Hierom?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom houden mensen trouwens niet van female Tauren?
Iedereen lacht me uit omdat ik female ben.
Ik zie ze verder ook weinig eigenlijk.
legendarisch!quote:
over welke afkortingen heb je het dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
Staat volgens mij bij hitrating, staat niet apart vermeld geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:04 schreef jagga het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik kan zien hoeveel armor penetration rating ik heb?
Gisteren gezocht maar kon het echt nergens vinden
Niet bij melee, defenses, basestats, ranged, niks!
Of ben ik verkeerd aan het zoeken?
correct.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:10 schreef Murloc het volgende:
[..]
Staat volgens mij bij hitrating, staat niet apart vermeld geloof ik.
Op google vind je een aantal sites met verschillende afkortingen:quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
Dunno, bij alliance hebben ze dat met dwarfs, je ziet zelden female dwarfs, mede omdat ze misschien lelijk zijn, en een tauren is gewoon groot en bruut, en als je dan een vrouwtje hebt is het "stoere" er al snel vanaf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom houden mensen trouwens niet van female Tauren?
Iedereen lacht me uit omdat ik female ben.
Ik zie ze verder ook weinig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |