Ik heb dat ook gezien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 01:33 schreef Crientj het volgende:
Ja, die boven de bruna.
Dat zijn nu 2 van die digitale dingen geworden. Echt niet mooi ;{
Serieus dat ze die nooit moeten vervangen op Utrecht. Het is te leuk om daarnaar te kijken
En nu maar eens proberen te gaan slapen, whoops
NS LowSpeed vond het niet nodig om harder dan 250 te gaan, en treinen die maar 250 ipv 300 kunnen zijn nou eenmaal goedkoperquote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:19 schreef mvt het volgende:
Daarnaast blijf ik het wel raar vinden dat de Thalys wel 300 gaat rijden op de HSL, maar die AnsaldoNilfisk maar 250 doet
Nou en?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef RubenK het volgende:
Nou, op nshispeed.nl staat dat the thalys pas NA rotterdam 300 gaat
Voor zover mij bekend is dat omdat op het noordelijk gedeelte van de HSL er voorlopig met ERTMS Level 1 gereden gaat worden totdat de Traxxen + ICRm's daar niet meer nodig zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef RubenK het volgende:
Nou, op nshispeed.nl staat dat the thalys pas NA rotterdam 300 gaat
Klopt, door de rede die james aangeeft. Maar het schijnt zelfs zo te zijn dat de Thalys op het relatief korte stuk van Hoofddorp tot Rotterdam niet eens de 300 kan halen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:23 schreef RubenK het volgende:
Nou, op nshispeed.nl staat dat the thalys pas NA rotterdam 300 gaat
Misschien net wel. Maar het zou onevenredig veel energie kosten, voor hooguit 1 of 2 minuten winst.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:04 schreef dennistd het volgende:
Klopt, door de rede die james aangeeft. Maar het schijnt zelfs zo te zijn dat de Thalys op het relatief korte stuk van Hoofddorp tot Rotterdam niet eens de 300 kan halen.
Als je het zo bekijkt is die hele HSL overbodig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien net wel. Maar het zou onevenredig veel energie kosten, voor hooguit 1 of 2 minuten winst.
Nee, ik had het hier alleen even over het stuk Schiphol - Rotterdam, en alleen over het verschil tussen 250 en 300. Je weet zelf dat er voor een snelheidstoename van 250 naar 300 veel meer extra energie nodig is dan voor een snelheidstoename van zeg 100 naar 150 km/h.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef Duvel het volgende:
Als je het zo bekijkt is die hele HSL overbodig.
Ook met complete treinstellen ja? Ik dacht dat dat alleen met Taurussen gedaan was. Maar ik kan me vergissen hequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:15 schreef Duvel het volgende:
Volgens mij zijn ze al met 300 door de Groene Harttunnel gegaan bij proefritten, dus zal wel meevallen...
De toegelaten maximumsnelheid van een ES64U2/4 is 230 km/h. De recordsnelheid is 357 km/h.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook met complete treinstellen ja? Ik dacht dat dat alleen met Taurussen gedaan was. Maar ik kan me vergissen he
Ja en op Radio 538 noemen ze dat station Randwiek, maar volgens spreek je het gewoon uit als Randwijk, maar wat is juist? Ooh en Veolia is gewoon bagger. Franse troep dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:06 schreef Peterselieman het volgende:
Veolivla
Trein ramt stootblok Maastricht Randwyck
Bronquote:Syntus nieuwe shirtsponsor De Graafschap
woensdag 05 augustus 2009 | 14:06 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 05 augustus 2009 | 16:41
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Centric wordt niet vervangen door Achterhoek op de shirt van De Graafschap, maar door Syntus. foto Theo Kock
Centric wordt niet vervangen door Achterhoek op de shirt van De Graafschap, maar door Syntus. foto Theo Kock
DOETINCHEM - Vervoersmaatschappij Syntus wordt komend voetbalsiezoen de nieuwe shirtsponsor van De Graafschap.
Dat heeft De Graafschap woensdag bekendgemaakt. Beide partijen hebben een contract voor een jaar getekend met een optie voor meer jaren. Daarmee heeft de eerste divisionist twee dagen voor de seizoensopening een shirtsponsor gevonden. De naam Syntus prijkt straks op de voorkant van het shirt van De Graafschap.
Laat Veolia maar Sporting Portugal gaan sponsoren. Moeten tenslotte allebei kapotgeschopt en het land uit getrapt worden, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:05 schreef Brembo het volgende:
Vervoerders die voetbal gaan sponsoren, Veolia maar MVV, Cambuur en GroningenNS de rest van het land en FC Glanerbrug worden gesponsord door Duitsers
.
Veolia sponsort al KV Mechelen, zo nieuw is het alweer niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Bron
Vervoerders die voetbal gaan sponsoren, Veolia maar MVV, Cambuur en GroningenNS de rest van het land en FC Glanerbrug worden gesponsord door Duitsers
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |