tuurlijk heb je gelijk, maar ik kreeg echt zo'n 'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:35 schreef manga het volgende:
Zo doe even normaal zeg hierboven! Als je echt niet weet waar je het over hebt, post dan gewoon niet stelletje sneue mensen! Zo'n kaartje is gewoon zeldzaam, klaar! Méér hoef je niet te weten. Als iets zeldzaam is, dan gaat de prijs omhoog. TS heeft gewoon geluk gehad dat bij de aanschaf van een setje kaarten hij zo een mocht aantreffen. Check eBay voor meer van dit soort kaarten, zoals de Spectral Tiger die tegen de 800 Dollar moest kosten tijdje terug.
@ TS: Succes met de verkoop, ik heb geen interesse hoorheb na 4 jaar WoW al meer dan genoeg geld uitgegeven denk ik zo
Jep, als ik thuis kom en het niet vergeet zal ik die even maken.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 08:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Laat het bagger achterwege, kheb nu alle bagger verwijderd en wil het niet meer zien hier. Als je er geen verstand van hebt of geen interesse dan reageer je gewoon niet.
TS, zou je een foto van de kaart kunnen maken om zo de echtheid te verifiëren?
Jep, TS heeft zeer veel geluk gehad. Ik dacht dat het om die Deathcharger gingquote:Op woensdag 29 juli 2009 11:15 schreef Henkius het volgende:
Hoe kom je eraan? Trading card game ofzoiets?
en dan durf jij een tientje voor een gameboy spel te vragen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:04 schreef voetballeh het volgende:
Is die prijs niet tegen de fok rules?
je mag toch alleen producten aanbieden tegen maximaal de nieuwprijs?
Dus prijs van 1 pakje kaarten, gedeeld door het aantal kaarten in 1 pakje,
voor de prijs van 1 kaart.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef blessed19 het volgende:
[..]
en dan durf jij een tientje voor een gameboy spel te vragen.
De spectral tiger gaat voor 1000 euro over 'de toonbank'quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:05 schreef Dutchskill het volgende:
Jezus, dan vind je opeens 250 euro in je kaartenpakje![]()
Ik zal eens even aan vriend van me vragen of hij geïnteresseerd is
Denk je hiermee een goede deal te vinden ofzo? Als TS hem hier niet kan verkopen doet hij dat makkelijk op ebay dus hij gaat echt niet zijn prijs verlagen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:04 schreef voetballeh het volgende:
Is die prijs niet tegen de fok rules?
je mag toch alleen producten aanbieden tegen maximaal de nieuwprijs?
Dus prijs van 1 pakje kaarten, gedeeld door het aantal kaarten in 1 pakje,
voor de prijs van 1 kaart.
Nee niet echt neequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Denk je hiermee een goede deal te vinden ofzo? Als TS hem hier niet kan verkopen doet hij dat makkelijk op ebay dus hij gaat echt niet zijn prijs verlagen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Denk je hiermee een goede deal te vinden ofzo? Als TS hem hier niet kan verkopen doet hij dat makkelijk op ebay dus hij gaat echt niet zijn prijs verlagen.
waar staat het dan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef voetballeh het volgende:
[..]
het staat toch in de fok regels?
dus beetje vreemd eigenlijk dat dit topic nog open is.....
Dus als je antiek hebt dan mag je dat op fok ook alleen maar verkopen voor wat het destijds gekost heeft? Mijn kast van een paar duizend euro gaat dan zeker voor 50 gulden = 25 euro van de hand?quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:10 schreef voetballeh het volgende:
het staat toch in de fok regels?
dus beetje vreemd eigenlijk dat dit topic nog open is.....
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:21 schreef HeatWave het volgende:
Het is eerder "hoeveel pakjes moet je kopen om er 1 te vinden" dat de prijs bepaalt lijkt me.
quote:Wowhead.com
Where does it come from and how hard is it to get?
Big Battle Bear comes from the World of Warcraft TCG (trading card game)
TCG Expansion: Drums of War (Press Release)
Card: The Red Bearon
Rarity: 1/363 booster packs (speculative)
Distribution: Drums of War booster boxes contain 24 boosters and cost approx $65 USD (inc. shipping), therefore the average cost of obtaining this particular loot is $923.00
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus als je antiek hebt dan mag je dat op fok ook alleen maar verkopen voor wat het destijds gekost heeft? Mijn kast van een paar duizend euro gaat dan zeker voor 50 gulden = 25 euro van de hand?![]()
Met sommige dingen werkt het gewoon anders en de prijzen van zeldzame trading cards zijn domweg niet te berekenen door de prijs van 1 kaartje uit een deck uit te rekenen.
Er is geen regel wat dat betreft, het enige waar we tegen opgetreden hebben is de collectors edition van de laatste WoW uitbreiding. Deze was in de handel nog verkrijgbaar, maar werd hier tegen aanzienlijke bedragen aangeboden. Het had op dat moment totaal nog geen verzamelaarswaarde. Dat heeft dit wel, en nee daar gaan we in dit topic geen discussie meer over houden, dat kan in ons FB topic bovenaan de index.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:16 schreef voetballeh het volgende:
[..]
DAn moet gewoon die hele regel worden opgedoekt.
want U2 concertkaartjes zijn ook zeldzaam (aangezien ze moeilijk te krijgen zijn) maar daar mag je ook alleen maar de kostprijs voor vragen.
Goed lezen, het is rare.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef voetballeh het volgende:
ben nog niet zo bekend in WoW maar wat is er raar aan deze mount?
Rare in de vorm van dat ik het al heel lang speel en nog maar twee keer ben tegen gekomen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef voetballeh het volgende:
ben nog niet zo bekend in WoW maar wat is er raar aan deze mount?
Veel! Wat zal het zijn denk je, zo'n 30-35k aan gold? Of meerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:17 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel zal deze waard zijn vanaf morgen?
Denk er maar over na. De kaart verjaard niet, verouderd niet en blijft zijn waarde behouden. Zal waarschijnlijk alleen nog maar in waarde stijgen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:33 schreef manga het volgende:
Ik ga serieus nadenken om een bod uit te brengen van 125 Euro. Zoals je al aangeeft, de kaart verkopen ingame voor WoW gold is aantrekkelijk
Jij blij dat er van die trieste stakkers op deze planeet rondlopen die dit soort bagger daadwerkelijk kopen.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:13 schreef manga het volgende:
Mogen die "mensen" hierboven gewoon een ban krijgen ofzo? Yes please. Damn, jammer TS, ik wilde 'm best wel hebben eigenlijk, maar komt wel goedWat heb je er voor gevangen als ik zo brutaal mag zijn?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |