Toendertijd wel ja. Dat schijnt nog wel echte liefde geweest te zijn. Maar omdat ze um geen kindjes wilde geven is het geplofd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Idd![]()
Ik vind Liza Presley veel en veel knapper
Ja maar Lisa is waarschijnlijk een stuk minder intelligent (haar pa was ook al niet 1 van de slimste) en iq zal voor MJ vast meegeteld hebben bovendien prefereerde ie lichte/blanke genen boven de donkere genen wat Lisa meedraagt (donker haar). Wie weet wilde ze het ook gewoon niet, ze had al kids en voor het geld hoefde ze het al helemaal niet te doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Hehehehe zoietsVroeg iemand wat Blanket in ut japans was....kwam een translator tegen...garantie tot de hoek natuurlijk
![]()
Wat is die Debbie Rowe lelijk heh?? Van alle vrouwen in de wereld die hij had kunnen krijgen (hypothetisch) komt die met haar thuis
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef Rosalyne het volgende:Ik denk dat die octopus woman (de moedervan die 8 ling) de moeder is van Blanket
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Results for 'blanket'
English Japanese
blanket moufu, buranketto
Tuurlijk was het een deal...maar je kan die deal toch ook met een mooiere vrouw maken? Daar heb je Debbie niet voor nodig. Daarbij zijn er in het begin wel gezellige gezinsfoto's gemaakt. Alsof ze een happy family warenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef hondjes het volgende:
Denk dat het gewoon een deal was..de een wilde kindjes, de ander wilde geld.
of de anderen, want kan ook zijn dat zijn grote vriend Arnold K ook met de deal meedeed.
En bij Blanket zal er ook wel zo een deal met die chauufeur en zijn Noorse vrouw zijn aangegaan.
Sprekend!!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:50 schreef Rosalyne het volgende:Ik denk dat die octopus woman (de moedervan die 8 ling) de moeder is van Blanket
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja...die hadden we nog niet gehad hehehehhe Die Liza is toch onlangs van een 2-ling bevallen ofzo? Zal MJ ook wel de pest in gehad hebben. Waarom nu wel en toen nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:52 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht eerst dat Liza de moeder was van Prince en Paris
Misschinquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:58 schreef blanket het volgende:
[..]
Oh ja...die hadden we nog niet gehad hehehehhe Die Liza is toch onlangs van een 2-ling bevallen ofzo? Zal MJ ook wel de pest in gehad hebben. Waarom nu wel en toen niet
Omdat die dokter voor hem werkte en die Rowe was weer de verpleegster..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Tuurlijk was het een deal...maar je kan die deal toch ook met een mooiere vrouw maken? Daar heb je Debbie niet voor nodig. Daarbij zijn er in het begin wel gezellige gezinsfoto's gemaakt. Alsof ze een happy family warenEn hij is d'r getrouwd...waarom in hemelsnaam?? Voor een deal hoef je niet te trouwen...of het was part of the deal. Denk eerder dat die dat als jehovah getuige heeft gedaan (het trouwen). Maar goed waarom heeft die dat dan niet met de moeder van Blanket gedaan? Pffff ik word hier moe van
Mee eens...zit ook wel wat in. Maar voor iemand die een perfectionist was (schijnt hij geweest te zijn) heeft die wel een slechte smaak danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
Omdat die dokter voor hem werkte en die Rowe was weer de verpleegster..
dus dan bleef het lekker in het kringetje, wel zo veilig..hoe minder het wisten ,
zeg ook maar wat hoor,
Triest is dat heh. Je zal zien dat, dat steeds meer zal gebeuren. Zeker nu je medicijnen online kan bestellen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:40 schreef Felixa het volgende:
NU op RTL8 Dr Phil, over medicijnverslaving.
Dit geld is een voorschot op de erfenis. Dat moet nog allemaal uitgezocht worden en dat gaat heel lang duren. Mocht er over 6 maanden nog geen duidelijkheid over de erfenis zijn, dan wordt die voorschotregeling waarschijnlijk verlengd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:27 schreef quirina het volgende:
Ze krijgt nou geld voor een half jaar , dus ik verwacht over een half jaar weer een rechtzaak.
Mbt de kinderen bedoel je toch? Ik weet niet hoe dat werkt. In MJ's testament stond dat als moeder niet in staat was ze naar Diana Ross zouden gaan. Maar als moeder nu een eigen testament maakt waarin ze zet dat de kinderen naar Rebbie gaan? Ik heb echt geen idee....juristen in de zaal?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:10 schreef Anonymousz het volgende:
Als Ma Jackson overlijdt en als de kids nog minderjarig zijn
komt er weer een rechtszaak of niet
Vind um ook wel op die Arnold Klein lijkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:38 schreef sunny16947 het volgende:
kijk even wat er op zijn blazer staat:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Staat misschien nog wel wat onder.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:43 schreef tass het volgende:
Ik vind wel dat ie dezelfde oogopslag heeft als zijn vader![]()
Enne ik denk niet dat je zomaar met Jackson Junior mag rondlopen hoor
Dan gaat MJ's testament volgens mij voor tenzij er zwaarwegende redenen zijn om dit niet te doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Mbt de kinderen bedoel je toch? Ik weet niet hoe dat werkt. In MJ's testament stond dat als moeder niet in staat was ze naar Diana Ross zouden gaan. Maar als moeder nu een eigen testament maakt waarin ze zet dat de kinderen naar Rebbie gaan? Ik heb echt geen idee....juristen in de zaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |