Lekkere vriendin dan dat ze na je dood alle opgenomen privégesprekken gewoon online gaat (laat) zetten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:00 schreef Rosalyne het volgende:
MJ singing acapella
Voor de mensen die naar een prive gesprek willen luisteren het volgend filmpje, bestaande uit meerdere delen.
MJ die een vriendin opbelt en o.a. zegt dat Joe geld wil lenen.
nee dat word hij nietquote:
Vast maar kan hij zich dan niet eerst even netjes aan de wereld voorstellen?quote:
Hehe, eindelijk weer even iets sensationeels!quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kanye_Westquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vast maar kan hij zich dan niet eerst even netjes aan de wereld voorstellen?
Ik heb nog nooit van die gozer gehoord. (Is het wel een gozer?)
hij is wel bekend,maar de nieuwe king of pop lijkt mij wel heel erg zwaar overtrokkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij rapt een beetje, dus is ie onbeduidend voor mij, want rap is geen muziek. Hij verdient er sloten geld mee in ieder gevalquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
wacht maar tot hij klaar is met zijn plastische chirurgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 18:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hij rapt een beetje, dus is ie onbeduidend voor mij, want rap is geen muziek. Hij verdient er sloten geld mee in ieder geval
Verder is het wel een echte vent, en nog een lekkere ook, in tegenstelling tot de voormalige king of pop.
wel gek dat er geen potje pillen,of wat dan ook te zien was op die fotoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb hem even gejoetoept en ik wil er verder geen woorden aan vuil maken maar.
Maar over het sappige nieuws, MJ was dus incontinent?Of zou dat komen door die comamedicijnen?
de moonwalk leren enzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef majo76 het volgende:
[..]
wacht maar tot hij klaar is met zijn plastische chirurgie
als hij de nieuwe king of pop is moet hij dat ook doen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb hem even gejoetoept en ik wil er verder geen woorden aan vuil maken maar.
Dat denk ik wel, meestal krijg je toch een katheter in tijdens een operatie??quote:Maar over het sappige nieuws, MJ was dus incontinent?Of zou dat komen door die comamedicijnen?
*proest*quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:08 schreef majo76 het volgende:
[..]
ja precies,die is nog wel ff bezig
aan zijn vader vragen of hij hem alsnog wil meppen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar over het sappige nieuws, MJ was dus incontinent?Of zou dat komen door die comamedicijnen?
Welnee , hoe kom je bij die onzin?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
In ieder geval is het wel zo dat als iemand sterft alle sluitspieren het begeven, dus het zal verder ook wel een zooitje zijn geweest in dat bed.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:08 schreef majo76 het volgende:
[..]
ja precies,die is nog wel ff bezig
aan zijn vader vragen of hij hem alsnog wil meppen
Uit ervaring. Toen mijn vader dood in bed lag, lag zijn inhoud ernaast. Arts zei dat dat heel normaal is.quote:
Het kan maar het is absoluut geen regelmatig gebeurenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Uit ervaring. Toen mijn vader dood in bed lag, lag zijn inhoud ernaast. Arts zei dat dat heel normaal is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |