Ik was aan het wachten tot iemand de nieuwe opende. Dacht ik doe het geen 2 keer achter elkaar, nu is de eer aan iemand andersquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:28 schreef Laviathan het volgende:
hehe, no problem... niemand miste de nieuwe schijnbaar
Simpel, ignore lijst zetten die gast die je gekicked heeft en melden aan je guild zodat niemand ooit meer met hem runt :p heb ik eens gehad met me pala, wou UK doen en ik was lvl 69, een shammy lvl 72 was aan het zoeken voor een dps, ik hem 3x gewispered, hij negeerde me gewoon, ik daarna gevraagd wat er aan de hand was, kreeg ik terug "i don't want you" maar geen reden niets erbij, kon die hele gast niet. Ik hem gevraagd wat was had hij me op de ignore lijst gezet, ik gelogged op mijn Rogue hem gevraagd waarom hij zo zielig deed en zich niets moest menen met zo'n lvl 72 aangezien ik UK vaker gedaan heb dan hij alle instances in wow samen, meteen zijn GL aangesproken op zijn gedrag (ja zo lame ben ik) en op de blacklist in de guild laten zetten, 1x waren we opzoek naar een dps met een HC joinde deze persoon de group, hebben we hem meteen gekicked, en toen vragen "waarom" guildie van me "don't like you" haha zo leren ze het welquote:Op woensdag 29 juli 2009 09:03 schreef jagga het volgende:
De Topictitel>>
Gisteren eindelijk een party gevonden voor Gundrak.
Ik zie ze vaak roepen voor DPS Gundrak e.d. en ik reageer dan altijd als 74 dk terwijl de instance 76-78 is.
Elke keer krijg ik te horen, a bit too low, sorry m8. Ok geen probleem kan ik inkomen, tis namelijk wel zo.
Nou gisteren mocht ik eindelijk een keer mee (ze konden geen DPS vinden) wordt ik nog voordat we uberhaupt binnen zijn getrapt uit de party
Vraag ik waarom: hebben ze een 76 DK gevonden.
En bedankt, lamlul!
Nja, heb ook een beeje een hekel aan DK's gekregen, maar meer door een guildie van me, net lvl 80 gedinged, is hij lvl 80, gaat hij meteen een alt lvlen, laat zijn DK wat het is, doet wel mee met raids, alhoewel we slepen hem er doorheen, en rolled natuurlijk op alle goede gear, ik heb al aangegeven dat ik niet meer raid als hij meegaat, ik moest me gear upgraden met hc en crafted voordat we wat kunnen in Naxx, en hij tagt along en profiteerd van andere goodgeared spelers in de raid.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:39 schreef Blistering het volgende:
Tis vrij triest hoe dit negatieve beeld wordt gecreëerd door de DK community. 90% is onder de 15, 5% doet 61 points in 1 tree en de andere 5% weet tenminste nog een beetje hoe de class werkt.
Thank god zit ik in een high-end raiding guild met m'n DK, moet er niet aan denken om steeds te moeten smeken in heroics te kunnen komen etc. Gister General Vezax HM geganked @ Ulduar 25. Heerlijke kill, jammer genoeg geen Voldre'thar tho. En wéér geen Vanquisher van Yogg-Saron. Zo langzamerhand is het echt frustrerend aan het worden
.
Ohja, tevens TVP.
Ja ik vond het echt wel lame... Maar je doet er niets tegen helaas.quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:47 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Simpel, ignore lijst zetten die gast die je gekicked heeft en melden aan je guild zodat niemand ooit meer met hem runt :p heb ik eens gehad met me pala, wou UK doen en ik was lvl 69, een shammy lvl 72 was aan het zoeken voor een dps, ik hem 3x gewispered, hij negeerde me gewoon, ik daarna gevraagd wat er aan de hand was, kreeg ik terug "i don't want you" maar geen reden niets erbij, kon die hele gast niet. Ik hem gevraagd wat was had hij me op de ignore lijst gezet, ik gelogged op mijn Rogue hem gevraagd waarom hij zo zielig deed en zich niets moest menen met zo'n lvl 72 aangezien ik UK vaker gedaan heb dan hij alle instances in wow samen, meteen zijn GL aangesproken op zijn gedrag (ja zo lame ben ik) en op de blacklist in de guild laten zetten, 1x waren we opzoek naar een dps met een HC joinde deze persoon de group, hebben we hem meteen gekicked, en toen vragen "waarom" guildie van me "don't like you" haha zo leren ze het wel
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:45 schreef wc-eend het volgende:
Nou ik ben vorige week begonnen, heb een level 15 night elf hunter op Azuremyst (Aegnith is mijn naam)..
Alles gaat tot nu toe goed maar als ik twee wapens naast elkaar leg, hoe zie ik welke er beter is? Degene met hoogste DPS? of ander iets?
vandaag gaat het moment komen dat mijn cookingskills boven de 300 komtquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:10 schreef Metonae het volgende:
Toch maar weer eens begonnen met die argent tournament fdailies. Gawd wat zijn die retesaai zeg. Nog ff Champion met Sen'jin worden en dan is het Crusader Metonae
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
Moet je z'n secret question ofzo weten, dan kan je z'n achternaam veranderen.
600 is de gemiddelde prijs voor een Ingot op Horde (de laatste die ik verkocht heb ik 300 voor gevangen)quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:02 schreef DrukVout het volgende:
Reputation??
HUH?
http://eu.wowarmory.com/character-reputation.xml?r=Twisting+Nether&n=Jordybe
46 factions exalted en vanavond is er nummer 47 bij
Helaas moet ik die bloodsails nog een keer doen en dan steamgays opnieuw. Naja heb ik weer wat te doen
BTW. kan je ff op horde AH kijken of er nog een sulfurion ingot op staat voor een 200g ofzo?
Heb er nog 2 nodig voor mijn legendary hammer
Hmmm nah moet er nog 2, das met geluk 2 resets. Vanavond hopelijk nog 1tje,quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:40 schreef Laviathan het volgende:
[..]
600 is de gemiddelde prijs voor een Ingot op Horde (de laatste die ik verkocht heb ik 300 voor gevangen)
Zal niet lukken denk ik.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:27 schreef Blistering het volgende:
Man, dit is annoying. Vriend van mij heeft me zijn account gegeven, dus ik denk ik merge die mooi met m'n b-net account en transfer dan z'n paladin over. Niet dus. 1: Die char heeft geen gametime en mail in z'n inbox. 2: The destination Wow license on this Battle.net Account does not meet the requirements for an account to account transfer.
.
we've got a winnerquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
Black Knight.
Kologarn.
Ja de referenties zijn er.
ik sta 3e in de ranking van de guild op die site. alleen omdat ik nog een slack enchant op m'n cloack het zitten anders gedeeld 2e x)quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef R-Mon het volgende:
Eindelijk 541 def op mijn DK, VH hc en Gundrak hc getankt, ging prima en nog epic gloves uit Gundrak ook, yayOh en volgens wow-heroes.com heeft mijn priest de hoogste score van alle chars in de guild, leuk ego-boostje
Defcap was toch 540 correct? Hoeveel HP heb jij? Ik ben nog altijd aan het farmen voor tankgear, maar dropt zo min in HC :|quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:48 schreef R-Mon het volgende:
Eindelijk 541 def op mijn DK, VH hc en Gundrak hc getankt, ging prima en nog epic gloves uit Gundrak ook, yayOh en volgens wow-heroes.com heeft mijn priest de hoogste score van alle chars in de guild, leuk ego-boostje
Nee.. ze noemen het ook echt de cap omdat het daarboven niets meer uitmaakt. Het maakt je niet nog beter om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:12 schreef VatosLoco het volgende:
Oke maybe weer domme vraag, maar ik ben nieuw met het tanken, altijd melee dps geweest met rogue en palamaar is het aan te raden om je deff hoger dan 540 te krijgen? of is het voldoende en moet je je meer richten op dodge en stamina?
Dit is niet waar. Defense boven 540 geeft nog altijd dodge en parry en bovendien een kans voor de mob om te missen. Boven 540 wordt het wel veel slechter in vergelijking met pure dodge/parry/stamina, maar de truc is om een balans te krijgen. Dus zelfs als je boven de def cap zit is 16 def rating op cloak nog steeds een goede enchant.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:14 schreef avotar het volgende:
[..]
Nee.. ze noemen het ook echt de cap omdat het daarboven niets meer uitmaakt. Het maakt je niet nog beter om het zo maar te zeggen.
24k in tank gear + frost stance, unbuffed verder http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valaequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Defcap was toch 540 correct? Hoeveel HP heb jij? Ik ben nog altijd aan het farmen voor tankgear, maar dropt zo min in HC :|
Female Draeneiquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef R-Mon het volgende:
[..]
24k in tank gear + frost stance, unbuffed verder http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valae
Dat is inderdaad een goede maar ik sta niet zo te springen om geld eraan uit te geven. Ik heb http://www.wowhead.com/?item=44040 nog maar aangezien ik die andere had met +150 stam en nog steeds boven 541 def zat droeg ik die maarquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Female Draenei.
Die helm is wel vrij slecht hoor, koop gewoon de Titansteel versie. Heel goedkoop en heel goed. Bovendien kun je dan een goed enchant erop doen en een meta-gem gebruiken. Kun je ook van die vervelend defense gems af.
Waarom niet? Zo duur is het niet en hij gaat zeker tot het eind van Naxx25 mee. Misschien nog wel langer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede maar ik sta niet zo te springen om geld eraan uit te geven.
MY EYESSSS!!!quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef R-Mon het volgende:
[..]
24k in tank gear + frost stance, unbuffed verder http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Valae
Mja na mijn post ging ik even op de AH kijken, de helm was er niet maar wel Titansteel Bars voor 130g per stuk wat de helm op zo'n 500g zou brengen. Toen kwam mijn broertje de miner met een beter idee, namelijk de mats voor 4 bars verzamelen zodat hij elke dag een bar kon maken. Oftewel ik had het niet zo goed bekeken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo duur is het niet en hij gaat zeker tot het eind van Naxx25 mee. Misschien nog wel langer.
spells die niet raken = minder threatquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:43 schreef Laviathan het volgende:
[..]
MY EYESSSS!!!
Dude, wth! Mark of the War Prisoner in je kit... schandalig! (ookal zit er hit op)
Beetje jammer.
+1 voor je Character omdat het een Female Draenei is
die bedoelde ik, thanks! =Dquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:02 schreef Sapstengel het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=37166 uit heroic nexus.
535 voor Heroicsquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:02 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Defcap was toch 540 correct? Hoeveel HP heb jij? Ik ben nog altijd aan het farmen voor tankgear, maar dropt zo min in HC :|
Hierom?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom houden mensen trouwens niet van female Tauren?
Iedereen lacht me uit omdat ik female ben.
Ik zie ze verder ook weinig eigenlijk.
legendarisch!quote:
over welke afkortingen heb je het dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
Staat volgens mij bij hitrating, staat niet apart vermeld geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:04 schreef jagga het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik kan zien hoeveel armor penetration rating ik heb?
Gisteren gezocht maar kon het echt nergens vinden
Niet bij melee, defenses, basestats, ranged, niks!
Of ben ik verkeerd aan het zoeken?
correct.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:10 schreef Murloc het volgende:
[..]
Staat volgens mij bij hitrating, staat niet apart vermeld geloof ik.
Op google vind je een aantal sites met verschillende afkortingen:quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
Dunno, bij alliance hebben ze dat met dwarfs, je ziet zelden female dwarfs, mede omdat ze misschien lelijk zijn, en een tauren is gewoon groot en bruut, en als je dan een vrouwtje hebt is het "stoere" er al snel vanaf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom houden mensen trouwens niet van female Tauren?
Iedereen lacht me uit omdat ik female ben.
Ik zie ze verder ook weinig eigenlijk.
Dat dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n standaard Logitech ding, 2 knoppen en een scrollwieltje.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n standaard Logitech ding, 2 knoppen en een scrollwieltje.
Wat een malloot. Net vandaag "loot 100 emblems of heroism" gehaald, komt hij even zeggen dat m'n gear niet goed genoeg is voor heroicsquote:[Trade] [Falado]: LFM AN hc!
[W To] [Falado]: can tank it
[W From] [Falado]: good gear?
[W To] [Falado]: yea
[W To] [Falado]: good enough for heroics
[W To] [Falado]: tanked 4 others today
...
[Trade] [Falado]: LF tank AN hc!
[W To] [Falado]: so thats a no?
[W From] [Falado]: need someone with better gear sorry
[W To] [Falado]: well whatever
[W To] [Falado]: u have to start somewhere, cant be all T8
[W To] [Falado]: but gl
Falado is now being ignored.
En een level later heb je alweer een beter De-Raged Waraxequote:Op donderdag 30 juli 2009 07:45 schreef jagga het volgende:
Gisteren Drak Theron Keep gedaan
Dropt Troll Butcherer
Ik keiblij, kan eindelijk van die noobaxe af die ik rondsjouwde, begint de pally tank ineens te piepen dat hij hem wil hebben voor zijn offspec.![]()
Gelukkig was de Partyleader wel zo eerlijk om in te zien dat main spec, en echt nodig, meer reden is om hem te krijgen dan voor iemand die hem wil voor zijn offspec
Er zijn nog wel eerlijke PUG lui
wij hebben toch nog twee warrior tanks in onze raidcom. verder een paladin en een dk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef Lange_Lex het volgende:
Is de warrior ondertussen helemaal niet nuttig meer als tank ?
Is het alleen nog maar DK/Druids/Palas tegenwoordig ? :
Had ik voor VH, 25k hp unbuffed, 540 deff, al vaker getanked zonder problemen, sta je om te beginnen word je gekicked omdat ze vinden dat je slechte gear hebt, tja ik moet toch runs doen om betere gear te krijgen :squote:Op donderdag 30 juli 2009 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een malloot. Net vandaag "loot 100 emblems of heroism" gehaald, komt hij even zeggen dat m'n gear niet goed genoeg is voor heroics.
27k hp unbuffed in bearform, niet goed genoeg![]()
.
ik had begrepen dat dat 55 cent ofzoiets kost.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:29 schreef Blistering het volgende:
Woot, mobile authenticator werkt op m'n Touch HD'tje!
http://deathcoil.net/authguide.html ftw!
Eenmaligquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef jagga het volgende:
[..]
ik had begrepen dat dat 55 cent ofzoiets kost.
Is dat eenmalig of is dat elke keer als je inlogt? Want dan word het toch een dure aangelegenheid
ik dacht dat het ook heel erg verschilde per encounter?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:44 schreef DjNivek het volgende:
Er is niet echt een 'de beste' tank class. Het verschilt heel erg per patch
Your post is made of epic fail.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Kusje
Omdraaien dmv je a en d toetsen ;pquote:
Whehe, waarom zou hij dan weggaan, ga dan mee en gok het er iig opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:31 schreef R-Mon het volgende:
Halve Naxx 10 t/m KT ge-off-tanked, 3 stuks tank loot waaronder een helm dus dan maar geen Tempered Titansteel Helm. Toenet heeft m'n broertje op m'n DK met een 6man pug (eerst 7 maar de warrior die zeikte dat ik met mijn 'full blues zijn Ironsoul zou ninja'en' ging uit zichzelf weg) FL verslagen en... Ironsoul gewonnen
ah nice, ny Malygos nogquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
Okay de 3e try ging ie neer. En Heroic: Key to the Focusing Iris geloot.
So Truequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:48 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdraaien dmv je a en d toetsen ;p
Inderdaad. Voor Ulduar deden we hem wekelijks, alleen nu word het toch een stuk lastiger.quote:
Ik had denk ik geluk dat ik met een guild mee kon doen. In eerste instantie voor healer, maar toen hadden ze opeens healers genoeg en mocht ik met dps mee (1700 dpsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor Ulduar deden we hem wekelijks, alleen nu word het toch een stuk lastiger.
En EoE pug = 99,9% fail.
Private serverquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Kusje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |