Ik ben lang geleden ook een keer getrouwd geweest en zat toen met hetzelfde dillema. We hadden toen besloten 1 kaart te maken voor iedereen en alleen voor de personen die de hele dag erbij mochten zijn een extra briefje er tussen gestopt/erbij gedaan waarin we die personen uit hebben genodigt om er ook bij het gemeentehuis/trouwerij zelf aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wij hebben 2 soorten gasten: alleen feest of hele dag
doe je dan 2 kaartjes?met verschillende teksten?
Een kaart die voor beide te gebruiken is en een inlegvel voor de mensen die je de hele dag uitnodigt is volgens mij gebruikelijk. Maar dat is ook een beetje afhankelijk van wat voor kaart jullie kiezen denk ik. Dat is niet in ieder kaartje mooi.quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag: wij hebben 2 soorten gasten: alleen feest of hele dag
Toch niet 'mijn' jurkje dus!quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Yel het volgende:
Volgens mij trouw ik eerder... 09-09-09
Ik vandaag dit jurkje bestelen.. Spannend!
http://www.china-eshop.net/en/prodshow.asp?ProdId=SP27
Mooi jurkjequote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 13:51 schreef Yel het volgende:
Volgens mij trouw ik eerder... 09-09-09
Ik vandaag dit jurkje bestelen.. Spannend!
http://www.china-eshop.net/en/prodshow.asp?ProdId=SP27
Ik heb nog niet besteld maar als ik dit zie lijkt me dat wel.quote:foto Op vrijdag 31 juli 2009 14:50 schreef Yel het volgende:
stomme vraag, maar hoe heb jij betaald? Kan dat gewoon via internetbankieren :$
Wij hebben 2 kaarten laten drukken. De basis hetzelfde. Alleen bij de daggasten, we zouden het leuk vinden om dit met jullie de hele dag te vieren en bij de avondgasten, jullie zijn vanaf 20:30 welkom. In die richting ongeveer. Is natuurlijk ook alweer lang geleden.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop