Alliance-zijnde zeg ik: Horde.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:56 schreef OneWhoSighs het volgende:
Met wat kan ik het beste beginnen Horde of Alliance?
Waar?quote:
Omdat alle noobs aan Alliance-kant zitten.quote:
Onzin.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Omdat alle noobs aan Alliance-kant zitten.![]()
Ik denk dat ik na mijn ally DK nog een dk ga lvlen, maar dan op een horde server. DK is vrij imba, en ik wil toch echt eens kijken of horde nou echt zo anders is. Ik geloof er niet in en als DK hoef je niet te veel te lvlen dus das wel makkelijk om te loerenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:24 schreef Fir3fly het volgende:
Hangt ook sterk van de server af. Wat sexymofo zegt: doe wat goed voelt. Geldt ook voor class/race; niemand kan beslissen wat het beste voor jou is behalve jezelf.
For the record, ik heb 3 level 80's, 2 alliance en 1 horde.
Ik heb het op mijn server (hellscream) al een keer geprobeerd, maar mijn server is vooral ally, dus dat werkte gewoon niet. Als iemand nog een tip heeft voor een server met veel horde (of genoeg horde om met een alt in een guild te komen) hoor ik het graagquote:Op zaterdag 25 juli 2009 02:41 schreef Sapstengel het volgende:
Idd ik ben voor de grap een ally DK begonnen en net in Hellfire. Dat is echt al enorm anders.
/slapquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:56 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet niet als het toegestaan is om te vragen, zo niet verwijder dan maar.
Wat is de beste, betrouwbaarste en populairste private server?
Twisting Nether PvP EU.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 03:06 schreef sexymofo het volgende:
[..]
Ik heb het op mijn server (hellscream) al een keer geprobeerd, maar mijn server is vooral ally, dus dat werkte gewoon niet. Als iemand nog een tip heeft voor een server met veel horde (of genoeg horde om met een alt in een guild te komen) hoor ik het graag
Ik vind de chat in /g gewoon belangrijk, niet om boosts te scoren, maar om niet helemaal solo te zijn.
Gewoon 3 uurtjes op de spawn gaan zitten joh...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:47 schreef Laviathan het volgende:
m'n boek spawned niet voor m'n Higher Learning achievement... dammit!
beetje gefrustreerd verder x)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |