Nee, Bubbles.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog even en de hond heeft het gedaan
ja hij leeft nog,volgens mij zit hij in een opvanghuis ofzoquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:32 schreef static het volgende:
[..]
Nee, Bubbles.
Of leeft dat beest niet meer?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:00 schreef Day het volgende:
Vonden jullie die docu van Uri Geller ook zo walgelijk?
Right. Dat verhaal is erg geloofwaardig ook allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:58 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Nog even en de hond heeft het gedaan
Hij was ms nog te suf van zijn narcose. Barstte van de hoofdpijn. En met zijn lage pijngrens kon hij zichzelf geen pijn doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:05 schreef MinderMutsig het volgende:
Even googelen leert mij dat demerol gewoon in de huid gespoten moet worden. (buik, bovenbenen e.d.) Mankeerde MJ wat aan zijn handjes dan dat de huishoudster dat moest doen? Ik geloof er helemaal niets van.
Als hij demerol heeft gebruikt dan heeft hij dat zelf gespoten of die arts.
Jeetje,met dat idee kun je rijk worden,ik zou er patent op aanvragenquote:Op maandag 3 augustus 2009 12:14 schreef Felixa het volgende:
Er kan ondertussen wel een Michael Jackson-versie komen van Cluedo.
De dokter heeft het gedaan, met een infuus, in de logeerkamer.
De huishoudster heeft het gedaan, met een injectiespuit, in de slaapkamer.
...
Is al in zoveel artikelen naar voren gekomen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe weet je dat hij een lage pijngrens had?
Dan heb ik die artikelen gemist.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Is al in zoveel artikelen naar voren gekomen.
Zijn ouders werkte ook op Neverland. Lijkt mij dat je dat als echte vader toch niet zo leuk zou vinden als hij een ander "dad" gaat noemen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
Maar als hij hem "daddy" noemt, hoeft dat toch niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk zijn vader is?
MJ zei dat Omer als een zoon voor hem was, Omer op zijn beurt kan MJ dan ook als een vader(figuur) zien.
Hebben sporters dat ook niet vaak.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:29 schreef DrDentz het volgende:
Waarom heeft hij net als Michael al die pleisters over z'n neus?
Als mijn neefje bij mij logeert, noemt hij me ook aan de lopende band "mama".quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zijn ouders werkte ook op Neverland. Lijkt mij dat je dat als echte vader toch niet zo leuk zou vinden als hij een ander "dad" gaat noemen.
In het testament van MJ staan maar 3 kinderen en die omar staat daar niet bij. Daarbij zou MJ het van de daken hebben geschreeuwd als hij eerder een kind zou hebben gehad. Onwettig of niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Felixa het volgende:
Maar als hij hem "daddy" noemt, hoeft dat toch niet te betekenen dat het ook daadwerkelijk zijn vader is?
MJ zei dat Omer als een zoon voor hem was, Omer op zijn beurt kan MJ dan ook als een vader(figuur) zien.
Urine Geller vaag ventjequote:Op maandag 3 augustus 2009 11:00 schreef Day het volgende:
Vonden jullie die docu van Uri Geller ook zo walgelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |