Hierom?quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom houden mensen trouwens niet van female Tauren?
Iedereen lacht me uit omdat ik female ben.
Ik zie ze verder ook weinig eigenlijk.
legendarisch!quote:
over welke afkortingen heb je het dan?quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
Staat volgens mij bij hitrating, staat niet apart vermeld geloof ik.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:04 schreef jagga het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik kan zien hoeveel armor penetration rating ik heb?
Gisteren gezocht maar kon het echt nergens vinden
Niet bij melee, defenses, basestats, ranged, niks!
Of ben ik verkeerd aan het zoeken?
correct.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:10 schreef Murloc het volgende:
[..]
Staat volgens mij bij hitrating, staat niet apart vermeld geloof ik.
Op google vind je een aantal sites met verschillende afkortingen:quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Hallo, ik ben van plan te gaan spelen op een private server, maar kan een van jullie mij wat tips geven/ uitleggen wat alle afkortingen enzo zijn?
Kusje
Dunno, bij alliance hebben ze dat met dwarfs, je ziet zelden female dwarfs, mede omdat ze misschien lelijk zijn, en een tauren is gewoon groot en bruut, en als je dan een vrouwtje hebt is het "stoere" er al snel vanaf.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:24 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom houden mensen trouwens niet van female Tauren?
Iedereen lacht me uit omdat ik female ben.
Ik zie ze verder ook weinig eigenlijk.
Dat dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n standaard Logitech ding, 2 knoppen en een scrollwieltje.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:26 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon zo'n standaard Logitech ding, 2 knoppen en een scrollwieltje.
Wat een malloot. Net vandaag "loot 100 emblems of heroism" gehaald, komt hij even zeggen dat m'n gear niet goed genoeg is voor heroicsquote:[Trade] [Falado]: LFM AN hc!
[W To] [Falado]: can tank it
[W From] [Falado]: good gear?
[W To] [Falado]: yea
[W To] [Falado]: good enough for heroics
[W To] [Falado]: tanked 4 others today
...
[Trade] [Falado]: LF tank AN hc!
[W To] [Falado]: so thats a no?
[W From] [Falado]: need someone with better gear sorry
[W To] [Falado]: well whatever
[W To] [Falado]: u have to start somewhere, cant be all T8
[W To] [Falado]: but gl
Falado is now being ignored.
En een level later heb je alweer een beter De-Raged Waraxequote:Op donderdag 30 juli 2009 07:45 schreef jagga het volgende:
Gisteren Drak Theron Keep gedaan
Dropt Troll Butcherer
Ik keiblij, kan eindelijk van die noobaxe af die ik rondsjouwde, begint de pally tank ineens te piepen dat hij hem wil hebben voor zijn offspec.![]()
Gelukkig was de Partyleader wel zo eerlijk om in te zien dat main spec, en echt nodig, meer reden is om hem te krijgen dan voor iemand die hem wil voor zijn offspec
Er zijn nog wel eerlijke PUG lui
wij hebben toch nog twee warrior tanks in onze raidcom. verder een paladin en een dk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:56 schreef Lange_Lex het volgende:
Is de warrior ondertussen helemaal niet nuttig meer als tank ?
Is het alleen nog maar DK/Druids/Palas tegenwoordig ? :
Had ik voor VH, 25k hp unbuffed, 540 deff, al vaker getanked zonder problemen, sta je om te beginnen word je gekicked omdat ze vinden dat je slechte gear hebt, tja ik moet toch runs doen om betere gear te krijgen :squote:Op donderdag 30 juli 2009 20:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat een malloot. Net vandaag "loot 100 emblems of heroism" gehaald, komt hij even zeggen dat m'n gear niet goed genoeg is voor heroics.
27k hp unbuffed in bearform, niet goed genoeg![]()
.
ik had begrepen dat dat 55 cent ofzoiets kost.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:29 schreef Blistering het volgende:
Woot, mobile authenticator werkt op m'n Touch HD'tje!
http://deathcoil.net/authguide.html ftw!
Eenmaligquote:Op vrijdag 31 juli 2009 10:48 schreef jagga het volgende:
[..]
ik had begrepen dat dat 55 cent ofzoiets kost.
Is dat eenmalig of is dat elke keer als je inlogt? Want dan word het toch een dure aangelegenheid
ik dacht dat het ook heel erg verschilde per encounter?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:44 schreef DjNivek het volgende:
Er is niet echt een 'de beste' tank class. Het verschilt heel erg per patch
Your post is made of epic fail.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:43 schreef henkdevlieg het volgende:
Kusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |