Volgens dat bericht zou hij ook weer in Noorwegen zijn en zijn leven daar hebben opgepakt, maar nu zie je hem gewoon wandelen met zijn broertjes(lijkt mij niet dat hij ze elk weekend komt opzoeken, maar dat hij zoals eerst werd verklaard gewoon bij die fm Jackson logeert).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef blanket het volgende:
[..]
(maar goed die knul schijnt verklaard te hebben dat hij niet de zoon van MJ is...waarom zou die daar om liegen? lijkt mij dat als hij wel zijn zoon is...hij er misschien wel een slaatje uit kan slaan)
Heb ik ook gelezen ja. Erg vaag allemaal. Dan was die toch niet MJ's billenmaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef Rosalyne het volgende:
[..]
Volgens dat bericht zou hij ook weer in Noorwegen zijn en zijn leven daar hebben opgepakt, maar nu zie je hem gewoon wandelen met zijn broertjes(lijkt mij niet dat hij ze elk weekend komt opzoeken, maar dat hij zoals eerst werd verklaard gewoon bij die fm Jackson logeert).
Waarom heeft hij eigenlijk niet in een interview op de tv verklaart dat MJ niet zijn vader is.
Het was een vaag artikel en niet eens recente foto's erbij.....
Volgens mij kun je kinderen niet erven hoor. Ik denk wel dat de wensen meegenomen worden maar als Debbie Rowe een betere band met de kinderen had gehad en ze zelf had opgeeist dan was het helemaal niet ondenkbaar dat ze daar heen gaan ondanks het testament.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan gaat MJ's testament volgens mij voor tenzij er zwaarwegende redenen zijn om dit niet te doen.
Als Diana Ross in de tussentijd een cokesnuivende stoephoer wordt krijgt ze vast de voogdij niet.
Maar dat zal aardig wat juridisch getouwtrek worden denk ik.
Ik vind wel echt dat hij veel op Michael Jackson lijktquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef Rosalyne het volgende:
Ik denk dat die octopus woman (de moedervan die 8 ling) de moeder is van Blanket
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom zeg ik dat ook. Die kinderen worden niet het bezit van oma en zij kan ze dus ook niet aan iemand nalaten. Waar oma wil dat die kinderen terecht komen als zij over drie jaar de pijp uit gaat is totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij kun je kinderen niet erven hoor.
Vind ik wel een aanname waar ik me in kan vinden..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
Oke mijn theorie voor wie het wat boeit![]()
![]()
Ik denk dat Omer niet de zoon van MJ is MAAR wel nog steeds dat de moeder van Omer misschien de moeder van Blanket is. MJ was die familie toch op vakantie tegen gekomen en was weg van Omer? Dan is hij dus niet de vader van Omer. MJ was misschien weg van Omer omdat hij een beetje op hem leek en getalenteerd is. HMMM dacht MJ, die genen bevallen me wel en ik zoek een draagmama voor mijn baby.
Vervolgens biedt hij de ouders van Omer aan om op Neverland te komen wonen en daar te werken. Omer raakt daardoor betrokken bij de familie. De geboorte van Blanket betekent dan dat Omer de halfbroer van Blanket is en dus Jackson familie is ookal heeft hij zelf geen Jackson bloed, als halfbroer van een Jackson is hij Jackson familie. Omdat zijn ouders de hele tijd werkten spendeerde Omer veel tijd met Michael en the kids waardoor hij ( ook nog eens als halfbroer zijnde ) 1 van de kids werd. Omer zal immers ook scholing gehad moeten hebben binnen de deuren van Neverland. TADAA dat verklaart waarom hij op de eerste rij van de memorial zat en al die foto's met de kids.![]()
Ik speculeer maar een eind weg hoor don't shoot me !!!
zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Ik denk dat Omer niet de zoon van MJ is MAAR wel nog steeds dat de moeder van Omer misschien de moeder van Blanket is. MJ was die familie toch op vakantie tegen gekomen en was weg van Omer? Dan is hij dus niet de vader van Omer. MJ was misschien weg van Omer omdat hij een beetje op hem leek en getalenteerd is. HMMM dacht MJ, die genen bevallen me wel en ik zoek een draagmama voor mijn baby.
Vervolgens biedt hij de ouders van Omer aan om op Neverland te komen wonen en daar te werken. Omer raakt daardoor betrokken bij de familie. De geboorte van Blanket betekent dan dat Omer de halfbroer van Blanket is en dus Jackson familie is ookal heeft hij zelf geen Jackson bloed, als halfbroer van een Jackson is hij Jackson familie. Omdat zijn ouders de hele tijd werkten spendeerde Omer veel tijd met Michael en the kids waardoor hij ( ook nog eens als halfbroer zijnde ) 1 van de kids werd. Omer zal immers ook scholing gehad moeten hebben binnen de deuren van Neverland. TADAA dat verklaart waarom hij op de eerste rij van de memorial zat en al die foto's met de kids.![]()
Dit is tot nu toe de meest logische theorie die ik gelezen heb.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Niet gek hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:
![]()
Zo die pa lijkt echt wel zeg!!! Denk dat we met deze foto er wel uit zijn tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is Omers vader. Lijkt een stuk meer op hem dan Michael Jackson.![]()
En die Gavin noemde MJ ook daddy, daar zijn zelfs brieven van gebruikt in de rechtszaak waarin Gavin hem daddy noemt en ondertekent met your son en waarin MJ terug schrijft en tekent met your dad.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is Omers vader. Lijkt een stuk meer op hem dan Michael Jackson.![]()
En die Gavin noemde MJ ook daddy, daar zijn zelfs brieven van gebruikt in de rechtszaak waarin Gavin hem daddy noemt en ondertekent met your son en waarin MJ terug schrijft en tekent met your dad.
Maar Mj is is toch ( volgens de berichten ) nog niet begraven....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef Euridice het volgende:
Van jehova naar mosliim???
Was Jermaine bekeerd? Is dat de reden, dat hij niet weet waar MJ begraven is???
Die familie wordt steeds weirder..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |