In de eerste maanden bieden ze nog actieprijzen aan, maar later wordt het wel flink duurder.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:04 schreef James1988 het volgende:
7 september als het goed is. Alles is in principe rond dus per 7/9 ICRm Prio + TRAXX-locs op de HSL-Zuid. A 160 km/h voor een bespottelijke meerprijs
Ik wil het ook wel doen, al niet op de eerste dag. Zal dan wel stervensdruk zijn en daar heb ik geen zin in. Ik wacht wel tot zaterdag ofzo. Of wil men Belgische toestanden hebben met alleen van ma. tot vr. van 7.00 tot 19.00 bediening?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:06 schreef Socios het volgende:
Ik ga op de eerste dag van exploitatie een reisje maken over de HSL.
160 km/h wil ik niet eens zo langzaam noemen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:24 schreef Ireyon het volgende:
Wat voor mij nog steeds niet helemaal duidelijk is; De eerste paar weken dat er over de HSL-Zuid gereden gaat worden, geldt er een speciaal (aanzienlijk goedkoper) tarief om kennis te maken met hoge-snelheids-reizen ofzo. Maar dan wordt er toch nog met die trage Prio-stammen gereden i.p.v. de Fyra?
Mja 't staat hierboven ook wel enigszins toegelicht maar ik wil het toch even duidelijk bevestigd hebben voordat ik straks ga bijbetalen om in met een slakkengangetje door zo'n betonnen bak te mogen rijden..
Nouja, erg snel mag je het anno 2009 ook niet echt noemen..quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
160 km/h wil ik niet eens zo langzaam noemen.
Dan moet je tzt de Thalys nemen, die rijdt er 300.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nouja, erg snel mag je het anno 2009 ook niet echt noemen..
Maar dan nog, de HSL wil ik meepakken voor de snelheid, niet voor het traject dat voor 80% uitzichtloos is.
Stel je niet aan zegquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:36 schreef Ireyon het volgende:
de HSL wil ik meepakken voor de snelheid, niet voor het traject dat voor 80% uitzichtloos is.
Die wil ik best wel doen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg80 % uitzichtloos
Al eens Köln - Frankfurt gereden? Zelfs dat is geen 80 % ondertunneld.
gefeliciteerdquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef FotoFrunk het volgende:
Ben vd week aangenomen als nieuwe werknemer bij de NS
Service en veiligheid medewerker om precies te zijn...
Zijn er hier meer fokkers die daar ook werken??
Was sarcastisch bedoeld, alleen ik heb het verkeerd geformuleerdquote:
Cool! Op welk station ga je aan de slag?quote:Op maandag 3 augustus 2009 18:54 schreef FotoFrunk het volgende:
Ben vd week aangenomen als nieuwe werknemer bij de NS
Service en veiligheid medewerker om precies te zijn...
Zijn er hier meer fokkers die daar ook werken??
Onder andere Somda, het Spoorwegjournaal.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:28 schreef Klonk het volgende:
zijn er eigenlijk sites waarop je het laatste gebied op treinnieuws kunt lezen, als ik iets over auto´s wil weten ga ik naar de site van noem es wat, autoweek ofzo.
ik bedoel nu ik er weer vaak van gebruik wil maken wil ik natuurlijk wel op de hoogte zijn
daar hoor je anders weinig mensen over klagenquote:Op maandag 3 augustus 2009 19:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, ik kan altijd zo heerlijk slapen in de treinIk was weer veels te snel in Arnhem vandaag
Wat is Prioquote:Op maandag 3 augustus 2009 18:04 schreef James1988 het volgende:
7 september als het goed is. Alles is in principe rond dus per 7/9 ICRm Prio + TRAXX-locs op de HSL-Zuid. A 160 km/h voor een bespottelijke meerprijs
Iemand enig idee waarom die troep Prio genoemd is trouwens??quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
ICRm-rijtuigen die voorheen als Beneluxrijtuigen rondreden.
Ik kom vooral op www.somda.nl, http://trein.dennistd.nl, hier op FOK!, en bij onze buren op www.opeenshadikhet.nl en de zuiderburen op www.hgbtf.net.quote:Op maandag 3 augustus 2009 19:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onder andere Somda, het Spoorwegjournaal.
wees dan zo lollig om ook www.ovinnederland.nl te noemenquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:16 schreef James1988 het volgende:
Ik kom vooral op www.somda.nl, http://trein.dennistd.nl, hier op FOK!, en bij onze buren op www.opeenshadikhet.nl en de zuiderburen op www.hgbtf.net.
Ga eens kijken, stuk relaxter dan die hitlertuin bij OHIHquote:
Boejjequote:
Kudt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef bork het volgende:
Wat doe je als je de nachtrein naar Praag (tot Dresden) pakt?
[ afbeelding ]
Alleen maar een ontbrekend paspoort, geen geld, geen ticket, geen mobiele telefoon met wat mazzel, achquote:
Voith heeft de opdracht van Veolivla gekregen om er aan te knutselen. De NS was er niet zo happig op dat NedTrain het werk niet kreegquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:16 schreef Duvel het volgende:
[..]
Was dat bij de werkplaats? Kan zijn dat VOITH een opdracht heeft van NS om wat aan de Buffels te knutselen.
Mijn tasquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het probleem?
WTF die tas van wie is die>??
inhoud rugtas:quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen maar een ontbrekend paspoort, geen geld, geen ticket, geen mobiele telefoon met wat mazzel, ach
Hip. Omdraaien dus in Arnhem.quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef bork het volgende:
[..]
Mijn tas![]()
[..]
inhoud rugtas:
-gloednieuwe Olympus 590UZ
-een paspoort van mezelf met jr er in
-medicijnen
-boek voor onderweg
-2 appels
-water
-cola
-zakje chips
Hoe de fuck gaan ze dat managen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:35 schreef ReisT het volgende:
Er werden geen kaartjes gecontroleerd vanmiddag tussen Utrecht en Geldermalsen. De conducteur was veel te druk met het uitdelen van deze kaartjes:
[ afbeelding ]
http://www.watbenjedan.nlquote:Op maandag 3 augustus 2009 23:05 schreef bork het volgende:
[..]
Mijn tas![]()
[..]
inhoud rugtas:
-gloednieuwe Olympus 590UZ
-een paspoort van mezelf met jr er in
-medicijnen
-boek voor onderweg
-2 appels
-water
-cola
-zakje chips
Hoe kun je uit die hoek fotograferen als je je tas vergeten bent en nu in de trein zit?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:15 schreef bork het volgende:
Wat doe je als je de nachtrein naar Praag (tot Dresden) pakt?
[ afbeelding ]
Dat gezanik met Nedtrain blijft dus, da's jammer... Ach ja, we weten hoe bedrijven uit het NS-concern omgaan met de komst van concurrentie (zie de overhaaste verkoop van de 1200'en aan de sloper in 1997/1998).quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voith heeft de opdracht van Veolivla gekregen om er aan te knutselen. De NS was er niet zo happig op dat NedTrain het werk niet kreeg
Andere camera, later die foto ontdekt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hoe kun je uit die hoek fotograferen als je je tas vergeten bent en nu in de trein zit?
Dat gebeurt geregeld ja. Hoef je in België echt niet te proberenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:44 schreef Klonk het volgende:
dat kaartjes controleren viel me sowieso op, twee keer anderhalf uur in de trein gezeten afgelopen weekend en geen conducteur gezien
Goede vraag, ik had ook nog deze:quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:47 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hoe kun je uit die hoek fotograferen als je je tas vergeten bent en nu in de trein zit?
Precies, wel een pijnlijk momentje. Achteraf viel het mee maar op het moment van ontdekken (zo'n 15 minuten onderweg) baal je wel enorm, om de foto kun je nu weer lachen. Daarna valt natuurlijk alles mee, op het missen van de laatste trein naar Zgorcelec in Wegliniec danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Andere camera, later die foto ontdekt?
Ja ik ook. Sowieso raar dat je zonder paspoorten en zo gewoon Polen in en weer uit komtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:31 schreef Duvel het volgende:
Goed dat je je tas toch terug hebt, ik zou echt een klotevakantie hebben!
Identiteitskaart, ben trouwens maar 1x gecontroleerd, was alleen met Bork-jr en die had dus niks bij zich, bankpasje met foto van hem met zijn moeder was goed genoegquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook. Sowieso raar dat je zonder paspoorten en zo gewoon Polen in en weer uit komt
Misschien is dan station houten al voorzien van viersporig, dat je daar een inhaal mogelijkheid hebt voor de IC?quote:
Dat is nog niet het geval. Dat duurt nog wel evenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef Brembo het volgende:
[..]
Misschien is dan station houten al voorzien van viersporig, dat je daar een inhaal mogelijkheid hebt voor de IC?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 03:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan af en toe een cargotrein tussendoor.
Dit gaat puinzooi opleveren.
Uh.quote:
Jaaa, alleen maar in de trein zitten begint na een tijdje ook saai te worden.quote:
Tof, dat zal nog wel eens handig zijn als ik op bezoek ga bij mijn ouders. Maar als die viersporigheid in houten in gebruik is wordt die sprinter wel een veredelde tramlijn. Helemaal als dat extra station tussen Utrecht Lunetten en Centraal er ooit nog komt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 01:35 schreef ReisT het volgende:
Er werden geen kaartjes gecontroleerd vanmiddag tussen Utrecht en Geldermalsen. De conducteur was veel te druk met het uitdelen van deze kaartjes:
[ afbeelding ]
En dat komt er.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Fixers het volgende:
[..]
Tof, dat zal nog wel eens handig zijn als ik op bezoek ga bij mijn ouders. Maar als die viersporigheid in houten in gebruik is wordt die sprinter wel een veredelde tramlijn. Helemaal als dat extra station tussen Utrecht Lunetten en Centraal er ooit nog komt.
Kan ik nog iets betekenen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:14 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jaaa, alleen maar in de trein zitten begint na een tijdje ook saai te worden.
^^.
Maar ik heb ontiegelijke spierpijn in mn benen
Loc staat nu als 1837 terzijde te Maastrichtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef Duvel het volgende:
Uit de tijd dat er nog echte treinen reden tussen Den Haag en Venlo:
[ afbeelding ]
Je moet delen door 7 en dan nog kom je gemiddeld niet aan de 4 kilometer tussen de stationsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:27 schreef James1988 het volgende:
Dat is een sneltramafstand, geen treinafstand.
@Duvel: ik zat vandaag nog in ICRm op Dordrecht - Breda, er rijdt dus niet alleen maar VIRM daar. Wel tof, die rode 1637.
25 / 8 = 3,125 km btw, niet 4.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand trouwens ooit van de term; Bemenst gehoord? (NIET bemest lezen xD)
Zo nee; dit vonden wij op Leiden Centraal;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Los van dat het al niet meer fotowaardig leuk is hoe vaak er in Utrecht Centraal "wegens een storing geen informatie beschikbaar is over storingen"
Komt gewoon van het werkwoord ´bemensen´. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand trouwens ooit van de term; Bemenst gehoord? (NIET bemest lezen xD)
Zo nee; dit vonden wij op Leiden Centraal;
[ afbeelding ]
Bereisd komt van het werkwoord ´bereizen´, vandaar een ´d´. Bemenst komt van ´bemensen´, derhalve een ´t´.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil nog weleens een balletje opgooien of het niet "bemensd" moet zijn. Het is immers ook "bereisd"
jawel, ik ken de regeltjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef Socios het volgende:
Bereisd komt van het werkwoord ´reizen´, vandaar een ´d´. Bemenst komt van ´bemensen´, derhalve een ´t´.
Dat is ook een standaardtekst waar je niets mee kunt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Crientj het volgende:
[..]
Of de gewone simpele actuele vertrektijden.
Op Amersfoort, spoor 7, eerste CTA bij de trap;
Tijd, Eindbestemming, Treinsoort, Via's.
Middelste CTA, 'Momenteel zijn er geen Actuele Vertrektijden voor dit station.'
Of wat er daar dan ook komt te staan als vervangende tekst.
Bestond er maar een competitie die bedrijven in het zonnetje zette die opvallen door helder taalgebruik en branchegenoten die in 'hogeschooltaal' praten voor schut gezet worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:00 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand trouwens ooit van de term; Bemenst gehoord? (NIET bemest lezen xD)
Zo nee; dit vonden wij op Leiden Centraal;
[ afbeelding ]
Maar daar rijden nu trams op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef Socios het volgende:
Zoetermeerstadslijn heeft om de paar honderd meter een station.
I know, maar het stomme was dat alleen dat middelste bord die tekst gaf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is ook een standaardtekst waar je niets mee kunt.
Een alternatieve tekst zou zijn: 'Momenteel geen actuele vertrektijden voor dit station, raadpleeg de vertrekborden'.
Die borden boven de Bruna toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Crientj het volgende:
En ze hebben op Den Haag het leuke klapbord (Zo noem ik het altijd ;o) vervangen voor een digitale ;{
Neeeeeeee, is het echt, ja? Too bad!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:46 schreef Crientj het volgende:
En ze hebben op Den Haag het leuke klapbord (Zo noem ik het altijd ;o) vervangen voor een digitale ;{
Het maffe is ook dat bij de sporen 4, 5 en 6 dit exact hetzelfde is. Ook daar doet alleen de middelste (1e van de A-fase) het niet... Ik weet niet zeker of het op spoor 1 en 2 ook zo is eigenlijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
I know, maar het stomme was dat alleen dat middelste bord die tekst gaf.
De rest deed het gewoon
Ohja, natuurlijk. 7 secties tussen 8 stations in, duh...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je moet delen door 7 en dan nog kom je gemiddeld niet aan de 4 kilometer tussen de stations
Heeft een conductrice ooit tegen me gezegt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 06:44 schreef Klonk het volgende:
en dat ze het druk kunnen hebben omdat ze informatie aan de reizigers verschaffen![]()
Ik heb dat ook gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:33 schreef Crientj het volgende:
Ja, die boven de bruna.
Dat zijn nu 2 van die digitale dingen geworden. Echt niet mooi ;{
Serieus dat ze die nooit moeten vervangen op Utrecht. Het is te leuk om daarnaar te kijken
En nu maar eens proberen te gaan slapen, whoops
NS LowSpeed vond het niet nodig om harder dan 250 te gaan, en treinen die maar 250 ipv 300 kunnen zijn nou eenmaal goedkoperquote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:19 schreef mvt het volgende:
Daarnaast blijf ik het wel raar vinden dat de Thalys wel 300 gaat rijden op de HSL, maar die AnsaldoNilfisk maar 250 doet
Nou en?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef RubenK het volgende:
Nou, op nshispeed.nl staat dat the thalys pas NA rotterdam 300 gaat
Voor zover mij bekend is dat omdat op het noordelijk gedeelte van de HSL er voorlopig met ERTMS Level 1 gereden gaat worden totdat de Traxxen + ICRm's daar niet meer nodig zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef RubenK het volgende:
Nou, op nshispeed.nl staat dat the thalys pas NA rotterdam 300 gaat
Klopt, door de rede die james aangeeft. Maar het schijnt zelfs zo te zijn dat de Thalys op het relatief korte stuk van Hoofddorp tot Rotterdam niet eens de 300 kan halen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef RubenK het volgende:
Nou, op nshispeed.nl staat dat the thalys pas NA rotterdam 300 gaat
Misschien net wel. Maar het zou onevenredig veel energie kosten, voor hooguit 1 of 2 minuten winst.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:04 schreef dennistd het volgende:
Klopt, door de rede die james aangeeft. Maar het schijnt zelfs zo te zijn dat de Thalys op het relatief korte stuk van Hoofddorp tot Rotterdam niet eens de 300 kan halen.
Als je het zo bekijkt is die hele HSL overbodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien net wel. Maar het zou onevenredig veel energie kosten, voor hooguit 1 of 2 minuten winst.
Nee, ik had het hier alleen even over het stuk Schiphol - Rotterdam, en alleen over het verschil tussen 250 en 300. Je weet zelf dat er voor een snelheidstoename van 250 naar 300 veel meer extra energie nodig is dan voor een snelheidstoename van zeg 100 naar 150 km/h.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Duvel het volgende:
Als je het zo bekijkt is die hele HSL overbodig.
Ook met complete treinstellen ja? Ik dacht dat dat alleen met Taurussen gedaan was. Maar ik kan me vergissen hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:15 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij zijn ze al met 300 door de Groene Harttunnel gegaan bij proefritten, dus zal wel meevallen...
De toegelaten maximumsnelheid van een ES64U2/4 is 230 km/h. De recordsnelheid is 357 km/h.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook met complete treinstellen ja? Ik dacht dat dat alleen met Taurussen gedaan was. Maar ik kan me vergissen he
Ja en op Radio 538 noemen ze dat station Randwiek, maar volgens spreek je het gewoon uit als Randwijk, maar wat is juist? Ooh en Veolia is gewoon bagger. Franse troep dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Veolivla
Trein ramt stootblok Maastricht Randwyck
Bronquote:Syntus nieuwe shirtsponsor De Graafschap
woensdag 05 augustus 2009 | 14:06 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 05 augustus 2009 | 16:41
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Centric wordt niet vervangen door Achterhoek op de shirt van De Graafschap, maar door Syntus. foto Theo Kock
Centric wordt niet vervangen door Achterhoek op de shirt van De Graafschap, maar door Syntus. foto Theo Kock
DOETINCHEM - Vervoersmaatschappij Syntus wordt komend voetbalsiezoen de nieuwe shirtsponsor van De Graafschap.
Dat heeft De Graafschap woensdag bekendgemaakt. Beide partijen hebben een contract voor een jaar getekend met een optie voor meer jaren. Daarmee heeft de eerste divisionist twee dagen voor de seizoensopening een shirtsponsor gevonden. De naam Syntus prijkt straks op de voorkant van het shirt van De Graafschap.
Laat Veolia maar Sporting Portugal gaan sponsoren. Moeten tenslotte allebei kapotgeschopt en het land uit getrapt worden, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:05 schreef Brembo het volgende:
Vervoerders die voetbal gaan sponsoren, Veolia maar MVV, Cambuur en GroningenNS de rest van het land en FC Glanerbrug worden gesponsord door Duitsers
.
Veolia sponsort al KV Mechelen, zo nieuw is het alweer niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Bron
Vervoerders die voetbal gaan sponsoren, Veolia maar MVV, Cambuur en GroningenNS de rest van het land en FC Glanerbrug worden gesponsord door Duitsers
.
Dat ziet er heel anders uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:01 schreef Peterselieman het volgende:
Is dat de nieuwe tunnel in Arnhem?
Oh okee, ik benquote:
Traag is ´ie inderdaad, ja! Maar wel prima overstap in Ah op de 3100 imo.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:11 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ga nooit die kant op, want de 3600 is mij te traag geworden en de snelle overstap op de IC van Arnhem naar Nijmegen zit er ook al niet meer in
Antwerpen Centraal, niveau -2, en zo te zien aan de "Berchemzijde" (de kant van de tunnel die richting Berchem gaat)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:57 schreef Socios het volgende:
Nieuwe aflevering van Raad de Plaat.
Op welk station heb ik deze foto genomen?
[ afbeelding ]
Antwerpen Centraal.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Op welk station heb ik deze foto genomen?
Die was toch vervallen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Traag is ´ie inderdaad, ja! Maar wel prima overstap in Ah op de 3100 imo.
Veolia environment , dat is nog niet de tak die personen transporteert.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Veolia sponsort al KV Mechelen, zo nieuw is het alweer niet.
Maak is een foto tussen het station en het busstation, dan zie je opeens hoe 'groot' de tunnel is.Aan het begin van de verbouwing zag je de oude tunnel nog...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ziet er heel anders uit![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's ook iederjaar terugkomend komkommernieuws.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
Goed bezig daar in het zuiden van het land
Trein oorzaak bermbranden
Di keer was het trouwens een goederenwagon, een Slps om precies te zijn (zo'n ACTS-ding): http://somda.nl/www/forum/7250/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:29 schreef Peterselieman het volgende:
Goed bezig daar in het zuiden van het land
Trein oorzaak bermbranden
Dat zal vast Utrecht Tolsteeg(?) zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ik lees dat ze een extra station willen bouwen in Utrecht.
Ik hoorde een tijd geleden van iemand, wiens moeder secretaresse is van .... bij de ns, dat ze de brug over de Dieze in Den Bosch (dus tussen het station en wissels Utrecht - Nijmegen) willen verbreden van 2 naar 4 spoor. Zo willen ze dat er om ze x aantal minuten een trein naar A'dam gaat.
Iemand meer info?
1 2 3 4 | Tilburg West, Tilburg Reeshof, Gilze-Rijen Breda |
Vaartsche Rijn. Komt precies aan het einde van het emlacement van Utrecht CS.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ik lees dat ze een extra station willen bouwen in Utrecht.
Ik hoorde een tijd geleden van iemand, wiens moeder secretaresse is van .... bij de ns, dat ze de brug over de Dieze in Den Bosch (dus tussen het station en wissels Utrecht - Nijmegen) willen verbreden van 2 naar 4 spoor. Zo willen ze dat er om ze x aantal minuten een trein naar A'dam gaat.
Iemand meer info?
Nou, ik hoop toch niet dat dit de trend gaat worden bij NS, iedere plank in een weiland naast een spoor een intercitystation noemenquote:
Zoals je weet is het overslaan van één enkel station voldoende om een trein "Intercity" te noemen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nou, ik hoop toch niet dat dit de trend gaat worden bij NS, iedere plank in een weiland naast een spoor een intercitystation noemen
Ik zeg: Gent St Pietersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:56 schreef NikkelCobalt het volgende:
He moet je zien wat ik nog had
[ afbeelding ]
Alleen nooit gepost ;o
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |