abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:20:29 #226
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71613484
Hoewel Michael blank/wit is geworden door viltiligo wil ik toch vragen of iemand een theorie heeft over het feit dat alle kinderen die hij hielp/in neverland ontving blank waren. Ik heb tot dusver geen zwart kindje ( naast de beroemde webster, maar ik doel dan ook op onbekende kindjes, en in de tijd met wester was MJ ook nog niet blank ) gezien met aids of kanker of gewoon voor de lol die op Neverland verbleef, vind ik eigenlijk wel merkwaardig
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71613501
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:17 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier mee?
Dit is volgens mij iets van de bijbel toch?

Ja dat is een bijbels kinderliedje. Mj vertelde in het interview bij Oprah dat hij zoals Jezus wilde zijn.
En dit liedje is over Jezus.
( Ik heb vroeger op een Gristelijke school gezeten)
pi_71613512
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:20 schreef Moonwalk het volgende:
Hoewel Michael blank/wit is geworden door viltiligo wil ik toch vragen of iemand een theorie heeft over het feit dat alle kinderen die hij hielp/in neverland ontving blank waren. Ik heb tot dusver geen zwart kindje ( naast de beroemde webster, maar ik doel dan ook op onbekende kindjes, en in de tijd met wester was MJ ook nog niet blank ) gezien met aids of kanker of gewoon voor de lol die op Neverland verbleef, vind ik eigenlijk wel merkwaardig

Is niet waar. Kijk maar eens goed op youtube. Er waren ook zwarte zieke kindertjes. En Omer is ook niet puur blank.
pi_71613515
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:15 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd waarom je mensen hier mongolen noemt
Iedereen is geinteresseerd in hoe het nou werkelijk zat en om daar achter te komen, zijn alle berichten en theorien nodig. We zijn niet de media die geld aan hem proberen te verdienen maar gewoon een groep mensen die hem boeiend genoeg vinden om over hem te praten en nieuwsberichten te bespreken
precies, bovendien ben ik gewoon heel nieuwsgierig en niet eens een overdreven MJ-fan, Ik vond hem. naast een aantal zeer goede funky hits, ook een intigrerende persoonlijkheid..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:25:41 #230
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613525
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:09 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Hier ben ik het veel meer met jou eens, hij shopte naar mijn idee heel erg rond. Ik denk dat dat komt omdat zoveel mensen hem bij hun club wilden hebben en hij eigenlijk simpel weg gewoon wel in een god geloofde maar misschien door de bomen het bos niet meer zag.

Over de arabische wereld die hem heeft omarmd:

Ik denk dat elk geloof dat wel doen, zeker als je wereld beroemd bent.
Ik ga nu een beetje offtopic maar dat doe ik om te verklaren waarom ik er zo over denk.
Ik weet niet of jij gelovig bent of wat dan ook maar als jij een willekeurig geloof uitkiest en iemand van dat geloof merkt dat jij enige vorm van interesse hebt ( en dan ben jenog niet eens een wereld beroemd iemand die dat geloof over de hele wereld kan verspreiden ) dan zullen ze je omarmen alsof je familie van ze bent.

(ik spreek uit eigen ervaring in mijn zoektocht naar wat een passend geloof is in wat is geloof )

maar back to the point, daarom denk vind ik het niet gek dat toen het bekend werd dat MJ enige vorm van interesse in het geloof van zijn broer had, en zelf moeilijke tijden doormaakte ( waarvan hij sommige dingen naar mijn mening zelf heeft aangewakkerd en express mysterieus heeft gelaten ), de arabische wereld "te hulp schoot" en als bodyguard naast hem stond. Zonder verder over de Islam te oordelen, maar puur naar dit verhaal kijkend is het toch ook opvallend dat zij hem weer hebben laten vallen. In mijn redenatie is dat dan omdat ze misschien inzagen dat hij alleen maar interesse had en nog niet had besloten dat hij moslim wilde worden. Dit doet niet alleen de Islam maar zowat elke religie.

( p.s. praat me bij over hoe je weet dat de kinderen echt jehova zijn, dat heb ik namelijk niet meegekregen )
Van de kinderen heb ik de afgelopen dagen verschillende bronnen gezien dat ze Jehova zouden zijn, maar dat baseer ik vooral op het feit dat nanny Grace erg streng Jehova Getuige is en het feit dat de kinderen al een paar keer naar een Jehova kerk zijn gegaan. En in het memorial boekje staan ook verschillende verwijzingen naar Jehova theorieën. Ook het feit dat Rebbie de dagelijkse zorg op zich gaat nemen en zij ook nog steeds heel erg Jehova is wijst daarop. Maar ik heb het ook in verschillende bronnen, nieuwssites ed letterlijk zo gehoord, dat de kinderen een Jehova opvoeding kregen.

Wat Michael betreft denk ik dat hij vooral een heel erg spiritueel man was, het is duidelijk in zijn liedjes dat hij zich erg laat inspireren door de bijbel en in zijn woorden dat hij zich erg laat inspireren door Jezus en door het geloof in zijn algemeen. Ik denk ook echt dat zijn geloof in god en een hogere macht hem overeind gehouden heeft. Sterker nog, hoewel ik zelf niet gelovig ben, is MJ voor mij de belangrijkste reden dat ik aan mijn eigen ongeloof twijfel.

Ik denk dat hij alle religies omarmde, dat hij een affiniteit met de islamitische wereld had is wel duidelijk uit oa zijn vriendschap met de koninklijke familie van Bahrain. Hij heeft er natuurlijk ook lang gewoond, en het lijkt me logisch dat je dan in ieder geval de islamitische gebruiken respecteert. Volgens mij maakte het hem niet zoveel uit welke religie je aanhing, als je maar ergens in geloofde. Dat hij dat deed blijkt in ieder geval uit zijn songs en uit zijn woorden. Hij is een van de weinige mensen van wie ik dat ook echt geloof, trouwens. Hij leek me erg puur in zijn overtuigingen, iemand die er ook echt naar probeerde te leven.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:31:37 #231
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613579
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:20 schreef Moonwalk het volgende:
Gavin Arvizo is niet blank, Omer is niet blank en als je naar de private home videos kijkt zie je busladingen zwarte kindjes op Neverland en volgens mij in het Oprah interview ook.
Verder zijn er ook tal van filmpjes van MJ in allerlei landen in ziekenhuizen, weeshuizen, etcetera.

Dit is echt een misrepresentatie hoor, MJ heeft ook verschillende zwarte charities opgericht. Zoals het United Negro College Fund, de naam zegt het al. Of het Minority Aids Fund.

Michael deed meer voor niet-blanke kinderen dan voor blanke kinderen. En hij was een erg trotse zwarte man. Ik vind dat echt een kwetsend gerucht, als ik eerlijk ben.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:33:06 #232
262978 Moonwalk
pi_71613586
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:12 schreef Shitney het volgende:

[..]

Nee, sorry, ik ben het niet met je eens.
Ik ben het wel met je eens dat broers en zussen nu eenmaal ruzie maken en dat dat niet betekent dat ze niet meer van elkaar houden, dat weet ik uit eigen ervaring, dus ik geloof wel degelijk dat de liefde echt en voor altijd was. En in die zin waren ze natuurlijk wel close, het hemd is nader dan de rok en Michael was iemand die familie zo'n beetj eheilig verklaard had.
Maar ze zijn jaren niet on speaking terms geweest, en persoonlijk denk ik ook dat er deep down inside ook behoorlijk wat oud zeer bij de broers en zussen zat. Dat doet verder niks af aan hun liefde voor elkaar, het lijkt mij sowieso moeilijk om de broer of zus van Michael Jackson te zijn, ik bedoel alleen dat ik denk dat geen van de broers of zussen de laatste jaren heel veel contact met MJ had. Dat lag overigens volgens mij vooral aan MJ zelf.
Ondanks dat ze misschien een tijd niet on speaking terms zijn geweest en Jermaine een disstrack heeft gemaakt, wil dat niet zeggen dat ze niet van elkaar hielden. Maar kijk naar Janet en naar de neefjes 3t, kijk naar Justin timberlake, MJ hielp wel mensen met muziek. Ik denk eerder dat Jermaine er niet tegen kon dat MJ solo ging, misschien omdat hij zo gek op hem was/is. Daar staat tegenover dat Jermaine the jackson5 ook in de steek heeft gelaten en uit de band was gestapt om met zijn vriendin/vrouw te gaan wonen en the jackson5 "the jacksons "werd. Misschien was Jermaine later in tegenstelling tot Janet te trots om MJ om hulp te vragen in zijn muziek. Ik ben kritisch over MJ over veel dingen , hij is zeker geen heilige, maar ik denk niet dat hij zijn broers als die om hulp hadden gevraagd niet zou willen helpen. Ik denk dat we het wel degelijk met elkaar eens zijn maar de nadruk op een ander punt leggen
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:34:04 #233
262978 Moonwalk
pi_71613595
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Ja dat is een bijbels kinderliedje. Mj vertelde in het interview bij Oprah dat hij zoals Jezus wilde zijn.
En dit liedje is over Jezus.
( Ik heb vroeger op een Gristelijke school gezeten)
Ojaaa dat heb ik ook gezien dat met Oprah, en daar werd van gemaakt dat hij dacht dat hij Jezus was
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:34:21 #234
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613600
Heb gegoogled:

AIDS Project L.A.

American Cancer Society

Angel Food

Big Brothers of Greater Los Angeles

BMI Foundation, Inc.

Brotherhood Crusade

Brothman Burn Center

Camp Ronald McDonald

Childhelp U.S.A.

Children's Institute International

Cities and Schools Scholarship Fund

Community Youth Sports & Arts Foundation

Congressional Black Caucus (CBC)

Dakar Foundation

Dreamstreet Kids

Dreams Come True Charity

Elizabeth Taylor Aids Foundation

Juvenile Diabetes Foundation

Love Match

Make-A-Wish Foundation

Minority Aids Project

Motown Museum

NAACP

National Rainbow Coalition

Rotary Club of Australia

Society of Singers

Starlight Foundation
The Carter Center's Atlanta Project

The Sickle Cell Research Foundation

Transafrica

United Negro College Fund (UNCF)

United Negro College Fund Ladder's of Hope

Volunteers of America

Watts Summer Festival

Wish Granting

YMCA - 28th Street/Crenshaw

Dit zijn alle charities naast de charities die zijn Heal the World foundation steunde. Sikkelcelziekte is bijvoorbeeld een ziekte die alleen bij zwarte mensen voorkomt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Shitney op 05-08-2009 01:41:54 ]
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:36:06 #235
262978 Moonwalk
pi_71613609
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:23 schreef quirina het volgende:

[..]

Is niet waar. Kijk maar eens goed op youtube. Er waren ook zwarte zieke kindertjes. En Omer is ook niet puur blank.
Ja dat is waar van dat niet puur blank maar ik bedoel meer dat MJ als "zwart" zijnde en zijn liefde voor kinderen toch weinig tot n iet zwarte ( afro amerikaanse ) kinderen om zich heen had. Is maar een speculatie en was benieuwd naar argumenten en theorien, het kan ook toeval geweest zijn en dat het em gewoon niet kon schelen waar iemand vandaan kwam
pi_71613611
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Shitney het volgende:

[..]

Van de kinderen heb ik de afgelopen dagen verschillende bronnen gezien dat ze Jehova zouden zijn, maar dat baseer ik vooral op het feit dat nanny Grace erg streng Jehova Getuige is en het feit dat de kinderen al een paar keer naar een Jehova kerk zijn gegaan. En in het memorial boekje staan ook verschillende verwijzingen naar Jehova theorieën. Ook het feit dat Rebbie de dagelijkse zorg op zich gaat nemen en zij ook nog steeds heel erg Jehova is wijst daarop. Maar ik heb het ook in verschillende bronnen, nieuwssites ed letterlijk zo gehoord, dat de kinderen een Jehova opvoeding kregen.

Wat Michael betreft denk ik dat hij vooral een heel erg spiritueel man was, het is duidelijk in zijn liedjes dat hij zich erg laat inspireren door de bijbel en in zijn woorden dat hij zich erg laat inspireren door Jezus en door het geloof in zijn algemeen. Ik denk ook echt dat zijn geloof in god en een hogere macht hem overeind gehouden heeft. Sterker nog, hoewel ik zelf niet gelovig ben, is MJ voor mij de belangrijkste reden dat ik aan mijn eigen ongeloof twijfel.

Ik denk dat hij alle religies omarmde, dat hij een affiniteit met de islamitische wereld had is wel duidelijk uit oa zijn vriendschap met de koninklijke familie van Bahrain. Hij heeft er natuurlijk ook lang gewoond, en het lijkt me logisch dat je dan in ieder geval de islamitische gebruiken respecteert. Volgens mij maakte het hem niet zoveel uit welke religie je aanhing, als je maar ergens in geloofde. Dat hij dat deed blijkt in ieder geval uit zijn songs en uit zijn woorden. Hij is een van de weinige mensen van wie ik dat ook echt geloof, trouwens. Hij leek me erg puur in zijn overtuigingen, iemand die er ook echt naar probeerde te leven.
sorry hoor, zn geloof zat ook in sprookjes, in Disney etc, in games, alles wat maar niets met de werkelijkheid te maken had, zn Peter-Pan-syndroom, waardoor ie zelfs zn gezicht liet verbouwen..

maar hij had een ding van zn vader goed geleerd, God vergeeft je, als je liegt om hogerop te komen, een leugentje om bestwil moet kunnen..

Typisch amerikaanse showopvoeding is, neem een eigen slogan, en houdt die vol, zijn slogan was "love you more"
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:39:48 #237
262978 Moonwalk
pi_71613631
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:25 schreef Shitney het volgende:

[..]

Hier kan ik me helemaal in vinden
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:40:54 #238
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613643
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:36 schreef Euridice het volgende:

[..]

sorry hoor, zn geloof zat ook in sprookjes, in Disney etc, in games, alles wat maar niets met de werkelijkheid te maken had, zn Peter-Pan-syndroom, waardoor ie zelfs zn gezicht liet verbouwen..

maar hij had een ding van zn vader goed geleerd, God vergeeft je, als je liegt om hogerop te komen, een leugentje om bestwil moet kunnen..

Typisch amerikaanse showopvoeding is, neem een eigen slogan, en houdt die vol, zijn slogan was "love you more"
Dat lijkt mij te kort door de bocht, als je naar het humanitaire werk kijkt dat MJ heeft gedaan. Neem alleen die lijst van charities die ik net heb gepost, hij gaf miljoenen per jaar uit aan liefdadigheid en kreeg er eigenlijk vrij weinig credits voor.

Dat doe je denk ik niet als het slechts een imago kwestie is, ik ben ook kritisch naar MJ maar aan zijn oprechte geloof in het goede te doen twijfel ik geen moment.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:41:33 #239
262978 Moonwalk
pi_71613648
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:36 schreef Euridice het volgende:

[..]

dat peter pan gedeelte ben ik het heeeeeeeelemaal mee eens, heb ik ook al een paar keer over gepost compleet met plaatjes en filmpjes,maar ik vind wel dat dat uit een jeugdtrauma komt en niks met zijn verder geloof te maken heeft
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:44:24 #240
262978 Moonwalk
pi_71613669
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:31 schreef Shitney het volgende:

[..]

Gavin Arvizo is niet blank, Omer is niet blank en als je naar de private home videos kijkt zie je busladingen zwarte kindjes op Neverland en volgens mij in het Oprah interview ook.
Verder zijn er ook tal van filmpjes van MJ in allerlei landen in ziekenhuizen, weeshuizen, etcetera.

Dit is echt een misrepresentatie hoor, MJ heeft ook verschillende zwarte charities opgericht. Zoals het United Negro College Fund, de naam zegt het al. Of het Minority Aids Fund.

Michael deed meer voor niet-blanke kinderen dan voor blanke kinderen. En hij was een erg trotse zwarte man. Ik vind dat echt een kwetsend gerucht, als ik eerlijk ben.
Nee het is geen gerucht het is iets wat in me opkwam omdat ik daarover blijkbaar niet genoeg geinformeerd was. Daarom vroeg ik om jullie meningen en theorien, de info die jij met je post het gegeven is voor mij voldoende om mijn gedachte daarover opzij te zetten
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:45:36 #241
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613676
http://www.yardflex.com/archives/004377.html

Hier staat een hele gedetailleerde lijst van liefdadigheid van MJ.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613718
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:40 schreef Shitney het volgende:

[..]

Dat lijkt mij te kort door de bocht, als je naar het humanitaire werk kijkt dat MJ heeft gedaan. Neem alleen die lijst van charities die ik net heb gepost, hij gaf miljoenen per jaar uit aan liefdadigheid en kreeg er eigenlijk vrij weinig credits voor.

Dat doe je denk ik niet als het slechts een imago kwestie is, ik ben ook kritisch naar MJ maar aan zijn oprechte geloof in het goede te doen twijfel ik geen moment.
Uiteraard, maar je onderschat zn zakelijk volwassen instinct, en die had ie ook, waarschijnlijk zelfs geerfd van de pa, die die zo verafschuwde..

In dat stomme Uri Geller filmpje gaf ie zelf toe, dat ie best wel op zn vader leek..

Die kant dan, en dat moet ook wel, want anders koop je geen Beatles-rechten, als je alleen maar in een sprookjeswereld en alleen voor de muziek leeft..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:53:36 #243
262978 Moonwalk
pi_71613753
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:48 schreef Euridice het volgende:

[..]

Uiteraard, maar je onderschat zn zakelijk volwassen instinct, en die had ie ook, waarschijnlijk zelfs geerfd van de pa, die die zo verafschuwde..

In dat stomme Uri Geller filmpje gaf ie zelf toe, dat ie best wel op zn vader leek..

Die kant dan, en dat moet ook wel, want anders koop je geen Beatles-rechten, als je alleen maar in een sprookjeswereld en alleen voor de muziek leeft..
Maar dat geeft toch juist aan dat hij niet alleen maar in een sprookjeswereld leefde? Dat hele Disney en Peter Pan gedoe kan je niet omheen, hij heeft zelf in een filmpje gezegd "I AM PETER PAN"
Zijn manier om "eeuwig jong "te zijn en zijn jeugd waarin hij van zijn vader en alle managers niet mocht spelen, in te halen. De domme dingen en de vele roddels waar hij zelf aan mee heeft gewerkt laat ik hier ter zijde
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:56:24 #244
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613774
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:48 schreef Euridice het volgende:

[..]

Ik onderschat zijn zakelijk instinct zeker niet, ik ben een van de weinigen die al sinds de eerste topics blijft zeggen dat MJ een keiharde en intelligente zakenman was en dat het zielige slachtoffer dat geschetst wordt hem totaal geen recht doet.

Maar naast die intelligente, harde zakenman en workaholic, was hij volgens mij ook echt iemand die oprecht geloofde dat een betere wereld bij jezelf begint. Dat is voor mij een van de belangrijkste redenen dat ik van MJ hou.

Michael Jackson laat me geloven in het goede van de mens, in wie goed doet, goed ontmoet, en in wat gij niet wilt dat u geschiedt...

Als ik lees dat de man meer dan 300 miljoen uitgegeven heeft aan goede doelen, en dan ook nog een nummer als Man in the Mirror of Heal the World of Keep he Faith hoor, dan wil ik zelf ook een aardiger, beter, vrijgeviger persoon zijn.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613781
Ik ben echt geen zakelijk genie maar als ik de centen had zou ik de Beatlesrechten ook niet aan me voorbij laten gaan. Ten eerste omdat het de Beatles zijn, ten tweede omdat je op je vingers na kunt tellen dat je daar kapitalen mee kunt verdienen.

Bovendien was die deal toch opgezet door een van die mannen die nu executeur testamentair is? Die is dus het zakelijk genie.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 01:59:19 #246
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613798
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben echt geen zakelijk genie maar als ik de centen had zou ik de Beatlesrechten ook niet aan me voorbij laten gaan. Ten eerste omdat het de Beatles zijn, ten tweede omdat je op je vingers na kunt tellen dat je daar kapitalen mee kunt verdienen.

Bovendien was die deal toch opgezet door een van die mannen die nu executeur testamentair is? Die is dus het zakelijk genie.
Onderschat MJ niet, de miljoenendeal met Sony heeft hij helemaal zelf uit onderhandeld. Hij was feitelijk een van de eersten die zichzelf als merk beschouwde en zich daar flink voor liet betalen.
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613819
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:59 schreef Shitney het volgende:

[..]

Onderschat MJ niet, de miljoenendeal met Sony heeft hij helemaal zelf uit onderhandeld. Hij was feitelijk een van de eersten die zichzelf als merk beschouwde en zich daar flink voor liet betalen.
Ik had het ook alleen over de aankoop van de Beatlesrechten. Toen ik op reageer klikte stond jouw post er nog niet.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71613829
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 01:56 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik onderschat zijn zakelijk instinct zeker niet, ik ben een van de weinigen die al sinds de eerste topics blijft zeggen dat MJ een keiharde en intelligente zakenman was en dat het zielige slachtoffer dat geschetst wordt hem totaal geen recht doet.

Maar naast die intelligente, harde zakenman en workaholic, was hij volgens mij ook echt iemand die oprecht geloofde dat een betere wereld bij jezelf begint. Dat is voor mij een van de belangrijkste redenen dat ik van MJ hou.

Michael Jackson laat me geloven in het goede van de mens, in wie goed doet, goed ontmoet, en in wat gij niet wilt dat u geschiedt...

Als ik lees dat de man meer dan 300 miljoen uitgegeven heeft aan goede doelen, en dan ook nog een nummer als Man in the Mirror of Heal the World of Keep he Faith hoor, dan wil ik zelf ook een aardiger, beter, vrijgeviger persoon zijn.
mee eens, alleen als ie echt zo altruistisch zou zijn geweest, als jij hem hier nu neerzet, had ie niet voor miljoenen een privé-pretpark gemaakt, plus een privé-artsen/bewaking-team, die soms groter was dan voor een president van welk land dan ook.. MJ stak behoorlijk veel ( en terecht eigen verdiend geld) geld in zichzelf..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 02:03:36 #249
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71613833
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 02:01 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik had het ook alleen over de aankoop van de Beatlesrechten. Toen ik op reageer klikte stond jouw post er nog niet.

Ik ga slapen, voordat ik binnenkort ook aan de Propofol moet omdat ik mijn bioritme om zeep heb geholpen. Welterusten!
Does it lead you home?
When you're all alone
pi_71613882
maw, je kunt makkelijk doneren aan goede doelen als je smoort in het geld, sorry hoor, maar al die goede doelen van MJ kwamen pas, nadat ie Neverland en de Beatlesrechten had, een jonge Michael van 25 jaar een ziekenhuis bezoekenfilmpje heb ik nog nooit ontdekt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')