ik dacht dat het ook heel erg verschilde per encounter?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:44 schreef DjNivek het volgende:
Er is niet echt een 'de beste' tank class. Het verschilt heel erg per patch
Your post is made of epic fail.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
Omdraaien dmv je a en d toetsen ;pquote:
Whehe, waarom zou hij dan weggaan, ga dan mee en gok het er iig opquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:31 schreef R-Mon het volgende:
Halve Naxx 10 t/m KT ge-off-tanked, 3 stuks tank loot waaronder een helm dus dan maar geen Tempered Titansteel Helm. Toenet heeft m'n broertje op m'n DK met een 6man pug (eerst 7 maar de warrior die zeikte dat ik met mijn 'full blues zijn Ironsoul zou ninja'en' ging uit zichzelf weg) FL verslagen en... Ironsoul gewonnen
ah nice, ny Malygos nogquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:04 schreef Sapstengel het volgende:
Okay de 3e try ging ie neer. En Heroic: Key to the Focusing Iris geloot.
So Truequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:48 schreef Metonae het volgende:
[..]
Omdraaien dmv je a en d toetsen ;p
Inderdaad. Voor Ulduar deden we hem wekelijks, alleen nu word het toch een stuk lastiger.quote:
Ik had denk ik geluk dat ik met een guild mee kon doen. In eerste instantie voor healer, maar toen hadden ze opeens healers genoeg en mocht ik met dps mee (1700 dpsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor Ulduar deden we hem wekelijks, alleen nu word het toch een stuk lastiger.
En EoE pug = 99,9% fail.
Private serverquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja, en halve raidwipe omdat een mage zelf iceblockte tijdens Sapphiron, stond iedereen achter eentje die niet werkte![]()
.
epic moeten ze maar beter opletten.quote:Oja, en halve raidwipe omdat een mage zelf iceblockte tijdens Sapphiron, stond iedereen achter eentje die niet werkte![]()
.
nice!quote:
lucky fuck!quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:54 schreef WyriHaximus het volgende:
W00t heb barons mount dropte tijdens een AD rep run (hoef nog maar 1 keer en dan ben ik daar ook exalted mee):
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Kusje
Eerste wat ik deed, maar mijn skils gingen omhoog maar ik kreeg geen lootquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:03 schreef Isabeau het volgende:
Vissen in Orgrimmar!(of is dat bugabuse?
)
Is juist leuk iedereen is boos op je om 1 of andere redenquote:Op maandag 3 augustus 2009 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Rogues die de Tier8 helm aan zetten.
Yup mount #84quote:
Thanks is uiteindelijk voor me 100 mounts achievement, zal er er de komende week vaak op rijden tho. En vanmorgen me andere doel gedaan (title #20 uit me hoofd):quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:21 schreef Blistering het volgende:
Gz Wyri, heeft me 146 runs gekost op m'n Druid. En ik rijd er nooit op. Desalniettemin toch altijd leuk!
lekker ik wil nog altijd eens voor Guardian of the Cenarius gaan. Moet ik alleen ''even'' exalted worden met CCquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Thanks is uiteindelijk voor me 100 mounts achievement, zal er er de komende week vaak op rijden tho. En vanmorgen me andere doel gedaan (title #20 uit me hoofd):
[ link | afbeelding ]
Yup die wil ik ook nog gaan doen erg veel werk weet nog niet eens waar ik moet beginnenquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:20 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker ik wil nog altijd eens voor Guardian of the Cenarius gaan. Moet ik alleen ''even'' exalted worden met CC
Bron?quote:
http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=87167.0quote:Updates are sorted based on their release date, you have to find all the updates up to patch 3.1.3 ... and 3.2 after next wednesday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |