abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:24:57 #201
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71564108
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:58 schreef blanket het volgende:

[..]

In het testament van MJ staan maar 3 kinderen en die omar staat daar niet bij. Daarbij zou MJ het van de daken hebben geschreeuwd als hij eerder een kind zou hebben gehad. Onwettig of niet.

Helemaal mee eens!
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:34:13 #202
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71564339
De 3 kinderen worden alleen genoemd i.v.m. minderjarig zijn en voogdijschap. Verder was er een familietrustfund. Aangezien Omer allang meerderjarig is, is het niet ondenkbaar dat hij tot het familietrustfund behoort.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:54:36 #203
264694 blanket
its human nature
pi_71564888
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:34 schreef sunny16947 het volgende:
De 3 kinderen worden alleen genoemd i.v.m. minderjarig zijn en voogdijschap. Verder was er een familietrustfund. Aangezien Omer allang meerderjarig is, is het niet ondenkbaar dat hij tot het familietrustfund behoort.
"I have three children now living, PRINCE MICHAEL
JACKSON, JR., PARIS MICHAELKATHERINEJACKSON and PRINCE MICHAEL
JOSEPHJACKSON,IT.I haveno other children,livingor deceased."

Zo staat het in het testament.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:12:46 #204
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71565378
Alsof die Omar ook maar iets op MJ lijkt. Of op Blanket. Dat hij toevallig dezelfde kapper als Blanket heeft en ook weet hoe je oogpotlood moet gebruiken maakt hem niet ineens familie. Als je dat al als familiegelijkenis rekent dan lijkt de halve wereld op elkaar.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:20:05 #205
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71565592
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dan heb ik die artikelen gemist.
Wel vreemd dan. Hij was een danser, en een goed getrainde danser. Het lijkt me dat dat niet kan zonder pijn.
En hij had ook nog chronische ziektes die ook met de nodige pijn gepaard gaan. Dan zou je toch denken dat hij wel gewend was aan pijn.
Dat lijkt mij ook. Hij trad op met een gebroken rugwervel, bijvoorbeeld. Er zijn veel incidenten bekend waarin hij ernstig geblesseerd raakte tijdens concerten en dan toch het concert afmaakte. Volgens mij is er geen danser of dergelijk artiest die zulke grote shows neerzet ter wereld die niet regelmatig optreedt terwijl al hun botten en spieren het uitschreeuwen van pijn. Ik ben weleens bij concerten geweest waar je achtergronddansers of de artiest zelf gigantische smakkers ziet maken, het lijkt me onwaarschijnlijk dat je in dergelijke beroepen van een lage pijngrens kunt spreken.
Van Michael Jackson is sowieso bekend dat hij altijd pijnen had, dat is immers de reden dat hij ooit aan die verslaving gekomen is. Als je bovenop je altijd aanwezige fysieke pijn ook nog eens iemand bent die nogal aan geestelijke pijnen leed, dan is een verslaving natuurlijk zo ontstaan.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:32:31 #206
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71565930
Ik heb net dat filmpje van de Sun zitten kijken. Wat een sufferd ook, om met zo'n hoed op zo'n jetski te gaan zitten. Ik heb die Omer ook op de kerstfilmpjes voorbij zien komen in de private movies, maar ik dacht altijd dat het een meisje was.

Geen leuk kind om te zien, vind ik. Bewegend vind ik hem al helemaal niet op Blanket lijken, dit jongetje lijkt van Indiase of Pakistaanse afkomst oid, terwijl Blanket meer een mix tussen iets Zuid Amerikaans latinoachtigs, iets blanks en iets zwarts lijkt. Blanket lijkt op een Cubaans of een Braziliaans kindje, zo'n mulatto jongetje.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71565968
quote:
Katherine Jackson -- It Wasn't 'Natural Causes'
Posted Aug 3rd 2009 6:01AM by TMZ Staff

Katherine Jackson spoke for the first time about her son's death last night on Geraldo -- calling in to say "My son is dead and I don't think he just died of natural causes. He's too young. Something happened."

MJ's mother also denied her husband, Joe, is banned from their Encino home and said Michael's children, who she currently has custody of, are "doing fine."

The family is expected in court this morning -- we'll be there, live streaming the whole thing.
Vandaag weer een live stream bij tmz.com. Hoe laat, dat staat er helaas niet bij.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:38:39 #208
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71566107
Ik vind het nu een beetje tragisch worden, die familie. Hoezeer ik hun pijn en verdriet ook begrijp, mensen gaan nu eenmaal ook weleens jong dood. Ook als ze supersterren zijn. Ze lijken zich helemaal vast te bijten in het zoeken naar een schuldige. Maar de optie dat een verslaving, een supergestresste levensstijl en de roofbouw die dat beroep nu eenmaal met zich meebrengt gewoon het hart teveel zijn geworden staat wat mij betreft ook nog gewoon open.

Wordt dat überhaupt nog overwogen door de autoriteiten? Of is het inmiddels crystal clear dat er een schuldige aan zijn dood is?
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71566227
Ik denk (maar da's puur speculatie) dat ze nu vooral kijken naar illegale handelingen. Zoals die Propofol, dat mag alleen in een ziekenhuis worden gebruikt en absoluut niet daarbuiten. Dat is dan m.i. iets strafbaars. Of iemand er nou aan is overleden of niet, het blijft een strafbaar feit.
En als er in het verleden aantoonbaar nog meer artsen zijn geweest die dat middel hebben toegediend, dan zullen die ook de dans niet helemaal ontspringen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:49:50 #210
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71566423
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef Felixa het volgende:
Ik denk (maar da's puur speculatie) dat ze nu vooral kijken naar illegale handelingen. Zoals die Propofol, dat mag alleen in een ziekenhuis worden gebruikt en absoluut niet daarbuiten. Dat is dan m.i. iets strafbaars. Of iemand er nou aan is overleden of niet, het blijft een strafbaar feit.
En als er in het verleden aantoonbaar nog meer artsen zijn geweest die dat middel hebben toegediend, dan zullen die ook de dans niet helemaal ontspringen.
Uiteraard, dat ben ik met je eens. Het lijkt me sowieso goed dat de handel en wandel van "doctors to the stars" eens onder de loep genomen worden. Ik heb de autobiografie van Liz Taylor en als je daarin ook leest wat zij bijvoorbeeld als kind al kreeg toegediend door artsen die voor de studios werkten, dat is geen kattenpis. Sowieso, al die celebs die verslaafd aan van alles en nog wat zijn en negen van de tien keer aan prescription drugs dat wordt allemaal maar door artsen voorgeschreven alsof het smarties zijn. Dus dat is misschien een mooie bijkomstigheid van de dood van MJ, dat daar eens dieper ingedoken wordt. Hoewel de autoriteiten me wat dat betreft ook niet zuiver op de graat lijken.

De family lijkt er echter van overtuigd dat hij met opzet - of door nalatigheid - vermoord is. Ik snap dat zij dat zo voelen, maar of het terecht is?
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:51:57 #211
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71566472
We've learned Dr. Conrad Murray has a storage unit in Las Vegas -- and there seems to be a growing connection between the doctor's storage rentals in Vegas and Houston.

Dr. Murray has a 10x20 unit at a Public Storage facility in Las Vegas. We've learned an employee of Dr. Murray's came to the unit as recently as July 30 with Dr. Murray's credit card number on a piece of paper and paid the rental fee. We do not know if items were removed or stored at that time. Dr. Murray missed the July 15 deadline to make payment and he was charged a late fee.

We're told one of the four people authorized on Dr. Murray's behalf to come and go at the facility is Stacey Howe -- someone who figured prominently when Dr. Murray's Houston storage unit was raided last month. Federal agents seized correspondence addressed to Stacey Howe, and we're told the agents asked the manager of the storage facility if she knew of Howe.

When agents raided Dr. Murray's Houston medical practice, they seized two Yahoo e-mails from Stacey Howe.

Law enforcement believes Dr. Murray may have had Propofol -- the drug they believe killed Michael Jackson -- stored in the various storage units for shipment to the singer, though as far as we know they do not have proof ... at least not yet.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_71566585
Nou, vermoord denk ik niet. Zeker niet met voorbedachte rade.
Hooguit dood door schuld (nalatigheid).
Er stond laatst een stukje op tmz waaruit bleek dat MJ ook alleen maar doktoren wilde hebben die zijn "vriend" wilden worden en op die manier moeilijk "nee" konden zeggen tegen hem.
Typisch junkengedrag.
Hij heeft zijn eigen "enablers" uitgezocht.
En dat is natuurlijk moeilijk voor de familie, logisch ook.
Moeilijk om toe te moeten geven dat je zoon, broer of wat dan ook een junk was.
Al is medicijnverslaving een chique vorm van verslaving, het is wat het is.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:04:07 #213
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71566765
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef Felixa het volgende:
Nou, vermoord denk ik niet. Zeker niet met voorbedachte rade.
Hooguit dood door schuld (nalatigheid).
Er stond laatst een stukje op tmz waaruit bleek dat MJ ook alleen maar doktoren wilde hebben die zijn "vriend" wilden worden en op die manier moeilijk "nee" konden zeggen tegen hem.
Typisch junkengedrag.
Hij heeft zijn eigen "enablers" uitgezocht.
En dat is natuurlijk moeilijk voor de familie, logisch ook.
Moeilijk om toe te moeten geven dat je zoon, broer of wat dan ook een junk was.
Al is medicijnverslaving een chique vorm van verslaving, het is wat het is.
Ik vraag me af wat hierin de kip en het ei is. Het zou mij niet verbazen als MJ al op jonge leeftijd - als in: sinds de Jackson 5 - met regelmaat middelen toegediend kreeg. Dat schijnt namelijk niet uitzonderlijk te zijn bij kindsterren. Waarvan bijvoorbeeld de Olsen Twins, die ook met nogal wat verslavingen lijken te kampen, nog wel de meest recente voorbeelden zijn, naast bekendere namen als Liz Taylor en Drew Barrymore.
Dus wat was er eerst: de doktoren die in opdracht van managers, studiobazen etcetera een junk creëren, of de junk die doktoren voor zijn karretje spant?

Me dunkt dat ook Katherine en Joseph in deze flink wat boter op hun hoofd hebben.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71566939
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat hierin de kip en het ei is. Het zou mij niet verbazen als MJ al op jonge leeftijd - als in: sinds de Jackson 5 - met regelmaat middelen toegediend kreeg. Dat schijnt namelijk niet uitzonderlijk te zijn bij kindsterren. Waarvan bijvoorbeeld de Olsen Twins, die ook met nogal wat verslavingen lijken te kampen, nog wel de meest recente voorbeelden zijn, naast bekendere namen als Liz Taylor en Drew Barrymore.
Dus wat was er eerst: de doktoren die in opdracht van managers, studiobazen etcetera een junk creëren, of de junk die doktoren voor zijn karretje spant?

Me dunkt dat ook Katherine en Joseph in deze flink wat boter op hun hoofd hebben.
Maar de Jackson 5 minus MJ is 4.
Die andere broers zijn niet verslaafd (meer? ). Ben benieuwd wat hun verhaal hierover is.
Dan is er toch een punt geweest waarop MJ daarin is doorgegaan danwel -geslagen, waarschijnlijk door zijn carrière en bijbehorende blessures.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:10:40 #215
28167 matthijst
pi_71566956
Mwah, dat lijkt me onzin...
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:22:26 #216
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71567233
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Felixa het volgende:

[..]

Maar de Jackson 5 minus MJ is 4.
Die andere broers zijn niet verslaafd (meer? ). Ben benieuwd wat hun verhaal hierover is.
Dan is er toch een punt geweest waarop MJ daarin is doorgegaan danwel -geslagen, waarschijnlijk door zijn carrière en bijbehorende blessures.
Oh, zo bedoelde ik het niet helemaal. Ik bedoelde dat Katherine en Joseph er ook niet vies van waren om hun vijfjarige bij nacht en ontij te laten optreden, en er ook geen kwaad in zagen al hun koters af te ranselen totdat ze niet alleen sterren zagen maar ook zelf sterrem waren.
Dáár is natuurlijk de kiem gelegd voor die verslavingen, laten we eerlijk zijn. Een pepmiddeltje hier, een slaappilletje tegen de jetlag daar, een pijnstillertje zus, een spuit in een zeer gewricht zo.
Zij hebben zelf van al hun kinderen een bedrijf gemaakt, en dat de meest getalenteerde helaas ook de meest kwetsbare, geestelijk gezien, was, heeft denk ik een grote hand gehad in hoe hun golden child geëindigd is. Dus vandaar dat ik zeg: ze hebben zelf ook boter op hun hoofd.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:23:16 #217
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71567254
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef matthijst het volgende:
Mwah, dat lijkt me onzin...

Op wie reageer je?
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:57:52 #219
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71568201

maandag 3 augustus 2009 @ 17:12:38 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_71568535
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef N.icka het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Beetje hardleers, of niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:15:44 #221
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71568624
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:12 schreef APK het volgende:

[..]

Beetje hardleers, of niet?
Af en toe een plaatje kan best , ik spam het topic toch niet vol
pa

en nog wat leuke plaatjes , ik zal ze braaf achter een linkje zetten

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2568409.ece?slideshowPopup=true&articleId=2568409
pi_71568835
hoeveel plaatjes wil iemand zien
als je naar www.google.nl gaat,en dan michael jackson intypt word je doodgegooid met plaatjes
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:26:07 #223
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71568885
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:23 schreef majo76 het volgende:
hoeveel plaatjes wil iemand zien
als je naar www.google.nl gaat,en dan michael jackson intypt word je doodgegooid met plaatjes
Komt er uberhaupt ooit iets positiefs uit jou mond?
pi_71569010
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het zegt! Ik zat te twijfelen of ik moest reageren, maar de opmerking lag op het puntje van mijn vingertoppen. Majo komt steeds alleen maar om de hoek kijken als ze iets negatiefs kan spuien om dan vervolgens anderen weer de schuld te geven als er een opmerking over komt.
Het begint ondertussen wat voorspelbaar te worden.
pi_71569060
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef N.icka het volgende:

[..]

ben altijd positief
snap alleen niet wat dat te maken heeft met mijn vorige bericht,zie niet wat daar negatief aan is
snap alleen niet waarom je allemaal plaatjes in het topic moet gooien,moet je nog zelf weten maakt mij niet uit
maar als mensen plaatjes willen staan er zat op internet,daar heb jij ze ook van neem ik aan
of uit je prive collectie?
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:33:12 #226
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71569064
Majo is gewoon strontvervelend, met dat gebrekkige Nederlands. Blijf dan gewoon weg, als je toch niets zinnigs of leesbaars te melden hebt.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:34:18 #227
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71569092
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:33 schreef Shitney het volgende:
Majo is gewoon strontvervelend, met dat gebrekkige Nederlands. Blijf dan gewoon weg, als je toch niets zinnigs of leesbaars te melden hebt.
Heb jee een leuke vakantie gehad?
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:35:40 #228
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71569119
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:32 schreef majo76 het volgende:

[..]

ben altijd positief
snap alleen niet wat dat te maken heeft met mijn vorige bericht,zie niet wat daar negatief aan is
snap alleen niet waarom je allemaal plaatjes in het topic moet gooien,moet je nog zelf weten maakt mij niet uit
maar als mensen plaatjes willen staan er zat op internet,daar heb jij ze ook van neem ik aan
of uit je prive collectie?
Je kan ook alle roddels op internet vinden

En ik gooi niet allemaal plaatjes , het waren er maar 2 hoor
pi_71569185
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:35 schreef N.icka het volgende:

[..]

Je kan ook alle roddels op internet vinden

En ik gooi niet allemaal plaatjes , het waren er maar 2 hoor
Waarvan de laatste in de toekomstige openingsposts moet
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 17:39:44 #230
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71569207
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Shitney het volgende:
Ik vind het nu een beetje tragisch worden, die familie. Hoezeer ik hun pijn en verdriet ook begrijp, mensen gaan nu eenmaal ook weleens jong dood. Ook als ze supersterren zijn. Ze lijken zich helemaal vast te bijten in het zoeken naar een schuldige. Maar de optie
Op zoek zijn naar een schuldige is helemaal niet zo vreemd, eerder juist een heel normale reactie, zelfs voor familieleden van bekende mensen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:40:02 #231
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71569215
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:38 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Die is dan ook erg mooi ja
pi_71569221
quote:
oja dat is waar,zinnige dingen zeggen
is nogal een serieus topic,met een zeer hoog waarheidsgehalte
jullie nemen jullie zelf te serieus dat is het probleem,als je hier niet komt voor de lol
maar hier komt omdat je serieus wat toe te voegen heb aan de hele zaak.zegt dat meer over jullie als over mij

en over hoe ik typ dat is nu wel een beetje oud aan het worden
gelukkig zeggen jullie zinnige dingen,en speculeren jullie niet he?

maar nogmaals ik kom hier voor de lol,en heb een echt leven hiernaast waar ik serieus doe
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:42:30 #233
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71569271
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef majo76 het volgende:

[..]

jullie nemen jullie zelf te serieus dat is het probleem,als je hier niet komt voor de lol
maar hier komt omdat je serieus wat toe te voegen heb aan de hele zaak.zegt dat meer over jullie als over mij

maar nogmaals ik kom hier voor de lol,en heb een echt leven hiernaast waar ik serieus doe
Kan je dan ook niet eens wat lol inbrengen?
pi_71569278
quote:

[..]

Speculeren, lol hebben, roddels posten. Dat is allemaal prima, maar dat is alles wat jij niet doet. Jij uit alleen maar kritiek en probeert anderen onderuit te trappen. Wat is daar precies de lol van?

Volgens mij neemt niemand het hier te serieus op. Ik in ieder geval niet.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:44:42 #235
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71569322
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Speculeren, lol hebben, roddels posten. Dat is allemaal prima, maar dat is alles wat jij niet doet. Jij uit alleen maar kritiek en probeert anderen onderuit te trappen. Wat is daar precies de lol van?

Volgens mij neemt niemand het hier te serieus op. Ik in ieder geval niet.
Offtopic
Bloem je avatar is zo gaaf
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  † In Memoriam † maandag 3 augustus 2009 @ 17:45:00 #236
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71569330
quote:

,en heb een echt leven hiernaast waar ik serieus doe
Je gaat na de zomervakantie naar groep 6 begreep ik?
pi_71569348
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:42 schreef N.icka het volgende:

[..]

Kan je dan ook niet eens wat lol inbrengen?
breng genoeg lol in.alleen kunnen sommige dat niet zo hebben
omdat ze net zoals ik al zei,het te serieus nemen en er echt pissig om worden
alsof je hun persoonlijk aanvalt
ik ken niemand hier,wil niemand kennen,kom gewoon voor de lol
en iedereen doet en zegt maar wat hij of zij wil,maar mag er wel mijn mening over geven
net zoals iedereen hier
pi_71569382
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:45 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Je gaat na de zomervakantie naar groep 6 begreep ik?
ga ik niet eens wat op zeggen, die is ook al zo oud
pi_71569411
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

Offtopic
Bloem je avatar is zo gaaf
Zwaar gejat van iemand die hem hier postte toen het nog mocht, in topic 28 of zo
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:49:35 #240
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71569470
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:38 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Die is inderdaad wel verdomde mooi
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_71569501
quote:
en ik kom hier voor mijn lol,en niet voor die van jou
pi_71569506
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:49 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Die is inderdaad wel verdomde mooi
Ok, that's settled. Als we nou even doorgaan met elkaar in de haren vliegen kan ik het nieuwe topic alvast openen
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:52:05 #243
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71569532
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ok, that's settled. Als we nou even doorgaan met elkaar in de haren vliegen kan ik het nieuwe topic alvast openen
Bloempje, ik vind je lief
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:53:10 #244
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71569563
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:51 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik kan ook nog wat plaatjes posten
pi_71569592
Over plaatjes gesproken:

Deze wordt binnenkort geveild. Wat gaat het opleveren?

Ik vind hem
pi_71569601
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:52 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Bloempje, ik vind je lief
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:54:41 #247
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71569604
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef bloempje-moi het volgende:
Over plaatjes gesproken:
[ afbeelding ]

Wat een lelijk ding
pi_71569619
quote:
Over plaatjes gesproken:
[ afbeelding ]

Ik vind hem
¤10,- max.
pi_71569635
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:54 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat een lelijk ding
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:56:17 #250
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71569649
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:55 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Wou je vechten??????
pi_71569672
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wou je vechten??????
ja,en die foto`s wel posten
pi_71569682
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wou je vechten??????
Oeh, dan is het topic wel lekker snel vol! Kom maar op!
pi_71569699
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:56 schreef majo76 het volgende:

[..]

ja,en die foto`s wel posten
Nee dat kan niet, want dan hebben we te veel lol hier.
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:57:55 #254
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71569706
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Oeh, dan is het topic wel lekker snel vol! Kom maar op!

Ehm,,,, ehm......

Ik geloof dat ik niet zo agressief ben
pi_71569717
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:57 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Nee dat kan niet, want dan hebben we te veel lol hier.
waar? waar jullie aan het vechten zijn,of hier op fok?
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:58:26 #256
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71569720
quote:
Over plaatjes gesproken:
[ afbeelding ]

Ik vind hem
Dat maak ik zelf in een halve minuut in PS.
Maar ik ben opgehouden met posters van MJ op te hangen toen ik 16 was. Toen werd ik toch wel wat te oud voor bakvisliefdes.

BTW, dames, het is niet echt een slowchattopic hier
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:59:52 #257
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71569754
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar ik ben opgehouden met posters van MJ op te hangen toen ik 16 was. Toen werd ik toch wel wat te oud voor bakvisliefdes.

Ok , ik hou op

Ik kom vanavond wel terug
pi_71569772
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Maar dit is nou niet bepaald een postertje.

En je hebt gelijk. We gaan weer de slowchatkant op. Helaas, geen spannende bitchfight foto's.
pi_71569818
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:00 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Maar dit is nou niet bepaald een postertje.

En je hebt gelijk. We gaan weer de slowchatkant op. Helaas, geen spannende bitchfight foto's.
jammer
pi_71570412
HERE WE GO!

http://www.tmz.com/
quote:
Money, Custody on Line in Jackson Hearing
Posted Aug 3rd 2009 11:43AM by TMZ Staff

KEEP REFRESHING FOR LATEST UPDATES

12:18 -- The judge wants to know what legal standing Klein has -- this could force the issue over whether he's the daddy.

12:17 -- Get this. Mark Vincent Kaplan (K-Fed's lawyer) just showed up on behalf of Dr. Arnold Klein. Kaplan says Klein has a long-standing commitment to Michael Jackson and has concerns about Joe Jackson being involved with the children. There are reports Klein is the father, but he hasn't confirmed or denied.

12:14 -- The judge is on the bench. He'll be dealing with the guardianship settlement between Katherine and Debbie Rowe first.

12:00 ET -- Rebbie Jackson, Michael's older sister, has just showed up. We're told, day to day, she'll be the one taking care of Michael's kids.

11:56 AM ET -- Katherine, Randy and La Toya were escorted upstairs to the courtroom. La Toya is wearing a black jacket, slacks, and a white blouse. Katherine is wearing a brown suit, looking calm ... and chewing gum.

11:46 AM ET -- Randy just showed up.

11:45 AM ET -- Katherine and the lawyers are inside the courtroom. Two of Michael's sisters and one brother are also expected. The hearing is expected to begin shortly.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:25:20 #261
189430 Anonymousz
pi_71570418
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:59 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ok , ik hou op

Ik kom vanavond wel terug
laters
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:27:07 #262
189430 Anonymousz
pi_71570466
quote:

[..]

ik vind jou ook lief
ik vind iedereen lief
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:31:20 #263
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71570574
wat een gekat weer hier, iemand afzeiken vanwege de spelling. Beetje sneu gedoe hier vaak.
Anyway: n.a.v. van wat ik hier gelezen heb denk ik dat het best meeviel met MJ's pijngrijns want een beetje danser kan tegen een stootje en pijn. Wellicht gebruikte hij het als excuus om makkelijker aan zn medicijnen te komen gewoon.. omdat ie het lekker vond om high te zijn.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_71570668
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Felixa het volgende:
HERE WE GO!

[..]

Denk het ook wel dat dr.Klein de vader is van de twee oudste.kinderen.
En Blanket zal wel van het Noorse-Pakistaanse paar zijn., en misschien ook wel die Omer.
wat een zooitje allemaal.
pi_71570694
Nog wat updates uit de rechtbank:
quote:
12:26 -- Debbie Rowe's lawyer, Eric George, just said he won't object to Katherine being appointed temporary guardian, but permanent guardianship could be delayed. It's curious given the supposed settlement between Debbie and Katherine.

12:24 -- The judge just said Klein has no legal standing to lodge an objection ... that Michael Jackson and Debbie Rowe are the parents.
edit: nu is het officieel!
quote:
12:37 -- The judge just named Katherine permanent guardian of all three kids.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:37:38 #266
189430 Anonymousz
pi_71570737
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:35 schreef hondjes het volgende:

[..]

En Blanket zal wel van het Noorse-Pakistaanse paar zijn., en misschien ook wel die Omer.
laat die dr klein maar eerst een dna test doen
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:43:13 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_71570877
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:35 schreef hondjes het volgende:

[..]

juist! Het zal maar je vader wezen ben benieuwd wat van die kids terecht komt. Het zal me niks verbazen als ze voor hun 30e rijp zijn voor het gesticht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 3 augustus 2009 @ 18:48:55 #268
189430 Anonymousz
pi_71571020
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef Felixa het volgende:
Nog wat updates uit de rechtbank:
[..]

edit: nu is het officieel!
[..]

Misschin een domme vraag
Maar stel dat ma jackson overlijdt gaan de kids naar Debbie ?
pi_71571084
The Jackson family America's first Music family gepresenteerd door Marlon Jackson

Jackson Family interview....
In het eerste deel wordt Jermaine aangesproken over die dissing song

maandag 3 augustus 2009 @ 18:55:52 #270
28167 matthijst
pi_71571197
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:23 schreef Shitney het volgende:
Op wie reageer je?
Op jou, met je kindsterretje, boter of hoofd, drugstheorie
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:01:33 #271
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_71571351
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:25 schreef Felixa het volgende:
HERE WE GO!

[..]

Godver, spannend!!!
pi_71571494
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Godver, spannend!!!
Nou zeker en ik ga lezen krijg je dit 1:03 -- The judge has called for a 30-minute break.
pi_71571514

[ Bericht 100% gewijzigd door shomila op 03-08-2009 19:07:55 ]
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:09:29 #274
28167 matthijst
pi_71571574
Rellen:

Two players in the Michael Jackson saga are getting ready to sue website TMZ. The accusation: that Harvey Levin’s information gatherers obtained a “scoop” from stolen materials found in the files of the Santa Barbara Sheriff’s Department.
Debbie Rowe, the mother of Michael Jackson’s two eldest children, and Marc Schaffel, Jackson’s former business partner, have already had several email exchanges with the TMZ lawyers through their attorney, Howard King.
The issue: a video clip that TMZ posted on July 20th of Rowe from outtakes of an interview Schaffel produced in early 2003.
Among the issues: whether or not TMZ, which has paid for interview materials in the past, bought the clip from the Santa Barbara Sheriff’s Department.
King sent a strongly worded letter to the Sheriff’s Department on July 27th that was the culmination of a week of frustration determining where the clip had come from and how it had been obtained.
King’s letter demands an investigation. “We can conceive of absolutely no reason for the County Sheriff or the District Attorney to have made the video available to the news media and to have permitted copying of the same.”
He also wrote: “One can only surmise that a government official was compensated to alert TMZ to the existence of video still in the possession of the County Sheriff…”
The problems began just three days earlier, on July 24th, when TMZ’s attorney, Jason Beckerman, admitted in an email to King that the video clip had indeed been obtained from the Sheriff’s Department. He wrote in an email to King that the clip was simply found in ”the publicly accessible files of the Sheriff’s Department,” and that no one directed TMZ to it or helped them find it.
Six days later, Beckerman changed his mind. He wrote to King in a second email on July 30th: “My earlier comments on this subject were inaccurate. TMZ did not, in fact, obtain the DVD in question from the Santa Barbara County Sheriff Department’s files.”
Following Jackson’s acquittal, all those materials that formed the evidence from the child molestation trial were supposed to have been returned to the people from which they taken, or destroyed.
The video clip has since been removed from the TMZ website.
King tells me: “When TMZ ran the outtake from Marc’s interview of Debbie, we immediately accused them of copyright infringement and publication of clearly stolen materials. They agreed to remove the item and identify the source so as to assure me they had not illegally obtained the footage, in exchange for me not suing. After I agreed, they identified the source as the sheriff. But then, TMZ retracted and told me they got the tape from another source that they would not identify. The only other sources would be the lawyers in the molestation case, who would have had access to all fruits of search warrants, under strict obligations not to disclose.”
King says after an investigation, Rowe and Schaffel will sue TMZ for, among other things, copyright infringement and misappropriation of Rowe’s name and likeness without consent.
And there are other issues still to come in such an investigation since there may be other materials thought only to have been obtained in the Sheriff’s Department investigations of Jackson that may have turned up in the media. As for TMZ, they’re part of the Time Warner empire through its syndication arm, Telepictures, and not subject to the same journalistic rules applied to Time Warner’s magazines such as Time or People.
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:11:43 #275
264694 blanket
its human nature
pi_71571646
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:01 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Godver, spannend!!!
Ja heh Koekje erbij?
pi_71571649
quote:
Tito heeft een zware stem, hij klinkt niet als een Jackson
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:12:46 #277
189430 Anonymousz
pi_71571694
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:11 schreef blanket het volgende:

[..]

Ja heh Koekje erbij?
blanket
effe popcorn pakken
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:18:03 #278
264694 blanket
its human nature
pi_71571859
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:12 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

blanket
effe popcorn pakken

"12:55 -- The judge decided on the lesser amount because of concerns about duplicate expenses for the monthly allowance approved for Katherine."

Snap de woorden wel...maar de strekking niet
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:20:06 #279
189430 Anonymousz
pi_71571928
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:18 schreef blanket het volgende:

[..]

"12:55 -- The judge decided on the lesser amount because of concerns about duplicate expenses for the monthly allowance approved for Katherine."

Snap de woorden wel...maar de strekking niet
wel spannend hoor
pi_71571946
De rechter heeft haar een minder bedrag toegekend,omdat hij denkt dat er dubbel kostenposten in de aanvraag zitten.
pi_71571982
edit
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:22:30 #282
189430 Anonymousz
pi_71571988
Moeder Jackson krijgt hoederecht over kinderen

18:50 De rechtbank in Los Angeles heeft het hoederecht over de kinderen van Michael Jackson definitief toegewezen aan Katherine Jackson, de 79-jarige moeder van de overleden popster.

Debbie Rowe, de biologische moeder van Prince Michael en Paris, de twee kinderen die ze van de King of Pop kreeg, is volgens advocaat L. Londell McMillan vorige week tot een overeenkomst gekomen met Katherine Jackson.

De kinderen gaan op eigen verzoek bij Katherine Jackson wonen, terwijl Rowe bezoekrecht krijgt. Dat meldt de website TMZ.
pi_71572011
Sky News zegt in ,,breaking news, dat katherine de voogdij krijgt.
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:24:10 #284
264694 blanket
its human nature
pi_71572043
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:20 schreef cindy10 het volgende:
De rechter heeft haar een minder bedrag toegekend,omdat hij denkt dat er dubbel kostenposten in de aanvraag zitten.
Ok tnx^^
pi_71572167
CNN zegt dat er.. lawyers of AEG in courtroom zijn.
pi_71572455
Dat staat ook op tmz geloof ik.
In ieder geval ik blijf dit even volgen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:48:02 #287
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71572650
De advocaat van Dr. Klein kwam nog met een protest omdat hij als goede vriend van jaren wist dat MJ zijn vader niet bij de opvoeding betrokken mocht zijn. Maar moeder zegt dat Joe er wel degelijk bij betrokken wordt. De rechter wees het verzoek van Klein af omdat hij legaal er niets mee te maken heeft. Het zijn Debbie en MJ's kinderen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_71573069
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 19:06 schreef shomila het volgende:

[..]

Nou zeker en ik ga lezen krijg je dit 1:03 -- The judge has called for a 30-minute break.
Die 30 minuten duren nu al een uur.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:08:29 #290
28167 matthijst
pi_71573275
De jackson zitten bij Kentucky Fried
pi_71573491
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef matthijst het volgende:
De jackson zitten bij Kentucky Fried
Dat is vast een eerbetoon aan Michael
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:34:36 #292
28167 matthijst
pi_71573959
Zit er dik in... Ze nemen hun tijd, ws een family bucket gekocht...
pi_71574100
Iemand al eens het testament bekeken?

Gewoon om even de tijd door te komen..
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:39:41 #294
28167 matthijst
pi_71574120
Ze zijn weer terug. 30 minuten is anderhalf uur geworden...
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:47:19 #296
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71574380
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

Op jou, met je kindsterretje, boter of hoofd, drugstheorie
Ah, okee, dat dacht ik al maar wist ik niet zeker. Lijkt het jou echt onzin dat die kinderen als kind al werden volgepompt met pep- en slaappillen? Als je leest wat Liz Taylor als tiener al verplicht ingespoten kreeg zodat het draaischema vooral niet opgehouden werd, zou het mij niet verbazen dat die Jackson kids ook met de nodige chemicaliën overeind gehouden werden. The show must go on, immers.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:48:32 #297
28167 matthijst
pi_71574428
Mwah, ik weet niet, denk dat dat dan wel naar buiten was gekomen nu...

Of Joe stopte de pillen tussen de KFC-wings.
pi_71574455
Willen/kunnen jullie van dat soort filmpjes in het vervolg alleen deel 1 posten en er dan gewoon bij zeggen hoeveel delen er zijn? Youtube linkt toch automatisch naar de volgende delen en het scheelt nogal wat scrollen.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:53:50 #299
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71574611
quote:

Lijken echt sprekend.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:54:17 #300
28167 matthijst
pi_71574624
The judge has ruled that AEG has to provide a copy of their contract with Michael to Katherine Jackson.

Cool: dan kunnen we horen voor hoeveel concerten hij getekend had.
31 zeggen ze, Katherine beweert 10...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')