Heb jee een leuke vakantie gehad?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:33 schreef Shitney het volgende:
Majo is gewoon strontvervelend, met dat gebrekkige Nederlands. Blijf dan gewoon weg, als je toch niets zinnigs of leesbaars te melden hebt.
Je kan ook alle roddels op internet vindenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef majo76 het volgende:
[..]
ben altijd positief
snap alleen niet wat dat te maken heeft met mijn vorige bericht,zie niet wat daar negatief aan is
snap alleen niet waarom je allemaal plaatjes in het topic moet gooien,moet je nog zelf weten maakt mij niet uit
maar als mensen plaatjes willen staan er zat op internet,daar heb jij ze ook van neem ik aan
of uit je prive collectie?
Waarvan de laatste in de toekomstige openingsposts moetquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je kan ook alle roddels op internet vinden
En ik gooi niet allemaal plaatjes , het waren er maar 2 hoor
Op zoek zijn naar een schuldige is helemaal niet zo vreemd, eerder juist een heel normale reactie, zelfs voor familieleden van bekende mensen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Shitney het volgende:
Ik vind het nu een beetje tragisch worden, die familie. Hoezeer ik hun pijn en verdriet ook begrijp, mensen gaan nu eenmaal ook weleens jong dood. Ook als ze supersterren zijn. Ze lijken zich helemaal vast te bijten in het zoeken naar een schuldige. Maar de optie
Die is dan ook erg mooi jaquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:38 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Waarvan de laatste in de toekomstige openingsposts moet![]()
oja dat is waar,zinnige dingen zeggenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:33 schreef Shitney het volgende:
Majo is gewoon strontvervelend, met dat gebrekkige Nederlands. Blijf dan gewoon weg, als je toch niets zinnigs of leesbaars te melden hebt.
Kan je dan ook niet eens wat lol inbrengen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef majo76 het volgende:
[..]
oja dat is waar,zinnige dingen zeggen
is nogal een serieus topic,met een zeer hoog waarheidsgehalte
jullie nemen jullie zelf te serieus dat is het probleem,als je hier niet komt voor de lol
maar hier komt omdat je serieus wat toe te voegen heb aan de hele zaak.zegt dat meer over jullie als over mij
en over hoe ik typ dat is nu wel een beetje oud aan het worden
gelukkig zeggen jullie zinnige dingen,en speculeren jullie niet he?
maar nogmaals ik kom hier voor de lol,en heb een echt leven hiernaast waar ik serieus doe
Speculeren, lol hebben, roddels posten. Dat is allemaal prima, maar dat is alles wat jij niet doet. Jij uit alleen maar kritiek en probeert anderen onderuit te trappen. Wat is daar precies de lol van?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef majo76 het volgende:
[..]
oja dat is waar,zinnige dingen zeggen
is nogal een serieus topic,met een zeer hoog waarheidsgehalte
jullie nemen jullie zelf te serieus dat is het probleem,als je hier niet komt voor de lol
maar hier komt omdat je serieus wat toe te voegen heb aan de hele zaak.zegt dat meer over jullie als over mij
en over hoe ik typ dat is nu wel een beetje oud aan het worden
gelukkig zeggen jullie zinnige dingen,en speculeren jullie niet he?
maar nogmaals ik kom hier voor de lol,en heb een echt leven hiernaast waar ik serieus doe
Offtopicquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Speculeren, lol hebben, roddels posten. Dat is allemaal prima, maar dat is alles wat jij niet doet. Jij uit alleen maar kritiek en probeert anderen onderuit te trappen. Wat is daar precies de lol van?
Volgens mij neemt niemand het hier te serieus op. Ik in ieder geval niet.
Je gaat na de zomervakantie naar groep 6 begreep ik?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef majo76 het volgende:
,en heb een echt leven hiernaast waar ik serieus doe
breng genoeg lol in.alleen kunnen sommige dat niet zo hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Kan je dan ook niet eens wat lol inbrengen?
ga ik niet eens wat op zeggen, die is ook al zo oudquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je gaat na de zomervakantie naar groep 6 begreep ik?
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Offtopic
Bloem je avatar is zo gaaf
Die is inderdaad wel verdomde mooiquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:38 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Waarvan de laatste in de toekomstige openingsposts moet![]()
en ik kom hier voor mijn lol,en niet voor die van jouquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:33 schreef Shitney het volgende:
Ok, that's settled. Als we nou even doorgaan met elkaar in de haren vliegen kan ik het nieuwe topic alvast openenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel verdomde mooi
Bloempje, ik vind je liefquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ok, that's settled. Als we nou even doorgaan met elkaar in de haren vliegen kan ik het nieuwe topic alvast openen
Ik kan ook nog wat plaatjes postenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ok, that's settled. Als we nou even doorgaan met elkaar in de haren vliegen kan ik het nieuwe topic alvast openen
Wat een lelijk dingquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Over plaatjes gesproken:
[ afbeelding ]
Deze wordt binnenkort geveild. Wat gaat het opleveren?
¤10,- max.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Over plaatjes gesproken:
[ afbeelding ]
Deze wordt binnenkort geveild. Wat gaat het opleveren?
Ik vind hem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |