bron??quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Hoorde net dat de loremaster achievement word generfed. Van 700 naar 300 quests ofzo. Hoezo "loremaster"?
Idd!quote:
Wtf dat zou wel heel erg lame zijnquote:Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef nikk het volgende:
Hoorde net dat de loremaster achievement word generfed. Van 700 naar 300 quests ofzo. Hoezo "loremaster"?
Heb net de patch notes nog een keer helemaal zitten doorspitten..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf dat zou wel heel erg lame zijn. Bron?!!!
Hmmm ik net ook niet gezien. maar goed grote patch dus redelijke kans dat we er overheen gelezen hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:48 schreef avotar het volgende:
[..]
Heb net de patch notes nog een keer helemaal zitten doorspitten..
Nope.. zit er niet in..
Wat ik wel zag: Ik heb 53 keer de Outland Cooking Dailies gedaan voor m'n 4 recepten voor de Chef titel.. dat gaan er een stuk minder worden..![]()
Fijn dat ik vrijdag op vakantie ga en alleen nog maar moet werken..
Gogo mountsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
15 seals per dag, gogo heirloom chests
A Gnome a day keeps the Witch Doctor away, mon!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gogo mountsgo go gold
go go nog minder tijd om te eten per dag
.
that makes me a sad little gnome...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
A Gnome a day keeps the Witch Doctor away, mon!
Zucht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Ff confirmed linkje: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=87390.0
Dat vind ik nog wel het ergste, moet ik weer die kut 5 man gaan doen om die trinket te krijgen. En de eerste boss is op die afschuwelijke jousting paarden... aaaargh. Net als MgT, maar gelukkig zat daar geen hunter trinket in. Belachelijk vind ik dat, net als die stomme trinket van Razorscale 10 man. Ik ben niet geïnteresseerd in 10 man, waarom stoppen ze een van de beste trinkets van het spel daar inquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef DjNivek het volgende:
Sowieso leuk alts gearen, als alle bazen in de nieuwe 5-man non-heroic al epics gaan droppen (al is de trinket, bij gebrek aan geluk op andere bazen, voor me ook een upgrade)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dropt vanaf morgen tier 7.5 in heroics.
Dat hebben ze vorige week toch gemaakt? Heb er iig geen last meer van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef CocaColaLight het volgende:
Het grotere nadeel aan de patch is wel dat iedereen in eens weer heroics gaat doen.
En aan het begin van de avond begint op Eonar de ellende al met:
additional instances cannot be launched, please try again later
Dus dat gaat "leuk" worden straks.....
quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef Lort het volgende:
Stelletje kansloze WoW nerds!
Get a life, zeg.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:58 schreef Lort het volgende:
Ik ben blij dat door de laatste patches DK nu meer skill vereist om te spelen. Uiteraard heb ik die skill en sta in op een fraaie 2,2k rating. En over die aankomende nerf maak ik me totaal geen zorgen. Mede omdat mijn resto druid ook zo goed is. xD
1. Get Glyph of Holy Lightquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:41 schreef Silmarwen het volgende:
Zo dus, mijn tankadin is dualspecced voor holy. Tips on healing?
Trouwens, heb nu dus een lvl 80 horde en eentje alliance en alliance zuigt zo vergeleken de horde. Ik wil mijn drood transferren naar horde. Kmismijnboompje!
Misschien lvl ik wel een drood op horde. Of een rogue, ik heb altijd al een rogue willen hebben maar nooit verder geleveled dan 10 ofzo. Ach moet toch eerst mijn pally gearen.
En dat is niet leuk omdat?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Faction restriction op pvp realms is opgehevenDus je kan nu horde & alliance aanmaken op 1 pvp realm.
Ja, want elke combo wat jullie niet aankunnen door of lack of skill of rock-paper-scissors-mechanisme moet generfed worden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:29 schreef VatosLoco het volgende:
Gister weer eens wat Arena gedaan met me pala en een resto druid, ging redelijk totdat we continue tegen DK - Holy Pala combo's opliepen, wat zijn die combo's overpowered. Een dk is sowieso al moeilijk dood te krijgen dus je kan voor de healer gaan, het vervelende is met die DK die continue een frostspell op je heeft kom je nooit goed in de buurt om ff burst dps te doen op die pala, ben je er eindelijk komt ie met zijn kut deadgrip, en om het erger te maken continue die kut pets. Het waren ontzettende lange gevechten maar het heeft er nooit naar uitgezien dat wij zouden winnen, pala hoeft niet te drinken voor mana die oom raakt hij ook nooit.
Hoop dat ze dk's snel nerfen.
Ja, alsof je geen trial accountje aan kan maken en daar een level 1 op maken waar je kan /who-en.quote:
Gisteravond een half uur zitten wachten / ouwehoeren om Nexus in the komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:27 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dat hebben ze vorige week toch gemaakt? Heb er iig geen last meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |