En we zijn nog lang niet klaar..nog lange niet nog lange niet..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:30 schreef Euridice het volgende:
Net als je denkt, het kan haast niet gekker, dan komt er weer iets naar boven..
Manoman, wat een wespennest..
Dat zeggen van die hendige ventjes doorgaans: rente kan je aftrekken van de belasting. Prachtig, maar geen rente betalen is nog altijd voordeligerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:24 schreef JX het volgende:
Nou ben ik geen hypotheken expert, maar ik heb wel eens gehoord dat een hypotheek hebben voordeliger is dan een huis in 1 klap afbetalen ofzo? Er zal wel een goede reden voor zijn geweest.
Mooiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:
Madonna, Beyoncé en Mariah plannen huldeplaat Jackson
De grootste sterren ter wereld staan te trappelen om mee te werken aan een huldeplaat voor Michael Jackson. Onder meer Madonna, Mariah Carrey en Beyoncé zijn bereid een nummer van Jackson op te nemen voor een album waarvan de opbrengst naar liefdadigheid zal gaan.
Ook Robbie Williams, Whitney Houston, Lionel Richie, Stevie Wonder en Diana Ross zullen aan het project meewerken. Ook de Britse schooljongen Shaheen Jafargholi, die op de begrafenis van Jackson zong, zal van de partij zijn.
Elke artiest mag kiezen welk nummer van Jackson hij/zij zal vertolken. Mariah Carey zal wellicht 'I'll Be There' opnemen, Shaheen zijn versie van 'Who's Loving You'. Hem werd ook gevraagd een cover van 'Ben' op te nemen.
Robbie Williams zal 'Man In The Mirror' zingen.
In Londen wordt ook een huldeconcert gepland op wat Jacksons 51ste verjaardag moest worden, 29 augustus
ojaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:37 schreef Felixa het volgende:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat concert op de 29e niet doorgaat, vanwege te weinig tijd om het te plannen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:
De grootste sterren ter wereld staan te trappelen om mee te werken aan een huldeplaat voor Michael Jackson. Onder meer Madonna, Mariah Carrey en Beyoncé zijn bereid een nummer van Jackson op te nemen voor een album waarvan de opbrengst naar liefdadigheid zal gaan.
Ook Robbie Williams, Whitney Houston, Lionel Richie, Stevie Wonder en Diana Ross zullen aan het project meewerken. Ook de Britse schooljongen Shaheen Jafargholi, die op de begrafenis van Jackson zong, zal van de partij zijn.
Elke artiest mag kiezen welk nummer van Jackson hij/zij zal vertolken. Mariah Carey zal wellicht 'I'll Be There' opnemen, Shaheen zijn versie van 'Who's Loving You'. Hem werd ook gevraagd een cover van 'Ben' op te nemen.
In Londen wordt ook een huldeconcert gepland op wat Jacksons 51ste verjaardag moest worden, 29 augustus
Op de een of andere manier spreekt me dat dan weer niet zo aan
Van mij hoeft zo'n tribute helemaal niet. Niemand kan de nummers beter zingen dan de man zelf, dus probleer het dan ook gewoon niet.quote:
QFTquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:00 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Van mij hoeft zo'n tribute helemaal niet. Niemand kan de nummers beter zingen dan de man zelf, dus probleer het dan ook gewoon niet.
Ik moest hem ff googlen maar fijn dat je het met me eens bentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:05 schreef Shitney het volgende:
[..]
QFT
Zet gewoon lekker zijn cd op, denk ik dan stiekem vaak.
Zou dat in Amerika dan ook zijn dat je de rente kan aftrekken? Ik heb echt geen idee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:25 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat zeggen van die hendige ventjes doorgaans: rente kan je aftrekken van de belasting. Prachtig, maar geen rente betalen is nog altijd voordeliger
En dat blijkt nu ook wel bij Jackson: het huis van zijn ouders lag ie maanden achter met betalen en Neverland moest hij bijna uit...
Mariah Carey?????quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:44 schreef Anonymousz het volgende:
Vetttttquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:53 schreef Shitney het volgende:
Er is een deel van de maan naar Michael Jackson genoemd, ter nagedachtenis.![]()
Lees er meer over hier: http://www.lunarrepublic.com/mj/
Mee eens...maar aan de andere kant willen ze ook hun eerbetoon doen. En MJ vond het wel leuk als anderen zijn nummers zongen. Dat zag ik tenminste op de 30th aniversary op joetoep.quote:
Hallo kleine Blanketquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Mee eens...maar aan de andere kant willen ze ook hun eerbetoon doen. En MJ vond het wel leuk als anderen zijn nummers zongen. Dat zag ik tenminste op de 30th aniversary op joetoep.
(als ze die mariah carey maar buitenspel zetten![]()
)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:13 schreef matthijst het volgende:
Hehe, mooi, gasten die 0 en 2 waren toen Mariah wereldwijd een dikke vette vadsige, Grammy genomineerde, hit had met I'll Be There gaan lopen haten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |