Ik was aan het wachten tot iemand de nieuwe opende. Dacht ik doe het geen 2 keer achter elkaar, nu is de eer aan iemand andersquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:28 schreef Laviathan het volgende:
hehe, no problem... niemand miste de nieuwe schijnbaar
Simpel, ignore lijst zetten die gast die je gekicked heeft en melden aan je guild zodat niemand ooit meer met hem runt :p heb ik eens gehad met me pala, wou UK doen en ik was lvl 69, een shammy lvl 72 was aan het zoeken voor een dps, ik hem 3x gewispered, hij negeerde me gewoon, ik daarna gevraagd wat er aan de hand was, kreeg ik terug "i don't want you" maar geen reden niets erbij, kon die hele gast niet. Ik hem gevraagd wat was had hij me op de ignore lijst gezet, ik gelogged op mijn Rogue hem gevraagd waarom hij zo zielig deed en zich niets moest menen met zo'n lvl 72 aangezien ik UK vaker gedaan heb dan hij alle instances in wow samen, meteen zijn GL aangesproken op zijn gedrag (ja zo lame ben ik) en op de blacklist in de guild laten zetten, 1x waren we opzoek naar een dps met een HC joinde deze persoon de group, hebben we hem meteen gekicked, en toen vragen "waarom" guildie van me "don't like you" haha zo leren ze het welquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:03 schreef jagga het volgende:
De Topictitel>>
Gisteren eindelijk een party gevonden voor Gundrak.
Ik zie ze vaak roepen voor DPS Gundrak e.d. en ik reageer dan altijd als 74 dk terwijl de instance 76-78 is.
Elke keer krijg ik te horen, a bit too low, sorry m8. Ok geen probleem kan ik inkomen, tis namelijk wel zo.
Nou gisteren mocht ik eindelijk een keer mee (ze konden geen DPS vinden) wordt ik nog voordat we uberhaupt binnen zijn getrapt uit de party
Vraag ik waarom: hebben ze een 76 DK gevonden.
En bedankt, lamlul!
Nja, heb ook een beeje een hekel aan DK's gekregen, maar meer door een guildie van me, net lvl 80 gedinged, is hij lvl 80, gaat hij meteen een alt lvlen, laat zijn DK wat het is, doet wel mee met raids, alhoewel we slepen hem er doorheen, en rolled natuurlijk op alle goede gear, ik heb al aangegeven dat ik niet meer raid als hij meegaat, ik moest me gear upgraden met hc en crafted voordat we wat kunnen in Naxx, en hij tagt along en profiteerd van andere goodgeared spelers in de raid.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:39 schreef Blistering het volgende:
Tis vrij triest hoe dit negatieve beeld wordt gecreëerd door de DK community. 90% is onder de 15, 5% doet 61 points in 1 tree en de andere 5% weet tenminste nog een beetje hoe de class werkt.
Thank god zit ik in een high-end raiding guild met m'n DK, moet er niet aan denken om steeds te moeten smeken in heroics te kunnen komen etc. Gister General Vezax HM geganked @ Ulduar 25. Heerlijke kill, jammer genoeg geen Voldre'thar tho. En wéér geen Vanquisher van Yogg-Saron. Zo langzamerhand is het echt frustrerend aan het worden
.
Ohja, tevens TVP.
Ja ik vond het echt wel lame... Maar je doet er niets tegen helaas.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Simpel, ignore lijst zetten die gast die je gekicked heeft en melden aan je guild zodat niemand ooit meer met hem runt :p heb ik eens gehad met me pala, wou UK doen en ik was lvl 69, een shammy lvl 72 was aan het zoeken voor een dps, ik hem 3x gewispered, hij negeerde me gewoon, ik daarna gevraagd wat er aan de hand was, kreeg ik terug "i don't want you" maar geen reden niets erbij, kon die hele gast niet. Ik hem gevraagd wat was had hij me op de ignore lijst gezet, ik gelogged op mijn Rogue hem gevraagd waarom hij zo zielig deed en zich niets moest menen met zo'n lvl 72 aangezien ik UK vaker gedaan heb dan hij alle instances in wow samen, meteen zijn GL aangesproken op zijn gedrag (ja zo lame ben ik) en op de blacklist in de guild laten zetten, 1x waren we opzoek naar een dps met een HC joinde deze persoon de group, hebben we hem meteen gekicked, en toen vragen "waarom" guildie van me "don't like you" haha zo leren ze het wel
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik ben vorige week begonnen, heb een level 15 night elf hunter op Azuremyst (Aegnith is mijn naam)..
Alles gaat tot nu toe goed maar als ik twee wapens naast elkaar leg, hoe zie ik welke er beter is? Degene met hoogste DPS? of ander iets?
vandaag gaat het moment komen dat mijn cookingskills boven de 300 komtquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:10 schreef Metonae het volgende:
Toch maar weer eens begonnen met die argent tournament fdailies. Gawd wat zijn die retesaai zeg. Nog ff Champion met Sen'jin worden en dan is het Crusader Metonae
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
Moet je z'n secret question ofzo weten, dan kan je z'n achternaam veranderen.
600 is de gemiddelde prijs voor een Ingot op Horde (de laatste die ik verkocht heb ik 300 voor gevangen)quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef DrukVout het volgende:
Reputation??
HUH?
http://eu.wowarmory.com/character-reputation.xml?r=Twisting+Nether&n=Jordybe
46 factions exalted en vanavond is er nummer 47 bij
Helaas moet ik die bloodsails nog een keer doen en dan steamgays opnieuw. Naja heb ik weer wat te doen
BTW. kan je ff op horde AH kijken of er nog een sulfurion ingot op staat voor een 200g ofzo?
Heb er nog 2 nodig voor mijn legendary hammer
Hmmm nah moet er nog 2, das met geluk 2 resets. Vanavond hopelijk nog 1tje,quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef Laviathan het volgende:
[..]
600 is de gemiddelde prijs voor een Ingot op Horde (de laatste die ik verkocht heb ik 300 voor gevangen)
Zal niet lukken denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef Blistering het volgende:
Man, dit is annoying. Vriend van mij heeft me zijn account gegeven, dus ik denk ik merge die mooi met m'n b-net account en transfer dan z'n paladin over. Niet dus. 1: Die char heeft geen gametime en mail in z'n inbox. 2: The destination Wow license on this Battle.net Account does not meet the requirements for an account to account transfer.
.
we've got a winnerquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
Black Knight.
Kologarn.
Ja de referenties zijn er.
ik sta 3e in de ranking van de guild op die site. alleen omdat ik nog een slack enchant op m'n cloack het zitten anders gedeeld 2e x)quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef R-Mon het volgende:
Eindelijk 541 def op mijn DK, VH hc en Gundrak hc getankt, ging prima en nog epic gloves uit Gundrak ook, yayOh en volgens wow-heroes.com heeft mijn priest de hoogste score van alle chars in de guild, leuk ego-boostje
Defcap was toch 540 correct? Hoeveel HP heb jij? Ik ben nog altijd aan het farmen voor tankgear, maar dropt zo min in HC :|quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef R-Mon het volgende:
Eindelijk 541 def op mijn DK, VH hc en Gundrak hc getankt, ging prima en nog epic gloves uit Gundrak ook, yayOh en volgens wow-heroes.com heeft mijn priest de hoogste score van alle chars in de guild, leuk ego-boostje
Nee.. ze noemen het ook echt de cap omdat het daarboven niets meer uitmaakt. Het maakt je niet nog beter om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef VatosLoco het volgende:
Oke maybe weer domme vraag, maar ik ben nieuw met het tanken, altijd melee dps geweest met rogue en palamaar is het aan te raden om je deff hoger dan 540 te krijgen? of is het voldoende en moet je je meer richten op dodge en stamina?
Dit is niet waar. Defense boven 540 geeft nog altijd dodge en parry en bovendien een kans voor de mob om te missen. Boven 540 wordt het wel veel slechter in vergelijking met pure dodge/parry/stamina, maar de truc is om een balans te krijgen. Dus zelfs als je boven de def cap zit is 16 def rating op cloak nog steeds een goede enchant.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef avotar het volgende:
[..]
Nee.. ze noemen het ook echt de cap omdat het daarboven niets meer uitmaakt. Het maakt je niet nog beter om het zo maar te zeggen.
24k in tank gear + frost stance, unbuffed verder http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valaequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Defcap was toch 540 correct? Hoeveel HP heb jij? Ik ben nog altijd aan het farmen voor tankgear, maar dropt zo min in HC :|
Female Draeneiquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef R-Mon het volgende:
[..]
24k in tank gear + frost stance, unbuffed verder http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valae
Dat is inderdaad een goede maar ik sta niet zo te springen om geld eraan uit te geven. Ik heb http://www.wowhead.com/?item=44040 nog maar aangezien ik die andere had met +150 stam en nog steeds boven 541 def zat droeg ik die maarquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Female Draenei.
Die helm is wel vrij slecht hoor, koop gewoon de Titansteel versie. Heel goedkoop en heel goed. Bovendien kun je dan een goed enchant erop doen en een meta-gem gebruiken. Kun je ook van die vervelend defense gems af.
Waarom niet? Zo duur is het niet en hij gaat zeker tot het eind van Naxx25 mee. Misschien nog wel langer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede maar ik sta niet zo te springen om geld eraan uit te geven.
MY EYESSSS!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef R-Mon het volgende:
[..]
24k in tank gear + frost stance, unbuffed verder http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valae
Mja na mijn post ging ik even op de AH kijken, de helm was er niet maar wel Titansteel Bars voor 130g per stuk wat de helm op zo'n 500g zou brengen. Toen kwam mijn broertje de miner met een beter idee, namelijk de mats voor 4 bars verzamelen zodat hij elke dag een bar kon maken. Oftewel ik had het niet zo goed bekeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo duur is het niet en hij gaat zeker tot het eind van Naxx25 mee. Misschien nog wel langer.
spells die niet raken = minder threatquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:43 schreef Laviathan het volgende:
[..]
MY EYESSSS!!!
Dude, wth! Mark of the War Prisoner in je kit... schandalig! (ookal zit er hit op)
Beetje jammer.
+1 voor je Character omdat het een Female Draenei is
die bedoelde ik, thanks! =Dquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=37166 uit heroic nexus.
535 voor Heroicsquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Defcap was toch 540 correct? Hoeveel HP heb jij? Ik ben nog altijd aan het farmen voor tankgear, maar dropt zo min in HC :|
Hierom?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom houden mensen trouwens niet van female Tauren?
Iedereen lacht me uit omdat ik female ben.
Ik zie ze verder ook weinig eigenlijk.
legendarisch!quote:
over welke afkortingen heb je het dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
Staat volgens mij bij hitrating, staat niet apart vermeld geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:04 schreef jagga het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik kan zien hoeveel armor penetration rating ik heb?
Gisteren gezocht maar kon het echt nergens vinden
Niet bij melee, defenses, basestats, ranged, niks!
Of ben ik verkeerd aan het zoeken?
correct.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:10 schreef Murloc het volgende:
[..]
Staat volgens mij bij hitrating, staat niet apart vermeld geloof ik.
Op google vind je een aantal sites met verschillende afkortingen:quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
Dunno, bij alliance hebben ze dat met dwarfs, je ziet zelden female dwarfs, mede omdat ze misschien lelijk zijn, en een tauren is gewoon groot en bruut, en als je dan een vrouwtje hebt is het "stoere" er al snel vanaf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom houden mensen trouwens niet van female Tauren?
Iedereen lacht me uit omdat ik female ben.
Ik zie ze verder ook weinig eigenlijk.
Dat dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n standaard Logitech ding, 2 knoppen en een scrollwieltje.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n standaard Logitech ding, 2 knoppen en een scrollwieltje.
Wat een malloot. Net vandaag "loot 100 emblems of heroism" gehaald, komt hij even zeggen dat m'n gear niet goed genoeg is voor heroicsquote:[Trade] [Falado]: LFM AN hc!
[W To] [Falado]: can tank it
[W From] [Falado]: good gear?
[W To] [Falado]: yea
[W To] [Falado]: good enough for heroics
[W To] [Falado]: tanked 4 others today
...
[Trade] [Falado]: LF tank AN hc!
[W To] [Falado]: so thats a no?
[W From] [Falado]: need someone with better gear sorry
[W To] [Falado]: well whatever
[W To] [Falado]: u have to start somewhere, cant be all T8
[W To] [Falado]: but gl
Falado is now being ignored.
En een level later heb je alweer een beter De-Raged Waraxequote:Op donderdag 30 juli 2009 07:45 schreef jagga het volgende:
Gisteren Drak Theron Keep gedaan
Dropt Troll Butcherer
Ik keiblij, kan eindelijk van die noobaxe af die ik rondsjouwde, begint de pally tank ineens te piepen dat hij hem wil hebben voor zijn offspec.![]()
Gelukkig was de Partyleader wel zo eerlijk om in te zien dat main spec, en echt nodig, meer reden is om hem te krijgen dan voor iemand die hem wil voor zijn offspec
Er zijn nog wel eerlijke PUG lui
wij hebben toch nog twee warrior tanks in onze raidcom. verder een paladin en een dk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef Lange_Lex het volgende:
Is de warrior ondertussen helemaal niet nuttig meer als tank ?
Is het alleen nog maar DK/Druids/Palas tegenwoordig ? :
Had ik voor VH, 25k hp unbuffed, 540 deff, al vaker getanked zonder problemen, sta je om te beginnen word je gekicked omdat ze vinden dat je slechte gear hebt, tja ik moet toch runs doen om betere gear te krijgen :squote:Op donderdag 30 juli 2009 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een malloot. Net vandaag "loot 100 emblems of heroism" gehaald, komt hij even zeggen dat m'n gear niet goed genoeg is voor heroics.
27k hp unbuffed in bearform, niet goed genoeg![]()
.
ik had begrepen dat dat 55 cent ofzoiets kost.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:29 schreef Blistering het volgende:
Woot, mobile authenticator werkt op m'n Touch HD'tje!
http://deathcoil.net/authguide.html ftw!
Eenmaligquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef jagga het volgende:
[..]
ik had begrepen dat dat 55 cent ofzoiets kost.
Is dat eenmalig of is dat elke keer als je inlogt? Want dan word het toch een dure aangelegenheid
ik dacht dat het ook heel erg verschilde per encounter?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:44 schreef DjNivek het volgende:
Er is niet echt een 'de beste' tank class. Het verschilt heel erg per patch
Your post is made of epic fail.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Kusje
Omdraaien dmv je a en d toetsen ;pquote:
Whehe, waarom zou hij dan weggaan, ga dan mee en gok het er iig opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:31 schreef R-Mon het volgende:
Halve Naxx 10 t/m KT ge-off-tanked, 3 stuks tank loot waaronder een helm dus dan maar geen Tempered Titansteel Helm. Toenet heeft m'n broertje op m'n DK met een 6man pug (eerst 7 maar de warrior die zeikte dat ik met mijn 'full blues zijn Ironsoul zou ninja'en' ging uit zichzelf weg) FL verslagen en... Ironsoul gewonnen
ah nice, ny Malygos nogquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
Okay de 3e try ging ie neer. En Heroic: Key to the Focusing Iris geloot.
So Truequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:48 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdraaien dmv je a en d toetsen ;p
Inderdaad. Voor Ulduar deden we hem wekelijks, alleen nu word het toch een stuk lastiger.quote:
Ik had denk ik geluk dat ik met een guild mee kon doen. In eerste instantie voor healer, maar toen hadden ze opeens healers genoeg en mocht ik met dps mee (1700 dpsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor Ulduar deden we hem wekelijks, alleen nu word het toch een stuk lastiger.
En EoE pug = 99,9% fail.
Private serverquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Kusje
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja, en halve raidwipe omdat een mage zelf iceblockte tijdens Sapphiron, stond iedereen achter eentje die niet werkte![]()
.
epic moeten ze maar beter opletten.quote:Oja, en halve raidwipe omdat een mage zelf iceblockte tijdens Sapphiron, stond iedereen achter eentje die niet werkte![]()
.
nice!quote:
lucky fuck!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
W00t heb barons mount dropte tijdens een AD rep run (hoef nog maar 1 keer en dan ben ik daar ook exalted mee):
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Kusje
Eerste wat ik deed, maar mijn skils gingen omhoog maar ik kreeg geen lootquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Vissen in Orgrimmar!(of is dat bugabuse?
)
Is juist leuk iedereen is boos op je om 1 of andere redenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Rogues die de Tier8 helm aan zetten.
Yup mount #84quote:
Thanks is uiteindelijk voor me 100 mounts achievement, zal er er de komende week vaak op rijden tho. En vanmorgen me andere doel gedaan (title #20 uit me hoofd):quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:21 schreef Blistering het volgende:
Gz Wyri, heeft me 146 runs gekost op m'n Druid. En ik rijd er nooit op. Desalniettemin toch altijd leuk!
lekker ik wil nog altijd eens voor Guardian of the Cenarius gaan. Moet ik alleen ''even'' exalted worden met CCquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Thanks is uiteindelijk voor me 100 mounts achievement, zal er er de komende week vaak op rijden tho. En vanmorgen me andere doel gedaan (title #20 uit me hoofd):
[ link | afbeelding ]
Yup die wil ik ook nog gaan doen erg veel werk weet nog niet eens waar ik moet beginnenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker ik wil nog altijd eens voor Guardian of the Cenarius gaan. Moet ik alleen ''even'' exalted worden met CC
Bron?quote:
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=87167.0quote:Updates are sorted based on their release date, you have to find all the updates up to patch 3.1.3 ... and 3.2 after next wednesday.
Gelukkig niet zeg.quote:
bron??quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Hoorde net dat de loremaster achievement word generfed. Van 700 naar 300 quests ofzo. Hoezo "loremaster"?
Idd!quote:
Wtf dat zou wel heel erg lame zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Hoorde net dat de loremaster achievement word generfed. Van 700 naar 300 quests ofzo. Hoezo "loremaster"?
Heb net de patch notes nog een keer helemaal zitten doorspitten..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf dat zou wel heel erg lame zijn. Bron?!!!
Hmmm ik net ook niet gezien. maar goed grote patch dus redelijke kans dat we er overheen gelezen hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:48 schreef avotar het volgende:
[..]
Heb net de patch notes nog een keer helemaal zitten doorspitten..
Nope.. zit er niet in..
Wat ik wel zag: Ik heb 53 keer de Outland Cooking Dailies gedaan voor m'n 4 recepten voor de Chef titel.. dat gaan er een stuk minder worden..![]()
Fijn dat ik vrijdag op vakantie ga en alleen nog maar moet werken..
Gogo mountsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
15 seals per dag, gogo heirloom chests
A Gnome a day keeps the Witch Doctor away, mon!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gogo mountsgo go gold
go go nog minder tijd om te eten per dag
.
that makes me a sad little gnome...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
A Gnome a day keeps the Witch Doctor away, mon!
Zucht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Ff confirmed linkje: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=87390.0
Dat vind ik nog wel het ergste, moet ik weer die kut 5 man gaan doen om die trinket te krijgen. En de eerste boss is op die afschuwelijke jousting paarden... aaaargh. Net als MgT, maar gelukkig zat daar geen hunter trinket in. Belachelijk vind ik dat, net als die stomme trinket van Razorscale 10 man. Ik ben niet geďnteresseerd in 10 man, waarom stoppen ze een van de beste trinkets van het spel daar inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef DjNivek het volgende:
Sowieso leuk alts gearen, als alle bazen in de nieuwe 5-man non-heroic al epics gaan droppen (al is de trinket, bij gebrek aan geluk op andere bazen, voor me ook een upgrade)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dropt vanaf morgen tier 7.5 in heroics.
Dat hebben ze vorige week toch gemaakt? Heb er iig geen last meer van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Het grotere nadeel aan de patch is wel dat iedereen in eens weer heroics gaat doen.
En aan het begin van de avond begint op Eonar de ellende al met:
additional instances cannot be launched, please try again later
Dus dat gaat "leuk" worden straks.....
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef Lort het volgende:
Stelletje kansloze WoW nerds!
Get a life, zeg.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:58 schreef Lort het volgende:
Ik ben blij dat door de laatste patches DK nu meer skill vereist om te spelen. Uiteraard heb ik die skill en sta in op een fraaie 2,2k rating. En over die aankomende nerf maak ik me totaal geen zorgen. Mede omdat mijn resto druid ook zo goed is. xD
1. Get Glyph of Holy Lightquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:41 schreef Silmarwen het volgende:
Zo dus, mijn tankadin is dualspecced voor holy. Tips on healing?
Trouwens, heb nu dus een lvl 80 horde en eentje alliance en alliance zuigt zo vergeleken de horde. Ik wil mijn drood transferren naar horde. Kmismijnboompje!
Misschien lvl ik wel een drood op horde. Of een rogue, ik heb altijd al een rogue willen hebben maar nooit verder geleveled dan 10 ofzo. Ach moet toch eerst mijn pally gearen.
En dat is niet leuk omdat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Faction restriction op pvp realms is opgehevenDus je kan nu horde & alliance aanmaken op 1 pvp realm.
Ja, want elke combo wat jullie niet aankunnen door of lack of skill of rock-paper-scissors-mechanisme moet generfed worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:29 schreef VatosLoco het volgende:
Gister weer eens wat Arena gedaan met me pala en een resto druid, ging redelijk totdat we continue tegen DK - Holy Pala combo's opliepen, wat zijn die combo's overpowered. Een dk is sowieso al moeilijk dood te krijgen dus je kan voor de healer gaan, het vervelende is met die DK die continue een frostspell op je heeft kom je nooit goed in de buurt om ff burst dps te doen op die pala, ben je er eindelijk komt ie met zijn kut deadgrip, en om het erger te maken continue die kut pets. Het waren ontzettende lange gevechten maar het heeft er nooit naar uitgezien dat wij zouden winnen, pala hoeft niet te drinken voor mana die oom raakt hij ook nooit.
Hoop dat ze dk's snel nerfen.
Ja, alsof je geen trial accountje aan kan maken en daar een level 1 op maken waar je kan /who-en.quote:
Gisteravond een half uur zitten wachten / ouwehoeren om Nexus in the komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:27 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorige week toch gemaakt? Heb er iig geen last meer van.
FAILquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja, want elke combo wat jullie niet aankunnen door of lack of skill of rock-paper-scissors-mechanisme moet generfed worden.
Wat nou fail. Natuurlijk mag ik mee raiden maar ik heb er geen zin meer in. Alles al wel gezien in Ulduar. 3.2 is ook geen fuck aan van wat ik heb gelezen en getest op de PTR, dus ben maar een alt aan het levelen. En als hier iemand arrogant is ben jij het wel met je kutopmerkingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:46 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
FAIL![]()
je bent nogal frustie laatste tijd he? Mag je niet meer mee raiden? zijn ze je arrogantie zat net zoals de helft hier je uitkotst?
2k rating, ja goh, Death Knight?quote:Daarbij had ik pre wotlk een rating van 2k + ach ja, geen skills, gewoon geluk gehad dat alle teams waarbij ik speelde afk was. Deze week weer eens begonnen met arena na volledige set gefarmed te hebben, ow en de enige wedstrijden wat we verloren hebben is tegen de DK / Holy Pala combo, maar ja dat zal zeer zeker aan me skills liggen. Het is gewoon een overpowerd combo, althans voor de combo retri pala/resto druid is deze combo bijna niet te doen.
2k rating was voor wotlk, toen waren er nog geen DK's lutser, en begrijpend lezen is een kunst, ik heb geen DK, maar een retri paladin.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat nou fail. Natuurlijk mag ik mee raiden maar ik heb er geen zin meer in. Alles al wel gezien in Ulduar. 3.2 is ook geen fuck aan van wat ik heb gelezen en getest op de PTR, dus ben maar een alt aan het levelen. En als hier iemand arrogant is ben jij het wel met je kutopmerkingen.![]()
[..]
2k rating, ja goh, Death Knight?Je bent ook echt een dikke noob als je geen 2k rating hebt als DK.
![]()
Lol faceroll.
Ironisch genoeg ben ik zelf een DK aan het levelen. Ik wacht nog op faction change voor m'n 70 Paladin alvorens ik die ga levelen. Tevens ook gehad met
alliance
.
Ret, DK, een pot nat (OP).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
2k rating was voor wotlk, toen waren er nog geen DK's lutser, en begrijpend lezen is een kunst, ik heb geen DK, maar een retri paladin.
Jij komt hier niet vaak he? Die screendumps was 3x, alleen 50 topics geleden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:46 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
FAIL![]()
je bent nogal frustie laatste tijd he? Mr. "Kijk mijn dps in een crappy dungeon" Mag je niet meer mee raiden? zijn ze je arrogantie zat net zoals de helft hier je uitkotst? Grappig dat de ezel die hier 2x per maand een printscreen dumpt om te laten zien dat hij van de 400 raids/dungeons hij doet 2x bovenaan staat mij durft aan te vallen, nee dat is pas fail, trots zijn dat je gasten met greens/blues outdpsed.
Daarbij had ik pre wotlk een rating van 2k + ach ja, geen skills, gewoon geluk gehad dat alle teams waarbij ik speelde afk was. Deze week weer eens begonnen met arena na volledige set gefarmed te hebben, ow en de enige wedstrijden wat we verloren hebben is tegen de DK / Holy Pala combo, maar ja dat zal zeer zeker aan me skills liggen. Het is gewoon een overpowerd combo, althans voor de combo retri pala/resto druid is deze combo bijna niet te doen.
Je bent gewoon een grote fail kerel, hier wat zeuren om het spel en andere mensen afzeiken, als je zo goed bent ga imba doen op je server en val hier geen mensen lastig aubquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ret, DK, een pot nat (OP).Waar speel je? Vindication? Vast geen Cyclone.
Ja, want een DK en Ret zijn zooooo verschillend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:52 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Je bent gewoon een grote fail kerel, hier wat zeuren om het spel en andere mensen afzeiken, als je zo goed bent ga imba doen op je server en val hier geen mensen lastig auben een DK met een Pala vergelijken
2k Rating was op me rogue icm die druid waarmee ik nu speelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:52 schreef Blistering het volgende:
Mensen die opscheppen over 2k rating op een fucking retri paladin mogen van mij ook wel doodvallen. OP kut class.
Tevens is het wel irritant, realms down tot 15:00. We hadden afgesproken gelijk als de servers up te gaan te gaan raiden, nu moet dat nóg later.
Ben blij als de basisscholen weer beginnen, zitten kindertjes zoals jou tenminste weer in de klas te kleuren. Val mij de volgende keer dan ook niet aan en begin niet over mijn skills, ik heb geen reactie gevraagd van iemand waarvan ik tot hier de arrogantie ruik, al vaker zijn er opmerkingen geweest over jou hier op de forums over je arrogante screenpost alsof je zo goed bent. Kerel je bent een lutser en wat je ook zegt en doet ik denk er niet anders over, egoistisch spelertje dat je bent, alsof alle runs altijd om jou en je dps in je druid draaien. Ga iemand anders vervelen naab.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja, want een DK en Ret zijn zooooo verschillend._
Oh man, ik ga niet eens meer in discussie met noobs zoals jij. Ga naxx10 raiden ofzo, maar hou op met fatsoenlijke spelers lastig te vallen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:59 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ben blij als de basisscholen weer beginnen, zitten kindertjes zoals jou tenminste weer in de klas te kleuren. Val mij de volgende keer dan ook niet aan en begin niet over mijn skills, ik heb geen reactie gevraagd van iemand waarvan ik tot hier de arrogantie ruik, al vaker zijn er opmerkingen geweest over jou hier op de forums over je arrogante screenpost alsof je zo goed bent. Kerel je bent een lutser en wat je ook zegt en doet ik denk er niet anders over, egoistisch spelertje dat je bent, alsof alle runs altijd om jou en je dps in je druid draaien. Ga iemand anders vervelen naab.
persoonlijk heb ik niet zo last van deathknights :p maar idd ze zijn zwaar overpowered. een vriend van mij is serieus net 3 dagen lvl 80 op zijn dk. en hij behaalt al met gemak 4K DPS in een heroic 5 man :S, hij heeft flink zitte no-life voor gear en heeft nu dus 3x t7, 1x t 7.5 en de rest van die zooi als titansteel destroyer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:29 schreef VatosLoco het volgende:
Gister weer eens wat Arena gedaan met me pala en een resto druid, ging redelijk totdat we continue tegen DK - Holy Pala combo's opliepen, wat zijn die combo's overpowered. Een dk is sowieso al moeilijk dood te krijgen dus je kan voor de healer gaan, het vervelende is met die DK die continue een frostspell op je heeft kom je nooit goed in de buurt om ff burst dps te doen op die pala, ben je er eindelijk komt ie met zijn kut deadgrip, en om het erger te maken continue die kut pets. Het waren ontzettende lange gevechten maar het heeft er nooit naar uitgezien dat wij zouden winnen, pala hoeft niet te drinken voor mana die oom raakt hij ook nooit.
Hoop dat ze dk's snel nerfen.
Als het je koud liet reageerde je ook nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]Daag noob.
![]()
Het laat mij echt koud wat jij zegt.![]()
Sinds Ulduar uit is hebben ze elke week encounters generfed. Most notably Ignis, XT en Mimiron. Toen was het nog een hele kunst om Ignis te killen pre-nerf. Wij hadden dat toen voor elkaar terwijl de meeste high-end guilds Ignis skipten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:01 schreef Blistering het volgende:
Meiden toch, doe's lief tegen elkaar!
Freya schijnt trouwens generfed te zijn!
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=19110291072&sid=1
Verder nog nergens iets gelezen erover though. Zou wel super zijn! Onze guild moet alleen nog Freya +3 voor Algalon access en de mount. Komt u maar!
Nee, ik vind het wel grappig yet triest om te zien hoe jij je zo opwindt om niets.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als het je koud liet reageerde je ook niet
12/0/59 is tegenwoordig 'de' standaard Unholy spec. Ben zelf ook met zo'n soortgelijke spec aan het levelen (maar dan met oa. On a Pale Horse). Blood-Elf DK op een random server. Bevalt me tot nu toe wel prima. Mobs vallen bij bosjes neerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:00 schreef Failatronic het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik niet zo last van deathknights :p maar idd ze zijn zwaar overpowered. een vriend van mij is serieus net 3 dagen lvl 80 op zijn dk. en hij behaalt al met gemak 4K DPS in een heroic 5 man :S, hij heeft flink zitte no-life voor gear en heeft nu dus 3x t7, 1x t 7.5 en de rest van die zooi als titansteel destroyer.
dus met gemiddeld naxx 10 - slechte boe epics en een standaard 2h weapon doet hij al 4k dps, nu heeft ie wel die trinket van darkmoon: greatness +90 str ( als die afgaat dus +300 str) + rune of the fallen crusader op ze 2h is dus als ze beide progge +400 str voor zoveel seconde en geloof me voor een DK tikt dat kanker hard aan. hij en zijn vleermuis pet zijn niet meer te stoppe :p, ik ben full epic enhance shaman expertise capped hit capped, meer dan genoeg AP en 32% crit unbuffed en ik kan hem maar net bijhouden. pff als ik de motivatie had om nog een alt te trainen had ik het wel gewetenDK
hij is trouwens unholy voor de DK'S onder ons die hun class niet snappen. 12/0/59
snel leavenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
12/0/59 is tegenwoordig 'de' standaard Unholy spec. Ben zelf ook met zo'n soortgelijke spec aan het levelen (maar dan met oa. On a Pale Horse). Blood-Elf DK op een random server. Bevalt me tot nu toe wel prima. Mobs vallen bij bosjes neer. Bijna level 73, alleen ik ben Mining (370) en Engineering (350) aan het levelen ook.
Zit in een social NL guild (in hoeverre je dat sociaal kan noemen) en ben aan het racen tot 80 met een Ret maatje (die 1 level hoger is
) die ik daar heb ontmoet. Alleen hij krijgt vandaag Flying Mount (normal, mind you), dus ik heb heel wat questwerk te doen nog.
![]()
Ja echt, om de 5 minuten 'wie gaat mij boosten in sfk/rfd/brd' en 4 of 5 zijn ook bezig met zoeen vage 'Peggle'-minigame-addon oid. Dan zie je in guild chat '[Peggle] player scored zoveel score op Stormwind/Shattrath'. Ik bedoel, wtf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef Failatronic het volgende:
[..]
snel leavenmeeste nederlandse guilds zijn 12 jaar oude huntertjes die dag in dag uit om een Zul'farrak boost zeiken. of van die vragen van 'ik ben lvl 30 waar haal ik me mount'
stel faalkezen bij elkaar maarja als hun het leuk vinden, lekker laten gaan. als ik jou was zou ik me gewoon bij een (end-game) raiding guild aansluiten. mensen die wel weten hoe hun class in elkaar zit en vaak zit de humor er onderling goed. af en toe wat bijtende spot tegen wat guildies (op een leuke manier) is na mijn mening de beste combinatie voor een goede guild. bijvoorbeeld in raids met mijn guild geven we altijd de hunters de schuld. geen idee waarom, gewoon over ventrillo roepen dat het een van de huntards was
oh ongezellig zou het vast niet zijn, het is alleen niet mijn idee van een goede guild. van de hollandse guild op mijn realm weet ik dat zij het liever over fishing dailies hebben dan dat ze gaan raiden ofzo. of een guild event! we gaan lekker met ze allen blackwinglair doen! mijn indruk van nederlandse guilds is tot nu toe > niet echt bezig met raiden, meer met roleplaying stuff. opzich niks mis mee maar als ze dan eindelijk naxx 10 gaan, moeten ze wel al repairen voordat ze bij anub'rekhan zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja echt, om de 5 minuten 'wie gaat mij boosten in sfk/rfd/brd' en 4 of 5 zijn ook bezig met zoeen vage 'Peggle'-minigame-addon oid. Dan zie je in guild chat '[Peggle] player scored zoveel score op Stormwind/Shattrath'. Ik bedoel, wtf.![]()
Nouja, ik wil eerst tot 80 levelen en een klein beetje gearen totdat ik een endgame guild ga zoeken. Dit is atm op zich niet verkeerd aangezien er mensen van mijn level in zitten, zodat ik daarmee makkelijk instances kan doen. Plus het is er niet algeheel ongezellig.
Ik denk dat ik een server vol met Polen (inclusief alleen Pools in /trade en lfg) erger vind dan een guild vol met Nederlanders.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Blistering het volgende:
Nederlandse WoW spelers.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn zat goeie spelers. Maar het overgrote merendeel is egoďstisch, arrogant en gewoon ronduit slecht.
Van die betwetertjes, die bij alles wel weten hoe het moet. Echt, ronduit irritant.
het overgrote merendeel op mijn realm zijn eerder de 12-14 jarige die geen engels kunnen en dus hulp nodig hebben bij elke quest simpelweg omdat ze te dom zijn om de addon questhelper te downloaden ( wat is dat?! )quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Blistering het volgende:
Nederlandse WoW spelers.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn zat goeie spelers. Maar het overgrote merendeel is egoďstisch, arrogant en gewoon ronduit slecht.
Van die betwetertjes, die bij alles wel weten hoe het moet. Echt, ronduit irritant.
Nah dat valt hier best wel mee. Zitten genoeg high-levels in met alts die wel verstand van zaken hebben. Natuurlijk relativeert zich dat met de guildnaam '<Geile Donders>'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Failatronic het volgende:
[..]
het overgrote merendeel op mijn realm zijn eerder de 12-14 jarige die geen engels kunnen en dus hulp nodig hebben bij elke quest simpelweg omdat ze te dom zijn om de addon questhelper te downloaden ( wat is dat?! )
Daarom speel ik liever alleen met gasten van 18+ gemiddelde leeftijd in onze guild ligt al rond de 25, hebben er 2 in de guild gehad, continue vragen "can anyone help me? can anyone boost me?" alles vragen ze, niets zoeken ze op, doe je een raidrun gaan ze mee, dropt er een item wat voor chars een zware upgrade is maar voor zo'n kiddy niet 2 str en 2 ap meer dan needen ze er nog op, spelen erg egoistisch, jammer omdat sommige wel degelijk de kwaliteit hebben alleen de leeftijd zit ze niet mee, dus wij nemen ze niet meer mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Failatronic het volgende:
[..]
het overgrote merendeel op mijn realm zijn eerder de 12-14 jarige die geen engels kunnen en dus hulp nodig hebben bij elke quest simpelweg omdat ze te dom zijn om de addon questhelper te downloaden ( wat is dat?! )
/slap voor questhelper.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Failatronic het volgende:
[..]
Loken blijft een leuke bossquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef jagga het volgende:
nog 10% en dan 1 lvl en dan ben ook ik eindelijk 80![]()
Gisteren voor het eerst ooit Halls of lightning gedaan (normal) wel gehaald maar meh zeg.
Ik vroeg om info on boss met Loken, de een gaat zitten roepen van: als hij Aoe Charged ren voor je leven, hit hard. Komt een ander met: NEE je moet blijven staan!
Lekker ook op 1 lijn enzo
na een eerste wipe maar gewoon blijven staan, en wanner hij chargde ams gebruiken, en voor de 2e keer icebound fortitude. Werkte uitstekend
Alleen dropte er echt helemaal niets voor mij, maar de ervaring van een nieuwe dungeon was wel leuk
Tank hem in de cirkel voor hem. melee moeten in hem staan terwijl de casters op de rand van de cirkel moeten staan. En als hij zijn aoe spell doet moet de healer zich opmaken voor een behoorlijk grote healquote:Ik vroeg om info on boss met Loken, de een gaat zitten roepen van: als hij Aoe Charged ren voor je leven, hit hard. Komt een ander met: NEE je moet blijven staan!
Tja beide hebben gelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef jagga het volgende:
nog 10% en dan 1 lvl en dan ben ook ik eindelijk 80![]()
Gisteren voor het eerst ooit Halls of lightning gedaan (normal) wel gehaald maar meh zeg.
Ik vroeg om info on boss met Loken, de een gaat zitten roepen van: als hij Aoe Charged ren voor je leven, hit hard. Komt een ander met: NEE je moet blijven staan!
Lekker ook op 1 lijn enzo
na een eerste wipe maar gewoon blijven staan, en wanner hij chargde ams gebruiken, en voor de 2e keer icebound fortitude. Werkte uitstekend
Alleen dropte er echt helemaal niets voor mij, maar de ervaring van een nieuwe dungeon was wel leuk
Je zit dus in een Nederlandse guild, je hebt het ondanks een paar irritante figuren best naar je zin, maar je vertikt het om het een en ander uit te leggen aan degenen die minder ervaring hebben? Die andere knakker die op je reageerde deed wat overdreven, maar jongen toch, doe eens niet zo verzuurd en elitair. Wat is er mis met een avondje wipen met een paar noobs waar je het redelijk mee kunt vinden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nah dat valt hier best wel mee. Zitten genoeg high-levels in met alts die wel verstand van zaken hebben. Natuurlijk relativeert zich dat met de guildnaam '<Geile Donders>'.Ze runnen wel eens 10man Naxx en Ulduar, volgens mij, maar niet dat ik daar mee wil raiden.
quote:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Je zit dus in een Nederlandse guild, je hebt het ondanks een paar irritante figuren best naar je zin, maar je vertikt het om het een en ander uit te leggen aan degenen die minder ervaring hebben? Die andere knakker die op je reageerde deed wat overdreven, maar jongen toch, doe eens niet zo verzuurd en elitair. Wat is er mis met een avondje wipen met een paar noobs waar je het redelijk mee kunt vinden?
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:50 schreef SharQueDo het volgende:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.
Wat zou het guild zonder jou zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:50 schreef SharQueDo het volgende:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.
Ik geloof best dat ie goed is enzo, maar de 50 dollar..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger is.
Ik wil raiden, geen mensen opleiden tot raider.
En Zygor Leveling Guide is wel fijn.Ik gebruik hem zelf ook, zowel Horde als Alliance.
Wie zegt dat ik ervoor betaald heb?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ie goed is enzo, maar de 50 dollar..
Meeste die hard raiders zijn ook niet uit te staan, dus dat past wel bij elkaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef twi het volgende:
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.
Ach in elke guild zitten eikels, maar degenen in hardcore raids doen in veel gevallen hun stereotype veel eer aan. Gelukkig zijn er uitzonderingenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Meeste die hard raiders zijn ook niet uit te staan, dus dat past wel bij elkaarIk zit nu ook in zo'n guild en ik mag een groot deel van de mensen niet
Eén van de grootste eikels (officer) is ook een Nederlander.
Ik begrijp je standpunt dat je wilt raiden, maar hou je er rekening mee dat ook jij een noob bent geweest, ook jij de uitleg gekregen hebt, of wil je ons vertellen dat jij al van te voren wist wat te doen? Wij verzoeken mensen die voor het eerst met ons raiden eerst wowwiki te controleren of youtube voor de tacs, voor de boss geven we nog een kleine uitleg, het is een kleine moeite.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger zijn.
Ik wil raiden, geen mensen opleiden tot raider. Als je profvoetballer bent wil je toch ook geen fatsoenlijke wedstrijden doen met alleen maar amateurs ipv mensen van je eigen niveau?
En Zygor Leveling Guide is wel fijn.Ik gebruik hem zelf ook, zowel Horde als Alliance.
Wat het probleem is, dan leg je iets uit hoe je een gevecht moet doen, en er zijn altijd mensen die doen dus niet wat je vraagt. Dus ze blijven in de voidzones/firewalls staan op Sarth, snappen Thaddius niet ("maar rechts was toch min??? -eh nee, heb ik al 10x uitgelegd"), staan niet op 10yard range op KT, gevolg halve raid gefreezed, etc.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste die hard raiders zijn ook niet uit te staan, dus dat past wel bij elkaarIk zit nu ook in zo'n guild en ik mag een groot deel van de mensen niet
Ja dat ben ik het met je eens, maar zoals ik in mijn vorige posts al zei, veel mensen luisteren niet, en daar kan ik niets mee. Dan leg je het uit dat links min is en rechts plus, en dat we met de klok mee gaan, maar toch zijn er mensen die dat gewoonweg niet snappen of niet willen snappen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik begrijp je standpunt dat je wilt raiden, maar hou je er rekening mee dat ook jij een noob bent geweest, ook jij de uitleg gekregen hebt, of wil je ons vertellen dat jij al van te voren wist wat te doen? Wij verzoeken mensen die voor het eerst met ons raiden eerst wowwiki te controleren of youtube voor de tacs, voor de boss geven we nog een kleine uitleg, het is een kleine moeite.
Ironisch genoeg ben ik zelf niet zo. Achievement is leuk als je die hebt, maar als iemand zegt dat hij de fight weet en dat hij denkt dat hij voldoende gear heeft ervoor dan mag hij mee, achievement of niet. Als hij echt suckt dan komen we het daar wel achter.quote:Je snapt niet dat spelers zoals jij wow verzieken, hetzelfde met die achievements continue, als ik met een alt voa wil puggen kom ik er vaker niet in, dat ik hem al 1000x gedaan heb op me main telt niet want nee, ik heb geen achievement op mijn alt en kom niet in een group, althans met veel pijn en moeite. De tijd dat er nog moeite genomen werd om uit te leggen mis ik, het hoort erbij, ik vraag bij elke pug nog standaard "all know tacs?" en bij een negatief antwoord geef ik gewoon duidelijke uitleg, geen probleem, het kost je 1 a 2 min, in die tijd rebuffen we vaker, dat noemen ze gewoon sociaal zijn, en als ik mij niet vergis is wow toch een beetje een sociaal spel.
neequote:
Gebruik deze gewoon, net zo makkelijk, gratis en werkt primaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef Banzaiaap het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Zygor leveling guides. Heb niet zo'n zin om er lang over te doen om in Northrend te komen, ken al het andere nu wel.. http://www.zygorguides.com/
Hehe, op darkspear is de /2 channel vaak ook kut. Wordt ook door veel spelers wel Dramaspear genoemd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:53 schreef jagga het volgende:
ik zie in lfg channel heel vaak idd: LFM VoA 25, link achievement!
Of iets in die geest.
Laatst was er wel een mooie discussie gaande in tradechannel naar aanleiding van zoiets.
Het lijkt erop dat mensen op Aerie Peak een beetje aan de schijt raken van die achievement-roepende lui, en ik ken 2 lui die imo echt goed zijn (draaien al flinke tijd mee, goede gear enz) die er een sport van maken om met zulke lui in discussie te gaan over waarom je in godsnaam een achievement moet hebben om mee te kunnen doen.
Lvl 80-ers met veel tijd om handenprachtig
quote:
Mooie is nog als ze vragen om de 'Fall' achievement, en dan doodleuk Going Down? meelinken. Sowieso heb ik nog nooit een echte achievement meegelinkt, of m'n stats doorgegeven. Lijkt wel alsof men toch te desperate is en je meteen invitequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:53 schreef jagga het volgende:
ik zie in lfg channel heel vaak idd: LFM VoA 25, link achievement!
Of iets in die geest.
Laatst was er wel een mooie discussie gaande in tradechannel naar aanleiding van zoiets.
Het lijkt erop dat mensen op Aerie Peak een beetje aan de schijt raken van die achievement-roepende lui, en ik ken 2 lui die imo echt goed zijn (draaien al flinke tijd mee, goede gear enz) die er een sport van maken om met zulke lui in discussie te gaan over waarom je in godsnaam een achievement moet hebben om mee te kunnen doen.
Lvl 80-ers met veel tijd om handenprachtig
2k DPS is ook echt geen kunst. Ik haalde gisterenavond op Emalon op mijn rogue 2.2k, en ik was eerder die dag gedinged.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger zijn.
Daarom juist.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Omentuva het volgende:
[..]
2k DPS is ook echt geen kunst. Ik haalde gisterenavond op Emalon op mijn rogue 2.2k, en ik was eerder die dag gedinged.
Mind you -- ik wist dat ik gecarried werd en bood ook aan om maar op m'n Ulduar 25 Ret Paladin langs te komen als er te weinig DPS was...quote:
Ik kan zijn standpunten waarderen, ik vind het als casual raider zelfs jammer dat Tier 8 gear farmable wordt in heroics. We zijn pas net op het punt dat we dat op 10-man kunnen farmen, maar het wordt in deze patch wel erg makkelijk om goede gear te verzamelen. Te makkelijk, alhoewel ik meer waarde hecht aan de ervaring, dan aan de gear.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef Mister_T het volgende:
De meeste mensen zijn het hier niet eens met SharQueDo
Dat is het vooralquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef jagga het volgende:
Maar het is wel lullig om een ventje van 14 die 2 weken geleden 80 is geworden, bij wijze van spreken, in dezelfde gear te zien rondlopen als jij die daar tijden voor geraid/gespaard heeft
Ja, ik was ook voornamelijk "casual". Maar wou toch wat meer, dus aan wat aan raiden geslagen, veel proberen e.d. en lezen over raids. Nu eindelijke wat leuke gear, en dan kun je net zo goed een alt gaan levelen, en met wat hcs farmen kun je zo UL10 in. Oh well.quote:
Maar dat valt ook wel mee. Het zijn 2 T8 pieces en een paar iLvl 226 items die niet eens zo bijster geweldig zijn.quote:
Daarin heb je helemaal gelijk, mensen vinden alles maar vanzelfsprekend en begrijpen niet dat er ngo steeds nieuwe mensen bijkomen die alles nog moeten leren. Ook ik ben wel eens afgesnauwd op Alts omdat ik de rotation van spells nog niet volledig onder de knie had of omdat de gear nog niet voldoende was. \ikzelf vindt het juist leuk om op mijn Ulduar geared priests random raids te joinen om andere mensen te gearen en ervaringen op te laten doen. Dan wipe je wat vaker, dan duurt het 1,5 uur langer. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef jagga het volgende:
ik kan het vanuit de doorgewinterde spelers wel begrijpen.. alles is schijnbaar een stuk makkelijker en toegankelijker gemaakt. Ik vind dat als nieuwkomer idd niet zo erg.
Maar het is wel lullig om een ventje van 14 die 2 weken geleden 80 is geworden, bij wijze van spreken, in dezelfde gear te zien rondlopen als jij die daar tijden voor geraid/gespaard heeft
Ik vind alleen de instelling van diegenen die al een tijdje meelopen, een beetje jammer.
Mijn ervaring is dat deze mensen toch vaak vergeten dat ook zij, ooit met niets zijn begonnen, "noob"waren en vragen moesten stellen.
Ik ben helaas al meerdere malen afgesnauwd(is niet het goede woord maar je snapt t wel) omdat ik iets vroeg wat hij/zij vanzelfsprekend vond.
Ik moet wel zeggen dat er veel uitzonderingen zijn en over het algemeen zijn mensen behulpzaam en aardig. Maar soms loop je er tegen het lijf
T8.5 >_>quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat valt ook wel mee. Het zijn 2 T8 pieces en een paar iLvl 226 items die niet eens zo bijster geweldig zijn.
Ik heb ze nog niet bekekenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef twi het volgende:
Maar dat valt ook wel mee. Het zijn 2 T8 pieces en een paar iLvl 226 items die niet eens zo bijster geweldig zijn.
Ik hoop het niet, anders heb ik vanavond ook een probleem. Heb echt niks aan dat tournament gezeur gedaan, omdat zover ik weet er geen restrictions zijn op de nieuwe content (rep of wat dan ook).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, vanavond maar dat Coloseum eens in oid. Hoorde nog een gerucht dat je reputatie bij de Sunreavers iets (revered? exalted?) moest zijn voor je er in kon. Weet iemand daar iets van? Kan er verder niets over vinden.
Gelukkig niet zeg. Attunements moeten wat mij betreft terug in het spel maar niet via die afschuwelijk dailiesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, vanavond maar dat Coloseum eens in oid. Hoorde nog een gerucht dat je reputatie bij de Sunreavers iets (revered? exalted?) moest zijn voor je er in kon. Weet iemand daar iets van? Kan er verder niets over vinden.
zou idd kut zijn! Ben gisteren namelijk met de questlijn begonnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet bekekenMaar mijn Ulduar gear staat er dus niet 'gewoon' tussen?
Geen idee. Tauren vind ik niet 1 van de tofste races. Daarnaast is het natuurlijk ook wel fijn om alles achter te laten en gewoon met een schone lei overnieuw te beginnen zonder oude stuff, aangezien ik 9 alts boven level 60 heb en gewoonweg niet meer de moeite wil nemen om alles nog te gaan spelen. Misschien dat ik m'n 70 Paladin nog overzet als ik Horde blijf spelen. Voor hetzelfde geld zit in in een paar dagen weer op m'n Ally, Colloseum te raiden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef Junglebeast het volgende:
...
En Sharqie ga je nu ook wachten op faction change voor je druid of nie?
Emblems of Conquest gaan droppen in Heroics, dus alles wat je daarmee kunt kopen komt beschikbaar voor de non-raiders. Verder zal het voor non raiders flink tijd kosten voordat ze genoeg Emblems of Triumph (de 10- en 25-man emblems) hebben, aangezien die slechts in de raids droppen, en je er 2 krijgt via de Daily Crusader 5-man.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet bekekenMaar mijn Ulduar gear staat er dus niet 'gewoon' tussen?
Oh dat zou ook super zijn!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:13 schreef twi het volgende:
Daarnaast zijn de Tier (9) tokens naar mijn weten inwisselbaar voor elke slot, dus niet meer per head/shoulder/chest/hands/legs, maar dat weet ik niet zeker en ben ook te lui om daar de bevestiging voor te zoeken
Ja, dat dan weer welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Of domme nicknames hebben zoals " uiensoep" "spierbundel" " nachtelfje"
Haha ja, je hebt er namen tussen zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Nouja het verschilt. Je hebt hier een hardcore raid guild die zichzelf heel erg stoer vind en constant anderen af lopen te zeiken. Maar de guild waar ik in zit bestaat vooral uit volwassen mensen die ook enig geduld hebben en zich niet direct koning van de server voelen omdat de 3 pieces T8,5 hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heh heh.. juist niet...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Catch_me het volgende:
een pala op me realm heet rijstschaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Gaat leuk worden als je naam genoemd moet worden tijdens het raiden op Vent/TS door non-Nederlanders.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Heh heh.. juist niet...
Ik heb een vriend op de server die er een punt van maakt dat elke char qua naam in de frituurpan moet kunnen.. dus loempia, frikandel, kroket....
Humor...
Maar goed.. ik kruip wel weer rustig m'n casual hoekje in......
en daarnaast, mijn ervaring op Aggramar is dat Denen en vooral Grieken veel erger zijn.
Mijn rogue heet Croguette, wel typisch nederlands, maar voor niet nederlanders valt het niet eens opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Heh heh.. juist niet...
Ik heb een vriend op de server die er een punt van maakt dat elke char qua naam in de frituurpan moet kunnen.. dus loempia, frikandel, kroket....
Humor...
Maar goed.. ik kruip wel weer rustig m'n casual hoekje in......
en daarnaast, mijn ervaring op Aggramar is dat Denen en vooral Grieken veel erger zijn.
Geruchten zijn geruchten. Persoonlijk geloof ik niets wat niet expliciet in de patchnotes staat. Lees die gewoon even door en je weet alles. Als iets niet genoemd wordt, ga er dan van uit dat er niets veranderd wat dat betreft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Het was eerst zo dat je Crusader moest zijn van dat Argent Tournament voordat je uberhaupt de 5-10-25 mans kon doen. Het laatste gerucht dat ik heb gehoord, is dat het nu slechts voor de heroic-mode van 10- en 25-man nodig is. Maar zeker weten doe ik niet
thaddius, eerlijk gezegd snap ik niet waarom dit word beschouwt als een moeilijke boss, je spreekt van te voren af of het clock of anticlockwise is, en ja als je daar eenmaal staat dan loop je er gewoon met een boogje omheen. ik vind niet gek dat je een nerd rage krijgt als je om zoiets doodgaat dat verdien je gewoon, komop ergens met een boogje omheen lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef avotar het volgende:
En zoals eerder... het probleem is vooral de houding van de casual+ speler.. degene die niet hard core raid, maar voldoende gecarried wordt om wel de gear te hebben, maar veel minder skills....
Zonder dat uiteraard zelf te beseffen.
En dan het eisen van achievements om een pug te gaan doen. Boring. Nee, ik speel niet vaak 's avonds, dus ik heb de achievement niet. Maar ik heb me voldoende ingelezen om in elk geval de tactics te weten.
Ik liep vorige week voor eht eerst in Naxx bij de + / - boss (ben even z'n naam kwijt) ..
maar het is zo hectisch.. ik zat er op een gegeven moment ook een keer naast..
kan toch gebeuren....?
Maar de nerd rage die dan los barst... bah bah..
Ik probeer het dan altijd in het Engels uit te spreken om te zien hoe het op anderstaligen overkomtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:20 schreef SharQueDo het volgende:
Haha ja, je hebt er namen tussen zitten.'Groentesoep', 'Keukentafel', etc.
Geniale onzinnamen die toch wel een glimlach op m'n gezicht weten te toveren.
naxx10 oke, maar naxx25 is thadius zo frustrerend op PUG. Meeste mensen focussen zich zo verschrikkelijk op hun dps (of healing) dat ze andere dingen vergeten of te laat doen. Zelfde als bij de rode ringen op KT. Als je gewoon nagaat hoeveel mensen dood gaan doordat ze in de rode ringen blijven staan... onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef avotar het volgende:
En zoals eerder... het probleem is vooral de houding van de casual+ speler.. degene die niet hard core raid, maar voldoende gecarried wordt om wel de gear te hebben, maar veel minder skills....
Zonder dat uiteraard zelf te beseffen.
En dan het eisen van achievements om een pug te gaan doen. Boring. Nee, ik speel niet vaak 's avonds, dus ik heb de achievement niet. Maar ik heb me voldoende ingelezen om in elk geval de tactics te weten.
Ik liep vorige week voor eht eerst in Naxx bij de + / - boss (ben even z'n naam kwijt) ..
maar het is zo hectisch.. ik zat er op een gegeven moment ook een keer naast..
kan toch gebeuren....?
Maar de nerd rage die dan los barst... bah bah..
Oudje, maar oldskool nerdrage met wat prachtige animaties.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
Nerdrage!
Gisteren die term voor het eerst gehoord in guildchat, ik kende hem nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |