abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:24:57 #201
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71564108
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:58 schreef blanket het volgende:

[..]

In het testament van MJ staan maar 3 kinderen en die omar staat daar niet bij. Daarbij zou MJ het van de daken hebben geschreeuwd als hij eerder een kind zou hebben gehad. Onwettig of niet.

Helemaal mee eens!
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:34:13 #202
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71564339
De 3 kinderen worden alleen genoemd i.v.m. minderjarig zijn en voogdijschap. Verder was er een familietrustfund. Aangezien Omer allang meerderjarig is, is het niet ondenkbaar dat hij tot het familietrustfund behoort.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:54:36 #203
264694 blanket
its human nature
pi_71564888
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 14:34 schreef sunny16947 het volgende:
De 3 kinderen worden alleen genoemd i.v.m. minderjarig zijn en voogdijschap. Verder was er een familietrustfund. Aangezien Omer allang meerderjarig is, is het niet ondenkbaar dat hij tot het familietrustfund behoort.
"I have three children now living, PRINCE MICHAEL
JACKSON, JR., PARIS MICHAELKATHERINEJACKSON and PRINCE MICHAEL
JOSEPHJACKSON,IT.I haveno other children,livingor deceased."

Zo staat het in het testament.
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:12:46 #204
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71565378
Alsof die Omar ook maar iets op MJ lijkt. Of op Blanket. Dat hij toevallig dezelfde kapper als Blanket heeft en ook weet hoe je oogpotlood moet gebruiken maakt hem niet ineens familie. Als je dat al als familiegelijkenis rekent dan lijkt de halve wereld op elkaar.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:20:05 #205
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71565592
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 13:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dan heb ik die artikelen gemist.
Wel vreemd dan. Hij was een danser, en een goed getrainde danser. Het lijkt me dat dat niet kan zonder pijn.
En hij had ook nog chronische ziektes die ook met de nodige pijn gepaard gaan. Dan zou je toch denken dat hij wel gewend was aan pijn.
Dat lijkt mij ook. Hij trad op met een gebroken rugwervel, bijvoorbeeld. Er zijn veel incidenten bekend waarin hij ernstig geblesseerd raakte tijdens concerten en dan toch het concert afmaakte. Volgens mij is er geen danser of dergelijk artiest die zulke grote shows neerzet ter wereld die niet regelmatig optreedt terwijl al hun botten en spieren het uitschreeuwen van pijn. Ik ben weleens bij concerten geweest waar je achtergronddansers of de artiest zelf gigantische smakkers ziet maken, het lijkt me onwaarschijnlijk dat je in dergelijke beroepen van een lage pijngrens kunt spreken.
Van Michael Jackson is sowieso bekend dat hij altijd pijnen had, dat is immers de reden dat hij ooit aan die verslaving gekomen is. Als je bovenop je altijd aanwezige fysieke pijn ook nog eens iemand bent die nogal aan geestelijke pijnen leed, dan is een verslaving natuurlijk zo ontstaan.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:32:31 #206
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71565930
Ik heb net dat filmpje van de Sun zitten kijken. Wat een sufferd ook, om met zo'n hoed op zo'n jetski te gaan zitten. Ik heb die Omer ook op de kerstfilmpjes voorbij zien komen in de private movies, maar ik dacht altijd dat het een meisje was.

Geen leuk kind om te zien, vind ik. Bewegend vind ik hem al helemaal niet op Blanket lijken, dit jongetje lijkt van Indiase of Pakistaanse afkomst oid, terwijl Blanket meer een mix tussen iets Zuid Amerikaans latinoachtigs, iets blanks en iets zwarts lijkt. Blanket lijkt op een Cubaans of een Braziliaans kindje, zo'n mulatto jongetje.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71565968
quote:
Katherine Jackson -- It Wasn't 'Natural Causes'
Posted Aug 3rd 2009 6:01AM by TMZ Staff

Katherine Jackson spoke for the first time about her son's death last night on Geraldo -- calling in to say "My son is dead and I don't think he just died of natural causes. He's too young. Something happened."

MJ's mother also denied her husband, Joe, is banned from their Encino home and said Michael's children, who she currently has custody of, are "doing fine."

The family is expected in court this morning -- we'll be there, live streaming the whole thing.
Vandaag weer een live stream bij tmz.com. Hoe laat, dat staat er helaas niet bij.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:38:39 #208
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71566107
Ik vind het nu een beetje tragisch worden, die familie. Hoezeer ik hun pijn en verdriet ook begrijp, mensen gaan nu eenmaal ook weleens jong dood. Ook als ze supersterren zijn. Ze lijken zich helemaal vast te bijten in het zoeken naar een schuldige. Maar de optie dat een verslaving, een supergestresste levensstijl en de roofbouw die dat beroep nu eenmaal met zich meebrengt gewoon het hart teveel zijn geworden staat wat mij betreft ook nog gewoon open.

Wordt dat überhaupt nog overwogen door de autoriteiten? Of is het inmiddels crystal clear dat er een schuldige aan zijn dood is?
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71566227
Ik denk (maar da's puur speculatie) dat ze nu vooral kijken naar illegale handelingen. Zoals die Propofol, dat mag alleen in een ziekenhuis worden gebruikt en absoluut niet daarbuiten. Dat is dan m.i. iets strafbaars. Of iemand er nou aan is overleden of niet, het blijft een strafbaar feit.
En als er in het verleden aantoonbaar nog meer artsen zijn geweest die dat middel hebben toegediend, dan zullen die ook de dans niet helemaal ontspringen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:49:50 #210
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71566423
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:43 schreef Felixa het volgende:
Ik denk (maar da's puur speculatie) dat ze nu vooral kijken naar illegale handelingen. Zoals die Propofol, dat mag alleen in een ziekenhuis worden gebruikt en absoluut niet daarbuiten. Dat is dan m.i. iets strafbaars. Of iemand er nou aan is overleden of niet, het blijft een strafbaar feit.
En als er in het verleden aantoonbaar nog meer artsen zijn geweest die dat middel hebben toegediend, dan zullen die ook de dans niet helemaal ontspringen.
Uiteraard, dat ben ik met je eens. Het lijkt me sowieso goed dat de handel en wandel van "doctors to the stars" eens onder de loep genomen worden. Ik heb de autobiografie van Liz Taylor en als je daarin ook leest wat zij bijvoorbeeld als kind al kreeg toegediend door artsen die voor de studios werkten, dat is geen kattenpis. Sowieso, al die celebs die verslaafd aan van alles en nog wat zijn en negen van de tien keer aan prescription drugs dat wordt allemaal maar door artsen voorgeschreven alsof het smarties zijn. Dus dat is misschien een mooie bijkomstigheid van de dood van MJ, dat daar eens dieper ingedoken wordt. Hoewel de autoriteiten me wat dat betreft ook niet zuiver op de graat lijken.

De family lijkt er echter van overtuigd dat hij met opzet - of door nalatigheid - vermoord is. Ik snap dat zij dat zo voelen, maar of het terecht is?
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 15:51:57 #211
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71566472
We've learned Dr. Conrad Murray has a storage unit in Las Vegas -- and there seems to be a growing connection between the doctor's storage rentals in Vegas and Houston.

Dr. Murray has a 10x20 unit at a Public Storage facility in Las Vegas. We've learned an employee of Dr. Murray's came to the unit as recently as July 30 with Dr. Murray's credit card number on a piece of paper and paid the rental fee. We do not know if items were removed or stored at that time. Dr. Murray missed the July 15 deadline to make payment and he was charged a late fee.

We're told one of the four people authorized on Dr. Murray's behalf to come and go at the facility is Stacey Howe -- someone who figured prominently when Dr. Murray's Houston storage unit was raided last month. Federal agents seized correspondence addressed to Stacey Howe, and we're told the agents asked the manager of the storage facility if she knew of Howe.

When agents raided Dr. Murray's Houston medical practice, they seized two Yahoo e-mails from Stacey Howe.

Law enforcement believes Dr. Murray may have had Propofol -- the drug they believe killed Michael Jackson -- stored in the various storage units for shipment to the singer, though as far as we know they do not have proof ... at least not yet.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_71566585
Nou, vermoord denk ik niet. Zeker niet met voorbedachte rade.
Hooguit dood door schuld (nalatigheid).
Er stond laatst een stukje op tmz waaruit bleek dat MJ ook alleen maar doktoren wilde hebben die zijn "vriend" wilden worden en op die manier moeilijk "nee" konden zeggen tegen hem.
Typisch junkengedrag.
Hij heeft zijn eigen "enablers" uitgezocht.
En dat is natuurlijk moeilijk voor de familie, logisch ook.
Moeilijk om toe te moeten geven dat je zoon, broer of wat dan ook een junk was.
Al is medicijnverslaving een chique vorm van verslaving, het is wat het is.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:04:07 #213
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71566765
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:57 schreef Felixa het volgende:
Nou, vermoord denk ik niet. Zeker niet met voorbedachte rade.
Hooguit dood door schuld (nalatigheid).
Er stond laatst een stukje op tmz waaruit bleek dat MJ ook alleen maar doktoren wilde hebben die zijn "vriend" wilden worden en op die manier moeilijk "nee" konden zeggen tegen hem.
Typisch junkengedrag.
Hij heeft zijn eigen "enablers" uitgezocht.
En dat is natuurlijk moeilijk voor de familie, logisch ook.
Moeilijk om toe te moeten geven dat je zoon, broer of wat dan ook een junk was.
Al is medicijnverslaving een chique vorm van verslaving, het is wat het is.
Ik vraag me af wat hierin de kip en het ei is. Het zou mij niet verbazen als MJ al op jonge leeftijd - als in: sinds de Jackson 5 - met regelmaat middelen toegediend kreeg. Dat schijnt namelijk niet uitzonderlijk te zijn bij kindsterren. Waarvan bijvoorbeeld de Olsen Twins, die ook met nogal wat verslavingen lijken te kampen, nog wel de meest recente voorbeelden zijn, naast bekendere namen als Liz Taylor en Drew Barrymore.
Dus wat was er eerst: de doktoren die in opdracht van managers, studiobazen etcetera een junk creëren, of de junk die doktoren voor zijn karretje spant?

Me dunkt dat ook Katherine en Joseph in deze flink wat boter op hun hoofd hebben.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71566939
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:04 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik vraag me af wat hierin de kip en het ei is. Het zou mij niet verbazen als MJ al op jonge leeftijd - als in: sinds de Jackson 5 - met regelmaat middelen toegediend kreeg. Dat schijnt namelijk niet uitzonderlijk te zijn bij kindsterren. Waarvan bijvoorbeeld de Olsen Twins, die ook met nogal wat verslavingen lijken te kampen, nog wel de meest recente voorbeelden zijn, naast bekendere namen als Liz Taylor en Drew Barrymore.
Dus wat was er eerst: de doktoren die in opdracht van managers, studiobazen etcetera een junk creëren, of de junk die doktoren voor zijn karretje spant?

Me dunkt dat ook Katherine en Joseph in deze flink wat boter op hun hoofd hebben.
Maar de Jackson 5 minus MJ is 4.
Die andere broers zijn niet verslaafd (meer? ). Ben benieuwd wat hun verhaal hierover is.
Dan is er toch een punt geweest waarop MJ daarin is doorgegaan danwel -geslagen, waarschijnlijk door zijn carrière en bijbehorende blessures.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:10:40 #215
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71566956
Mwah, dat lijkt me onzin...
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:22:26 #216
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71567233
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef Felixa het volgende:

[..]

Maar de Jackson 5 minus MJ is 4.
Die andere broers zijn niet verslaafd (meer? ). Ben benieuwd wat hun verhaal hierover is.
Dan is er toch een punt geweest waarop MJ daarin is doorgegaan danwel -geslagen, waarschijnlijk door zijn carrière en bijbehorende blessures.
Oh, zo bedoelde ik het niet helemaal. Ik bedoelde dat Katherine en Joseph er ook niet vies van waren om hun vijfjarige bij nacht en ontij te laten optreden, en er ook geen kwaad in zagen al hun koters af te ranselen totdat ze niet alleen sterren zagen maar ook zelf sterrem waren.
Dáár is natuurlijk de kiem gelegd voor die verslavingen, laten we eerlijk zijn. Een pepmiddeltje hier, een slaappilletje tegen de jetlag daar, een pijnstillertje zus, een spuit in een zeer gewricht zo.
Zij hebben zelf van al hun kinderen een bedrijf gemaakt, en dat de meest getalenteerde helaas ook de meest kwetsbare, geestelijk gezien, was, heeft denk ik een grote hand gehad in hoe hun golden child geëindigd is. Dus vandaar dat ik zeg: ze hebben zelf ook boter op hun hoofd.
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:23:16 #217
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71567254
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:10 schreef matthijst het volgende:
Mwah, dat lijkt me onzin...

Op wie reageer je?
Does it lead you home?
When you're all alone
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:57:52 #219
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71568201

maandag 3 augustus 2009 @ 17:12:38 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_71568535
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:57 schreef N.icka het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Beetje hardleers, of niet?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:15:44 #221
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71568624
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:12 schreef APK het volgende:

[..]

Beetje hardleers, of niet?
Af en toe een plaatje kan best , ik spam het topic toch niet vol
pa

en nog wat leuke plaatjes , ik zal ze braaf achter een linkje zetten

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2568409.ece?slideshowPopup=true&articleId=2568409
pi_71568835
hoeveel plaatjes wil iemand zien
als je naar www.google.nl gaat,en dan michael jackson intypt word je doodgegooid met plaatjes
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:26:07 #223
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71568885
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:23 schreef majo76 het volgende:
hoeveel plaatjes wil iemand zien
als je naar www.google.nl gaat,en dan michael jackson intypt word je doodgegooid met plaatjes
Komt er uberhaupt ooit iets positiefs uit jou mond?
pi_71569010
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef N.icka het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jij het zegt! Ik zat te twijfelen of ik moest reageren, maar de opmerking lag op het puntje van mijn vingertoppen. Majo komt steeds alleen maar om de hoek kijken als ze iets negatiefs kan spuien om dan vervolgens anderen weer de schuld te geven als er een opmerking over komt.
Het begint ondertussen wat voorspelbaar te worden.
pi_71569060
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:26 schreef N.icka het volgende:

[..]

ben altijd positief
snap alleen niet wat dat te maken heeft met mijn vorige bericht,zie niet wat daar negatief aan is
snap alleen niet waarom je allemaal plaatjes in het topic moet gooien,moet je nog zelf weten maakt mij niet uit
maar als mensen plaatjes willen staan er zat op internet,daar heb jij ze ook van neem ik aan
of uit je prive collectie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')