http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef OldJeller het volgende:
Over de jaren is er heel veel gezegd over het uiterlijk van Michael Jackson en hoe dat gekomen zou zijn. Van negroïde jongen met kroeshaar naar blanke man met stijl haar.
Zijn er goede, objectieve docu's met hoe het nou allemaal zat, ook betreft zijn gezicht en plastische chirurgie?
Daar is dus waarschijnlijk ook over gesproken in bepaalde docu's?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij had na die haarbrand tijdens de opnames voor die pepsi reclame wat kale plekken en toen hebben ze geprobeerd om d.m.v. ballonnen de huid op te rekken zodat die plekken weer bedekt zouden worden maar door de lupus pakte dat niet en werden die plekken steeds erger. Uiteindelijk zijn ze daar toen mee gestopt.
Dat is tenminste wat ik begrepen heb.
Ach kom op zeg , dat iemand na 70!!! topics nog dit soort vragen gaat stellenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef majo76 het volgende:
[..]
niks,kijk alleen wel uit ze gaan drugs testen houden in het verkeer
Dank.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/
http://floacist.wordpress(...)igo-michael-jackson/
maar kan dat diegene het echt niet weet,en wie weet is hij wel al begravenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ach kom op zeg , dat iemand na 70!!! topics nog dit soort vragen gaat stellen![]()
Krijgen we zo weer iemand die gaat vragen ... is hij al begraven???
Wedde?
Ja maar zoals ik zei weet ik zo niet meer welke. Ik heb er teveel gezien de laatste tijd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daar is dus waarschijnlijk ook over gesproken in bepaalde docu's?
We moeten die kapster die vroegehh MJ z'n haar permanentte eens vragen hoe jonge MJ dat allemaal vondquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nope steile haar was echt ,kroes haar was fake
Volgens mij was dat die dermatoloog, Arnold Klein bij Larry King.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja maar zoals ik zei weet ik zo niet meer welke. Ik heb er teveel gezien de laatste tijd.
Er is in ieder geval een docu waarin een arts vertelt dat ze die behandeling geprobeerd hebben bij hem.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
We moeten die kapster die vroegehh MJ z'n haar permanentte eens vragen hoe jonge MJ dat allemaal vond
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Ach kom op zeg , dat iemand na 70!!! topics nog dit soort vragen gaat stellen![]()
Krijgen we zo weer iemand die gaat vragen ... is hij al begraven???
Wedde?
Was geloof ik een nichtje van vaders kant,ben de naam vergeten helaasquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef N.icka het volgende:
[..]
Precies![]()
Ben alleen haar naam kwijt , ik ga er morgen even naar op zoek.
Het echte nichtje of het incest nichtje?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Was geloof ik een nichtje van vaders kant,ben de naam vergeten helaas
neef van mj,was ook een nichtquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het echte nichtje of het incest nichtje?
Incest nichtje weet ik niet zeker en ik houd niet van speculerenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het echte nichtje of het incest nichtje?
Gelijk heb je meidquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Incest nichtje weet ik niet zeker en ik houd niet van speculeren
je vergeet de missende tandenborstelquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Gelijk heb je meid
![]()
Ik ga er vandoor . ben benieuwd wat er nu allemaal weer voor onzin hier neer geplempt gaat worden vanavond.
Wat is er aan de hand met:
Het incest nichtje
De tandpasta
Het incomateriaal
De begravenis
De huisziekte......
Nou ja , doe maar huidziekte dan
Blablabla
Hehehehehehequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef majo76 het volgende:
[..]
je vergeet de missende tandenborstel
de begrafenis? is hij al begraven dan?
je heb duidelijk wat gemist,ze heb wel meer problemen als met mij hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Ik wil eigenlijk serieus wel weten hoe het ervoor staat, qua begrafenissen. Ben er helemaal uit, ik zag af en toe op het strand een Sun voorbijkomen maar ik weet echt niks verder. Ik heb net geprobeerd wat topics bij te lezen maar dat is geen doen, veel te veel en dat gekift tussen Majo en Robijn is al helemaal niet te harden.
Dus:
Hoe gaat het met de kinderen?
Is ie al begraven? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?
is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Is die Murray al gearresteerd?
Zijn de autopsieresultaten nou al bekend?
En hoeveel sekstapes zijn er al opgedoken (sprak zij hoopvol)?
OK volgens mij al heeft Prince een imagoprobleem straks want papa misbruikte zijn identiteit om aan drugs te komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Ik wil eigenlijk serieus wel weten hoe het ervoor staat, qua begrafenissen. Ben er helemaal uit, ik zag af en toe op het strand een Sun voorbijkomen maar ik weet echt niks verder. Ik heb net geprobeerd wat topics bij te lezen maar dat is geen doen, veel te veel en dat gekift tussen Majo en Robijn is al helemaal niet te harden.
Dus:
Geen idee en geen idee.quote:Is ie al begraven? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?
Mama Jackson heeft volgens mij definitief de voogdij nu.quote:is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Nee.quote:Is die Murray al gearresteerd?
Nee.quote:Zijn de autopsieresultaten nou al bekend?
Godzijdank geen.quote:En hoeveel sekstapes zijn er al opgedoken (sprak zij hoopvol)?
Kinderen toegewezen aan Katherine. Verder geen officiele berichten over wie nou daadwerkelijk de opvoeding voor zijn/haar rekening zal gaan nemen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Dus:
Is ie al begraven? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?
is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Is die Murray al gearresteerd?
Zijn de autopsieresultaten nou al bekend?
En hoeveel sekstapes zijn er al opgedoken (sprak zij hoopvol)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |