quote:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Je zit dus in een Nederlandse guild, je hebt het ondanks een paar irritante figuren best naar je zin, maar je vertikt het om het een en ander uit te leggen aan degenen die minder ervaring hebben? Die andere knakker die op je reageerde deed wat overdreven, maar jongen toch, doe eens niet zo verzuurd en elitair. Wat is er mis met een avondje wipen met een paar noobs waar je het redelijk mee kunt vinden?
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:50 schreef SharQueDo het volgende:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.
Wat zou het guild zonder jou zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:50 schreef SharQueDo het volgende:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.
Ik geloof best dat ie goed is enzo, maar de 50 dollar..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger is.
Ik wil raiden, geen mensen opleiden tot raider.
En Zygor Leveling Guide is wel fijn.Ik gebruik hem zelf ook, zowel Horde als Alliance.
Wie zegt dat ik ervoor betaald heb?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ie goed is enzo, maar de 50 dollar..
Meeste die hard raiders zijn ook niet uit te staan, dus dat past wel bij elkaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef twi het volgende:
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.
Ach in elke guild zitten eikels, maar degenen in hardcore raids doen in veel gevallen hun stereotype veel eer aan. Gelukkig zijn er uitzonderingenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Meeste die hard raiders zijn ook niet uit te staan, dus dat past wel bij elkaarIk zit nu ook in zo'n guild en ik mag een groot deel van de mensen niet
Eén van de grootste eikels (officer) is ook een Nederlander.
Ik begrijp je standpunt dat je wilt raiden, maar hou je er rekening mee dat ook jij een noob bent geweest, ook jij de uitleg gekregen hebt, of wil je ons vertellen dat jij al van te voren wist wat te doen? Wij verzoeken mensen die voor het eerst met ons raiden eerst wowwiki te controleren of youtube voor de tacs, voor de boss geven we nog een kleine uitleg, het is een kleine moeite.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger zijn.
Ik wil raiden, geen mensen opleiden tot raider. Als je profvoetballer bent wil je toch ook geen fatsoenlijke wedstrijden doen met alleen maar amateurs ipv mensen van je eigen niveau?
En Zygor Leveling Guide is wel fijn.Ik gebruik hem zelf ook, zowel Horde als Alliance.
Wat het probleem is, dan leg je iets uit hoe je een gevecht moet doen, en er zijn altijd mensen die doen dus niet wat je vraagt. Dus ze blijven in de voidzones/firewalls staan op Sarth, snappen Thaddius niet ("maar rechts was toch min??? -eh nee, heb ik al 10x uitgelegd"), staan niet op 10yard range op KT, gevolg halve raid gefreezed, etc.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste die hard raiders zijn ook niet uit te staan, dus dat past wel bij elkaarIk zit nu ook in zo'n guild en ik mag een groot deel van de mensen niet
Ja dat ben ik het met je eens, maar zoals ik in mijn vorige posts al zei, veel mensen luisteren niet, en daar kan ik niets mee. Dan leg je het uit dat links min is en rechts plus, en dat we met de klok mee gaan, maar toch zijn er mensen die dat gewoonweg niet snappen of niet willen snappen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik begrijp je standpunt dat je wilt raiden, maar hou je er rekening mee dat ook jij een noob bent geweest, ook jij de uitleg gekregen hebt, of wil je ons vertellen dat jij al van te voren wist wat te doen? Wij verzoeken mensen die voor het eerst met ons raiden eerst wowwiki te controleren of youtube voor de tacs, voor de boss geven we nog een kleine uitleg, het is een kleine moeite.
Ironisch genoeg ben ik zelf niet zo. Achievement is leuk als je die hebt, maar als iemand zegt dat hij de fight weet en dat hij denkt dat hij voldoende gear heeft ervoor dan mag hij mee, achievement of niet. Als hij echt suckt dan komen we het daar wel achter.quote:Je snapt niet dat spelers zoals jij wow verzieken, hetzelfde met die achievements continue, als ik met een alt voa wil puggen kom ik er vaker niet in, dat ik hem al 1000x gedaan heb op me main telt niet want nee, ik heb geen achievement op mijn alt en kom niet in een group, althans met veel pijn en moeite. De tijd dat er nog moeite genomen werd om uit te leggen mis ik, het hoort erbij, ik vraag bij elke pug nog standaard "all know tacs?" en bij een negatief antwoord geef ik gewoon duidelijke uitleg, geen probleem, het kost je 1 a 2 min, in die tijd rebuffen we vaker, dat noemen ze gewoon sociaal zijn, en als ik mij niet vergis is wow toch een beetje een sociaal spel.
neequote:
Gebruik deze gewoon, net zo makkelijk, gratis en werkt primaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef Banzaiaap het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Zygor leveling guides. Heb niet zo'n zin om er lang over te doen om in Northrend te komen, ken al het andere nu wel.. http://www.zygorguides.com/
Hehe, op darkspear is de /2 channel vaak ook kut. Wordt ook door veel spelers wel Dramaspear genoemd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:53 schreef jagga het volgende:
ik zie in lfg channel heel vaak idd: LFM VoA 25, link achievement!
Of iets in die geest.
Laatst was er wel een mooie discussie gaande in tradechannel naar aanleiding van zoiets.
Het lijkt erop dat mensen op Aerie Peak een beetje aan de schijt raken van die achievement-roepende lui, en ik ken 2 lui die imo echt goed zijn (draaien al flinke tijd mee, goede gear enz) die er een sport van maken om met zulke lui in discussie te gaan over waarom je in godsnaam een achievement moet hebben om mee te kunnen doen.
Lvl 80-ers met veel tijd om handenprachtig
quote:
Mooie is nog als ze vragen om de 'Fall' achievement, en dan doodleuk Going Down? meelinken. Sowieso heb ik nog nooit een echte achievement meegelinkt, of m'n stats doorgegeven. Lijkt wel alsof men toch te desperate is en je meteen invitequote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:53 schreef jagga het volgende:
ik zie in lfg channel heel vaak idd: LFM VoA 25, link achievement!
Of iets in die geest.
Laatst was er wel een mooie discussie gaande in tradechannel naar aanleiding van zoiets.
Het lijkt erop dat mensen op Aerie Peak een beetje aan de schijt raken van die achievement-roepende lui, en ik ken 2 lui die imo echt goed zijn (draaien al flinke tijd mee, goede gear enz) die er een sport van maken om met zulke lui in discussie te gaan over waarom je in godsnaam een achievement moet hebben om mee te kunnen doen.
Lvl 80-ers met veel tijd om handenprachtig
2k DPS is ook echt geen kunst. Ik haalde gisterenavond op Emalon op mijn rogue 2.2k, en ik was eerder die dag gedinged.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger zijn.
Daarom juist.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Omentuva het volgende:
[..]
2k DPS is ook echt geen kunst. Ik haalde gisterenavond op Emalon op mijn rogue 2.2k, en ik was eerder die dag gedinged.
Mind you -- ik wist dat ik gecarried werd en bood ook aan om maar op m'n Ulduar 25 Ret Paladin langs te komen als er te weinig DPS was...quote:
Ik kan zijn standpunten waarderen, ik vind het als casual raider zelfs jammer dat Tier 8 gear farmable wordt in heroics. We zijn pas net op het punt dat we dat op 10-man kunnen farmen, maar het wordt in deze patch wel erg makkelijk om goede gear te verzamelen. Te makkelijk, alhoewel ik meer waarde hecht aan de ervaring, dan aan de gear.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef Mister_T het volgende:
De meeste mensen zijn het hier niet eens met SharQueDo
Dat is het vooralquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef jagga het volgende:
Maar het is wel lullig om een ventje van 14 die 2 weken geleden 80 is geworden, bij wijze van spreken, in dezelfde gear te zien rondlopen als jij die daar tijden voor geraid/gespaard heeft
Ja, ik was ook voornamelijk "casual". Maar wou toch wat meer, dus aan wat aan raiden geslagen, veel proberen e.d. en lezen over raids. Nu eindelijke wat leuke gear, en dan kun je net zo goed een alt gaan levelen, en met wat hcs farmen kun je zo UL10 in. Oh well.quote:
Maar dat valt ook wel mee. Het zijn 2 T8 pieces en een paar iLvl 226 items die niet eens zo bijster geweldig zijn.quote:
Daarin heb je helemaal gelijk, mensen vinden alles maar vanzelfsprekend en begrijpen niet dat er ngo steeds nieuwe mensen bijkomen die alles nog moeten leren. Ook ik ben wel eens afgesnauwd op Alts omdat ik de rotation van spells nog niet volledig onder de knie had of omdat de gear nog niet voldoende was. \ikzelf vindt het juist leuk om op mijn Ulduar geared priests random raids te joinen om andere mensen te gearen en ervaringen op te laten doen. Dan wipe je wat vaker, dan duurt het 1,5 uur langer. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef jagga het volgende:
ik kan het vanuit de doorgewinterde spelers wel begrijpen.. alles is schijnbaar een stuk makkelijker en toegankelijker gemaakt. Ik vind dat als nieuwkomer idd niet zo erg.
Maar het is wel lullig om een ventje van 14 die 2 weken geleden 80 is geworden, bij wijze van spreken, in dezelfde gear te zien rondlopen als jij die daar tijden voor geraid/gespaard heeft
Ik vind alleen de instelling van diegenen die al een tijdje meelopen, een beetje jammer.
Mijn ervaring is dat deze mensen toch vaak vergeten dat ook zij, ooit met niets zijn begonnen, "noob"waren en vragen moesten stellen.
Ik ben helaas al meerdere malen afgesnauwd(is niet het goede woord maar je snapt t wel) omdat ik iets vroeg wat hij/zij vanzelfsprekend vond.
Ik moet wel zeggen dat er veel uitzonderingen zijn en over het algemeen zijn mensen behulpzaam en aardig. Maar soms loop je er tegen het lijf
T8.5 >_>quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef twi het volgende:
[..]
Maar dat valt ook wel mee. Het zijn 2 T8 pieces en een paar iLvl 226 items die niet eens zo bijster geweldig zijn.
Ik heb ze nog niet bekekenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef twi het volgende:
Maar dat valt ook wel mee. Het zijn 2 T8 pieces en een paar iLvl 226 items die niet eens zo bijster geweldig zijn.
Ik hoop het niet, anders heb ik vanavond ook een probleem. Heb echt niks aan dat tournament gezeur gedaan, omdat zover ik weet er geen restrictions zijn op de nieuwe content (rep of wat dan ook).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, vanavond maar dat Coloseum eens in oid. Hoorde nog een gerucht dat je reputatie bij de Sunreavers iets (revered? exalted?) moest zijn voor je er in kon. Weet iemand daar iets van? Kan er verder niets over vinden.
Gelukkig niet zeg. Attunements moeten wat mij betreft terug in het spel maar niet via die afschuwelijk dailiesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, vanavond maar dat Coloseum eens in oid. Hoorde nog een gerucht dat je reputatie bij de Sunreavers iets (revered? exalted?) moest zijn voor je er in kon. Weet iemand daar iets van? Kan er verder niets over vinden.
zou idd kut zijn! Ben gisteren namelijk met de questlijn begonnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet bekekenMaar mijn Ulduar gear staat er dus niet 'gewoon' tussen?
Geen idee. Tauren vind ik niet 1 van de tofste races. Daarnaast is het natuurlijk ook wel fijn om alles achter te laten en gewoon met een schone lei overnieuw te beginnen zonder oude stuff, aangezien ik 9 alts boven level 60 heb en gewoonweg niet meer de moeite wil nemen om alles nog te gaan spelen. Misschien dat ik m'n 70 Paladin nog overzet als ik Horde blijf spelen. Voor hetzelfde geld zit in in een paar dagen weer op m'n Ally, Colloseum te raiden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef Junglebeast het volgende:
...
En Sharqie ga je nu ook wachten op faction change voor je druid of nie?
Emblems of Conquest gaan droppen in Heroics, dus alles wat je daarmee kunt kopen komt beschikbaar voor de non-raiders. Verder zal het voor non raiders flink tijd kosten voordat ze genoeg Emblems of Triumph (de 10- en 25-man emblems) hebben, aangezien die slechts in de raids droppen, en je er 2 krijgt via de Daily Crusader 5-man.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet bekekenMaar mijn Ulduar gear staat er dus niet 'gewoon' tussen?
Oh dat zou ook super zijn!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:13 schreef twi het volgende:
Daarnaast zijn de Tier (9) tokens naar mijn weten inwisselbaar voor elke slot, dus niet meer per head/shoulder/chest/hands/legs, maar dat weet ik niet zeker en ben ook te lui om daar de bevestiging voor te zoeken
Ja, dat dan weer welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Of domme nicknames hebben zoals " uiensoep" "spierbundel" " nachtelfje"
Haha ja, je hebt er namen tussen zitten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Nouja het verschilt. Je hebt hier een hardcore raid guild die zichzelf heel erg stoer vind en constant anderen af lopen te zeiken. Maar de guild waar ik in zit bestaat vooral uit volwassen mensen die ook enig geduld hebben en zich niet direct koning van de server voelen omdat de 3 pieces T8,5 hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heh heh.. juist niet...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Catch_me het volgende:
een pala op me realm heet rijstschaalquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Gaat leuk worden als je naam genoemd moet worden tijdens het raiden op Vent/TS door non-Nederlanders.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Heh heh.. juist niet...
Ik heb een vriend op de server die er een punt van maakt dat elke char qua naam in de frituurpan moet kunnen.. dus loempia, frikandel, kroket....
Humor...
Maar goed.. ik kruip wel weer rustig m'n casual hoekje in......
en daarnaast, mijn ervaring op Aggramar is dat Denen en vooral Grieken veel erger zijn.
Mijn rogue heet Croguette, wel typisch nederlands, maar voor niet nederlanders valt het niet eens opquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef avotar het volgende:
[..]
Heh heh.. juist niet...
Ik heb een vriend op de server die er een punt van maakt dat elke char qua naam in de frituurpan moet kunnen.. dus loempia, frikandel, kroket....
Humor...
Maar goed.. ik kruip wel weer rustig m'n casual hoekje in......
en daarnaast, mijn ervaring op Aggramar is dat Denen en vooral Grieken veel erger zijn.
Geruchten zijn geruchten. Persoonlijk geloof ik niets wat niet expliciet in de patchnotes staat. Lees die gewoon even door en je weet alles. Als iets niet genoemd wordt, ga er dan van uit dat er niets veranderd wat dat betreft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Het was eerst zo dat je Crusader moest zijn van dat Argent Tournament voordat je uberhaupt de 5-10-25 mans kon doen. Het laatste gerucht dat ik heb gehoord, is dat het nu slechts voor de heroic-mode van 10- en 25-man nodig is. Maar zeker weten doe ik niet
thaddius, eerlijk gezegd snap ik niet waarom dit word beschouwt als een moeilijke boss, je spreekt van te voren af of het clock of anticlockwise is, en ja als je daar eenmaal staat dan loop je er gewoon met een boogje omheen. ik vind niet gek dat je een nerd rage krijgt als je om zoiets doodgaat dat verdien je gewoon, komop ergens met een boogje omheen lopenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef avotar het volgende:
En zoals eerder... het probleem is vooral de houding van de casual+ speler.. degene die niet hard core raid, maar voldoende gecarried wordt om wel de gear te hebben, maar veel minder skills....
Zonder dat uiteraard zelf te beseffen.
En dan het eisen van achievements om een pug te gaan doen. Boring. Nee, ik speel niet vaak 's avonds, dus ik heb de achievement niet. Maar ik heb me voldoende ingelezen om in elk geval de tactics te weten.
Ik liep vorige week voor eht eerst in Naxx bij de + / - boss (ben even z'n naam kwijt) ..
maar het is zo hectisch.. ik zat er op een gegeven moment ook een keer naast..
kan toch gebeuren....?
Maar de nerd rage die dan los barst... bah bah..
Ik probeer het dan altijd in het Engels uit te spreken om te zien hoe het op anderstaligen overkomtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:20 schreef SharQueDo het volgende:
Haha ja, je hebt er namen tussen zitten.'Groentesoep', 'Keukentafel', etc.
Geniale onzinnamen die toch wel een glimlach op m'n gezicht weten te toveren.
naxx10 oke, maar naxx25 is thadius zo frustrerend op PUG. Meeste mensen focussen zich zo verschrikkelijk op hun dps (of healing) dat ze andere dingen vergeten of te laat doen. Zelfde als bij de rode ringen op KT. Als je gewoon nagaat hoeveel mensen dood gaan doordat ze in de rode ringen blijven staan... onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef avotar het volgende:
En zoals eerder... het probleem is vooral de houding van de casual+ speler.. degene die niet hard core raid, maar voldoende gecarried wordt om wel de gear te hebben, maar veel minder skills....
Zonder dat uiteraard zelf te beseffen.
En dan het eisen van achievements om een pug te gaan doen. Boring. Nee, ik speel niet vaak 's avonds, dus ik heb de achievement niet. Maar ik heb me voldoende ingelezen om in elk geval de tactics te weten.
Ik liep vorige week voor eht eerst in Naxx bij de + / - boss (ben even z'n naam kwijt) ..
maar het is zo hectisch.. ik zat er op een gegeven moment ook een keer naast..
kan toch gebeuren....?
Maar de nerd rage die dan los barst... bah bah..
Oudje, maar oldskool nerdrage met wat prachtige animaties.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
Nerdrage!
Gisteren die term voor het eerst gehoord in guildchat, ik kende hem nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |