Volgens mij is ze daar toch echt niet de enige in op dit forum, gezien het bericht boven jequote:Op zondag 2 augustus 2009 13:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. Ze heeft alleen een heel kort lontje en kan beter, in plaats van op een internetforum met veel verschillende meningen geconfronteerd worden die haar niet aanstaan, een weblog beginnen waar ze helemaal zelf uitmaakt wat ze daar schrijft over MJ. En dan kan ze ook nog zelf reacties die haar niet bevallen wegmodereren.
Dit is echt een leuk interview. Heel openhartig en rustig. Michael komt hier over als een intelligente, bijna zelfs normale man.quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:34 schreef Rosalyne het volgende:
Interview Geraldo bestaande uit 5 delen
heb geen kort lontje hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Volgens mij is ze daar toch echt niet de enige in op dit forum, gezien het bericht boven je
Mijn lont is al 70 topics lang. Dat zou ik niet kort noemen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Volgens mij is ze daar toch echt niet de enige in op dit forum, gezien het bericht boven je
Ze doelde op majo.quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn lont is al 70 topics lang. Dat zou ik niet kort noemen.
Verhip! Topic 70 al!quote:Op zondag 2 augustus 2009 14:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mijn lont is al 70 topics lang. Dat zou ik niet kort noemen.
Bedankt!quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:34 schreef Rosalyne het volgende:
Interview Geraldo bestaande uit 5 delen
Ja, dat dus, het is denk ik het prettigste interview dat ik ooit met hem gezien hebquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:12 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dit is echt een leuk interview. Heel openhartig en rustig. Michael komt hier over als een intelligente, bijna zelfs normale man.
omer zegt dat hij niet de kind is van MJ maar Joe zegt dat welquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:29 schreef Shitney het volgende:
Hallo!![]()
Jemigdepemig, topic nummer 70 inmiddels!
Okee, ik heb dus echt geen nieuws gevolgd, dus wie praat me even bij?
telegraafquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Waar halen jullie al dat roddelnieuws eigenlijk vandaan? Ik ben niet zo thuis in roddelrubrieken.
Welke sites moet ik checken naast tmz?
Whitney Houston.quote:Michael Jackson 'vervangen' door Whitney Houston?
door onze redactie
AMSTERDAM - Whitney Houston en Robbie Williams zijn druk in bespreking om een gedeelte van de vijftig concerten die Michael Jackson zou geven in de Londense O2 Arena in te vullen.
Door het plotselinge overlijden van The King of Pop heeft de O2 Arena te maken met grote verliezen en gaten in hun programmering. Zowel Robbie als Whitney brengt binnenkort een nieuw album uit en ze kunnen de promotie goed gebruiken. Whitney zou graag een aantal van de 23 concerten in 2010 willen overnemen en Robbie wil begin volgend jaar sowieso op tournee. Een bron vertelt: „Het zou voor Robbie een geweldige start zijn om zijn concertreeks af te trappen in de O2 Arena.”
Wat is een doobie Brother?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |