Nou, pauperquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik veel hoe de Calandlijn eruit ziet
Demonteren voordat het gesloopt wordt?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Nou, pauper
Misschien een suggestie als je je verzameling bordjes wil uitbreiden?
Strekt van Spijkenisse tot Capelle a/d IJssel en Nesselande.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet ik veel hoe de Calandlijn eruit ziet
Rotterdam-Zuid lijkt me net iets onleefbaarder.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:49 schreef patatmetfriet het volgende:
De Rotterdamse metro heeft natuurlijk wit op blauw en wit op rood. Wit op rood geeft mensen eerder het idee de boel als een dolle stier te gaan slopen
De liefde voor het spoor zit er al flink wat jaren inquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:47 schreef Ofyles2 het volgende:
James1988 weet het ook, want we waren beiden ooit metrofielen.
Witte tekst op een rode achtergrond. Lettertype Frutiger.quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
De liefde voor het spoor zit er al flink wat jaren in
Hoe de borden op de Calandlijn eruitzien weet ik zo niet meer... wit op rood zou best kunnen. Het contrasteert i.i.g. goed, en dat is de bedoeling natuurlijk.
Frutigerquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Witte tekst op een rode achtergrond. Lettertype Frutiger.
Als dat op station steenwijk was, zal ik hem vandaag wel zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 05:10 schreef Socios het volgende:
Zag vandaag nog lachen bordje van station Steenwijk, helaas geen picture.
Deze zeker?quote:Op maandag 3 augustus 2009 05:10 schreef Socios het volgende:
Zag vandaag nog lachen bordje van station Steenwijk, helaas geen picture.
Goed hè!quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:29 schreef Klonk het volgende:
Gisteren voor het eerst in 17 jaar met de trein en het viel nog niet eens tegen
Mag ook wel.. Ze dragen meestal kleren van Kiosk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:19 schreef James1988 het volgende:
Met een karretje bedoel je railcatering? De Benelux is volgens mij de enige gewone intercity waar dat nog is. Verder ben je aangewezen op Servex
Wereldreis! Geniet nog maar even van die oude dingen over twee drie een aantal jaar zijn ze verleden tijd. Als NS die nieuwe dingen een keer bedrijfszeker krijgt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Oss West![]()
maar sommige dingen veranderen nooit![]()
[ afbeelding ]
ik was op vakantie en die site draait nog bij mij thuis ipv ergens gehost.quote:Op zondag 2 augustus 2009 17:07 schreef KapiteinT het volgende:
Trouwens Dennis, waar is je site naar toe? Wilde ik op vakantie kijken of er nog wat interessant treinennieuws was, deed je site het niet!
Ja, volgens mij heb ik inderdaad ook bordjes met Dijon Ville gezien. Raar dat ze daar niet consequent mee zijn...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Aardig stapeltje T![]()
Opvallendste vind ik nog wel DIJON. Toen ik daar was schoot ik deze. Dat is wel hetzelfde station neem ik aan??
[ afbeelding ]
Hiervan alleen Brussel Centraal, Dijon, Marseille, Nürnberg en Schipholquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:36 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik inderdaad ook bordjes met Dijon Ville gezien. Raar dat ze daar niet consequent mee zijn...
Maar welke heb je allemaal al?
Kllllopt ja.quote:
ik was al teleurgesteld dat ik qua icm alleen maar dubbeldekkers heb gehad, waar zijn de koplopers en die mooie getrokken trein van Venlo richting Den Haagquote:Op maandag 3 augustus 2009 09:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wereldreis! Geniet nog maar even van die oude dingen over twee drie een aantal jaar zijn ze verleden tijd. Als NS die nieuwe dingen een keer bedrijfszeker krijgt.
Eh, ja. Weg.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was al teleurgesteld dat ik qua icm alleen maar dubbeldekkers heb gehad, waar zijn de koplopers en die mooie getrokken trein van Venlo richting Den Haag
Nee (gelukkig niet), maar wel: andere lijnen, andere priotriteiten. De getrokken treinen (met Duitse rijtuigen) van de laatste jaren zijn inderdaad naar de mottenballen, de Koplopers zijn in verbouwing en rijden voornamelijk de Noord-Oost verbindingen tussen Randstad en de "buitengebieden". De andere getrokken rijtuigen (ICR) rijden voornamelijk Eindhoven - Schiphol, Roosendaal - Zwolle, dat soort lijnen. Helaas is door de grote instroom van intercity-dubbeldekkers het wèl leuke materieel nogal naar de achtergrond gedrukt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:09 schreef Klonk het volgende:
dus, wacht ff, ze rijden nog wel met stoptreinen uit het jaar nul maar onze mooie koplopers zijn richting schrootboer gegaan
Was dat bij de werkplaats? Kan zijn dat VOITH een opdracht heeft van NS om wat aan de Buffels te knutselen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Klonk het volgende:
ah, zo, ik was al bang
heeft veolia trouwens materiaal tekort ofzo, zag zaterdagmiddag een buffel staan op het rangeerterrein in Blerick
Dan vermoed ik het laatste.quote:
Het zijn mooie treinen, maar wat viel dat spul vaak uit zegquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:09 schreef Klonk het volgende:
dus, wacht ff, ze rijden nog wel met stoptreinen uit het jaar nul maar onze mooie koplopers zijn richting schrootboer gegaan
Over welk mat gaat dit nou?quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:38 schreef Brembo het volgende:
[..]
Het zijn mooie treinen, maar wat viel dat spul vaak uit zeg. De betrouwbaarheid was volgens mij rond de 70 % als het niet nog minder was. Zeker de 2000 serie, geregeld dat het kopmaken in Ah problemen opleverde.
In dat opzicht ben ik blij dat het weg is.
ja, maar hij bedoelt de TREINserie 2000. De IC Den Haag - Nijmegen. Dat zegt niks over het mat.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:21 schreef lezut het volgende:
Sprinters zijn toch 2000-serie? En ik associeer de Mat '64 stellen eerder met stoptreinen uit het jaar 0
Toevallig heeft KPN die zender ook.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:49 schreef Klonk het volgende:
voor diegene die digitale tv hebben elke maandagavond op History een nieuwe serie: extreme trains, rond 20 uur meen ik, vorige week over hogesneldheidstreinen in de VS
Niet dat ik weet, maar volgens mij heeft Veolia wat Buffels geleased.quote:Op maandag 3 augustus 2009 13:19 schreef Klonk het volgende:
ah, zo, ik was al bang
heeft veolia trouwens materiaal tekort ofzo, zag zaterdagmiddag een buffel staan op het rangeerterrein in Blerick
Ah, op die fietsquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, maar hij bedoelt de TREINserie 2000. De IC Den Haag - Nijmegen. Dat zegt niks over het mat.
was niet bedoeld als ik wil het zien maar ik kan het niet, ik kan het juist wel zien, maar als algemene tv tipquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Toevallig heeft KPN die zender ook.
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen...
Oké.quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
was niet bedoeld als ik wil het zien maar ik kan het niet, ik kan het juist wel zien, maar als algemene tv tip
Station Den Bosch!quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
Oss West![]()
maar sommige dingen veranderen nooit![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |