Met de kinderen gaat het "fine" aldus Joequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Ik wil eigenlijk serieus wel weten hoe het ervoor staat, qua begrafenissen. Ben er helemaal uit, ik zag af en toe op het strand een Sun voorbijkomen maar ik weet echt niks verder. Ik heb net geprobeerd wat topics bij te lezen maar dat is geen doen, veel te veel en dat gekift tussen Majo en Robijn is al helemaal niet te harden.
Dus:
Hoe gaat het met de kinderen?
Is ie al begraven? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?
is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Is die Murray al gearresteerd?
Zijn de autopsieresultaten nou al bekend?
En hoeveel sekstapes zijn er al opgedoken (sprak zij hoopvol)?
Hee... leuke nick!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Met de kinderen gaat het "fine" aldus Joe
Hij is nog niet begraven...we wachten nog op de hersenen.
Katherine has the kids...en Rebbie gaat ze opvoeden
Murray...is nog niet gearresteerd...snap ook niet waarom niet![]()
Autopsie...ook nog niet
Sekstapes 0-0
Hey Blanket Jacksonquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Met de kinderen gaat het "fine" aldus Joe
Hij is nog niet begraven...we wachten nog op de hersenen.
Katherine has the kids...en Rebbie gaat ze opvoeden
Murray...is nog niet gearresteerd...snap ook niet waarom niet![]()
Autopsie...ook nog niet
Sekstapes 0-0
Tnx^^ maar goed volgens opa doen we het heel goed. Dus dat is een geruststelling toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hey Blanket Jackson![]()
Hoe gaat het met je?
Echt vreselijk dat je vader er niet meer is
Ha, dank! Ga ik straks een rustig bekijken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:38 schreef Felixa het volgende:
@Shitney:
afgelopen vrijdag is deze docu van Uri Geller uitgezonden:
http://embedr.com/playlist/my-friend-michael-jackson-uris-story_2
en de persoonlijke kokkin van MJ heeft van de week ook een interview gegeven
ik weet niet wat ze voor hem klaar maakte,maar echt veel voedingswaarde kreeg hij er niet vanquote:en de persoonlijke kokkin van MJ heeft van de week ook een interview gegeven
Heerlijker dan heerlijk. Alleen maar gegeten, gedronken, geslapen, gevaren, in de zon gelegen, boekjes gelezen en dat dan in willekeurige volgorde in enorme hoeveelheden elke dag. Ben er helemaal moe van.quote:
jepquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Tnx^^ maar goed volgens opa doen we het heel goed. Dus dat is een geruststelling toch?
mag ik dan joe zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Wordt dit topic nu een role playing game?
volgens mij op dat filmpje,is het een houten kistquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat niet Michael's hoofd tijdens de begrafenis van James Brown, gephotoshopt op het hoofd van James Brown die in z'n kist lag?
Nee, dat was dezequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat niet Michael's hoofd tijdens de begrafenis van James Brown, gephotoshopt op het hoofd van James Brown die in z'n kist lag?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:40 schreef majo76 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze voor hem klaar maakte,maar echt veel voedingswaarde kreeg hij er niet van
Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:33 schreef Shitney het volgende:
Ha! Muchas gracias!
Dus eigenlijk valt het niet bij te houden met al die topics, maar zijn we nog steeds op hetzelfde punt als twee weken geleden?![]()
![]()
@MM:
Serieus? Werden er medicijnen op naam van Prince besteld?
quote:Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.
quote:Josephine Baker, Paul Farance, Bryan Singleton, Jimmy Nicholas, Blanca Nicholas, Roselyn Muhammad, Faheem Muhammad, Frank Tyson, Fernand Diaz, Peter Madonie and Kai Chase.
Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.
As TMZ first reported Jackson also used the name Michael Armstrong, Jack London, Peter Midani and his personal favorite, Omar Arnold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |