Lekkere vriendin dan dat ze na je dood alle opgenomen privégesprekken gewoon online gaat (laat) zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef Rosalyne het volgende:
MJ singing acapella
Voor de mensen die naar een prive gesprek willen luisteren het volgend filmpje, bestaande uit meerdere delen.
MJ die een vriendin opbelt en o.a. zegt dat Joe geld wil lenen.
nee dat word hij nietquote:
Vast maar kan hij zich dan niet eerst even netjes aan de wereld voorstellen?quote:
Hehe, eindelijk weer even iets sensationeels!quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanye_Westquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vast maar kan hij zich dan niet eerst even netjes aan de wereld voorstellen?
Ik heb nog nooit van die gozer gehoord. (Is het wel een gozer?)
hij is wel bekend,maar de nieuwe king of pop lijkt mij wel heel erg zwaar overtrokkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij rapt een beetje, dus is ie onbeduidend voor mij, want rap is geen muziek. Hij verdient er sloten geld mee in ieder gevalquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
wacht maar tot hij klaar is met zijn plastische chirurgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hij rapt een beetje, dus is ie onbeduidend voor mij, want rap is geen muziek. Hij verdient er sloten geld mee in ieder geval
Verder is het wel een echte vent, en nog een lekkere ook, in tegenstelling tot de voormalige king of pop.
wel gek dat er geen potje pillen,of wat dan ook te zien was op die fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb hem even gejoetoept en ik wil er verder geen woorden aan vuil maken maar.
Maar over het sappige nieuws, MJ was dus incontinent?Of zou dat komen door die comamedicijnen?
de moonwalk leren enzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef majo76 het volgende:
[..]
wacht maar tot hij klaar is met zijn plastische chirurgie
als hij de nieuwe king of pop is moet hij dat ook doen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb hem even gejoetoept en ik wil er verder geen woorden aan vuil maken maar.
Dat denk ik wel, meestal krijg je toch een katheter in tijdens een operatie??quote:Maar over het sappige nieuws, MJ was dus incontinent?Of zou dat komen door die comamedicijnen?
*proest*quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:08 schreef majo76 het volgende:
[..]
ja precies,die is nog wel ff bezig
aan zijn vader vragen of hij hem alsnog wil meppen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar over het sappige nieuws, MJ was dus incontinent?Of zou dat komen door die comamedicijnen?
Welnee , hoe kom je bij die onzin?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
In ieder geval is het wel zo dat als iemand sterft alle sluitspieren het begeven, dus het zal verder ook wel een zooitje zijn geweest in dat bed.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:08 schreef majo76 het volgende:
[..]
ja precies,die is nog wel ff bezig
aan zijn vader vragen of hij hem alsnog wil meppen
Uit ervaring. Toen mijn vader dood in bed lag, lag zijn inhoud ernaast. Arts zei dat dat heel normaal is.quote:
Het kan maar het is absoluut geen regelmatig gebeurenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uit ervaring. Toen mijn vader dood in bed lag, lag zijn inhoud ernaast. Arts zei dat dat heel normaal is.
Wie zegt dat dit zo gegaan is??? Jullie nemen ook alles maar aan zeg , jeumigquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar als je iemand aan het reanimeren bent dan is toch het laatste waar je aan denkt om er een incontinentieding onder te leggen omdat hij zijn inhoud verliest? Je hebt dan toch wel andere dingen aan je hoofd lijkt me.
Omdat hij is gereanimeerd en omdat er een incontinentieding in het bed ligt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit zo gegaan is??? Jullie nemen ook alles maar aan zeg , jeumig
volgens mij word dat al 70 topic`s lang gedaan,niemand weet de waarheidquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:25 schreef N.icka het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit zo gegaan is??? Jullie nemen ook alles maar aan zeg , jeumig
Dat MJ zelfs z'n tanden wit wilde hebben.Dat is toch FOKking niet normaalquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef N.icka het volgende:
Er ligt ook een tube tandpasta in bed , wat wil je daar over speculeren?
Dus wel, zeker bij wat langduriger sterfprocessen, maar goed, zal me een zorg zijn wat jij gelooft of meent te wetenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:22 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het kan maar het is absoluut geen regelmatig gebeuren
Whehehequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:32 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat MJ zelfs z'n tanden wit wilde hebben.Dat is toch FOKking niet normaal![]()
ik denk dat die dokter zijn tanden aan het poetsen was,toen geschrokken is dat m.j dood wasquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef N.icka het volgende:
Neuh ik vind tandpasta niet zo interessant.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:30 schreef N.icka het volgende:
Inco materiaal leg je bij voorkeur onder een laken tegen het schuiven , niet er boven opquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neuh ik vind tandpasta niet zo interessant.![]()
In dat artikel staat dat dat ding er wellicht is neergelegd om vlekken te bedekken en dat lijkt mij gezien de situatie gewoon erg onwaarschijnlijk. Waarschijnlijker vind ik dan dat hij in ieder geval 's nachts incontinent was, al dan niet als gevolg van die drugs, en dat dit matje er al lag voor hij die hartstilstand kreeg.
Hmmm da's waar. Maar dan blijft staan dat je tijdens het reanimeren toch wel wat anders te doen hebt dan incontinentiemateriaal neer te leggen. Of Dr. Murray moet meer begaan zijn met eventuele vlekken in zijn broek dan met zijn patiënt. Wat op zich ook niet geheel ondenkbaar is natuurlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:36 schreef N.icka het volgende:
[..]
Inco materiaal leg je bij voorkeur onder een laken tegen het schuiven , niet er boven op
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat eerste gifje past erg goed bij je UI.
Hij was als kind al blank , slippertje van zijn moeder met een blanke man. Maar omdat dat in die tijd niet kon hebben ze hem altijd een fake neus opgeplakt en bruiner geschminkt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef OldJeller het volgende:
Over de jaren is er heel veel gezegd over het uiterlijk van Michael Jackson en hoe dat gekomen zou zijn. Van negroïde jongen met kroeshaar naar blanke man met stijl haar.
Zijn er goede, objectieve docu's met hoe het nou allemaal zat, ook betreft zijn gezicht en plastische chirurgie?
Maar dan had hij echt al heel lang dus een pruik? Had hij nog eigen haar of dat ook niet, of is dat niet bekend?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb daar wel wat over voorbij zien komen in de afgelopen topics geloof ik maar ik zou zo geen linkjes weten.
Er is in ieder geval genoeg beeldmateriaal van de vitiligo en dat haar is gewoon een pruik.
Haha.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij was als kind al blank , slippertje van zijn moeder met een blanke man. Maar omdat dat in die tijd niet kon hebben ze hem altijd een fake neus opgeplakt en bruiner geschminkt.
Later heeft heeft hij dat letterlijk en figuurlijk losgelaten en zagen wij hem zoals hij eigenlijk echt was
Nope steile haar was echt ,kroes haar was fakequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar dan had hij echt al heel lang dus een pruik? Had hij nog eigen haar of dat ook niet, of is dat niet bekend?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:52 schreef N.icka het volgende:
[..]
Hij was als kind al blank , slippertje van zijn moeder met een blanke man. Maar omdat dat in die tijd niet kon hebben ze hem altijd een fake neus opgeplakt en bruiner geschminkt.
Later heeft heeft hij dat letterlijk en figuurlijk losgelaten en zagen wij hem zoals hij eigenlijk echt was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |