abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:55:22 #1
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71413998

Bij het maken van een nieuwe topic, hier vind je deze openings post

Knut/GI probeert de OP bij te houden, hij leest echter niet altijd helemaal alles, soms mist hij een post over de OP. Mocht je missen in de OP, meld het gewoon even in het topic

Patch 3.2.0 in developement.
De laatste patch heeft een hoop veranderingen die allemaal een grote invloed kunnen hebben. Lees erover voordat het je gaat beinvloeden :
Huidige patch: 3.1.1 (Wrath of the Lich King)
Aankomende patch: 3.2

Om een overzicht te krijgen van wie in dit topic nou ongeveer wat doet en van welke server en welke class ze het meeste verstand hebben hier een lijstje van de actieve posters, gesorteerd op de server waar ze spelen:


Agamaggan
VatosLoco
Palladio - Agamaggan (A)- Paladin (80)
Lavendor - Agamaggan (A)- Rogue (80)
Nymphardorah - Agamaggan (A) - Druid


Aggramar
stbabylon
Babylon - Aggramar (H)- Hunter (80)
Dakylon - Aggramar (H)- Death Knight
Nolybab - Aggramar (H)- Paladin
Doeland - Aggramar (H)- Bank

Ps2K
Kabar - Aggramar (A)- Shaman (80)
Gilfin - Aggramar (A)- Hunter



Avotar
Warlockrick - Aggramar (A) - Warlock (80)
Grubleddim - Aggramar (A) - Hunter


Auchindoun
Brutus.nl
Brutaluc - Auchindoun (A) - Holy Paladin (80)
Brutala - Auchindoun (A) - Feral Druid
Bruticus - Auchindoun (A) - Marksman Hunter
Brutalii - Auchindoun (A) - Frost Mage


Anachronos
Sanakthe
Sanakthe - Anachronos (H) - Warlock 80


Aszune
Windigo
Ijzel - Aszune (A) - Deathknight


Azjol-Nerub
Murloc
Phalanx - Azjol-Nerub (A) - Warlock (80)
Giverne - Azjol-Nerub (A) -Rogue
Hyva - Azjol-Nerub (A) - Hunter
Tailz - Azjol-Nerub (A) - Shaman


Boulderfist
Metonae
Metonae - Boulderfist (H) - Paladin (80)
Chyler - Boulderfist (H) - Priest (80)
Menique - Boulderfist (H) - Rogue


Bronzebeard
Rothua - Bronzebeard (H) - Paladin


Bloodfeather!
Matthijsnl - Bloodfeather (A) - Druid


Moozrim
Moozrim - Bloodfeather (H) - Warrior (80)
Magerim - Bloodfeather (H) - Mage


Draenor
Offsprngr
Nachtschaduw - Draenor (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - Draenor (H)- Rogue
Nachtarend - Draenor (H)- Death Knight
Nachtvalk - Draenor (H) - Hunter


Executus
Hanstin
Éládor - Executus(A) - Fury Warrior (80)


Emeriss
Merkowitz
Lynalea - Emeriss (A) - Warlock(80)
Naiya - Emeriss (A) - Warrior(80)
Healyn - Emeriss (A) - Priest
Shato - Emeriss (A) - Rogue


Frostmane
Fir3fly
Aliya - Frostmane (A) - Priest
Avey - Frostmane (A) - Paladin
Scorchess - Frostmane (A) - Hunter
Executia - Karazhan (A) - DK

Knoflook
Runetusk - Shaman - Frostmane (H)



Grim Batol
DjNivek
Divyan - Grim Batol (A) - Warrior (80)
Yanagi - Grim Batol (A) - Priest (80)


Hellfire
Civilian
Civilian - Hellfire (A) - Shaman(80)
Kevorkian - Hellfire (A) - Paladin
Phrenesis - Hellfire (A) - Hunter

Khadgar
Drizzt_DoUrden

Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
Orzhov - Khadgar (H)- Rogue
Razedhel - Khadgar (H)- Priest


Khadgar
Drizzt_DoUrden

Naschtokh - Khadgar (H)- Warrior
Orzhov - Khadgar (H)- Rogue
Razedhel - Khadgar (H)- Priest

Hansch
Kaenargh - Khadgar (H) - Paladin (80)
Kadavúrial - Khadgar (H) - Knight
Tharsolas - Khadgar (H) - Rogue
Morbithos - Khadgar (H) - Priest

Dj_Day-V
Airbase - Khadgar (H) - Hunter (37)
Sparklez - Khadgar (A) - Druid (18)

Black-Hole
Jileen - Khadgar (A) - Druid (80)
Anwell - Khadgar (A) - Paladin


Kor'gall
Blistering
Alisier Undead | Death Knight (80)
Plaza-Kor'gall (H) - Druid
Kathelyn Kor'gall (H) - Hunter
Infidelity Kor'gall (A) - Rogue

Nordrassil
Webbyplus

Mioo - Nordrassil (A) - Hunter (80)
Miopally - Nordrassil (A) - Paladin (80)
Kolstee - Chromaggus(A) - Deathknight (80)
Maraudeus - Chromaggus (A) - Druid (71)
Maraudeus - Nordrassil (A) - Warrior (70)
Braindeath - Nordrassil (A) - Rogue (70)
Snol - Nordrassil (A) - Mage (64)
Nijntje - Nordrassil (A) - Warlock(40)

Ragnaros
Thormodo
Zooko - Defias Brotherhood (A) - Warlock (80)
Glonius - Ragnaros (A) - Priest (80)
Thormodo - Ragnaros (A) - Death Knight (80)
Rhulath - Ragnaros (A) - Shaman


Scarshield Legion
Stommie
Darinos - Scarshield Legion (A) - Warlock (80)
Anani - Scarshield Legion (A) - Priest
Eryps - Scarshield Legion (A) - Deathknight


Skullcrusher
WyriHaximus
WyriHaximus - Skullcrusher (H) - Rogue (80)


Draz
Mortui - Skullcrusher (H) - Priest (80)
Laraine - Skullcrusher (H) - Death Knight (80)
Salena - Skullcrusher (H) - Mage (80)
Panette - Skullcrusher (H) - Hunter (80)

R-Mon
Athelia - Skullcrusher (A) - Priest (80)


Steamwheedle Cartel
Knut/GI
Farlad - Steamwheedle Cartel (A)- Mage (80)
Zulkian - Steamwheedle Cartel (H)- Priest
Yoshua - Steamwheedle Cartel (A) - Shaman

Silmarwen
Vaalipanay- Steamwheedle Cartel (A) - Paladin
Ynnis - Steamwheedle Cartel (A) - Druid



Spinebreaker
HSG-BOMBER
Hiir = Spinebreaker (H) - Shaman


Sporregar
TjopClown
Dodo - Sporeggar (H) - Shaman (80)
Cáre Bear - Sporeggar (H) - Druid


Turalyon
SharQueDo
Icebear - Turalyon (A) - Druid (80)
Sharqy - Turalyon (A) - Rogue
Sharquedo - Turalyon (A) - Hunter
Lithariel - Turalyon (H) - Priest

Sapstengel:
Triptíco - Turalyon (H) - Mage (80)
Katarzyna - Turalyon (H) - Paladin (80)

Junglebeast:
Poysonivy - Turalyon (A) - Druid (80)
Astolfo - Turalyon (A) - Paladin (80)

Trollbane
Zosk

Zosk - Trollbane (A) - Rogue (80)

Jenglejack

Unkth - Trollbane (A) - Death Knight (80)


Twisting Nether
Fipotje
Fajah - Twisting Nether (A) - Rogue (80)



msnk
Shaddix - Twisting Nether (H) - Warlock
Sarcast - Twisting Nether (H) - Mage


Migwi
Sigeric - Twisting Nether (A) - Death Knight (80)
Aeronwen - Twisting Nether (A) - Hunter
Caraighan - Twisting Nether (A) - Warrior
Melahdrin - Twisting Nether (H) - Paladin

Laviathan
Laviathan - Twisting Nether (H) - Warlock (80)
Larraine - Twisting Nether (H) - Death Knight (80)


CraniuM
xzen - Kazzak (H) - Warrior
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:56:05 #2
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71414027
aangezien ik de nieuwe post miste, bij deze =)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_71414978
Ja, oeps... Zag niet dat ik 'm volsmeet.

Sowwy.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 29 juli 2009 @ 00:28:48 #4
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71415051
hehe, no problem... niemand miste de nieuwe schijnbaar
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_71415560
Iedereen zit nog te farmen voor de servers down ga...

Oh, wacht, maar een bepaald aantal servers met extended maintenance. Wel hetzelfde rijtje dat bij de vorige paar woensdagen ook idioot lang offline was, tho.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_71416564
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:28 schreef Laviathan het volgende:
hehe, no problem... niemand miste de nieuwe schijnbaar
Ik was aan het wachten tot iemand de nieuwe opende. Dacht ik doe het geen 2 keer achter elkaar, nu is de eer aan iemand anders .

Trouwens net nog wat meer heroics getankt en wtf is er mis met feral tank? . Ik wist niet dat je daar zoveel dps mee kon doen .



Was op die 2 bazen in UK, Dalron en Salmon oid.
pi_71417900
Op tip vanuit het topic:
[TK] WoW Loot: The Red Bearon (rare mount)
WoW loot kaart te koop. Bieden mag ofc.

@ Leviathan je naam kwam me al bekend voor uit mijn topic. Ik zit ook op TN, maar dan Alliance kant. (jordybe, 80warrior, Gathering of Dudes)
  Moderator woensdag 29 juli 2009 @ 07:54:26 #8
9859 crew  Karina
Woman
pi_71417926
Ik wil dat ze een beetje opschieten met die patch, ik heb al 320 Champion's Seals en wil je inruilen voor iets leuks

De guild waar ik nu in zit, zuigt, totaal geen raids meer, ik denk dat ik maar weer op zoek ga naar een andere, dit schiet niet op zo.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:03:38 #9
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_71418686
De Topictitel >>


Gisteren eindelijk een party gevonden voor Gundrak.
Ik zie ze vaak roepen voor DPS Gundrak e.d. en ik reageer dan altijd als 74 dk terwijl de instance 76-78 is.
Elke keer krijg ik te horen, a bit too low, sorry m8. Ok geen probleem kan ik inkomen, tis namelijk wel zo.

Nou gisteren mocht ik eindelijk een keer mee (ze konden geen DPS vinden ) wordt ik nog voordat we uberhaupt binnen zijn getrapt uit de party

Vraag ik waarom: hebben ze een 76 DK gevonden.

En bedankt, lamlul!
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_71418900
level dan ook gewoon

Ik snap nooit waarom mensen instances gaan doen onder level 80. Ja de XP gaat misschien snel. Maar niet als je een kut groep hebt.
Installeer gewoon QuestHelper en rag zoveel mogelijk questen erdoorheen. WoW begint toch pas op lvl80.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:39:49 #11
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_71419333
Tis vrij triest hoe dit negatieve beeld wordt gecreëerd door de DK community. 90% is onder de 15, 5% doet 61 points in 1 tree en de andere 5% weet tenminste nog een beetje hoe de class werkt.

Thank god zit ik in een high-end raiding guild met m'n DK, moet er niet aan denken om steeds te moeten smeken in heroics te kunnen komen etc. Gister General Vezax HM geganked @ Ulduar 25. Heerlijke kill, jammer genoeg geen Voldre'thar tho . En wéér geen Vanquisher van Yogg-Saron. Zo langzamerhand is het echt frustrerend aan het worden .

Ohja, tevens TVP.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:47:23 #12
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_71419519
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:03 schreef jagga het volgende:
De Topictitel >>


Gisteren eindelijk een party gevonden voor Gundrak.
Ik zie ze vaak roepen voor DPS Gundrak e.d. en ik reageer dan altijd als 74 dk terwijl de instance 76-78 is.
Elke keer krijg ik te horen, a bit too low, sorry m8. Ok geen probleem kan ik inkomen, tis namelijk wel zo.

Nou gisteren mocht ik eindelijk een keer mee (ze konden geen DPS vinden ) wordt ik nog voordat we uberhaupt binnen zijn getrapt uit de party

Vraag ik waarom: hebben ze een 76 DK gevonden.

En bedankt, lamlul!
Simpel, ignore lijst zetten die gast die je gekicked heeft en melden aan je guild zodat niemand ooit meer met hem runt :p heb ik eens gehad met me pala, wou UK doen en ik was lvl 69, een shammy lvl 72 was aan het zoeken voor een dps, ik hem 3x gewispered, hij negeerde me gewoon, ik daarna gevraagd wat er aan de hand was, kreeg ik terug "i don't want you" maar geen reden niets erbij, kon die hele gast niet. Ik hem gevraagd wat was had hij me op de ignore lijst gezet, ik gelogged op mijn Rogue hem gevraagd waarom hij zo zielig deed en zich niets moest menen met zo'n lvl 72 aangezien ik UK vaker gedaan heb dan hij alle instances in wow samen, meteen zijn GL aangesproken op zijn gedrag (ja zo lame ben ik) en op de blacklist in de guild laten zetten, 1x waren we opzoek naar een dps met een HC joinde deze persoon de group, hebben we hem meteen gekicked, en toen vragen "waarom" guildie van me "don't like you" haha zo leren ze het wel
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:49:33 #13
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_71419573
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:39 schreef Blistering het volgende:
Tis vrij triest hoe dit negatieve beeld wordt gecreëerd door de DK community. 90% is onder de 15, 5% doet 61 points in 1 tree en de andere 5% weet tenminste nog een beetje hoe de class werkt.

Thank god zit ik in een high-end raiding guild met m'n DK, moet er niet aan denken om steeds te moeten smeken in heroics te kunnen komen etc. Gister General Vezax HM geganked @ Ulduar 25. Heerlijke kill, jammer genoeg geen Voldre'thar tho . En wéér geen Vanquisher van Yogg-Saron. Zo langzamerhand is het echt frustrerend aan het worden .

Ohja, tevens TVP.
Nja, heb ook een beeje een hekel aan DK's gekregen, maar meer door een guildie van me, net lvl 80 gedinged, is hij lvl 80, gaat hij meteen een alt lvlen, laat zijn DK wat het is, doet wel mee met raids, alhoewel we slepen hem er doorheen, en rolled natuurlijk op alle goede gear, ik heb al aangegeven dat ik niet meer raid als hij meegaat, ik moest me gear upgraden met hc en crafted voordat we wat kunnen in Naxx, en hij tagt along en profiteerd van andere goodgeared spelers in de raid.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:52:10 #14
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_71419643
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:47 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Simpel, ignore lijst zetten die gast die je gekicked heeft en melden aan je guild zodat niemand ooit meer met hem runt :p heb ik eens gehad met me pala, wou UK doen en ik was lvl 69, een shammy lvl 72 was aan het zoeken voor een dps, ik hem 3x gewispered, hij negeerde me gewoon, ik daarna gevraagd wat er aan de hand was, kreeg ik terug "i don't want you" maar geen reden niets erbij, kon die hele gast niet. Ik hem gevraagd wat was had hij me op de ignore lijst gezet, ik gelogged op mijn Rogue hem gevraagd waarom hij zo zielig deed en zich niets moest menen met zo'n lvl 72 aangezien ik UK vaker gedaan heb dan hij alle instances in wow samen, meteen zijn GL aangesproken op zijn gedrag (ja zo lame ben ik) en op de blacklist in de guild laten zetten, 1x waren we opzoek naar een dps met een HC joinde deze persoon de group, hebben we hem meteen gekicked, en toen vragen "waarom" guildie van me "don't like you" haha zo leren ze het wel
Ja ik vond het echt wel lame... Maar je doet er niets tegen helaas.

Na dit voorval met guild nog maar eens UK gerunned, (lockje had quest nodig) en dat ging goed
Gisteren trouwens ook een fatale fout gemaakt. Ik kwam een human warrior tegen lvl 73, GEEL >>>>>JAAAAH RAGGEN! .

Ik had alleen niet gezien dat hij vriendjes van lvl 80 meehad, dus halverwege het gevecht was ik ineens dood
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 29 juli 2009 @ 09:57:06 #15
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_71419754
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik ben vorige week begonnen, heb een level 15 night elf hunter op Azuremyst (Aegnith is mijn naam)..

Alles gaat tot nu toe goed maar als ik twee wapens naast elkaar leg, hoe zie ik welke er beter is? Degene met hoogste DPS? of ander iets?

Nog even een reactie uit een post uit het vorige topic..

Wat je het allerbeste kan installeren als addon buiten de tips die je kreeg: RatingBuster ...
Laat je precies zien welke stats beter / slechter worden tov hetgeen dat je op dat moment aanhebt..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_71420031
Toch maar weer eens begonnen met die argent tournament fdailies. Gawd wat zijn die retesaai zeg. Nog ff Champion met Sen'jin worden en dan is het Crusader Metonae
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_71420627
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 10:10 schreef Metonae het volgende:
Toch maar weer eens begonnen met die argent tournament fdailies. Gawd wat zijn die retesaai zeg. Nog ff Champion met Sen'jin worden en dan is het Crusader Metonae
vandaag gaat het moment komen dat mijn cookingskills boven de 300 komt
Dit keer zonder signature
  woensdag 29 juli 2009 @ 11:42:06 #18
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71422700
@DrukVout:
Aaah, onze Alliance reputation farmer x) Haaiii!
Overigens in questen snellere exp dan instances doen

@Karina :
320 Seals O_o netjes... ik zit op 80 oid, ben massive aan het slacken als het om dailies gaat. die momenteel alleen de Oracles in Sholazar zodat ik Exalted haal voordat ik op vakantie ga maandag XD

@jagga:
Ja sorry, ik kon even niks beters verzinnen! =(

@Blistering:
Wil je wat van onze Vanquisher tokens hebben? Ze gaan bijna voor Offspeccs weg en wij Conquerer token mannen hebben wel geteld 1 token gehad als drop... Q_Q

Algeheel: DK's zijn hardstikke leuk om te spelen, het is alleen een beetje jammer dat er, net zoals Paladins in TBC, zoveel slechte tussen zitten. Als je uiteindelijk een goed spelende DK tegenkomt is het wel meteen bruut =)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_71423324
Reputation??

HUH?
http://eu.wowarmory.com/character-reputation.xml?r=Twisting+Nether&n=Jordybe

46 factions exalted en vanavond is er nummer 47 bij
Helaas moet ik die bloodsails nog een keer doen en dan steamgays opnieuw. Naja heb ik weer wat te doen

BTW. kan je ff op horde AH kijken of er nog een sulfurion ingot op staat voor een 200g ofzo?
Heb er nog 2 nodig voor mijn legendary hammer
pi_71423993
Ik ben nu een tijdje aan het raiden geslagen, en lees veel op internet over hoe als mage te spelen e.d. Maar heb niet echt mensen in de guild om mee te overleggen of iets beter kan.

Zouden jullie mijn armory eens bekijken, of ik iets zou moeten verbeteren qua gems of stats ?
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Darkspear&n=Ulreazj
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:27:54 #21
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_71424011
Man, dit is annoying. Vriend van mij heeft me zijn account gegeven, dus ik denk ik merge die mooi met m'n b-net account en transfer dan z'n paladin over. Niet dus . 1: Die char heeft geen gametime en mail in z'n inbox. 2: The destination Wow license on this Battle.net Account does not meet the requirements for an account to account transfer.

.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:29:34 #22
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71424055
Moet je z'n secret question ofzo weten, dan kan je z'n achternaam veranderen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:32:32 #23
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_71424146
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
Moet je z'n secret question ofzo weten, dan kan je z'n achternaam veranderen .
.

Afaik niet hoor. Aangezien ''zijn'' account nu in mijn battlenet account is gemerged kan ik nergens meer bij ''zijn'' info komen. Of jij moet iets weten wat ik niet weet ofc.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:36:56 #24
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71424281
Oh daar weet ik niets van, ik heb het eens gedaan met een vriendin van mij die ook haar account aan mij gaf. Daarna heb ik de secret question beantwoord, achternaam verandered en toen getransfered. Daarna de andere account weer gecancelled.

Dat was voor dat hele Battle.net gebeuren dus ik denk dan dat je hier niets meer aan hebt .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:40:55 #25
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71424395
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef DrukVout het volgende:
Reputation??

HUH?
http://eu.wowarmory.com/character-reputation.xml?r=Twisting+Nether&n=Jordybe

46 factions exalted en vanavond is er nummer 47 bij
Helaas moet ik die bloodsails nog een keer doen en dan steamgays opnieuw. Naja heb ik weer wat te doen

BTW. kan je ff op horde AH kijken of er nog een sulfurion ingot op staat voor een 200g ofzo?
Heb er nog 2 nodig voor mijn legendary hammer
600 is de gemiddelde prijs voor een Ingot op Horde (de laatste die ik verkocht heb ik 300 voor gevangen)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:49:03 #26
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_71424689

Wie ziet de link ?
Fear is the grease of society.
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:50:26 #27
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71424732
Black Knight.
Kologarn.

Ja de referenties zijn er .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71425373
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef Laviathan het volgende:

[..]

600 is de gemiddelde prijs voor een Ingot op Horde (de laatste die ik verkocht heb ik 300 voor gevangen)
Hmmm nah moet er nog 2, das met geluk 2 resets. Vanavond hopelijk nog 1tje,
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:42:41 #29
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_71426566
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef Blistering het volgende:
Man, dit is annoying. Vriend van mij heeft me zijn account gegeven, dus ik denk ik merge die mooi met m'n b-net account en transfer dan z'n paladin over. Niet dus . 1: Die char heeft geen gametime en mail in z'n inbox. 2: The destination Wow license on this Battle.net Account does not meet the requirements for an account to account transfer.

.
Zal niet lukken denk ik.

Vriendin van mij is in Vanilla een druid begonnen. Haar man heeft dat account inmiddels in gebruik, maar zij mag die druid niet overzetten op haar eigen account.
Zijn getrouwd, wonen op hetzelfde adres, etc etc.
Ze zijn daar echt heel streng in.
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:48:06 #30
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_71426768
Eindelijk 541 def op mijn DK, VH hc en Gundrak hc getankt, ging prima en nog epic gloves uit Gundrak ook, yay Oh en volgens wow-heroes.com heeft mijn priest de hoogste score van alle chars in de guild, leuk ego-boostje
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:48:09 #31
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_71426773
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
Black Knight.
Kologarn.

Ja de referenties zijn er .
we've got a winner
Black knight
Fear is the grease of society.
  woensdag 29 juli 2009 @ 15:47:20 #32
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71431132
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef R-Mon het volgende:
Eindelijk 541 def op mijn DK, VH hc en Gundrak hc getankt, ging prima en nog epic gloves uit Gundrak ook, yay Oh en volgens wow-heroes.com heeft mijn priest de hoogste score van alle chars in de guild, leuk ego-boostje
ik sta 3e in de ranking van de guild op die site. alleen omdat ik nog een slack enchant op m'n cloack het zitten anders gedeeld 2e x)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:02:56 #33
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_71431620
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef R-Mon het volgende:
Eindelijk 541 def op mijn DK, VH hc en Gundrak hc getankt, ging prima en nog epic gloves uit Gundrak ook, yay Oh en volgens wow-heroes.com heeft mijn priest de hoogste score van alle chars in de guild, leuk ego-boostje
Defcap was toch 540 correct? Hoeveel HP heb jij? Ik ben nog altijd aan het farmen voor tankgear, maar dropt zo min in HC :|
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:04:39 #34
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71431681
540 idd
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:12:52 #35
223197 VatosLoco
Ik stem PVV!
pi_71431904
Oke maybe weer domme vraag, maar ik ben nieuw met het tanken, altijd melee dps geweest met rogue en pala maar is het aan te raden om je deff hoger dan 540 te krijgen? of is het voldoende en moet je je meer richten op dodge en stamina?
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:14:41 #36
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_71431956
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef VatosLoco het volgende:
Oke maybe weer domme vraag, maar ik ben nieuw met het tanken, altijd melee dps geweest met rogue en pala maar is het aan te raden om je deff hoger dan 540 te krijgen? of is het voldoende en moet je je meer richten op dodge en stamina?
Nee.. ze noemen het ook echt de cap omdat het daarboven niets meer uitmaakt. Het maakt je niet nog beter om het zo maar te zeggen.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:24:45 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71432265
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef avotar het volgende:

[..]

Nee.. ze noemen het ook echt de cap omdat het daarboven niets meer uitmaakt. Het maakt je niet nog beter om het zo maar te zeggen.
Dit is niet waar. Defense boven 540 geeft nog altijd dodge en parry en bovendien een kans voor de mob om te missen. Boven 540 wordt het wel veel slechter in vergelijking met pure dodge/parry/stamina, maar de truc is om een balans te krijgen. Dus zelfs als je boven de def cap zit is 16 def rating op cloak nog steeds een goede enchant.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:41:21 #38
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71432767
iets overcap geeft je ook speling op nieuwe items zodat je niet, na het wisselen van een item, onder de cap komt te zitten.
(zelfde geld voor hit voor spells en melee)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:09:18 #39
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_71433598
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Defcap was toch 540 correct? Hoeveel HP heb jij? Ik ben nog altijd aan het farmen voor tankgear, maar dropt zo min in HC :|
24k in tank gear + frost stance, unbuffed verder http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valae
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:15:41 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71433799
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef R-Mon het volgende:

[..]

24k in tank gear + frost stance, unbuffed verder http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valae
Female Draenei .

Die helm is wel vrij slecht hoor, koop gewoon de Titansteel versie. Heel goedkoop en heel goed. Bovendien kun je dan een goed enchant erop doen en een meta-gem gebruiken. Kun je ook van die vervelend defense gems af.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:38:04 #41
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_71434364
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Female Draenei .

Die helm is wel vrij slecht hoor, koop gewoon de Titansteel versie. Heel goedkoop en heel goed. Bovendien kun je dan een goed enchant erop doen en een meta-gem gebruiken. Kun je ook van die vervelend defense gems af.
Dat is inderdaad een goede maar ik sta niet zo te springen om geld eraan uit te geven. Ik heb http://www.wowhead.com/?item=44040 nog maar aangezien ik die andere had met +150 stam en nog steeds boven 541 def zat droeg ik die maar
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:41:05 #42
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71434446
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goede maar ik sta niet zo te springen om geld eraan uit te geven.
Waarom niet? Zo duur is het niet en hij gaat zeker tot het eind van Naxx25 mee. Misschien nog wel langer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:43:57 #43
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71434519
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef R-Mon het volgende:

[..]

24k in tank gear + frost stance, unbuffed verder http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valae
MY EYESSSS!!!
Dude, wth! Mark of the War Prisoner in je kit... schandalig! (ookal zit er hit op)
Beetje jammer.

+1 voor je Character omdat het een Female Draenei is
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:45:41 #44
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_71434552
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom niet? Zo duur is het niet en hij gaat zeker tot het eind van Naxx25 mee. Misschien nog wel langer.
Mja na mijn post ging ik even op de AH kijken, de helm was er niet maar wel Titansteel Bars voor 130g per stuk wat de helm op zo'n 500g zou brengen. Toen kwam mijn broertje de miner met een beter idee, namelijk de mats voor 4 bars verzamelen zodat hij elke dag een bar kon maken. Oftewel ik had het niet zo goed bekeken.
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 17:43 schreef Laviathan het volgende:

[..]

MY EYESSSS!!!
Dude, wth! Mark of the War Prisoner in je kit... schandalig! (ookal zit er hit op)
Beetje jammer.

+1 voor je Character omdat het een Female Draenei is
spells die niet raken = minder threat
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  woensdag 29 juli 2009 @ 17:54:43 #45
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71434746
een DK equipped nooit een caster trinket :x
dacht dat er voor melee ook hit trinkets zijn overigens
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 29 juli 2009 @ 18:06:21 #47
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_71435027
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=37166 uit heroic nexus.
die bedoelde ik, thanks! =D
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
  woensdag 29 juli 2009 @ 19:07:14 #48
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_71436568
Die heb ik ook maar ik moet sowieso nieuwe dingen zoeken.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_71437326
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Defcap was toch 540 correct? Hoeveel HP heb jij? Ik ben nog altijd aan het farmen voor tankgear, maar dropt zo min in HC :|
535 voor Heroics
540 voor Raids

En iets overcapped zijn maakt wisselen zo veel makkelijker.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  woensdag 29 juli 2009 @ 20:47:23 #50
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_71439503
Hmm iemand Nederland 1 gezien? Ik zag dat er iets zou komen over waarom WoW en Second Life zo aantrekkelijk zijn (met beelden van Star Trek online als ik het snel zag). Ik dacht in het nieuws, maar daar niks en nu ook in Netwerk niks.

In WoW btw sinds vorige week YS op heroic down, deel van m'n raidgroup had em een weekje eerder. Helaas geen T8.5 shoulders
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')