Alliance-zijnde zeg ik: Horde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:56 schreef OneWhoSighs het volgende:
Met wat kan ik het beste beginnen Horde of Alliance?
Waar?quote:
Omdat alle noobs aan Alliance-kant zitten.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Omdat alle noobs aan Alliance-kant zitten.![]()
Ik denk dat ik na mijn ally DK nog een dk ga lvlen, maar dan op een horde server. DK is vrij imba, en ik wil toch echt eens kijken of horde nou echt zo anders is. Ik geloof er niet in en als DK hoef je niet te veel te lvlen dus das wel makkelijk om te loerenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:24 schreef Fir3fly het volgende:
Hangt ook sterk van de server af. Wat sexymofo zegt: doe wat goed voelt. Geldt ook voor class/race; niemand kan beslissen wat het beste voor jou is behalve jezelf.
For the record, ik heb 3 level 80's, 2 alliance en 1 horde.
Ik heb het op mijn server (hellscream) al een keer geprobeerd, maar mijn server is vooral ally, dus dat werkte gewoon niet. Als iemand nog een tip heeft voor een server met veel horde (of genoeg horde om met een alt in een guild te komen) hoor ik het graagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:41 schreef Sapstengel het volgende:
Idd ik ben voor de grap een ally DK begonnen en net in Hellfire. Dat is echt al enorm anders.
/slapquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:56 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet niet als het toegestaan is om te vragen, zo niet verwijder dan maar.
Wat is de beste, betrouwbaarste en populairste private server?
Twisting Nether PvP EU.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:06 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn server (hellscream) al een keer geprobeerd, maar mijn server is vooral ally, dus dat werkte gewoon niet. Als iemand nog een tip heeft voor een server met veel horde (of genoeg horde om met een alt in een guild te komen) hoor ik het graag
Ik vind de chat in /g gewoon belangrijk, niet om boosts te scoren, maar om niet helemaal solo te zijn.
Gewoon 3 uurtjes op de spawn gaan zitten joh...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:47 schreef Laviathan het volgende:
m'n boek spawned niet voor m'n Higher Learning achievement... dammit!
beetje gefrustreerd verder x)
Ik betaal alles met iDeal w.b.t WoW gerelateerde zaken, dus ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:17 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik ga van server veranderen, is het mogelijk om met Ideal te betalen.
Kan allemaal met iDeal.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Namechange kon je niet met iDeal dacht ik, daar heb ik iig CC voor gebruikt.
Als je op private server gaat spelen weet je nooit waarom wow zo verslavend is. Zelfs als demo komt dit niet in de buurt van wat het moet zijn. Oke, de omgeving is hetzelfde, maar de sfeer erom heen is helemaal weg.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:56 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet niet als het toegestaan is om te vragen, zo niet verwijder dan maar.
Wat is de beste, betrouwbaarste en populairste private server?
Leuke user icon bij het verhaal....quote:Op zondag 26 juli 2009 09:33 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Als je op private server gaat spelen weet je nooit waarom wow zo verslavend is. Zelfs als demo komt dit niet in de buurt van wat het moet zijn. Oke, de omgeving is hetzelfde, maar de sfeer erom heen is helemaal weg.
9 van de 10 servers kun je ook nog binnen een dag op level 80 komen. Hierdoor weet je met god niet waar je mee bezig bent met je character. Je mist alle questlines en de meeste vrienden heb ik gemaakt met questen.
Wil je wow spelen? betaal dan maandelijks. Wil je niet maandelijks betalen? koop dan geen wow, maar een andere game.
het klopt wel wat hij zegt =)quote:
Idd private server zijn imho geen vervanging voor de real deal. Ben zelf nooit priv servers tegengekomen met de zelfde aantallen mensen online als een echte blizzard server.quote:
dat werkt ave rechts uiteindelijk. Zodra je een server dicht klapt kill je ook meteen de communitie die erop zit. Blizzard heeft overigens na de open transfers van de de Russen één of twee server dicht gegooid voor de eerste keer in zijn geschiedenis. Zolang het geld bij Activision-Blizzard beschikbaar is voor de huidige servers zullen ze open blijven (en mensen maar roepen voor nieuwe servers :/). Het aantal spelers op een server is onbekend overigens, als een server op low staat betekend dat niet dat er maar 1000 man op staat.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:45 schreef Nacalon het volgende:
Ik snap niet dat blizzard die low servers niet gewoon dichtgooit of samenvoegt en dan nog een nieuwe griekse server
Dat ja. Mensen blijven daar maar om schreeuwen. Ik weet nog steeds niet waarom.quote:Op zondag 26 juli 2009 13:09 schreef Laviathan het volgende:
(en mensen maar roepen voor nieuwe servers :/).
same omdat er zat realms zijn waar je op can rollen/beginnen. Ook heeft een bestaand realm al een communitie (zowel positief als negatief).quote:Op zondag 26 juli 2009 14:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat ja. Mensen blijven daar maar om schreeuwen. Ik weet nog steeds niet waarom.
Niet echt accuraat te noemen maar the next best thing: http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.phpquote:Op zondag 26 juli 2009 13:09 schreef Laviathan het volgende:
[..]
dat werkt ave rechts uiteindelijk. Zodra je een server dicht klapt kill je ook meteen de communitie die erop zit. Blizzard heeft overigens na de open transfers van de de Russen één of twee server dicht gegooid voor de eerste keer in zijn geschiedenis. Zolang het geld bij Activision-Blizzard beschikbaar is voor de huidige servers zullen ze open blijven (en mensen maar roepen voor nieuwe servers :/). Het aantal spelers op een server is onbekend overigens, als een server op low staat betekend dat niet dat er maar 1000 man op staat.
klopt voor TN anders niet veel van :pquote:Op zondag 26 juli 2009 15:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niet echt accuraat te noemen maar the next best thing: http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php
Alliance, boot in SW pakken.quote:Op maandag 27 juli 2009 01:52 schreef Sapstengel het volgende:
Als Horde: De zeppelin nemen rechts als je Orgrimmar uitloopt voor Borean Tundra. De linker zep tower in Tirisfal Glades voor Howling Fjord.
Als Alliance: Geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |