abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71606063
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 20:47 schreef blanket het volgende:

[..]

(maar goed die knul schijnt verklaard te hebben dat hij niet de zoon van MJ is...waarom zou die daar om liegen? lijkt mij dat als hij wel zijn zoon is...hij er misschien wel een slaatje uit kan slaan)
Volgens dat bericht zou hij ook weer in Noorwegen zijn en zijn leven daar hebben opgepakt, maar nu zie je hem gewoon wandelen met zijn broertjes(lijkt mij niet dat hij ze elk weekend komt opzoeken, maar dat hij zoals eerst werd verklaard gewoon bij die fm Jackson logeert).
Waarom heeft hij eigenlijk niet in een interview op de tv verklaart dat MJ niet zijn vader is.
Het was een vaag artikel en niet eens recente foto's erbij.....
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:55:53 #177
264694 blanket
its human nature
pi_71607181
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:23 schreef Rosalyne het volgende:

[..]

Volgens dat bericht zou hij ook weer in Noorwegen zijn en zijn leven daar hebben opgepakt, maar nu zie je hem gewoon wandelen met zijn broertjes(lijkt mij niet dat hij ze elk weekend komt opzoeken, maar dat hij zoals eerst werd verklaard gewoon bij die fm Jackson logeert).
Waarom heeft hij eigenlijk niet in een interview op de tv verklaart dat MJ niet zijn vader is.
Het was een vaag artikel en niet eens recente foto's erbij.....
Heb ik ook gelezen ja. Erg vaag allemaal. Dan was die toch niet MJ's billenmaat Nou ja niet tot het eind. Lijkt toch alsof alle jongetjes een schop krijgen als ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt. Kan aan mij liggen maar zo is het bij die macaulay ook gegaan.

Volgens mij heeft Jermain er toch ook iets over gezegd. Dat als het zijn zoon zou zijn hij met open armen welkom zou worden geheten oid. Dus hij als broer zijnde en zo dikke mik zoals die zelf verklaart weet niet of die omer wel/niet een zoon is? Maar hij laat wel z'n eigen kinderen met omer buiten lopen? Want ja het is het gozertje wat wel eens bij MJ was...dus zal wel goed zitten jajaaaaaaaaaaaa
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 21:56:42 #178
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71607212
Debbie Rowe is just fine with the ruling
Michael Jackson’s ex knew that his mother would be named the adult in charge of raising Prince Michael and Paris Katherine (as well as now orphaned “Blanket”). The idea behind the arrangement was to let the kids stay where they’re comfortable until they get to know Rowe—a woman they met maybe once, four years ago.
Insiders who know about the custody agreement put it this way: “Katherine is 79 years old. Permanent guardianship? Debbie will have a relationship with those kids long before Katherine dies.”
Rowe and Katherine Jackson should meet this week, followed by the first meeting of Rowe with the kids and a psychologist. Eventually it’s hoped that the children, even Blanket, will go to live with Rowe outside the glare of the Jackson spotlight in Encino.

Jacko Doctor Klein Bans Debbie Rowe From Office
Dr. Arnold Klein, Michael Jackson’s longtime dermatologist, currently under investigation, has banned his former nurse from his office. Klein, sources say, has decreed that Debbie Rowe is not allowed in his office when he’s present. Last week, Rowe accompanied a friend to see one of Klein’s partners for an office visit. “Klein went nuts,” a source says.
Klein should be worried about Rowe. “She knows where all the bodies are buried,” an insider tells me. It’s possible that investigators, in fact, have already talked to Rowe about Klein’s involvement with Jackson.
It’s ironic too because for the last couple of weeks, various gossip sites and magazines (US Weekly) declared Klein the biological father of Rowe’s children with Jackson. Nothing could be farther from the truth. A friend of Rowe’s laughed, telling me: “When Debbie heard that, she said it made her skin crawl.”
Meantime all the doctors in the Michael Jackson saga should start worrying: a hidden deadline is drawing near. I’m told that LAPD Police Commissioner William Bratton returns from vacation tomorrow, August 5th, to hear a complete update about the various investigations.
Bratton, sources say, didn’t want anything to happen while he was away. But once he’s back in town, look for Bratton to push the start button on what ever arrests are to be made. This could be as early as tomorrow but more likely at the end of the week.
The doctors involved could be Dr. Conrad Murray, who stayed overnight with Jackson in his rented Holmby Hills estate and may have given him anesthesia to let him sleep; as well as the aforementioned Dr. Klein. As I reported here a few weeks ago, Jackson was visiting Klein’s office three times a week minimum just to be put to sleep for a few hours every afternoon. That’s why rehearsals were starting so late.
Haters everywhere but I don't really care.
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:30:09 #179
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71608387
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 21:14 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dan gaat MJ's testament volgens mij voor tenzij er zwaarwegende redenen zijn om dit niet te doen.
Als Diana Ross in de tussentijd een cokesnuivende stoephoer wordt krijgt ze vast de voogdij niet.

Maar dat zal aardig wat juridisch getouwtrek worden denk ik.
Volgens mij kun je kinderen niet erven hoor. Ik denk wel dat de wensen meegenomen worden maar als Debbie Rowe een betere band met de kinderen had gehad en ze zelf had opgeeist dan was het helemaal niet ondenkbaar dat ze daar heen gaan ondanks het testament.

En aangezien ze nu toch een poging doet om ze beter te leren kennen lijkt het me sterk dat ze ze na het eventuele overlijden van ma jackson naar Diana Ross zou laten gaan.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:30:57 #180
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71608414
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef Rosalyne het volgende:
Ik denk dat die octopus woman (de moedervan die 8 ling) de moeder is van Blanket
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind wel echt dat hij veel op Michael Jackson lijkt
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:57:49 #181
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_71609730
Oke mijn theorie voor wie het wat boeit

Ik denk dat Omer niet de zoon van MJ is MAAR wel nog steeds dat de moeder van Omer misschien de moeder van Blanket is. MJ was die familie toch op vakantie tegen gekomen en was weg van Omer? Dan is hij dus niet de vader van Omer. MJ was misschien weg van Omer omdat hij een beetje op hem leek en getalenteerd is. HMMM dacht MJ, die genen bevallen me wel en ik zoek een draagmama voor mijn baby.
Vervolgens biedt hij de ouders van Omer aan om op Neverland te komen wonen en daar te werken. Omer raakt daardoor betrokken bij de familie. De geboorte van Blanket betekent dan dat Omer de halfbroer van Blanket is en dus Jackson familie is ookal heeft hij zelf geen Jackson bloed, als halfbroer van een Jackson is hij Jackson familie. Omdat zijn ouders de hele tijd werkten spendeerde Omer veel tijd met Michael en the kids waardoor hij ( ook nog eens als halfbroer zijnde ) 1 van de kids werd. Omer zal immers ook scholing gehad moeten hebben binnen de deuren van Neverland. TADAA dat verklaart waarom hij op de eerste rij van de memorial zat en al die foto's met de kids.

Ik speculeer maar een eind weg hoor don't shoot me !!!
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_71609750
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:30 schreef senesta het volgende:

[..]

Volgens mij kun je kinderen niet erven hoor.
Daarom zeg ik dat ook. Die kinderen worden niet het bezit van oma en zij kan ze dus ook niet aan iemand nalaten. Waar oma wil dat die kinderen terecht komen als zij over drie jaar de pijp uit gaat is totaal niet relevant.
There is no love sincerer than the love of food.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:58:49 #183
262978 Moonwalk
pi_71609776
Kijk hier eens naar, de kids lijken op MJ

http://glossymagazine.ro/(...)l-father-of-his-kids

edit: blanket lijkt op mj

[ Bericht 7% gewijzigd door Moonwalk op 04-08-2009 23:13:14 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 22:59:38 #184
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71609816

Dit is Omers vader. Lijkt een stuk meer op hem dan Michael Jackson.

En die Gavin noemde MJ ook daddy, daar zijn zelfs brieven van gebruikt in de rechtszaak waarin Gavin hem daddy noemt en ondertekent met your son en waarin MJ terug schrijft en tekent met your dad.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_71609844
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef Moonwalk het volgende:

Ik denk dat Omer niet de zoon van MJ is MAAR wel nog steeds dat de moeder van Omer misschien de moeder van Blanket is. MJ was die familie toch op vakantie tegen gekomen en was weg van Omer? Dan is hij dus niet de vader van Omer. MJ was misschien weg van Omer omdat hij een beetje op hem leek en getalenteerd is. HMMM dacht MJ, die genen bevallen me wel en ik zoek een draagmama voor mijn baby.
Vervolgens biedt hij de ouders van Omer aan om op Neverland te komen wonen en daar te werken. Omer raakt daardoor betrokken bij de familie. De geboorte van Blanket betekent dan dat Omer de halfbroer van Blanket is en dus Jackson familie is ookal heeft hij zelf geen Jackson bloed, als halfbroer van een Jackson is hij Jackson familie. Omdat zijn ouders de hele tijd werkten spendeerde Omer veel tijd met Michael en the kids waardoor hij ( ook nog eens als halfbroer zijnde ) 1 van de kids werd. Omer zal immers ook scholing gehad moeten hebben binnen de deuren van Neverland. TADAA dat verklaart waarom hij op de eerste rij van de memorial zat en al die foto's met de kids.

Vind ik wel een aanname waar ik me in kan vinden..
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:01:01 #186
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_71609921
quote:

zo denk ik er ook over.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:02:26 #188
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71609935
quote:

Dit is tot nu toe de meest logische theorie die ik gelezen heb.
Does it lead you home?
When you're all alone
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:02:54 #189
264694 blanket
its human nature
pi_71609959
quote:

Niet gek hoor
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:04:27 #190
264694 blanket
its human nature
pi_71610022
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En die Gavin noemde MJ ook daddy, daar zijn zelfs brieven van gebruikt in de rechtszaak waarin Gavin hem daddy noemt en ondertekent met your son en waarin MJ terug schrijft en tekent met your dad.
Zo die pa lijkt echt wel zeg!!! Denk dat we met deze foto er wel uit zijn toch
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:16:15 #191
262978 Moonwalk
pi_71610530
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik denk dat het niet zo een raar verschijnsel is, ik ken ook een puber die zich mijn broertje noemt. Puur omdat hij zegt dat hij zo graag had gewild dat ik zijn zus was. Maar dat ben ik niet, en toch beantwoord ik zijn berichtjes met "je grote zus".

Zo een vreemd verschijnsel vind ik het dus zelf niet
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 23:17:08 #192
262978 Moonwalk
pi_71610559
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef blanket het volgende:

[..]

Niet gek hoor

danku
pi_71612055

Van jehova naar mosliim???

Was Jermaine bekeerd? Is dat de reden, dat hij niet weet waar MJ begraven is???

Die familie wordt steeds weirder..
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:06:30 #195
262978 Moonwalk
pi_71612150
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 00:02 schreef Euridice het volgende:

Van jehova naar mosliim???

Was Jermaine bekeerd? Is dat de reden, dat hij niet weet waar MJ begraven is???

Die familie wordt steeds weirder..
Maar Mj is is toch ( volgens de berichten ) nog niet begraven....
pi_71612484
Jermaine zei zoiets in een van de laatste interviews. Maar in dit interview liet ie duidelijk merken, dat hij probeerde Michael over te halen om moslim te worden..

Het interview is uit??? 2005??

Anyway, geen idee. Maar het kan wel weer iets van het motto van de gelovige Jacksons zijn.."liegen mag, als je carriere er beter van wordt.."
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:24:12 #197
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71612540

even ter luchtig vermaak. Van die laatste krijg ik buikpijn van het lachen.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 5 augustus 2009 @ 00:25:41 #198
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71612576
Does it lead you home?
When you're all alone