abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71619125
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:30 schreef SharQueDo het volgende:
World of Casualcraft
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_71619198
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef twi het volgende:

[..]

Je zit dus in een Nederlandse guild, je hebt het ondanks een paar irritante figuren best naar je zin, maar je vertikt het om het een en ander uit te leggen aan degenen die minder ervaring hebben? Die andere knakker die op je reageerde deed wat overdreven, maar jongen toch, doe eens niet zo verzuurd en elitair. Wat is er mis met een avondje wipen met een paar noobs waar je het redelijk mee kunt vinden?
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.
pi_71619418

[ Bericht 50% gewijzigd door Failatronic op 05-08-2009 12:07:03 ]
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:11:16 #244
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71619713
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:50 schreef SharQueDo het volgende:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.
pi_71619742
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 11:50 schreef SharQueDo het volgende:

Wat zou het guild zonder jou zijn Wat doe je er eigenlijk? Ik dacht namelijk dat guildmembers elkaar hielpen.

Heb zelf trouwens 2 jaar in een Nederlands guild gezeten met geweldig leuke lui die niet te beroerd waren om de meest basale dingen uit te leggen of je te helpen levelen. En als je een leuk level haalde oid dan moest je niet raar opkijken als er ineens een leuk item in je mail zat. Zomaar. Geen kinderen gezien, alleen maar vriendelijke en volwassen zeker niet egoistische spelers.

Loken moet je trouwens gewoon zergen (dus met z'n allen op een kluitje blijven staan). Het heen en weer rennen werkt vaak slecht, is moeilijker te healen en bron van fouten. Dus als de healer het een beetje aan kan: staan blijven. Heb al lange tijd geen slachtoffers gehad bij hem

Straks benieuwd hoe het met aoe healing gaat Prayer of Healing is één van mijn meest gebruikte spells in Ulduar en die is aardig sterk generfd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:12:54 #246
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_71619756
Heeft iemand ervaring met de Zygor leveling guides. Heb niet zo'n zin om er lang over te doen om in Northrend te komen, ken al het andere nu wel.. http://www.zygorguides.com/
pi_71619916
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef twi het volgende:

[..]

Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger zijn.

Ik wil raiden, geen mensen opleiden tot raider. Als je profvoetballer bent wil je toch ook geen fatsoenlijke wedstrijden doen met alleen maar amateurs ipv mensen van je eigen niveau?

En Zygor Leveling Guide is wel fijn. Ik gebruik hem zelf ook, zowel Horde als Alliance.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:20:19 #248
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_71619950
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger is.

Ik wil raiden, geen mensen opleiden tot raider.

En Zygor Leveling Guide is wel fijn. Ik gebruik hem zelf ook, zowel Horde als Alliance.
Ik geloof best dat ie goed is enzo, maar de 50 dollar..
pi_71619972
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Banzaiaap het volgende:

[..]

Ik geloof best dat ie goed is enzo, maar de 50 dollar..
Wie zegt dat ik ervoor betaald heb? PM me maar mits interesse.
pi_71620032
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef twi het volgende:

Meeste die hard raiders zijn ook niet uit te staan, dus dat past wel bij elkaar Ik zit nu ook in zo'n guild en ik mag een groot deel van de mensen niet Eén van de grootste eikels (officer) is ook een Nederlander.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:34:51 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71620268
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Meeste die hard raiders zijn ook niet uit te staan, dus dat past wel bij elkaar Ik zit nu ook in zo'n guild en ik mag een groot deel van de mensen niet Eén van de grootste eikels (officer) is ook een Nederlander.
Ach in elke guild zitten eikels, maar degenen in hardcore raids doen in veel gevallen hun stereotype veel eer aan. Gelukkig zijn er uitzonderingen

Ik run zelf een casual raiding guild met eenzelfde sfeer als die je eerder omschreef, en gezien de tijd en de rotatie is de progress redelijk. Ik kan er ongetwijfeld ook voor kiezen om een van de betere guilds van de server te joinen, dat zou me een hoop energie schelen en veel gear opleveren. Maar WoW is een MMORPG en ik heb liever plezier met wipen, dan dat ik of een ander uitgekafferd wordt omdat ik een keertje Flash Freeze vergeet.
pi_71620341
quote:

[..]

Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger zijn.

Ik wil raiden, geen mensen opleiden tot raider. Als je profvoetballer bent wil je toch ook geen fatsoenlijke wedstrijden doen met alleen maar amateurs ipv mensen van je eigen niveau?

Ik begrijp je standpunt dat je wilt raiden, maar hou je er rekening mee dat ook jij een noob bent geweest, ook jij de uitleg gekregen hebt, of wil je ons vertellen dat jij al van te voren wist wat te doen? Wij verzoeken mensen die voor het eerst met ons raiden eerst wowwiki te controleren of youtube voor de tacs, voor de boss geven we nog een kleine uitleg, het is een kleine moeite.

Je snapt niet dat spelers zoals jij wow verzieken, hetzelfde met die achievements continue, als ik met een alt voa wil puggen kom ik er vaker niet in, dat ik hem al 1000x gedaan heb op me main telt niet want nee, ik heb geen achievement op mijn alt en kom niet in een group, althans met veel pijn en moeite. De tijd dat er nog moeite genomen werd om uit te leggen mis ik, het hoort erbij, ik vraag bij elke pug nog standaard "all know tacs?" en bij een negatief antwoord geef ik gewoon duidelijke uitleg, geen probleem, het kost je 1 a 2 min, in die tijd rebuffen we vaker, dat noemen ze gewoon sociaal zijn, en als ik mij niet vergis is wow toch een beetje een sociaal spel.
pi_71620375
quote:

[..]

Wat het probleem is, dan leg je iets uit hoe je een gevecht moet doen, en er zijn altijd mensen die doen dus niet wat je vraagt. Dus ze blijven in de voidzones/firewalls staan op Sarth, snappen Thaddius niet ("maar rechts was toch min??? -eh nee, heb ik al 10x uitgelegd"), staan niet op 10yard range op KT, gevolg halve raid gefreezed, etc.

Dus geen wonder dat die 'elitists' een hekel hebben aan casuals. Net zoals het merendeel een hekel heeft aan pug DKs. Plus daarnaast is het een punt dat niet elke casual zo 4k DPS uit z'n broekzak kan trekken met ilvl 200 epics, door het gebrek aan kennis van optimale talents, rotatie en gear cq enchants.
pi_71620564
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:37 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ik begrijp je standpunt dat je wilt raiden, maar hou je er rekening mee dat ook jij een noob bent geweest, ook jij de uitleg gekregen hebt, of wil je ons vertellen dat jij al van te voren wist wat te doen? Wij verzoeken mensen die voor het eerst met ons raiden eerst wowwiki te controleren of youtube voor de tacs, voor de boss geven we nog een kleine uitleg, het is een kleine moeite.
Ja dat ben ik het met je eens, maar zoals ik in mijn vorige posts al zei, veel mensen luisteren niet, en daar kan ik niets mee. Dan leg je het uit dat links min is en rechts plus, en dat we met de klok mee gaan, maar toch zijn er mensen die dat gewoonweg niet snappen of niet willen snappen.

Of mensen die wat random talents hebben gekozen 'wat hun wel leuk leek', en als je daar dan iets over zegt van 'goh misschien is het handig als je wat gaat lezen over talents voor maximale dps' dan krijg ik 'nee dit bevalt me wel' kado. Daar heb ik niets aan, dus zulke spelers vermijd ik liever.

Natuurlijk is dit een extreem voorbeeld, maar ik heb ze meegemaakt. Natuurlijk zijn er ook mensen die wel openstaan voor constructieve commentaar, en die wel luisteren naar wat je doet. Ik wil ook best eens een paar raids met zulke mensen doen, en dan dingen uitleggen. Ik was laatst een weekend bij m'n zwager, die had een Warrior nog niet zo lang 80. Samen Naxx10 meegedaan met mijn guild. Hem dingen uitgelegd en dat ging verder prima met hem.
quote:
Je snapt niet dat spelers zoals jij wow verzieken, hetzelfde met die achievements continue, als ik met een alt voa wil puggen kom ik er vaker niet in, dat ik hem al 1000x gedaan heb op me main telt niet want nee, ik heb geen achievement op mijn alt en kom niet in een group, althans met veel pijn en moeite. De tijd dat er nog moeite genomen werd om uit te leggen mis ik, het hoort erbij, ik vraag bij elke pug nog standaard "all know tacs?" en bij een negatief antwoord geef ik gewoon duidelijke uitleg, geen probleem, het kost je 1 a 2 min, in die tijd rebuffen we vaker, dat noemen ze gewoon sociaal zijn, en als ik mij niet vergis is wow toch een beetje een sociaal spel.
Ironisch genoeg ben ik zelf niet zo. Achievement is leuk als je die hebt, maar als iemand zegt dat hij de fight weet en dat hij denkt dat hij voldoende gear heeft ervoor dan mag hij mee, achievement of niet. Als hij echt suckt dan komen we het daar wel achter.

tl;dr: Ik wil best mensen een kans geven, maar dan verwacht ik wel inspanning van hun kant. Wowwiki en EJ staat vol met info over class en gamemechanics, en lezen is gratis. En natuurlijk weet niet iedereen alles over zijn class mbt bovenstaande. Maar als je gewoon vriendelijk vraagt daar naar dan wil ik altijd wel helpen.
pi_71620602
Heb ik ook tering hekel aan, wil je VOA joinen, ja heb je de achiev ? Meh, ik zet gewoon zelf de pugs op en vraag gewoon de mensen of ze weten wat te doen, zo niet leg ik het wel uit.
pi_71620731
Zijn de servers al up?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:53:34 #257
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_71620746
ik zie in lfg channel heel vaak idd: LFM VoA 25, link achievement!

Of iets in die geest.

Laatst was er wel een mooie discussie gaande in tradechannel naar aanleiding van zoiets.

Het lijkt erop dat mensen op Aerie Peak een beetje aan de schijt raken van die achievement-roepende lui, en ik ken 2 lui die imo echt goed zijn (draaien al flinke tijd mee, goede gear enz) die er een sport van maken om met zulke lui in discussie te gaan over waarom je in godsnaam een achievement moet hebben om mee te kunnen doen.

Lvl 80-ers met veel tijd om handen prachtig
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:53:53 #258
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_71620751
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:52 schreef Leonos het volgende:
Zijn de servers al up?
nee
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 12:55:29 #259
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_71620787
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef Banzaiaap het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Zygor leveling guides. Heb niet zo'n zin om er lang over te doen om in Northrend te komen, ken al het andere nu wel.. http://www.zygorguides.com/
Gebruik deze gewoon, net zo makkelijk, gratis en werkt prima . http://www.wow-pro.com/le(...)uide_tourguide_style
pi_71620792
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:53 schreef jagga het volgende:

Of iets in die geest.

Laatst was er wel een mooie discussie gaande in tradechannel naar aanleiding van zoiets.

Het lijkt erop dat mensen op Aerie Peak een beetje aan de schijt raken van die achievement-roepende lui, en ik ken 2 lui die imo echt goed zijn (draaien al flinke tijd mee, goede gear enz) die er een sport van maken om met zulke lui in discussie te gaan over waarom je in godsnaam een achievement moet hebben om mee te kunnen doen.

Hehe, op darkspear is de /2 channel vaak ook kut. Wordt ook door veel spelers wel Dramaspear genoemd.
Is ook een guild genaamd Dramaspear.
pi_71620944
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:52 schreef Leonos het volgende:
Zijn de servers al up?

Verveling, jwz.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:02:35 #262
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_71620965
Hoi, ik doe 4k damage. Hoe ontzettend goed ben ik nu.
I spoke proper England since I was a children.
pi_71621185
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:53 schreef jagga het volgende:

Of iets in die geest.

Mooie is nog als ze vragen om de 'Fall' achievement, en dan doodleuk Going Down? meelinken. Sowieso heb ik nog nooit een echte achievement meegelinkt, of m'n stats doorgegeven. Lijkt wel alsof men toch te desperate is en je meteen invite
pi_71621193
quote:

[..]

2k DPS is ook echt geen kunst. Ik haalde gisterenavond op Emalon op mijn rogue 2.2k, en ik was eerder die dag gedinged.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_71621255
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:10 schreef Omentuva het volgende:

[..]

2k DPS is ook echt geen kunst. Ik haalde gisterenavond op Emalon op mijn rogue 2.2k, en ik was eerder die dag gedinged.
Daarom juist.
pi_71621330
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Daarom juist.
Mind you -- ik wist dat ik gecarried werd en bood ook aan om maar op m'n Ulduar 25 Ret Paladin langs te komen als er te weinig DPS was...

Wel een wipe (en ik lag dood omdat CloS failde...), maar dat was omdat de tank stond te maffen.

Fun story: Ik gokte dat ik 2.2k DPS kon doen --> Recount na Emalon gaf 2209 DPS aan op de kill.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_71621634
De meeste mensen zijn het hier niet eens met SharQueDo, maar in wat hij verteld zit zeker een kern van waarheid. Ik heb vanaf dag 1 altijd in een hard-core raiding guild gezeten en heb met grote voorsprong de leukste tijd gehad in vanilla wow. Het spel was toen vooral gebasseerd op de echte wow'er. Zo werd je regelmatig geinspecced door een random iemand in Ironforge en kreeg je talloze whispers van "Wow nice gear". Toen we server first hadden op nefarian was dat het gesprek van de dag op de server, general chat ging echt nergens anders over. Die tijden zijn sinds The Burning Crusade voorbij. Het zelfde geld voor PVP, ik had vroeger echt respect voor de fieldmarshals, daar ging zo veel tijd in zitten en vanzelfsprekend liepen zij daarom in de beste pvp gear die er te krijgen was. Zo was het ook met de PVE gear. Mounts farmen was een hele opgave, maar met 3.2 om de hoek is dat ook alweer om zeep geholpen. Gold betekende vroeger nog wat, ik farm niet maar loop altijd met een steady 19k rond.

Sinds de invoering van The Burning Crusade is blizzard zich meer gaan richten op de casual gamer. Opzich ook niet raar, omdat dat de grootste groep is en dus het meeste geld is te halen. Echter vindt ik het jammer dat dat ten koste is gegaan van de Hard-Core gamer. Echter viel het in de burning crusade allemaal nog wel mee vergeleken met The Wrath of The Lich King.

Sinds die uitbreiding leek de hard-core gamer wel vergeten, Naxx was echt een lachertje. Het betekend niet veel meer als je in full epic gear rond loopt omdat het allemaal zo makkelijk is te krijgen. PVP gear van een Boss in WG? Kom op zeg hoe wil je hard-core pvp'ers weg jagen. Toen Ulduar kwam dacht ik eindelijk dat er weer wat meer naar de hardcore groep werd gekeken. Hardmodes en dergelijken. Echter met de nieuwe patch is dat weer volledig om zeep geholpen. Elke casual player kan nu heroics doen om emblems te farmen en de T8,5 gear kopen waarvoor ik zo hard heb moeten sparen en wipen. Tuurlijk lopen zij wel iets achter omdat ik nu weer voor de nieuwe gear kan gaan in de nieuwe content, maar toch voelt het niet helemaal juist omdat over 1,5 maand de pugs de 25man alweer aan het clearen zijn.

De balans tussen hard-core gaming en casual gaming is weg. Voor beide groepen is nu makkelijk het zelfde te bereiken terwijl dat vroeger onmogelijk was. Ik hoor een hoop mensen klagen inclusief mezelf maar toch blijf ik het knap vinden wat blizzard heeft bereikt om deze mensen toch spelende en dus betalend te houden.

Ik ben benieuwd wat Diablo 3 en Strarcraft 2 gaan doen voor World of Warcraft. We gaan het zien.
Xbox Live: Anormius
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:44:20 #268
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71622128
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:26 schreef Mister_T het volgende:
De meeste mensen zijn het hier niet eens met SharQueDo
Ik kan zijn standpunten waarderen, ik vind het als casual raider zelfs jammer dat Tier 8 gear farmable wordt in heroics. We zijn pas net op het punt dat we dat op 10-man kunnen farmen, maar het wordt in deze patch wel erg makkelijk om goede gear te verzamelen. Te makkelijk, alhoewel ik meer waarde hecht aan de ervaring, dan aan de gear.

Het is alleen de manier waarop, waar ik me mateloos aan kan ergeren. Neerkijken op anderen, terwijl alles wat je in deze game bereikt een group effort is en het echt niet zo moeilijk is om met de meest ervaren en best gegearde group content te clearen.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:45:08 #269
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_71622149
ik kan het vanuit de doorgewinterde spelers wel begrijpen.. alles is schijnbaar een stuk makkelijker en toegankelijker gemaakt. Ik vind dat als nieuwkomer idd niet zo erg.

Maar het is wel lullig om een ventje van 14 die 2 weken geleden 80 is geworden, bij wijze van spreken, in dezelfde gear te zien rondlopen als jij die daar tijden voor geraid/gespaard heeft

Ik vind alleen de instelling van diegenen die al een tijdje meelopen, een beetje jammer.

Mijn ervaring is dat deze mensen toch vaak vergeten dat ook zij, ooit met niets zijn begonnen, "noob"waren en vragen moesten stellen.
Ik ben helaas al meerdere malen afgesnauwd(is niet het goede woord maar je snapt t wel) omdat ik iets vroeg wat hij/zij vanzelfsprekend vond.

Ik moet wel zeggen dat er veel uitzonderingen zijn en over het algemeen zijn mensen behulpzaam en aardig. Maar soms loop je er tegen het lijf
pi_71622280
De huidige Naxx epics zijn gewoon de blue's van vanilla wow. Zo zie ik het. Heroics ook.. blauw of epic.. ik kijk eerder naar de stats en of ik ze kan gebruiken of niet. i200 items dan.

Ik kijk wel tegen op de mensen die in full i232 en i239 lopen.. die hebben teminste wat hardmodes onder hun riem zitten. Geld ook straks voor de i254 ofzo iets voor de Colliseum.

Mijn nieuwe hunter en DK lopen straks ook in wat i232 items rond alleen omdat ik een zooi heroics gedaan heb.. nou big fucking deal. Het is alleen zonde dat je niet echt meer aan de armor kan zien of iemand goed is of niet.. zelfde textures

En Sharqie ga je nu ook wachten op faction change voor je druid of nie?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_71622383
na een tijdje break gehad vanaf aankomende week maar weer eens de boel aanstampen:D

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Farscape

kan wel wat nieuwe gear gebruiken;)

hopen dat we de guildnaam weer een beetje eer aan kunnen doen..
pi_71622453
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef jagga het volgende:
Maar het is wel lullig om een ventje van 14 die 2 weken geleden 80 is geworden, bij wijze van spreken, in dezelfde gear te zien rondlopen als jij die daar tijden voor geraid/gespaard heeft
Dat is het vooral
pi_71622503
http://www.wow-europe.com/realmstatus/index.html?locale=en_gb

Wat een trieste lijst

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2009 13:59:19 ]
pi_71622571
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is het vooral
Ja, ik was ook voornamelijk "casual". Maar wou toch wat meer, dus aan wat aan raiden geslagen, veel proberen e.d. en lezen over raids. Nu eindelijke wat leuke gear, en dan kun je net zo goed een alt gaan levelen, en met wat hcs farmen kun je zo UL10 in. Oh well.

Gelukkig speelt mage nu weer beter met nieuwe fixes ^^
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:01:10 #275
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71622579
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is het vooral
Maar dat valt ook wel mee. Het zijn 2 T8 pieces en een paar iLvl 226 items die niet eens zo bijster geweldig zijn.
pi_71622615
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:45 schreef jagga het volgende:
ik kan het vanuit de doorgewinterde spelers wel begrijpen.. alles is schijnbaar een stuk makkelijker en toegankelijker gemaakt. Ik vind dat als nieuwkomer idd niet zo erg.

Ik vind alleen de instelling van diegenen die al een tijdje meelopen, een beetje jammer.

Mijn ervaring is dat deze mensen toch vaak vergeten dat ook zij, ooit met niets zijn begonnen, "noob"waren en vragen moesten stellen.
Ik ben helaas al meerdere malen afgesnauwd(is niet het goede woord maar je snapt t wel) omdat ik iets vroeg wat hij/zij vanzelfsprekend vond.

Ik moet wel zeggen dat er veel uitzonderingen zijn en over het algemeen zijn mensen behulpzaam en aardig. Maar soms loop je er tegen het lijf
Daarin heb je helemaal gelijk, mensen vinden alles maar vanzelfsprekend en begrijpen niet dat er ngo steeds nieuwe mensen bijkomen die alles nog moeten leren. Ook ik ben wel eens afgesnauwd op Alts omdat ik de rotation van spells nog niet volledig onder de knie had of omdat de gear nog niet voldoende was. \ikzelf vindt het juist leuk om op mijn Ulduar geared priests random raids te joinen om andere mensen te gearen en ervaringen op te laten doen. Dan wipe je wat vaker, dan duurt het 1,5 uur langer. Lekker boeiend.

Wat ik erg jammer vindt aan het nieuwe wow, is dat veel mensen geen gear meer willen halen maar meteen richting naxx gaan (puur omdat naxx simpel is en redelijke gear dropt). Neem de tijd om je char te gearen in heroics en ga daarna pas verder, pas op die manier beleef je de volledige ervaring. Wat is er nou leuk aan om als blue geared naxx in te gaan en er bijna volledig purple uit te komen.

Bovendien slaat dat gedoe van mensen met link achievement al helemaal nergens op. Alsof sommige mensen na 1 keer naxx te hebben gecleared meteen ervaren zijn. Bovendien heb ik moeite om met mijn volledig epix (heroics en craftables) alt een naxx groep te vinden omdat ik de achievement (die echt nisk zegt) niet kan showen. Maarja zo ziet de game er nou eenmaal uit en daar moeten wij het mee doen.

Ik blijf de game erg leuk vinden, ookal zijn er wat naar mijn mening minpuntjes ingeslopen.
pi_71622704
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef twi het volgende:

[..]

Maar dat valt ook wel mee. Het zijn 2 T8 pieces en een paar iLvl 226 items die niet eens zo bijster geweldig zijn.
T8.5 >_>
pi_71622727
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:01 schreef twi het volgende:
Ik heb ze nog niet bekeken Maar mijn Ulduar gear staat er dus niet 'gewoon' tussen?

Nou ja, vanavond maar dat Coloseum eens in oid. Hoorde nog een gerucht dat je reputatie bij de Sunreavers iets (revered? exalted?) moest zijn voor je er in kon. Weet iemand daar iets van? Kan er verder niets over vinden.
pi_71622805
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, vanavond maar dat Coloseum eens in oid. Hoorde nog een gerucht dat je reputatie bij de Sunreavers iets (revered? exalted?) moest zijn voor je er in kon. Weet iemand daar iets van? Kan er verder niets over vinden.
Ik hoop het niet, anders heb ik vanavond ook een probleem. Heb echt niks aan dat tournament gezeur gedaan, omdat zover ik weet er geen restrictions zijn op de nieuwe content (rep of wat dan ook).
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:09:55 #280
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71622835
quote:

[..]

Gelukkig niet zeg. Attunements moeten wat mij betreft terug in het spel maar niet via die afschuwelijk dailies .

En oh, vanavond Coliseum? Reken er maar niet op .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71622859
quote:

[..]

Ik heb ze nog niet bekeken Maar mijn Ulduar gear staat er dus niet 'gewoon' tussen?

zou idd kut zijn! Ben gisteren namelijk met de questlijn begonnen.
Dit keer zonder signature
pi_71622910
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef Junglebeast het volgende:

...

En Sharqie ga je nu ook wachten op faction change voor je druid of nie?
Geen idee. Tauren vind ik niet 1 van de tofste races. Daarnaast is het natuurlijk ook wel fijn om alles achter te laten en gewoon met een schone lei overnieuw te beginnen zonder oude stuff, aangezien ik 9 alts boven level 60 heb en gewoonweg niet meer de moeite wil nemen om alles nog te gaan spelen. Misschien dat ik m'n 70 Paladin nog overzet als ik Horde blijf spelen. Voor hetzelfde geld zit in in een paar dagen weer op m'n Ally, Colloseum te raiden.

Ik geniet iig momenteel van m'n Blood-Elf DK.
pi_71622914
Attunements en Resistance gear terug brengen zou echt te stoer zijn
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:13:47 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71622944
quote:

[..]

Emblems of Conquest gaan droppen in Heroics, dus alles wat je daarmee kunt kopen komt beschikbaar voor de non-raiders. Verder zal het voor non raiders flink tijd kosten voordat ze genoeg Emblems of Triumph (de 10- en 25-man emblems) hebben, aangezien die slechts in de raids droppen, en je er 2 krijgt via de Daily Crusader 5-man.

Het was eerst zo dat je Crusader moest zijn van dat Argent Tournament voordat je uberhaupt de 5-10-25 mans kon doen. Het laatste gerucht dat ik heb gehoord, is dat het nu slechts voor de heroic-mode van 10- en 25-man nodig is. Maar zeker weten doe ik niet

Daarnaast zijn de Tier (9) tokens naar mijn weten inwisselbaar voor elke slot, dus niet meer per head/shoulder/chest/hands/legs, maar dat weet ik niet zeker en ben ook te lui om daar de bevestiging voor te zoeken
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:16:14 #285
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_71623017
Heb zelf een hekel aan nederlanders bij zo' n beetje alle spelen. Arrogant volk dat gebrekkig engels praat en nog vaak erg slecht zijn ook
Op elke fokker past een bril.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:16:48 #286
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_71623027
Of domme nicknames hebben zoals " uiensoep" "spierbundel" " nachtelfje"
Op elke fokker past een bril.
pi_71623031
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:13 schreef twi het volgende:

Daarnaast zijn de Tier (9) tokens naar mijn weten inwisselbaar voor elke slot, dus niet meer per head/shoulder/chest/hands/legs, maar dat weet ik niet zeker en ben ook te lui om daar de bevestiging voor te zoeken
Oh dat zou ook super zijn! (meer mensen die het hebben willen, dat dan weer wel)

Nou ja, ik ben heel benieuwd. We zouden nog op de PTR gaan kijken, maar nooit gedaan Patch kwam toch sneller dan verwacht. Eerste boss is op die joustingpaarden huh, blech Ik vond dat hele tournament gedoe al geen moer aan.
pi_71623074
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Ja, dat dan weer wel Zo herken je direct een Nederlander

Maar goed, ik ben zelf (en jij ook ) Nederlander en herken me toch niet in je beschrijving
pi_71623110
quote:
Haha ja, je hebt er namen tussen zitten. 'Groentesoep', 'Keukentafel', etc. Geniale onzinnamen die toch wel een glimlach op m'n gezicht weten te toveren.
pi_71623225
quote:

[..]

Nouja het verschilt. Je hebt hier een hardcore raid guild die zichzelf heel erg stoer vind en constant anderen af lopen te zeiken. Maar de guild waar ik in zit bestaat vooral uit volwassen mensen die ook enig geduld hebben en zich niet direct koning van de server voelen omdat de 3 pieces T8,5 hebben.
Net als de guild waar we vaak mee groupen, die is horde first nu. Totaal geen arrogante mensen, maar gewoon geduldig en altijd bereid hun ervaring te delen.

Ik heb trouwens gisteren naxx10 gedaan met een groep casuals en gewoon in 1 avond gecleared. 3 uit de group waren er zelfs voor het eerst. Nu scheelt het wel dat deze casuals vanilla raiders zijn die halverwege tbc zijn gekapt, maar in vanilla wel in de oude naxx rondliepen.
Imo is er een verschil tussen casual. Je hebt de noobs die vrij weinig van het spel snappen en je hebt de retired raiders, die het spel tot op het bot snappen en ook genoeg theorycraften, maar gewoon geen zin hebben om hardcore te raiden.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:25:13 #291
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_71623258
quote:
Heh heh.. juist niet...
Ik heb een vriend op de server die er een punt van maakt dat elke char qua naam in de frituurpan moet kunnen.. dus loempia, frikandel, kroket....
Humor...

Maar goed.. ik kruip wel weer rustig m'n casual hoekje in......

en daarnaast, mijn ervaring op Aggramar is dat Denen en vooral Grieken veel erger zijn.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_71623393
quote:
een pala op me realm heet rijstschaal
pi_71623440
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef avotar het volgende:

[..]

Heh heh.. juist niet...
Ik heb een vriend op de server die er een punt van maakt dat elke char qua naam in de frituurpan moet kunnen.. dus loempia, frikandel, kroket....
Humor...

en daarnaast, mijn ervaring op Aggramar is dat Denen en vooral Grieken veel erger zijn.
Gaat leuk worden als je naam genoemd moet worden tijdens het raiden op Vent/TS door non-Nederlanders. Daarom heb ik op m'n Druid ook lekker makkelijk 'Icebear'.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:32:10 #294
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_71623466
En zoals eerder... het probleem is vooral de houding van de casual+ speler.. degene die niet hard core raid, maar voldoende gecarried wordt om wel de gear te hebben, maar veel minder skills....
Zonder dat uiteraard zelf te beseffen.

En dan het eisen van achievements om een pug te gaan doen. Boring. Nee, ik speel niet vaak 's avonds, dus ik heb de achievement niet. Maar ik heb me voldoende ingelezen om in elk geval de tactics te weten.
Ik liep vorige week voor eht eerst in Naxx bij de + / - boss (ben even z'n naam kwijt) ..
maar het is zo hectisch.. ik zat er op een gegeven moment ook een keer naast..

kan toch gebeuren....?

Maar de nerd rage die dan los barst... bah bah..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_71623512
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef avotar het volgende:

[..]

Heh heh.. juist niet...
Humor...

Mijn rogue heet Croguette, wel typisch nederlands, maar voor niet nederlanders valt het niet eens op
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:34:38 #296
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_71623527
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:13 schreef twi het volgende:

[..]
Het was eerst zo dat je Crusader moest zijn van dat Argent Tournament voordat je uberhaupt de 5-10-25 mans kon doen. Het laatste gerucht dat ik heb gehoord, is dat het nu slechts voor de heroic-mode van 10- en 25-man nodig is. Maar zeker weten doe ik niet
Geruchten zijn geruchten. Persoonlijk geloof ik niets wat niet expliciet in de patchnotes staat. Lees die gewoon even door en je weet alles. Als iets niet genoemd wordt, ga er dan van uit dat er niets veranderd wat dat betreft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_71623554
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef avotar het volgende:
En zoals eerder... het probleem is vooral de houding van de casual+ speler.. degene die niet hard core raid, maar voldoende gecarried wordt om wel de gear te hebben, maar veel minder skills....

En dan het eisen van achievements om een pug te gaan doen. Boring. Nee, ik speel niet vaak 's avonds, dus ik heb de achievement niet. Maar ik heb me voldoende ingelezen om in elk geval de tactics te weten.
Ik liep vorige week voor eht eerst in Naxx bij de + / - boss (ben even z'n naam kwijt) ..

kan toch gebeuren....?

thaddius, eerlijk gezegd snap ik niet waarom dit word beschouwt als een moeilijke boss, je spreekt van te voren af of het clock of anticlockwise is, en ja als je daar eenmaal staat dan loop je er gewoon met een boogje omheen. ik vind niet gek dat je een nerd rage krijgt als je om zoiets doodgaat dat verdien je gewoon, komop ergens met een boogje omheen lopen
pi_71623631
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:20 schreef SharQueDo het volgende:

Haha ja, je hebt er namen tussen zitten. 'Groentesoep', 'Keukentafel', etc. Geniale onzinnamen die toch wel een glimlach op m'n gezicht weten te toveren.
Ik probeer het dan altijd in het Engels uit te spreken om te zien hoe het op anderstaligen overkomt
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:50:24 #299
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_71623925
Nerdrage!

Gisteren die term voor het eerst gehoord in guildchat, ik kende hem nog niet.

Dus ik vroeg wat is dat dan?
Ehm moet je nu even ventrilo komen

Echt, ik heb iemand nog nooit zo hysterisch horen gillen over hoe kut enzo het allemaal wel niet was.

Deed me echt een beetje denken aan dat filmpje van dat duitse menneke dat UT wilde spelen
pi_71624019
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef avotar het volgende:

kan toch gebeuren....?

naxx10 oke, maar naxx25 is thadius zo frustrerend op PUG. Meeste mensen focussen zich zo verschrikkelijk op hun dps (of healing) dat ze andere dingen vergeten of te laat doen. Zelfde als bij de rode ringen op KT. Als je gewoon nagaat hoeveel mensen dood gaan doordat ze in de rode ringen blijven staan... onbegrijpelijk.

Zelfs zonder enige tactic te weten zou ik uit de rode ring lopen... Moet ik overigens wel ff zeggen dat ik wel problemen had met de ringen bij mimiron in p2. Deze ringen zijn door gaos toch stukken minder te zien... maar zelfs als je dat door hebt mogen er gewoon niemand doodgaan door deze aanvallen.
Dit keer zonder signature
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:54:15 #301
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_71624021
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:50 schreef jagga het volgende:
Nerdrage!

Gisteren die term voor het eerst gehoord in guildchat, ik kende hem nog niet.
Oudje, maar oldskool nerdrage met wat prachtige animaties.

"You are going to DPS really really slowly, and when I say slow..."
  woensdag 5 augustus 2009 @ 15:06:26 #302
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_71624363
phluphy for president!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')