FAILquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja, want elke combo wat jullie niet aankunnen door of lack of skill of rock-paper-scissors-mechanisme moet generfed worden.
Wat nou fail. Natuurlijk mag ik mee raiden maar ik heb er geen zin meer in. Alles al wel gezien in Ulduar. 3.2 is ook geen fuck aan van wat ik heb gelezen en getest op de PTR, dus ben maar een alt aan het levelen. En als hier iemand arrogant is ben jij het wel met je kutopmerkingen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:46 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
FAIL![]()
je bent nogal frustie laatste tijd he? Mag je niet meer mee raiden? zijn ze je arrogantie zat net zoals de helft hier je uitkotst?
2k rating, ja goh, Death Knight?quote:Daarbij had ik pre wotlk een rating van 2k + ach ja, geen skills, gewoon geluk gehad dat alle teams waarbij ik speelde afk was. Deze week weer eens begonnen met arena na volledige set gefarmed te hebben, ow en de enige wedstrijden wat we verloren hebben is tegen de DK / Holy Pala combo, maar ja dat zal zeer zeker aan me skills liggen. Het is gewoon een overpowerd combo, althans voor de combo retri pala/resto druid is deze combo bijna niet te doen.
2k rating was voor wotlk, toen waren er nog geen DK's lutser, en begrijpend lezen is een kunst, ik heb geen DK, maar een retri paladin.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:47 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Wat nou fail. Natuurlijk mag ik mee raiden maar ik heb er geen zin meer in. Alles al wel gezien in Ulduar. 3.2 is ook geen fuck aan van wat ik heb gelezen en getest op de PTR, dus ben maar een alt aan het levelen. En als hier iemand arrogant is ben jij het wel met je kutopmerkingen.![]()
[..]
2k rating, ja goh, Death Knight?Je bent ook echt een dikke noob als je geen 2k rating hebt als DK.
![]()
Lol faceroll.
Ironisch genoeg ben ik zelf een DK aan het levelen. Ik wacht nog op faction change voor m'n 70 Paladin alvorens ik die ga levelen. Tevens ook gehad met
alliance
.
Ret, DK, een pot nat (OP).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:49 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
2k rating was voor wotlk, toen waren er nog geen DK's lutser, en begrijpend lezen is een kunst, ik heb geen DK, maar een retri paladin.
Jij komt hier niet vaak he? Die screendumps was 3x, alleen 50 topics geleden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:46 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
FAIL![]()
je bent nogal frustie laatste tijd he? Mr. "Kijk mijn dps in een crappy dungeon" Mag je niet meer mee raiden? zijn ze je arrogantie zat net zoals de helft hier je uitkotst? Grappig dat de ezel die hier 2x per maand een printscreen dumpt om te laten zien dat hij van de 400 raids/dungeons hij doet 2x bovenaan staat mij durft aan te vallen, nee dat is pas fail, trots zijn dat je gasten met greens/blues outdpsed.
Daarbij had ik pre wotlk een rating van 2k + ach ja, geen skills, gewoon geluk gehad dat alle teams waarbij ik speelde afk was. Deze week weer eens begonnen met arena na volledige set gefarmed te hebben, ow en de enige wedstrijden wat we verloren hebben is tegen de DK / Holy Pala combo, maar ja dat zal zeer zeker aan me skills liggen. Het is gewoon een overpowerd combo, althans voor de combo retri pala/resto druid is deze combo bijna niet te doen.
Je bent gewoon een grote fail kerel, hier wat zeuren om het spel en andere mensen afzeiken, als je zo goed bent ga imba doen op je server en val hier geen mensen lastig aubquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:50 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ret, DK, een pot nat (OP).Waar speel je? Vindication? Vast geen Cyclone.
Ja, want een DK en Ret zijn zooooo verschillend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:52 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Je bent gewoon een grote fail kerel, hier wat zeuren om het spel en andere mensen afzeiken, als je zo goed bent ga imba doen op je server en val hier geen mensen lastig auben een DK met een Pala vergelijken
2k Rating was op me rogue icm die druid waarmee ik nu speelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:52 schreef Blistering het volgende:
Mensen die opscheppen over 2k rating op een fucking retri paladin mogen van mij ook wel doodvallen. OP kut class.
Tevens is het wel irritant, realms down tot 15:00. We hadden afgesproken gelijk als de servers up te gaan te gaan raiden, nu moet dat nóg later.
Ben blij als de basisscholen weer beginnen, zitten kindertjes zoals jou tenminste weer in de klas te kleuren. Val mij de volgende keer dan ook niet aan en begin niet over mijn skills, ik heb geen reactie gevraagd van iemand waarvan ik tot hier de arrogantie ruik, al vaker zijn er opmerkingen geweest over jou hier op de forums over je arrogante screenpost alsof je zo goed bent. Kerel je bent een lutser en wat je ook zegt en doet ik denk er niet anders over, egoistisch spelertje dat je bent, alsof alle runs altijd om jou en je dps in je druid draaien. Ga iemand anders vervelen naab.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja, want een DK en Ret zijn zooooo verschillend._
Oh man, ik ga niet eens meer in discussie met noobs zoals jij. Ga naxx10 raiden ofzo, maar hou op met fatsoenlijke spelers lastig te vallen.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:59 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ben blij als de basisscholen weer beginnen, zitten kindertjes zoals jou tenminste weer in de klas te kleuren. Val mij de volgende keer dan ook niet aan en begin niet over mijn skills, ik heb geen reactie gevraagd van iemand waarvan ik tot hier de arrogantie ruik, al vaker zijn er opmerkingen geweest over jou hier op de forums over je arrogante screenpost alsof je zo goed bent. Kerel je bent een lutser en wat je ook zegt en doet ik denk er niet anders over, egoistisch spelertje dat je bent, alsof alle runs altijd om jou en je dps in je druid draaien. Ga iemand anders vervelen naab.
persoonlijk heb ik niet zo last van deathknights :p maar idd ze zijn zwaar overpowered. een vriend van mij is serieus net 3 dagen lvl 80 op zijn dk. en hij behaalt al met gemak 4K DPS in een heroic 5 man :S, hij heeft flink zitte no-life voor gear en heeft nu dus 3x t7, 1x t 7.5 en de rest van die zooi als titansteel destroyer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:29 schreef VatosLoco het volgende:
Gister weer eens wat Arena gedaan met me pala en een resto druid, ging redelijk totdat we continue tegen DK - Holy Pala combo's opliepen, wat zijn die combo's overpowered. Een dk is sowieso al moeilijk dood te krijgen dus je kan voor de healer gaan, het vervelende is met die DK die continue een frostspell op je heeft kom je nooit goed in de buurt om ff burst dps te doen op die pala, ben je er eindelijk komt ie met zijn kut deadgrip, en om het erger te maken continue die kut pets. Het waren ontzettende lange gevechten maar het heeft er nooit naar uitgezien dat wij zouden winnen, pala hoeft niet te drinken voor mana die oom raakt hij ook nooit.
Hoop dat ze dk's snel nerfen.
Als het je koud liet reageerde je ook nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:59 schreef SharQueDo het volgende:
[..]Daag noob.
![]()
Het laat mij echt koud wat jij zegt.![]()
Sinds Ulduar uit is hebben ze elke week encounters generfed. Most notably Ignis, XT en Mimiron. Toen was het nog een hele kunst om Ignis te killen pre-nerf. Wij hadden dat toen voor elkaar terwijl de meeste high-end guilds Ignis skipten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:01 schreef Blistering het volgende:
Meiden toch, doe's lief tegen elkaar!
Freya schijnt trouwens generfed te zijn!
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=19110291072&sid=1
Verder nog nergens iets gelezen erover though. Zou wel super zijn! Onze guild moet alleen nog Freya +3 voor Algalon access en de mount. Komt u maar!
Nee, ik vind het wel grappig yet triest om te zien hoe jij je zo opwindt om niets.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:03 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Als het je koud liet reageerde je ook niet
12/0/59 is tegenwoordig 'de' standaard Unholy spec. Ben zelf ook met zo'n soortgelijke spec aan het levelen (maar dan met oa. On a Pale Horse). Blood-Elf DK op een random server. Bevalt me tot nu toe wel prima. Mobs vallen bij bosjes neerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:00 schreef Failatronic het volgende:
[..]
persoonlijk heb ik niet zo last van deathknights :p maar idd ze zijn zwaar overpowered. een vriend van mij is serieus net 3 dagen lvl 80 op zijn dk. en hij behaalt al met gemak 4K DPS in een heroic 5 man :S, hij heeft flink zitte no-life voor gear en heeft nu dus 3x t7, 1x t 7.5 en de rest van die zooi als titansteel destroyer.
dus met gemiddeld naxx 10 - slechte boe epics en een standaard 2h weapon doet hij al 4k dps, nu heeft ie wel die trinket van darkmoon: greatness +90 str ( als die afgaat dus +300 str) + rune of the fallen crusader op ze 2h is dus als ze beide progge +400 str voor zoveel seconde en geloof me voor een DK tikt dat kanker hard aan. hij en zijn vleermuis pet zijn niet meer te stoppe :p, ik ben full epic enhance shaman expertise capped hit capped, meer dan genoeg AP en 32% crit unbuffed en ik kan hem maar net bijhouden. pff als ik de motivatie had om nog een alt te trainen had ik het wel gewetenDK
hij is trouwens unholy voor de DK'S onder ons die hun class niet snappen. 12/0/59
snel leavenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:13 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
12/0/59 is tegenwoordig 'de' standaard Unholy spec. Ben zelf ook met zo'n soortgelijke spec aan het levelen (maar dan met oa. On a Pale Horse). Blood-Elf DK op een random server. Bevalt me tot nu toe wel prima. Mobs vallen bij bosjes neer. Bijna level 73, alleen ik ben Mining (370) en Engineering (350) aan het levelen ook.
Zit in een social NL guild (in hoeverre je dat sociaal kan noemen) en ben aan het racen tot 80 met een Ret maatje (die 1 level hoger is
) die ik daar heb ontmoet. Alleen hij krijgt vandaag Flying Mount (normal, mind you), dus ik heb heel wat questwerk te doen nog.
![]()
Ja echt, om de 5 minuten 'wie gaat mij boosten in sfk/rfd/brd' en 4 of 5 zijn ook bezig met zoeen vage 'Peggle'-minigame-addon oid. Dan zie je in guild chat '[Peggle] player scored zoveel score op Stormwind/Shattrath'. Ik bedoel, wtf.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef Failatronic het volgende:
[..]
snel leavenmeeste nederlandse guilds zijn 12 jaar oude huntertjes die dag in dag uit om een Zul'farrak boost zeiken. of van die vragen van 'ik ben lvl 30 waar haal ik me mount'
stel faalkezen bij elkaar maarja als hun het leuk vinden, lekker laten gaan. als ik jou was zou ik me gewoon bij een (end-game) raiding guild aansluiten. mensen die wel weten hoe hun class in elkaar zit en vaak zit de humor er onderling goed. af en toe wat bijtende spot tegen wat guildies (op een leuke manier) is na mijn mening de beste combinatie voor een goede guild. bijvoorbeeld in raids met mijn guild geven we altijd de hunters de schuld. geen idee waarom, gewoon over ventrillo roepen dat het een van de huntards was
oh ongezellig zou het vast niet zijn, het is alleen niet mijn idee van een goede guild. van de hollandse guild op mijn realm weet ik dat zij het liever over fishing dailies hebben dan dat ze gaan raiden ofzo. of een guild event! we gaan lekker met ze allen blackwinglair doen! mijn indruk van nederlandse guilds is tot nu toe > niet echt bezig met raiden, meer met roleplaying stuff. opzich niks mis mee maar als ze dan eindelijk naxx 10 gaan, moeten ze wel al repairen voordat ze bij anub'rekhan zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:28 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ja echt, om de 5 minuten 'wie gaat mij boosten in sfk/rfd/brd' en 4 of 5 zijn ook bezig met zoeen vage 'Peggle'-minigame-addon oid. Dan zie je in guild chat '[Peggle] player scored zoveel score op Stormwind/Shattrath'. Ik bedoel, wtf.![]()
Nouja, ik wil eerst tot 80 levelen en een klein beetje gearen totdat ik een endgame guild ga zoeken. Dit is atm op zich niet verkeerd aangezien er mensen van mijn level in zitten, zodat ik daarmee makkelijk instances kan doen. Plus het is er niet algeheel ongezellig.
Ik denk dat ik een server vol met Polen (inclusief alleen Pools in /trade en lfg) erger vind dan een guild vol met Nederlanders.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Blistering het volgende:
Nederlandse WoW spelers.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn zat goeie spelers. Maar het overgrote merendeel is egoïstisch, arrogant en gewoon ronduit slecht.
Van die betwetertjes, die bij alles wel weten hoe het moet. Echt, ronduit irritant.
het overgrote merendeel op mijn realm zijn eerder de 12-14 jarige die geen engels kunnen en dus hulp nodig hebben bij elke quest simpelweg omdat ze te dom zijn om de addon questhelper te downloaden ( wat is dat?! )quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Blistering het volgende:
Nederlandse WoW spelers.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn zat goeie spelers. Maar het overgrote merendeel is egoïstisch, arrogant en gewoon ronduit slecht.
Van die betwetertjes, die bij alles wel weten hoe het moet. Echt, ronduit irritant.
Nah dat valt hier best wel mee. Zitten genoeg high-levels in met alts die wel verstand van zaken hebben. Natuurlijk relativeert zich dat met de guildnaam '<Geile Donders>'.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Failatronic het volgende:
[..]
het overgrote merendeel op mijn realm zijn eerder de 12-14 jarige die geen engels kunnen en dus hulp nodig hebben bij elke quest simpelweg omdat ze te dom zijn om de addon questhelper te downloaden ( wat is dat?! )
Daarom speel ik liever alleen met gasten van 18+ gemiddelde leeftijd in onze guild ligt al rond de 25, hebben er 2 in de guild gehad, continue vragen "can anyone help me? can anyone boost me?" alles vragen ze, niets zoeken ze op, doe je een raidrun gaan ze mee, dropt er een item wat voor chars een zware upgrade is maar voor zo'n kiddy niet 2 str en 2 ap meer dan needen ze er nog op, spelen erg egoistisch, jammer omdat sommige wel degelijk de kwaliteit hebben alleen de leeftijd zit ze niet mee, dus wij nemen ze niet meer mee.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Failatronic het volgende:
[..]
het overgrote merendeel op mijn realm zijn eerder de 12-14 jarige die geen engels kunnen en dus hulp nodig hebben bij elke quest simpelweg omdat ze te dom zijn om de addon questhelper te downloaden ( wat is dat?! )
/slap voor questhelper.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Failatronic het volgende:
[..]
Loken blijft een leuke bossquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef jagga het volgende:
nog 10% en dan 1 lvl en dan ben ook ik eindelijk 80![]()
Gisteren voor het eerst ooit Halls of lightning gedaan (normal) wel gehaald maar meh zeg.
Ik vroeg om info on boss met Loken, de een gaat zitten roepen van: als hij Aoe Charged ren voor je leven, hit hard. Komt een ander met: NEE je moet blijven staan!
Lekker ook op 1 lijn enzo
na een eerste wipe maar gewoon blijven staan, en wanner hij chargde ams gebruiken, en voor de 2e keer icebound fortitude. Werkte uitstekend
Alleen dropte er echt helemaal niets voor mij, maar de ervaring van een nieuwe dungeon was wel leuk
Tank hem in de cirkel voor hem. melee moeten in hem staan terwijl de casters op de rand van de cirkel moeten staan. En als hij zijn aoe spell doet moet de healer zich opmaken voor een behoorlijk grote healquote:Ik vroeg om info on boss met Loken, de een gaat zitten roepen van: als hij Aoe Charged ren voor je leven, hit hard. Komt een ander met: NEE je moet blijven staan!
Tja beide hebben gelijkquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef jagga het volgende:
nog 10% en dan 1 lvl en dan ben ook ik eindelijk 80![]()
Gisteren voor het eerst ooit Halls of lightning gedaan (normal) wel gehaald maar meh zeg.
Ik vroeg om info on boss met Loken, de een gaat zitten roepen van: als hij Aoe Charged ren voor je leven, hit hard. Komt een ander met: NEE je moet blijven staan!
Lekker ook op 1 lijn enzo
na een eerste wipe maar gewoon blijven staan, en wanner hij chargde ams gebruiken, en voor de 2e keer icebound fortitude. Werkte uitstekend
Alleen dropte er echt helemaal niets voor mij, maar de ervaring van een nieuwe dungeon was wel leuk
Je zit dus in een Nederlandse guild, je hebt het ondanks een paar irritante figuren best naar je zin, maar je vertikt het om het een en ander uit te leggen aan degenen die minder ervaring hebben? Die andere knakker die op je reageerde deed wat overdreven, maar jongen toch, doe eens niet zo verzuurd en elitair. Wat is er mis met een avondje wipen met een paar noobs waar je het redelijk mee kunt vinden?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:52 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nah dat valt hier best wel mee. Zitten genoeg high-levels in met alts die wel verstand van zaken hebben. Natuurlijk relativeert zich dat met de guildnaam '<Geile Donders>'.Ze runnen wel eens 10man Naxx en Ulduar, volgens mij, maar niet dat ik daar mee wil raiden.
quote:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef twi het volgende:
[..]
Je zit dus in een Nederlandse guild, je hebt het ondanks een paar irritante figuren best naar je zin, maar je vertikt het om het een en ander uit te leggen aan degenen die minder ervaring hebben? Die andere knakker die op je reageerde deed wat overdreven, maar jongen toch, doe eens niet zo verzuurd en elitair. Wat is er mis met een avondje wipen met een paar noobs waar je het redelijk mee kunt vinden?
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:50 schreef SharQueDo het volgende:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.
Wat zou het guild zonder jou zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:50 schreef SharQueDo het volgende:
Wipen met noobs + uitleg heb ik in het verleden al genoeg gedaan. Qua raiden hoor ik niet in deze guild thuis. Zodra m'n gear en level op peil zijn dan verkas ik waarschijnlijk naar een goeie raiding guild.
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.
Ik geloof best dat ie goed is enzo, maar de 50 dollar..quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Tsja, jammer dan. Dan moet je maar meer tijd in je character steken mbt gear en theorycrafting en niet gaan huilen als je de 2k dps niet haalt op level 80 omdat je gear en spec dikke bagger is.
Ik wil raiden, geen mensen opleiden tot raider.
En Zygor Leveling Guide is wel fijn.Ik gebruik hem zelf ook, zowel Horde als Alliance.
Wie zegt dat ik ervoor betaald heb?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ik geloof best dat ie goed is enzo, maar de 50 dollar..
Meeste die hard raiders zijn ook niet uit te staan, dus dat past wel bij elkaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef twi het volgende:
Gezien je mentaliteit hier betwijfel ik 't. Jammer, het is zo eenvoudig om met 24 andere zichzelf verheerlijkende figuren te jammeren op casual players.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |