quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:58 schreef blanket het volgende:
[..]
In het testament van MJ staan maar 3 kinderen en die omar staat daar niet bij. Daarbij zou MJ het van de daken hebben geschreeuwd als hij eerder een kind zou hebben gehad. Onwettig of niet.
"I have three children now living, PRINCE MICHAELquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:34 schreef sunny16947 het volgende:
De 3 kinderen worden alleen genoemd i.v.m. minderjarig zijn en voogdijschap. Verder was er een familietrustfund. Aangezien Omer allang meerderjarig is, is het niet ondenkbaar dat hij tot het familietrustfund behoort.
Dat lijkt mij ook. Hij trad op met een gebroken rugwervel, bijvoorbeeld. Er zijn veel incidenten bekend waarin hij ernstig geblesseerd raakte tijdens concerten en dan toch het concert afmaakte. Volgens mij is er geen danser of dergelijk artiest die zulke grote shows neerzet ter wereld die niet regelmatig optreedt terwijl al hun botten en spieren het uitschreeuwen van pijn. Ik ben weleens bij concerten geweest waar je achtergronddansers of de artiest zelf gigantische smakkers ziet maken, het lijkt me onwaarschijnlijk dat je in dergelijke beroepen van een lage pijngrens kunt spreken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan heb ik die artikelen gemist.![]()
Wel vreemd dan. Hij was een danser, en een goed getrainde danser. Het lijkt me dat dat niet kan zonder pijn.
En hij had ook nog chronische ziektes die ook met de nodige pijn gepaard gaan. Dan zou je toch denken dat hij wel gewend was aan pijn.
Vandaag weer een live stream bij tmz.com. Hoe laat, dat staat er helaas niet bij.quote:Katherine Jackson -- It Wasn't 'Natural Causes'
Posted Aug 3rd 2009 6:01AM by TMZ Staff
Katherine Jackson spoke for the first time about her son's death last night on Geraldo -- calling in to say "My son is dead and I don't think he just died of natural causes. He's too young. Something happened."
MJ's mother also denied her husband, Joe, is banned from their Encino home and said Michael's children, who she currently has custody of, are "doing fine."
The family is expected in court this morning -- we'll be there, live streaming the whole thing.
Uiteraard, dat ben ik met je eens. Het lijkt me sowieso goed dat de handel en wandel van "doctors to the stars" eens onder de loep genomen worden. Ik heb de autobiografie van Liz Taylor en als je daarin ook leest wat zij bijvoorbeeld als kind al kreeg toegediend door artsen die voor de studios werkten, dat is geen kattenpis. Sowieso, al die celebs die verslaafd aan van alles en nog wat zijn en negen van de tien keer aan prescription drugs dat wordt allemaal maar door artsen voorgeschreven alsof het smarties zijn. Dus dat is misschien een mooie bijkomstigheid van de dood van MJ, dat daar eens dieper ingedoken wordt. Hoewel de autoriteiten me wat dat betreft ook niet zuiver op de graat lijken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef Felixa het volgende:
Ik denk (maar da's puur speculatie) dat ze nu vooral kijken naar illegale handelingen. Zoals die Propofol, dat mag alleen in een ziekenhuis worden gebruikt en absoluut niet daarbuiten. Dat is dan m.i. iets strafbaars. Of iemand er nou aan is overleden of niet, het blijft een strafbaar feit.
En als er in het verleden aantoonbaar nog meer artsen zijn geweest die dat middel hebben toegediend, dan zullen die ook de dans niet helemaal ontspringen.
Ik vraag me af wat hierin de kip en het ei is. Het zou mij niet verbazen als MJ al op jonge leeftijd - als in: sinds de Jackson 5 - met regelmaat middelen toegediend kreeg. Dat schijnt namelijk niet uitzonderlijk te zijn bij kindsterren. Waarvan bijvoorbeeld de Olsen Twins, die ook met nogal wat verslavingen lijken te kampen, nog wel de meest recente voorbeelden zijn, naast bekendere namen als Liz Taylor en Drew Barrymore.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef Felixa het volgende:
Nou, vermoord denk ik niet. Zeker niet met voorbedachte rade.
Hooguit dood door schuld (nalatigheid).
Er stond laatst een stukje op tmz waaruit bleek dat MJ ook alleen maar doktoren wilde hebben die zijn "vriend" wilden worden en op die manier moeilijk "nee" konden zeggen tegen hem.
Typisch junkengedrag.
Hij heeft zijn eigen "enablers" uitgezocht.
En dat is natuurlijk moeilijk voor de familie, logisch ook.
Moeilijk om toe te moeten geven dat je zoon, broer of wat dan ook een junk was.
Al is medicijnverslaving een chique vorm van verslaving, het is wat het is.
Maar de Jackson 5 minus MJ is 4.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat hierin de kip en het ei is. Het zou mij niet verbazen als MJ al op jonge leeftijd - als in: sinds de Jackson 5 - met regelmaat middelen toegediend kreeg. Dat schijnt namelijk niet uitzonderlijk te zijn bij kindsterren. Waarvan bijvoorbeeld de Olsen Twins, die ook met nogal wat verslavingen lijken te kampen, nog wel de meest recente voorbeelden zijn, naast bekendere namen als Liz Taylor en Drew Barrymore.
Dus wat was er eerst: de doktoren die in opdracht van managers, studiobazen etcetera een junk creëren, of de junk die doktoren voor zijn karretje spant?
Me dunkt dat ook Katherine en Joseph in deze flink wat boter op hun hoofd hebben.
Oh, zo bedoelde ik het niet helemaal. Ik bedoelde dat Katherine en Joseph er ook niet vies van waren om hun vijfjarige bij nacht en ontij te laten optreden, en er ook geen kwaad in zagen al hun koters af te ranselen totdat ze niet alleen sterren zagen maar ook zelf sterrem waren.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Maar de Jackson 5 minus MJ is 4.
Die andere broers zijn niet verslaafd (meer?). Ben benieuwd wat hun verhaal hierover is.
Dan is er toch een punt geweest waarop MJ daarin is doorgegaan danwel -geslagen, waarschijnlijk door zijn carrière en bijbehorende blessures.
quote:
Af en toe een plaatje kan best , ik spam het topic toch niet volquote:
Komt er uberhaupt ooit iets positiefs uit jou mond?quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:23 schreef majo76 het volgende:
hoeveel plaatjes wil iemand zien
als je naar www.google.nl gaat,en dan michael jackson intypt word je doodgegooid met plaatjes
Ik ben blij dat jij het zegt!quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef N.icka het volgende:
[..]
Komt er uberhaupt ooit iets positiefs uit jou mond?
ben altijd positiefquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef N.icka het volgende:
[..]
Komt er uberhaupt ooit iets positiefs uit jou mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |