http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:47 schreef OldJeller het volgende:
Over de jaren is er heel veel gezegd over het uiterlijk van Michael Jackson en hoe dat gekomen zou zijn. Van negroïde jongen met kroeshaar naar blanke man met stijl haar.
Zijn er goede, objectieve docu's met hoe het nou allemaal zat, ook betreft zijn gezicht en plastische chirurgie?
Daar is dus waarschijnlijk ook over gesproken in bepaalde docu's?quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Hij had na die haarbrand tijdens de opnames voor die pepsi reclame wat kale plekken en toen hebben ze geprobeerd om d.m.v. ballonnen de huid op te rekken zodat die plekken weer bedekt zouden worden maar door de lupus pakte dat niet en werden die plekken steeds erger. Uiteindelijk zijn ze daar toen mee gestopt.
Dat is tenminste wat ik begrepen heb.
Ach kom op zeg , dat iemand na 70!!! topics nog dit soort vragen gaat stellenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:55 schreef majo76 het volgende:
[..]
niks,kijk alleen wel uit ze gaan drugs testen houden in het verkeer
Dank.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
http://floacist.wordpress(...)tos-michael-jackson/
http://floacist.wordpress(...)igo-michael-jackson/
maar kan dat diegene het echt niet weet,en wie weet is hij wel al begravenquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:57 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ach kom op zeg , dat iemand na 70!!! topics nog dit soort vragen gaat stellen![]()
Krijgen we zo weer iemand die gaat vragen ... is hij al begraven???
Wedde?
Ja maar zoals ik zei weet ik zo niet meer welke. Ik heb er teveel gezien de laatste tijd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:57 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Daar is dus waarschijnlijk ook over gesproken in bepaalde docu's?
We moeten die kapster die vroegehh MJ z'n haar permanentte eens vragen hoe jonge MJ dat allemaal vondquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:53 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nope steile haar was echt ,kroes haar was fake
Volgens mij was dat die dermatoloog, Arnold Klein bij Larry King.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja maar zoals ik zei weet ik zo niet meer welke. Ik heb er teveel gezien de laatste tijd.
Er is in ieder geval een docu waarin een arts vertelt dat ze die behandeling geprobeerd hebben bij hem.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
We moeten die kapster die vroegehh MJ z'n haar permanentte eens vragen hoe jonge MJ dat allemaal vond
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Ach kom op zeg , dat iemand na 70!!! topics nog dit soort vragen gaat stellen![]()
Krijgen we zo weer iemand die gaat vragen ... is hij al begraven???
Wedde?
Was geloof ik een nichtje van vaders kant,ben de naam vergeten helaasquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:02 schreef N.icka het volgende:
[..]
Precies![]()
Ben alleen haar naam kwijt , ik ga er morgen even naar op zoek.
Het echte nichtje of het incest nichtje?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Was geloof ik een nichtje van vaders kant,ben de naam vergeten helaas
neef van mj,was ook een nichtquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het echte nichtje of het incest nichtje?
Incest nichtje weet ik niet zeker en ik houd niet van speculerenquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het echte nichtje of het incest nichtje?
Gelijk heb je meidquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Incest nichtje weet ik niet zeker en ik houd niet van speculeren
je vergeet de missende tandenborstelquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:12 schreef N.icka het volgende:
[..]
Gelijk heb je meid
![]()
Ik ga er vandoor . ben benieuwd wat er nu allemaal weer voor onzin hier neer geplempt gaat worden vanavond.
Wat is er aan de hand met:
Het incest nichtje
De tandpasta
Het incomateriaal
De begravenis
De huisziekte......
Nou ja , doe maar huidziekte dan
Blablabla
Hehehehehehequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:16 schreef majo76 het volgende:
[..]
je vergeet de missende tandenborstel
de begrafenis? is hij al begraven dan?
je heb duidelijk wat gemist,ze heb wel meer problemen als met mij hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Ik wil eigenlijk serieus wel weten hoe het ervoor staat, qua begrafenissen. Ben er helemaal uit, ik zag af en toe op het strand een Sun voorbijkomen maar ik weet echt niks verder. Ik heb net geprobeerd wat topics bij te lezen maar dat is geen doen, veel te veel en dat gekift tussen Majo en Robijn is al helemaal niet te harden.
Dus:
Hoe gaat het met de kinderen?
Is ie al begraven? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?
is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Is die Murray al gearresteerd?
Zijn de autopsieresultaten nou al bekend?
En hoeveel sekstapes zijn er al opgedoken (sprak zij hoopvol)?
OK volgens mij al heeft Prince een imagoprobleem straks want papa misbruikte zijn identiteit om aan drugs te komen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Ik wil eigenlijk serieus wel weten hoe het ervoor staat, qua begrafenissen. Ben er helemaal uit, ik zag af en toe op het strand een Sun voorbijkomen maar ik weet echt niks verder. Ik heb net geprobeerd wat topics bij te lezen maar dat is geen doen, veel te veel en dat gekift tussen Majo en Robijn is al helemaal niet te harden.
Dus:
Geen idee en geen idee.quote:Is ie al begraven? Zo ja, waar? Zo nee, waarom niet?
Mama Jackson heeft volgens mij definitief de voogdij nu.quote:is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Nee.quote:Is die Murray al gearresteerd?
Nee.quote:Zijn de autopsieresultaten nou al bekend?
Godzijdank geen.quote:En hoeveel sekstapes zijn er al opgedoken (sprak zij hoopvol)?
Kinderen toegewezen aan Katherine. Verder geen officiele berichten over wie nou daadwerkelijk de opvoeding voor zijn/haar rekening zal gaan nemen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Dus:
is het nou Rebbie, Janet of Katherine die de kinderen heeft (ik zag een week geleden ongeveer schreeuwende koppen op de Sun over Rebbie?)
Met de kinderen gaat het "fine" aldus Joequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:21 schreef Shitney het volgende:
Dus:
Hee... leuke nick!quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Met de kinderen gaat het "fine" aldus Joe
Hij is nog niet begraven...we wachten nog op de hersenen.
Katherine has the kids...en Rebbie gaat ze opvoeden
Murray...is nog niet gearresteerd...snap ook niet waarom niet![]()
Autopsie...ook nog niet
Sekstapes 0-0
Hey Blanket Jacksonquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Met de kinderen gaat het "fine" aldus Joe
Hij is nog niet begraven...we wachten nog op de hersenen.
Katherine has the kids...en Rebbie gaat ze opvoeden
Murray...is nog niet gearresteerd...snap ook niet waarom niet![]()
Autopsie...ook nog niet
Sekstapes 0-0
Tnx^^ maar goed volgens opa doen we het heel goed. Dus dat is een geruststelling toch?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hey Blanket Jackson![]()
Hoe gaat het met je?
Echt vreselijk dat je vader er niet meer is
Ha, dank! Ga ik straks een rustig bekijken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:38 schreef Felixa het volgende:
@Shitney:
afgelopen vrijdag is deze docu van Uri Geller uitgezonden:
http://embedr.com/playlist/my-friend-michael-jackson-uris-story_2
en de persoonlijke kokkin van MJ heeft van de week ook een interview gegeven
ik weet niet wat ze voor hem klaar maakte,maar echt veel voedingswaarde kreeg hij er niet vanquote:en de persoonlijke kokkin van MJ heeft van de week ook een interview gegeven
Heerlijker dan heerlijk. Alleen maar gegeten, gedronken, geslapen, gevaren, in de zon gelegen, boekjes gelezen en dat dan in willekeurige volgorde in enorme hoeveelheden elke dag. Ben er helemaal moe van.quote:
jepquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Tnx^^ maar goed volgens opa doen we het heel goed. Dus dat is een geruststelling toch?
mag ik dan joe zijn?quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:52 schreef DrDentz het volgende:
Wordt dit topic nu een role playing game?
volgens mij op dat filmpje,is het een houten kistquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat niet Michael's hoofd tijdens de begrafenis van James Brown, gephotoshopt op het hoofd van James Brown die in z'n kist lag?
Nee, dat was dezequote:Op zondag 2 augustus 2009 19:55 schreef DrDentz het volgende:
Is dat niet Michael's hoofd tijdens de begrafenis van James Brown, gephotoshopt op het hoofd van James Brown die in z'n kist lag?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:40 schreef majo76 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze voor hem klaar maakte,maar echt veel voedingswaarde kreeg hij er niet van
Ja.quote:Op zondag 2 augustus 2009 19:33 schreef Shitney het volgende:
Ha! Muchas gracias!
Dus eigenlijk valt het niet bij te houden met al die topics, maar zijn we nog steeds op hetzelfde punt als twee weken geleden?![]()
![]()
@MM:
Serieus? Werden er medicijnen op naam van Prince besteld?
quote:Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.
quote:Josephine Baker, Paul Farance, Bryan Singleton, Jimmy Nicholas, Blanca Nicholas, Roselyn Muhammad, Faheem Muhammad, Frank Tyson, Fernand Diaz, Peter Madonie and Kai Chase.
Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.
As TMZ first reported Jackson also used the name Michael Armstrong, Jack London, Peter Midani and his personal favorite, Omar Arnold
quote:
je was een stukje vergetenquote:Josephine Baker, Paul Farance, Bryan Singleton, Jimmy Nicholas, Blanca Nicholas, Roselyn Muhammad, Faheem Muhammad, Frank Tyson, Fernand Diaz, Peter Madonie and Kai Chase.
Also listed -- the name of Jackson's son, Prince.
As TMZ first reported Jackson also used the name Michael Armstrong, Jack London, Peter Midani and his personal favorite, Omar Arnold and Robijn
ze hadden beter michael is een keer mee uit eten kunnen nemenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:30 schreef matthijst het volgende:
Nieuws
The parents of Michael Jackson -- Joe and Katherine -- along with his brother Randy, enjoyed a nice dinner at Madeo in West Hollywood last night.
echt een plek naar joe zijn hartquote:Madeo Restaurant
based on 58 reviews Rating Details »
Category: Italian [Edit]
Neighborhood: West Hollywood
8897 Beverly Blvd
Los Angeles, CA 90048
(310) 859-0242
Add Photos Price Range: $$$$
Accepts Credit Cards: Yes
Parking: Valet
Attire: Dressy Good for Groups: Yes
Good for Kids: No
Takes Reservations: Yes
Delivery: No Take-out: Yes
Waiter Service: Yes
Wheelchair Accessible: No
Outdoor Seating: No
Good for: Dinner
oepsquote:
Waarom zou je een luier onder een hoeslaken schuiven?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:37 schreef JX het volgende:
Euhm, beetje laat, maar over dat incontinentiemateriaal he.. Dat willen ze nog wel eens onder mensen schuiven als ze aan het overlijden zijn of overleden zijn, aangezien doden nog wel eens kunnen gaan eh.. "lekken". Deden ze namelijk ook bij mijn oma..
Vind het erg merkwaardig dat het daar ligt. Lijkt me inderdaad niet dat het er lag omdat hij incontinent was aangezien je het dan inderdaad onder het hoeslaken zou schuiven ofzo.
De pasvorm is bij nadere bestudering idd enigszins oncomfortabel.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Het is geen luier maar een absorptiematje.
Nee dat viel mij ook zo tegen, jammer hè!quote:
Tyson Beckfordquote:Op zondag 2 augustus 2009 18:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
*proest*![]()
![]()
Ik vind dat de nieuwe king of pop een gewone gezellige vent moet zijn, met een gelukkige jeugd, een duurzaam talent, geen vreemde wensen tot zelfverminking van zijn uiterlijk, en ongeveer het uiterlijk van Tyson Beckford. Zijn enige afwijking mag zijn dat ie graag naakt loopt.
Nog even en de hond heeft het gedaanquote:'Huishoudster gaf Jackson fatale dosis' LOS ANGELES -
Michael Jackson is 'vermoord' door zijn eigen huishoudster. De vrouw gaf The King of Pop een fatale dosis Demerol, terwijl de arts van Jackson sliep...
Dokter Murray heeft bevestigd dat Michael Jackson is overleden door een dodelijke mix van twee pijnstillers, Propofol en Demerol, meldt The Sun. De arts had namelijk eerder op de dag al een dosis Propofol toegediend, waarna de combinatie met Demerol leidde tot een hartstilstand.
Jackson leefde met pijnstillers sinds tijdens de opnames voor een Pepsi-reclame zijn haar en hoofdhuid in de fik vloog. Omdat zijn wonden vreselijke pijn deden kreeg hij pijnstillers voorgeschreven, waarna hij al snel verslaafd raakte.
Daarom had dokter Murray op de fatale dag Propofol aan Jackson toegediend. Maar toen het middel uitgewerkt was, zou Jackson zijn huishoudster gevraagd hebben hem Demerol toe te dienen. Die zou daarmee akkoord gegaan zijn, terwijl dokter Murray sliep.
Toen de arts wakker werd, trof hij Jackson dood aan. Alle reanimatiepogingen waren tevergeefs.
Er werd ook ergens beweerd dat hij daar heenging om te slapen, omdat hij er vaak 4 uur of langer verbleef.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:38 schreef hondjes het volgende:
Waarom ging hij eigenlijk drie keer in de week naar dr.Klein..![]()
was dit om die botox of voor weer wat anders.
Nee, Bubbles.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog even en de hond heeft het gedaan
ja hij leeft nog,volgens mij zit hij in een opvanghuis ofzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef static het volgende:
[..]
Nee, Bubbles.
Of leeft dat beest niet meer?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:00 schreef Day het volgende:
Vonden jullie die docu van Uri Geller ook zo walgelijk?
Right. Dat verhaal is erg geloofwaardig ook allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog even en de hond heeft het gedaan
Hij was ms nog te suf van zijn narcose. Barstte van de hoofdpijn. En met zijn lage pijngrens kon hij zichzelf geen pijn doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Even googelen leert mij dat demerol gewoon in de huid gespoten moet worden. (buik, bovenbenen e.d.) Mankeerde MJ wat aan zijn handjes dan dat de huishoudster dat moest doen? Ik geloof er helemaal niets van.
Als hij demerol heeft gebruikt dan heeft hij dat zelf gespoten of die arts.
Jeetje,met dat idee kun je rijk worden,ik zou er patent op aanvragenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:14 schreef Felixa het volgende:
Er kan ondertussen wel een Michael Jackson-versie komen van Cluedo.
De dokter heeft het gedaan, met een infuus, in de logeerkamer.
De huishoudster heeft het gedaan, met een injectiespuit, in de slaapkamer.
...
Is al in zoveel artikelen naar voren gekomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe weet je dat hij een lage pijngrens had?
Dan heb ik die artikelen gemist.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Is al in zoveel artikelen naar voren gekomen.
Zijn ouders werkte ook op Neverland. Lijkt mij dat je dat als echte vader toch niet zo leuk zou vinden als hij een ander "dad" gaat noemen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
Maar als hij hem "daddy" noemt, hoeft dat toch niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk zijn vader is?
MJ zei dat Omer als een zoon voor hem was, Omer op zijn beurt kan MJ dan ook als een vader(figuur) zien.
Hebben sporters dat ook niet vaak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft hij net als Michael al die pleisters over z'n neus?
Als mijn neefje bij mij logeert, noemt hij me ook aan de lopende band "mama".quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zijn ouders werkte ook op Neverland. Lijkt mij dat je dat als echte vader toch niet zo leuk zou vinden als hij een ander "dad" gaat noemen.
In het testament van MJ staan maar 3 kinderen en die omar staat daar niet bij. Daarbij zou MJ het van de daken hebben geschreeuwd als hij eerder een kind zou hebben gehad. Onwettig of niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
Maar als hij hem "daddy" noemt, hoeft dat toch niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk zijn vader is?
MJ zei dat Omer als een zoon voor hem was, Omer op zijn beurt kan MJ dan ook als een vader(figuur) zien.
Urine Geller vaag ventjequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:00 schreef Day het volgende:
Vonden jullie die docu van Uri Geller ook zo walgelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |