Je zou bijna denken dat die Omar het billenmaatje van MJ was. Hij dartelt al heel wat jaartjes om hem heen. Langer dan al zijn andere jonge-jongetjes-vriendjes. (webster, dat home alone geval etc)quote:
Jep, Omer had een paar jaar bij MJ gewoondquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat die Omar het billenmaatje van MJ was. Hij dartelt al heel wat jaartjes om hem heen. Langer dan al zijn andere jonge-jongetjes-vriendjes. (webster, dat home alone geval etc)
Macaulay Culkin..die was het![]()
Tja wie weet...1e jaren nog onschuldig en daarna werd het intiem? Hij staat wel op heel veel foto's en filmpjes. En hij is nu ook weer overal bij. Het is geen kind of familie van MJ....dus doet die daar dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef matthijst het volgende:
Omer als MJ's holmaatje, mja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen
Maar zijn ouders woonden ook op Neverland.... Waren dat zijn pimps?
Maar Omer zei eerst dat hij wel de zoon was van Michael en wilde een DNA test doen voor bewijsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:55 schreef blanket het volgende:
[..]
Tja wie weet...1e jaren nog onschuldig en daarna werd het intiem? Hij staat wel op heel veel foto's en filmpjes. En hij is nu ook weer overal bij. Het is geen kind of familie van MJ....dus doet die daar dan?
Hij loopt nu ook met de zonen van MJ buiten. Ik vind maar weird allemaal.
En tuurlijk kan het "een vriend' zijn...maar dan nog...al die kind-jongetje vriendschappen verwaterde op een gegeven moment (in ieder geval op beeld) en die knakkers waren ook niet bij de memorial.
(Kan trouwens best zo zijn dat Joe in de waan wordt gelaten dat Omer/Omar de zoon van MJ is omdat niemand het lef heeft om te zeggen dat MJ homo/bi was?)
Toch verdachtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Omer zei eerst dat hij wel de zoon was van Michael en wilde een DNA test doen voor bewijs
Oja een paar dagen later zei Omer ik ben niet de zoon van Michael
dat bedoel ik aandacht te kort denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Toch verdacht*intriges, intriges*
Nou ja , hij zei , hij zei....... Dat is wat de roddels zeggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Maar Omer zei eerst dat hij wel de zoon was van Michael en wilde een DNA test doen voor bewijs
Oja een paar dagen later zei Omer ik ben niet de zoon van Michael
Gezien het grote aantal mafkezen die op dit soort beroemdheden af komen zou het me niets verbazen ook.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:39 schreef matthijst het volgende:
Omer als MJ's holmaatje, mja, dat zou natuurlijk ook nog kunnen
Maar zijn ouders woonden ook op Neverland.... Waren dat zijn pimps?
euhhh maar dan zou die omer/omar alsnog MJ z'n zoon zijn? neuhhhhhh dat kan niet. Toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef Anonymousz het volgende:
@ Blanket
Is toch ook mogelijk dat Blanket de kleinzoon is van Michael
Dat zeg ik toch de hele tijd al!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:02 schreef Anonymousz het volgende:
@ Blanket
Is toch ook mogelijk dat Blanket de kleinzoon is van Michael
je hebt gelijkt Omer is gewoon maatje van hemquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:05 schreef blanket het volgende:
[..]
euhhh maar dan zou die omer/omar alsnog MJ z'n zoon zijn? neuhhhhhh dat kan niet. Toch?
Ja ja sorry ik twijfel te veelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch de hele tijd al!
Hoewel de holmaatjes> omer vader van blanket theorie ook wel enige serieuze aandacht verdient.
Als Omer de vader zou zijn van Blanket. Dan zouden Prince en Paris ook niet van MJ zijn. Want waarom de 1e 2 kids met eigen zaad en de jongste met ander zaad? En inderdaad...wie is de moeder dan...hmmm nog eens prive-filmpjes bekijken wat daar allemaal rond looptquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:16 schreef controlaltdelete het volgende:
als Omer de vader zou zijn wie is dan de moeder? Of bedoelen jullie dat Omer zijn zaad beschikbaar heeft gesteld aan een draagmoeder om op deze wijze het kind aan MJ te geven?
Michael is de biologische vader van de 3 kids klaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:24 schreef blanket het volgende:
[..]
Als Omer de vader zou zijn van Blanket. Dan zouden Prince en Paris ook niet van MJ zijn. Want waarom de 1e 2 kids met eigen zaad en de jongste met ander zaad? En inderdaad...wie is de moeder dan...hmmm nog eens prive-filmpjes bekijken wat daar allemaal rond loopt![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Michael is de biologische vader van de 3 kids klaar
dat hoop ikquote:
Results for 'blanket'quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Eff vraagje.Weet iemand hoe Blanket in het Japans heet.Bvd![]()
jij heetquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Results for 'blanket'
English Japanese
blanket moufu, buranketto
Hehehehe zoietsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij heet
blanket moufu, buranketto?
Iddquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:39 schreef blanket het volgende:
[..]
Hehehehe zoietsVroeg iemand wat Blanket in ut japans was....kwam een translator tegen...garantie tot de hoek natuurlijk
![]()
Wat is die Debbie Rowe lelijk heh?? Van alle vrouwen in de wereld die hij had kunnen krijgen (hypothetisch) komt die met haar thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |