fine" aldus Joe
Hij is nog niet begraven...we wachten nog op de hersenen.
Katherine has the kids...en Rebbie gaat ze opvoeden
Murray...is nog niet gearresteerd...snap ook niet waarom niet![]()
Autopsie...ook nog niet
Sekstapes 0-0
Tnx^^ maar goed volgens opa doen we het heel goed. Dus dat is een geruststelling toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hey Blanket Jackson![]()
Hoe gaat het met je?
Echt vreselijk dat je vader er niet meer is
Ha, dank! Ga ik straks een rustig bekijken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:38 schreef Felixa het volgende:
@Shitney:
afgelopen vrijdag is deze docu van Uri Geller uitgezonden:
http://embedr.com/playlist/my-friend-michael-jackson-uris-story_2
en de persoonlijke kokkin van MJ heeft van de week ook een interview gegeven
ik weet niet wat ze voor hem klaar maakte,maar echt veel voedingswaarde kreeg hij er niet vanquote:en de persoonlijke kokkin van MJ heeft van de week ook een interview gegeven
Heerlijker dan heerlijk. Alleen maar gegeten, gedronken, geslapen, gevaren, in de zon gelegen, boekjes gelezen en dat dan in willekeurige volgorde in enorme hoeveelheden elke dag. Ben er helemaal moe van.quote:
jepquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Tnx^^ maar goed volgens opa doen we het heel goed. Dus dat is een geruststelling toch?
mag ik dan joe zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Wordt dit topic nu een role playing game?
volgens mij op dat filmpje,is het een houten kistquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat niet Michael's hoofd tijdens de begrafenis van James Brown, gephotoshopt op het hoofd van James Brown die in z'n kist lag?
Nee, dat was dezequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat niet Michael's hoofd tijdens de begrafenis van James Brown, gephotoshopt op het hoofd van James Brown die in z'n kist lag?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:40 schreef majo76 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze voor hem klaar maakte,maar echt veel voedingswaarde kreeg hij er niet van
Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:33 schreef Shitney het volgende:
Ha! Muchas gracias!
Dus eigenlijk valt het niet bij te houden met al die topics, maar zijn we nog steeds op hetzelfde punt als twee weken geleden?![]()
![]()
@MM:
Serieus? Werden er medicijnen op naam van Prince besteld?
quote:Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.
quote:Josephine Baker, Paul Farance, Bryan Singleton, Jimmy Nicholas, Blanca Nicholas, Roselyn Muhammad, Faheem Muhammad, Frank Tyson, Fernand Diaz, Peter Madonie and Kai Chase.
Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.
As TMZ first reported Jackson also used the name Michael Armstrong, Jack London, Peter Midani and his personal favorite, Omar Arnold
quote:
je was een stukje vergetenquote:Josephine Baker, Paul Farance, Bryan Singleton, Jimmy Nicholas, Blanca Nicholas, Roselyn Muhammad, Faheem Muhammad, Frank Tyson, Fernand Diaz, Peter Madonie and Kai Chase.
Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.
As TMZ first reported Jackson also used the name Michael Armstrong, Jack London, Peter Midani and his personal favorite, Omar Arnold and Robijn
ze hadden beter michael is een keer mee uit eten kunnen nemenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:30 schreef matthijst het volgende:
Nieuws
The parents of Michael Jackson -- Joe and Katherine -- along with his brother Randy, enjoyed a nice dinner at Madeo in West Hollywood last night.
echt een plek naar joe zijn hartquote:Madeo Restaurant
based on 58 reviews Rating Details »
Category: Italian [Edit]
Neighborhood: West Hollywood
8897 Beverly Blvd
Los Angeles, CA 90048
(310) 859-0242
Add Photos Price Range: $$$$
Accepts Credit Cards: Yes
Parking: Valet
Attire: Dressy Good for Groups: Yes
Good for Kids: No
Takes Reservations: Yes
Delivery: No Take-out: Yes
Waiter Service: Yes
Wheelchair Accessible: No
Outdoor Seating: No
Good for: Dinner
oepsquote:
Waarom zou je een luier onder een hoeslaken schuiven?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef JX het volgende:
Euhm, beetje laat, maar over dat incontinentiemateriaal he.. Dat willen ze nog wel eens onder mensen schuiven als ze aan het overlijden zijn of overleden zijn, aangezien doden nog wel eens kunnen gaan eh.. "lekken". Deden ze namelijk ook bij mijn oma..
Vind het erg merkwaardig dat het daar ligt. Lijkt me inderdaad niet dat het er lag omdat hij incontinent was aangezien je het dan inderdaad onder het hoeslaken zou schuiven ofzo.
De pasvorm is bij nadere bestudering idd enigszins oncomfortabel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is geen luier maar een absorptiematje.
Nee dat viel mij ook zo tegen, jammer hè!quote:
Tyson Beckfordquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*proest*![]()
![]()
Ik vind dat de nieuwe king of pop een gewone gezellige vent moet zijn, met een gelukkige jeugd, een duurzaam talent, geen vreemde wensen tot zelfverminking van zijn uiterlijk, en ongeveer het uiterlijk van Tyson Beckford. Zijn enige afwijking mag zijn dat ie graag naakt loopt.
Nog even en de hond heeft het gedaanquote:'Huishoudster gaf Jackson fatale dosis' LOS ANGELES -
Michael Jackson is 'vermoord' door zijn eigen huishoudster. De vrouw gaf The King of Pop een fatale dosis Demerol, terwijl de arts van Jackson sliep...
Dokter Murray heeft bevestigd dat Michael Jackson is overleden door een dodelijke mix van twee pijnstillers, Propofol en Demerol, meldt The Sun. De arts had namelijk eerder op de dag al een dosis Propofol toegediend, waarna de combinatie met Demerol leidde tot een hartstilstand.
Jackson leefde met pijnstillers sinds tijdens de opnames voor een Pepsi-reclame zijn haar en hoofdhuid in de fik vloog. Omdat zijn wonden vreselijke pijn deden kreeg hij pijnstillers voorgeschreven, waarna hij al snel verslaafd raakte.
Daarom had dokter Murray op de fatale dag Propofol aan Jackson toegediend. Maar toen het middel uitgewerkt was, zou Jackson zijn huishoudster gevraagd hebben hem Demerol toe te dienen. Die zou daarmee akkoord gegaan zijn, terwijl dokter Murray sliep.
Toen de arts wakker werd, trof hij Jackson dood aan. Alle reanimatiepogingen waren tevergeefs.
Er werd ook ergens beweerd dat hij daar heenging om te slapen, omdat hij er vaak 4 uur of langer verbleef.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:38 schreef hondjes het volgende:
Waarom ging hij eigenlijk drie keer in de week naar dr.Klein..![]()
was dit om die botox of voor weer wat anders.
Nee, Bubbles.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog even en de hond heeft het gedaan
ja hij leeft nog,volgens mij zit hij in een opvanghuis ofzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef static het volgende:
[..]
Nee, Bubbles.
Of leeft dat beest niet meer?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:00 schreef Day het volgende:
Vonden jullie die docu van Uri Geller ook zo walgelijk?
Right. Dat verhaal is erg geloofwaardig ook allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog even en de hond heeft het gedaan
Hij was ms nog te suf van zijn narcose. Barstte van de hoofdpijn. En met zijn lage pijngrens kon hij zichzelf geen pijn doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Even googelen leert mij dat demerol gewoon in de huid gespoten moet worden. (buik, bovenbenen e.d.) Mankeerde MJ wat aan zijn handjes dan dat de huishoudster dat moest doen? Ik geloof er helemaal niets van.
Als hij demerol heeft gebruikt dan heeft hij dat zelf gespoten of die arts.
Jeetje,met dat idee kun je rijk worden,ik zou er patent op aanvragenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:14 schreef Felixa het volgende:
Er kan ondertussen wel een Michael Jackson-versie komen van Cluedo.
De dokter heeft het gedaan, met een infuus, in de logeerkamer.
De huishoudster heeft het gedaan, met een injectiespuit, in de slaapkamer.
...
Is al in zoveel artikelen naar voren gekomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe weet je dat hij een lage pijngrens had?
Dan heb ik die artikelen gemist.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Is al in zoveel artikelen naar voren gekomen.
Zijn ouders werkte ook op Neverland. Lijkt mij dat je dat als echte vader toch niet zo leuk zou vinden als hij een ander "dad" gaat noemen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
Maar als hij hem "daddy" noemt, hoeft dat toch niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk zijn vader is?
MJ zei dat Omer als een zoon voor hem was, Omer op zijn beurt kan MJ dan ook als een vader(figuur) zien.
Hebben sporters dat ook niet vaak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft hij net als Michael al die pleisters over z'n neus?
Als mijn neefje bij mij logeert, noemt hij me ook aan de lopende band "mama".quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zijn ouders werkte ook op Neverland. Lijkt mij dat je dat als echte vader toch niet zo leuk zou vinden als hij een ander "dad" gaat noemen.
In het testament van MJ staan maar 3 kinderen en die omar staat daar niet bij. Daarbij zou MJ het van de daken hebben geschreeuwd als hij eerder een kind zou hebben gehad. Onwettig of niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
Maar als hij hem "daddy" noemt, hoeft dat toch niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk zijn vader is?
MJ zei dat Omer als een zoon voor hem was, Omer op zijn beurt kan MJ dan ook als een vader(figuur) zien.
Urine Geller vaag ventjequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:00 schreef Day het volgende:
Vonden jullie die docu van Uri Geller ook zo walgelijk?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:58 schreef blanket het volgende:
[..]
In het testament van MJ staan maar 3 kinderen en die omar staat daar niet bij. Daarbij zou MJ het van de daken hebben geschreeuwd als hij eerder een kind zou hebben gehad. Onwettig of niet.
"I have three children now living, PRINCE MICHAELquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:34 schreef sunny16947 het volgende:
De 3 kinderen worden alleen genoemd i.v.m. minderjarig zijn en voogdijschap. Verder was er een familietrustfund. Aangezien Omer allang meerderjarig is, is het niet ondenkbaar dat hij tot het familietrustfund behoort.
Dat lijkt mij ook. Hij trad op met een gebroken rugwervel, bijvoorbeeld. Er zijn veel incidenten bekend waarin hij ernstig geblesseerd raakte tijdens concerten en dan toch het concert afmaakte. Volgens mij is er geen danser of dergelijk artiest die zulke grote shows neerzet ter wereld die niet regelmatig optreedt terwijl al hun botten en spieren het uitschreeuwen van pijn. Ik ben weleens bij concerten geweest waar je achtergronddansers of de artiest zelf gigantische smakkers ziet maken, het lijkt me onwaarschijnlijk dat je in dergelijke beroepen van een lage pijngrens kunt spreken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan heb ik die artikelen gemist.![]()
Wel vreemd dan. Hij was een danser, en een goed getrainde danser. Het lijkt me dat dat niet kan zonder pijn.
En hij had ook nog chronische ziektes die ook met de nodige pijn gepaard gaan. Dan zou je toch denken dat hij wel gewend was aan pijn.
Vandaag weer een live stream bij tmz.com. Hoe laat, dat staat er helaas niet bij.quote:Katherine Jackson -- It Wasn't 'Natural Causes'
Posted Aug 3rd 2009 6:01AM by TMZ Staff
Katherine Jackson spoke for the first time about her son's death last night on Geraldo -- calling in to say "My son is dead and I don't think he just died of natural causes. He's too young. Something happened."
MJ's mother also denied her husband, Joe, is banned from their Encino home and said Michael's children, who she currently has custody of, are "doing fine."
The family is expected in court this morning -- we'll be there, live streaming the whole thing.
Uiteraard, dat ben ik met je eens. Het lijkt me sowieso goed dat de handel en wandel van "doctors to the stars" eens onder de loep genomen worden. Ik heb de autobiografie van Liz Taylor en als je daarin ook leest wat zij bijvoorbeeld als kind al kreeg toegediend door artsen die voor de studios werkten, dat is geen kattenpis. Sowieso, al die celebs die verslaafd aan van alles en nog wat zijn en negen van de tien keer aan prescription drugs dat wordt allemaal maar door artsen voorgeschreven alsof het smarties zijn. Dus dat is misschien een mooie bijkomstigheid van de dood van MJ, dat daar eens dieper ingedoken wordt. Hoewel de autoriteiten me wat dat betreft ook niet zuiver op de graat lijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef Felixa het volgende:
Ik denk (maar da's puur speculatie) dat ze nu vooral kijken naar illegale handelingen. Zoals die Propofol, dat mag alleen in een ziekenhuis worden gebruikt en absoluut niet daarbuiten. Dat is dan m.i. iets strafbaars. Of iemand er nou aan is overleden of niet, het blijft een strafbaar feit.
En als er in het verleden aantoonbaar nog meer artsen zijn geweest die dat middel hebben toegediend, dan zullen die ook de dans niet helemaal ontspringen.
Ik vraag me af wat hierin de kip en het ei is. Het zou mij niet verbazen als MJ al op jonge leeftijd - als in: sinds de Jackson 5 - met regelmaat middelen toegediend kreeg. Dat schijnt namelijk niet uitzonderlijk te zijn bij kindsterren. Waarvan bijvoorbeeld de Olsen Twins, die ook met nogal wat verslavingen lijken te kampen, nog wel de meest recente voorbeelden zijn, naast bekendere namen als Liz Taylor en Drew Barrymore.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef Felixa het volgende:
Nou, vermoord denk ik niet. Zeker niet met voorbedachte rade.
Hooguit dood door schuld (nalatigheid).
Er stond laatst een stukje op tmz waaruit bleek dat MJ ook alleen maar doktoren wilde hebben die zijn "vriend" wilden worden en op die manier moeilijk "nee" konden zeggen tegen hem.
Typisch junkengedrag.
Hij heeft zijn eigen "enablers" uitgezocht.
En dat is natuurlijk moeilijk voor de familie, logisch ook.
Moeilijk om toe te moeten geven dat je zoon, broer of wat dan ook een junk was.
Al is medicijnverslaving een chique vorm van verslaving, het is wat het is.
Maar de Jackson 5 minus MJ is 4.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hierin de kip en het ei is. Het zou mij niet verbazen als MJ al op jonge leeftijd - als in: sinds de Jackson 5 - met regelmaat middelen toegediend kreeg. Dat schijnt namelijk niet uitzonderlijk te zijn bij kindsterren. Waarvan bijvoorbeeld de Olsen Twins, die ook met nogal wat verslavingen lijken te kampen, nog wel de meest recente voorbeelden zijn, naast bekendere namen als Liz Taylor en Drew Barrymore.
Dus wat was er eerst: de doktoren die in opdracht van managers, studiobazen etcetera een junk creëren, of de junk die doktoren voor zijn karretje spant?
Me dunkt dat ook Katherine en Joseph in deze flink wat boter op hun hoofd hebben.
Oh, zo bedoelde ik het niet helemaal. Ik bedoelde dat Katherine en Joseph er ook niet vies van waren om hun vijfjarige bij nacht en ontij te laten optreden, en er ook geen kwaad in zagen al hun koters af te ranselen totdat ze niet alleen sterren zagen maar ook zelf sterrem waren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Maar de Jackson 5 minus MJ is 4.
Die andere broers zijn niet verslaafd (meer?). Ben benieuwd wat hun verhaal hierover is.
Dan is er toch een punt geweest waarop MJ daarin is doorgegaan danwel -geslagen, waarschijnlijk door zijn carrière en bijbehorende blessures.
quote:
Af en toe een plaatje kan best , ik spam het topic toch niet volquote:
Komt er uberhaupt ooit iets positiefs uit jou mond?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:23 schreef majo76 het volgende:
hoeveel plaatjes wil iemand zien
als je naar www.google.nl gaat,en dan michael jackson intypt word je doodgegooid met plaatjes
Ik ben blij dat jij het zegt!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef N.icka het volgende:
[..]
Komt er uberhaupt ooit iets positiefs uit jou mond?
ben altijd positiefquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef N.icka het volgende:
[..]
Komt er uberhaupt ooit iets positiefs uit jou mond?
Heb jee een leuke vakantie gehad?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:33 schreef Shitney het volgende:
Majo is gewoon strontvervelend, met dat gebrekkige Nederlands. Blijf dan gewoon weg, als je toch niets zinnigs of leesbaars te melden hebt.
Je kan ook alle roddels op internet vindenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef majo76 het volgende:
[..]
ben altijd positief
snap alleen niet wat dat te maken heeft met mijn vorige bericht,zie niet wat daar negatief aan is
snap alleen niet waarom je allemaal plaatjes in het topic moet gooien,moet je nog zelf weten maakt mij niet uit
maar als mensen plaatjes willen staan er zat op internet,daar heb jij ze ook van neem ik aan
of uit je prive collectie?
Waarvan de laatste in de toekomstige openingsposts moetquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je kan ook alle roddels op internet vinden
En ik gooi niet allemaal plaatjes , het waren er maar 2 hoor
Op zoek zijn naar een schuldige is helemaal niet zo vreemd, eerder juist een heel normale reactie, zelfs voor familieleden van bekende mensen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Shitney het volgende:
Ik vind het nu een beetje tragisch worden, die familie. Hoezeer ik hun pijn en verdriet ook begrijp, mensen gaan nu eenmaal ook weleens jong dood. Ook als ze supersterren zijn. Ze lijken zich helemaal vast te bijten in het zoeken naar een schuldige. Maar de optie
Die is dan ook erg mooi jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:38 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Waarvan de laatste in de toekomstige openingsposts moet![]()
oja dat is waar,zinnige dingen zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:33 schreef Shitney het volgende:
Majo is gewoon strontvervelend, met dat gebrekkige Nederlands. Blijf dan gewoon weg, als je toch niets zinnigs of leesbaars te melden hebt.
Kan je dan ook niet eens wat lol inbrengen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef majo76 het volgende:
[..]
oja dat is waar,zinnige dingen zeggen
is nogal een serieus topic,met een zeer hoog waarheidsgehalte
jullie nemen jullie zelf te serieus dat is het probleem,als je hier niet komt voor de lol
maar hier komt omdat je serieus wat toe te voegen heb aan de hele zaak.zegt dat meer over jullie als over mij
en over hoe ik typ dat is nu wel een beetje oud aan het worden
gelukkig zeggen jullie zinnige dingen,en speculeren jullie niet he?
maar nogmaals ik kom hier voor de lol,en heb een echt leven hiernaast waar ik serieus doe
Speculeren, lol hebben, roddels posten. Dat is allemaal prima, maar dat is alles wat jij niet doet. Jij uit alleen maar kritiek en probeert anderen onderuit te trappen. Wat is daar precies de lol van?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef majo76 het volgende:
[..]
oja dat is waar,zinnige dingen zeggen
is nogal een serieus topic,met een zeer hoog waarheidsgehalte
jullie nemen jullie zelf te serieus dat is het probleem,als je hier niet komt voor de lol
maar hier komt omdat je serieus wat toe te voegen heb aan de hele zaak.zegt dat meer over jullie als over mij
en over hoe ik typ dat is nu wel een beetje oud aan het worden
gelukkig zeggen jullie zinnige dingen,en speculeren jullie niet he?
maar nogmaals ik kom hier voor de lol,en heb een echt leven hiernaast waar ik serieus doe
Offtopicquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Speculeren, lol hebben, roddels posten. Dat is allemaal prima, maar dat is alles wat jij niet doet. Jij uit alleen maar kritiek en probeert anderen onderuit te trappen. Wat is daar precies de lol van?
Volgens mij neemt niemand het hier te serieus op. Ik in ieder geval niet.
Je gaat na de zomervakantie naar groep 6 begreep ik?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef majo76 het volgende:
,en heb een echt leven hiernaast waar ik serieus doe
breng genoeg lol in.alleen kunnen sommige dat niet zo hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kan je dan ook niet eens wat lol inbrengen?
ga ik niet eens wat op zeggen, die is ook al zo oudquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je gaat na de zomervakantie naar groep 6 begreep ik?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Offtopic
Bloem je avatar is zo gaaf
Die is inderdaad wel verdomde mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:38 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Waarvan de laatste in de toekomstige openingsposts moet![]()
en ik kom hier voor mijn lol,en niet voor die van jouquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:33 schreef Shitney het volgende:
Ok, that's settled. Als we nou even doorgaan met elkaar in de haren vliegen kan ik het nieuwe topic alvast openenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel verdomde mooi
Bloempje, ik vind je liefquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ok, that's settled. Als we nou even doorgaan met elkaar in de haren vliegen kan ik het nieuwe topic alvast openen
Ik kan ook nog wat plaatjes postenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ok, that's settled. Als we nou even doorgaan met elkaar in de haren vliegen kan ik het nieuwe topic alvast openen
Wat een lelijk dingquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Over plaatjes gesproken:
[ afbeelding ]
Deze wordt binnenkort geveild. Wat gaat het opleveren?
¤10,- max.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Over plaatjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ik vind hem![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Oeh, dan is het topic wel lekker snel vol! Kom maar op!
waar? waar jullie aan het vechten zijn,of hier op fok?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Nee dat kan niet, want dan hebben we te veel lol hier.
Dat maak ik zelf in een halve minuut in PS.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Over plaatjes gesproken:
[ afbeelding ]
Ik vind hem![]()
Ok , ik hou opquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf in een halve minuut in PS.
Maar ik ben opgehouden met posters van MJ op te hangen toen ik 16 was. Toen werd ik toch wel wat te oud voor bakvisliefdes.
BTW, dames, het is niet echt een slowchattopic hier![]()
Maar dit is nou niet bepaald een postertje.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf in een halve minuut in PS.
Maar ik ben opgehouden met posters van MJ op te hangen toen ik 16 was. Toen werd ik toch wel wat te oud voor bakvisliefdes.
BTW, dames, het is niet echt een slowchattopic hier![]()
jammerquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Maar dit is nou niet bepaald een postertje.
En je hebt gelijk. We gaan weer de slowchatkant op. Helaas, geen spannende bitchfight foto's.
quote:Money, Custody on Line in Jackson Hearing
Posted Aug 3rd 2009 11:43AM by TMZ Staff
KEEP REFRESHING FOR LATEST UPDATES
12:18 -- The judge wants to know what legal standing Klein has -- this could force the issue over whether he's the daddy.
12:17 -- Get this. Mark Vincent Kaplan (K-Fed's lawyer) just showed up on behalf of Dr. Arnold Klein. Kaplan says Klein has a long-standing commitment to Michael Jackson and has concerns about Joe Jackson being involved with the children. There are reports Klein is the father, but he hasn't confirmed or denied.
12:14 -- The judge is on the bench. He'll be dealing with the guardianship settlement between Katherine and Debbie Rowe first.
12:00 ET -- Rebbie Jackson, Michael's older sister, has just showed up. We're told, day to day, she'll be the one taking care of Michael's kids.
11:56 AM ET -- Katherine, Randy and La Toya were escorted upstairs to the courtroom. La Toya is wearing a black jacket, slacks, and a white blouse. Katherine is wearing a brown suit, looking calm ... and chewing gum.
11:46 AM ET -- Randy just showed up.
11:45 AM ET -- Katherine and the lawyers are inside the courtroom. Two of Michael's sisters and one brother are also expected. The hearing is expected to begin shortly.
latersquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ok , ik hou op
Ik kom vanavond wel terug
ik vind jou ook liefquote:
Denk het ook wel dat dr.Klein de vader is van de twee oudste.kinderen.quote:
edit: nu is het officieel!quote:12:26 -- Debbie Rowe's lawyer, Eric George, just said he won't object to Katherine being appointed temporary guardian, but permanent guardianship could be delayed. It's curious given the supposed settlement between Debbie and Katherine.
12:24 -- The judge just said Klein has no legal standing to lodge an objection ... that Michael Jackson and Debbie Rowe are the parents.
quote:12:37 -- The judge just named Katherine permanent guardian of all three kids.
laat die dr klein maar eerst een dna test doenquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Denk het ook wel dat dr.Klein de vader is van de twee oudste.kinderen.
En Blanket zal wel van het Noorse-Pakistaanse paar zijn., en misschien ook wel die Omer.
wat een zooitje allemaal.
juist! Het zal maar je vader wezen ben benieuwd wat van die kids terecht komt. Het zal me niks verbazen als ze voor hun 30e rijp zijn voor het gesticht.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Denk het ook wel dat dr.Klein de vader is van de twee oudste.kinderen.
En Blanket zal wel van het Noorse-Pakistaanse paar zijn., en misschien ook wel die Omer.
wat een zooitje allemaal.
Misschin een domme vraagquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef Felixa het volgende:
Nog wat updates uit de rechtbank:
[..]
edit: nu is het officieel!
[..]
Op jou, met je kindsterretje, boter of hoofd, drugstheoriequote:Op maandag 3 augustus 2009 16:23 schreef Shitney het volgende:
Op wie reageer je?
Godver, spannend!!!quote:
Tito heeft een zware stem, hij klinkt niet als een Jacksonquote:
blanketquote:
quote:
wel spannend hoorquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef blanket het volgende:
[..]
![]()
"12:55 -- The judge decided on the lesser amount because of concerns about duplicate expenses for the monthly allowance approved for Katherine."
Snap de woorden wel...maar de strekking niet
Ok tnx^^quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:20 schreef cindy10 het volgende:
De rechter heeft haar een minder bedrag toegekend,omdat hij denkt dat er dubbel kostenposten in de aanvraag zitten.
Die 30 minuten duren nu al een uur.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef shomila het volgende:
[..]
Nou zeker en ik ga lezen krijg je dit 1:03 -- The judge has called for a 30-minute break.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef matthijst het volgende:
De jackson zitten bij Kentucky Fried
Ah, okee, dat dacht ik al maar wist ik niet zeker. Lijkt het jou echt onzin dat die kinderen als kind al werden volgepompt met pep- en slaappillen? Als je leest wat Liz Taylor als tiener al verplicht ingespoten kreeg zodat het draaischema vooral niet opgehouden werd, zou het mij niet verbazen dat die Jackson kids ook met de nodige chemicaliën overeind gehouden werden. The show must go on, immers.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Op jou, met je kindsterretje, boter of hoofd, drugstheorie
quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef quirina het volgende:
Prince and great-grandpa (also named Prince):
http://i250.photobucket.c(...)eatgrandfather98.jpg
Blanket:
http://i250.photobucket.com/albums/gg254/belly_054/akz8cw.jpg
http://i250.photobucket.com/albums/gg254/belly_054/jkyjtuo.jpg
ff gekopieerd uit de comments daar.
Vaak is er ook wel een directe link naar de playlist en die kan je ook hier neerzetten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Willen/kunnen jullie van dat soort filmpjes in het vervolg alleen deel 1 posten en er dan gewoon bij zeggen hoeveel delen er zijn? Youtube linkt toch automatisch naar de volgende delen en het scheelt nogal wat scrollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |