Inderdaad, die twee zal hij hebben gekozen en vertrouwd om hun zakelijk instinct.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:44 schreef matthijst het volgende:
Ik denk dat hij de beste mensen wilde hebben om voor zijn nalatenschap te zorgen.
De helft vd Jacksons is failliet.
Branca heeft in het verleden goeie deals voor hem geregeld:Thriller video, Beatles catalog...
De belastingdienst staat niet in dat overzicht.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:51 schreef matthijst het volgende:
Eindelijk: Jacksons financien in 2007 openbaar. Zoals altijd al verwacht: hij was bij lange na niet failliet:
Het lijkt mij een fitte sterke ouwe tang, en als ze nog 10 jaar leeft, hebben de kids iig een vertrouwd iemand in hun buurt gehad, bovendien zijn ze hun hele leven al hoofdzakelijk opgevoed door nanny's. Bovendien hield Michael erg veel van zn zachtaardige moeder.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, ik vind het niks, dat die ouwe tang voor die kids moet gaan zorgen. Ik had stiekem gehoopt dat die rechter ook wel zou inzien dat een 79-jarige niet bepaald geschikt is als opvoeder, en al helemaal niet omdat ze er van die ouwerwetse ideeen op na houdt. Dan zitten er straks 3 Jehova-kindjes in dat huis die op zondag de watch tower moeten rondbrengen van oma
Eens. Helemaal omdat moeders vanmiddag nog heeft gezegd dat ze wel veel contact heeft met Joe, dat hij regelmatig over de vloer komt en dat hij wel een rol in de opvoeding zal spelen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:34 schreef ElizabethR het volgende:
Pfff, ik vind het niks, dat die ouwe tang voor die kids moet gaan zorgen. Ik had stiekem gehoopt dat die rechter ook wel zou inzien dat een 79-jarige niet bepaald geschikt is als opvoeder, en al helemaal niet omdat ze er van die ouwerwetse ideeen op na houdt. Dan zitten er straks 3 Jehova-kindjes in dat huis die op zondag de watch tower moeten rondbrengen van oma
pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens. Helemaal omdat moeders vanmiddag nog heeft gezegd dat ze wel veel contact heeft met Joe, dat hij regelmatig over de vloer komt en dat hij wel een rol in de opvoeding zal spelen.
En omdat zij zelf ook geen problemen heeft met kinderen meppen.
En omdat ze gewoon een oud lijk is. Als ze het al niet voor haar eigen kinderen kan opnemen dan kan ze als bejaarde helemaal haar kleinkinderen niet opvoeden.
Daar zijn ze dan lekker mee, dat is de strengste Jehova die er in de familie rondloopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:15 schreef JX het volgende:
Rebbie gaat ook een grote rol spelen in de opvoeding - toch?
Dat kind gedroeg zich als elk kind van die leeftijd dat in een onbekende omgeving een overdonderend gebeuren meemaakt, hij zoekt soelaas bij de eerste de beste volwassene in zijn buurt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Euridice het volgende:
[..]
pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.
Ik heb geen idee? kwamen ze weleens bij oma?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Euridice het volgende:
[..]
pffft, wat stel je er van voor, van die opvoeding? Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael. De lichaamstaal van Blanket op de eredienst is sprekend, hij kroop oma zowat onder dr jurk. Die kinderen zien hun oma als een lief vertrouwd mens, bij wie ze zich thuisvoelen.
kan zijn, maar dan nog, mijn moeder is 78 jaar en superfit, zeker geen ouwe tang, zij komt nog van de generatie koekje met thee na school, en mn kinderen zijn dol op haar. Dat moet je toch aanspreken als creche-hater..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat kind gedroeg zich als elk kind van die leeftijd dat in een onbekende omgeving een overdonderend gebeuren meemaakt, hij zoekt soelaas bij de eerste de beste volwassene in zijn buurt.
Wat ik erover gelezen en gezien heb was Michael juist wel echt een vader voor ze. Hij heeft ze heel goed opgevoed tot beleefde en lieve kinderen. Hij was streng maar rechtvaardig. Hij had ook alle geduld voor ze en nam ze ook vaak mee overal naartoe. Dus om nu te zeggen dat ze werden opgevoed door nanny's lijkt me zwaar overtrokken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:17 schreef Euridice het volgende:
[..]
Ze werden al opgevoed door nanny's en aten en speelden alleen met papa Michael.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |