Ik denk een combinatie van die twee.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.
Ik had ook het idee dat het onderwerp haar niet helemaal lag, misschien dat ze daardoor niet goed kon doorvragen. En die gesloten vragen waren inderdaad ook erg irritant op een gegeven moment, hopen dat de aflevering met Prem beter wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef Doc het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]
Ik denk een combinatie van die twee.
Het is lastig als de geinterviewden vaak stil vallen omdat ze eerst onderling willen zien wie de vraag nou gaat beantoorden, maar het gehalte van de vragenwas ook zodanig dat je als geinterviewde soms ook alleen maar ja of nee kon zeggen. Het stikte van de gesloten vragen, en als ze een open vraag stelde, dan vulde ze die vervolgens zelf in, zoiets als "wat trok jullie aan in de mode? Waren het de mooie stoffen, de kleuren, het maken van iets nieuws?". Ik bedoel: die eerste vraag is prima, maar dan moet je die niet vervolgens zelf in willen vullen. Het doorvragen was ook heel matig (gebeurd amper).
Zoals gezegd - niet de makkelijkste gasten - maar het interviwe zelf was ook niet sterk. Ik ben benieuwd of het door die gasten kwam of dat ze zo altijd haar vragen stelt. Een aardige reden om volgende keer weer te kijken.
Ja, spot er maar mee!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 12:20 schreef JeanVe het volgende:
Probeer die arme jkdjjsop maar een beetje te sparen. Zijn lieve opa heeft vroeger iets te vaak aan zijn piemeltje gezeten!!
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:23 schreef BertMaalderink het volgende:
Laat het dan ook gewoon aan mannen over.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:13 schreef Doc het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]
Ik denk een combinatie van die twee.
Het is lastig als de geinterviewden vaak stil vallen omdat ze eerst onderling willen zien wie de vraag nou gaat beantoorden, maar het gehalte van de vragenwas ook zodanig dat je als geinterviewde soms ook alleen maar ja of nee kon zeggen. Het stikte van de gesloten vragen, en als ze een open vraag stelde, dan vulde ze die vervolgens zelf in, zoiets als "wat trok jullie aan in de mode? Waren het de mooie stoffen, de kleuren, het maken van iets nieuws?". Ik bedoel: die eerste vraag is prima, maar dan moet je die niet vervolgens zelf in willen vullen. Het doorvragen was ook heel matig (gebeurd amper).
Zoals gezegd - niet de makkelijkste gasten - maar het interviwe zelf was ook niet sterk. Ik ben benieuwd of het door die gasten kwam of dat ze zo altijd haar vragen stelt. Een aardige reden om volgende keer weer te kijken.
Die komt vast nog wel eens (wel een aardige film overigens). Je kan natuurlijk ook voor de herhaling van Zomergasten gaan natuurlijk (die warebn traditioneel altijd op zaterdagmiddag, maar ik heb niet gekeken of dat nog steeds zo is)quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mensen, als ik 'The Butterfly Effect' nog nooit heb gezien, moet ik dan vanavond de gelegenheid niet laten schieten?
Wil ook graag Prem zien natuurlijk
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:16 schreef shmoopy het volgende:
* shmoopy ook. Nemen we Top Gear wel op, toch?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god, ik vind het nu al niets....!
Nog niet eens begonnen!
Die muts verstiert het programma zelf.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind er nu ook al geen flikker meer aan.
Als je dat doet met Prem tegenover je, ben je over anderhalf uur pas aan je eerste fragment toe hoorquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zie je! Ze zit WEER aan dr scriptje te denken! Laaaat het gesprek gaaaan!
Vergeet je voorraad azijn niet te kopen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef raptorix het volgende:
Het linkse feestje is weer van start, moooooooooi kan ik boodschappen doen.
Zorg wel dat je op tijd terug bent voor Hart van Nederlandquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef raptorix het volgende:
Ja! Ze lijkt het vervelend te vinden!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
GVD, Margriet. Wat een doos. Haal haar daar weg en zet daar iemand neer die het wèl leuk vindt.
Behoorlijk ja. Ze zit zich te ergeren. Nou, dan moet je daar niet gaan zitten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja! Ze lijkt het vervelend te vinden!
quote:hier valt niet tussendoor te twitteren. Wij zijn al redelijk kapot! Maar de NOS moet volgens prem opgeheven worden. We wachten af!
Je kunt ze amper met elkaar vergelijken. Fortuyn was een erudiete en eloquente wetenschapper en Geert is een brutale straatvechter.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fortuyn was toch duidelijk een andere man dan Wilders. Iig in het overbrengen van z'n boodschap.
Dat dusquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je kunt ze amper met elkaar vergelijken. Fortuyn was een erudiete en eloquente wetenschapper en Geert is een brutale straatvechter.
Dat Fortuyn wel met moslims wou praten en Wilders dat weigert zegt ook wel genoeg. Fortuyn was meer voor oplossingen.. 'iedereen moet meedoen'. Maar Wilders vindt dat ze gewoon hier niet horen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fortuyn was toch duidelijk een andere man dan Wilders. Iig in het overbrengen van z'n boodschap.
hij brengt het veel beter!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:52 schreef fratsman het volgende:
Moeilijk he mens?Toegeven dat iemand goede argumenten heeft? Fortuyn had gewoon gelijk, en hij wist het beter te brengen dan Wilders.
Zulke fragmenten compenseren heel veel iddquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef Keepvogel het volgende:
Voor dit soort fragmenten kijkt men toch naar Zomergasten? Ongeacht de eventuele vervelende presentatrice.
2 dagen eerder volgens mij.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit interview was een dag voordat ie vermoord werd overigens.
Elaborate?quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Geeft meteen ook aan de beeldvorming achteraf wat door andere fragmenten teveel is beïnvloed.
Deze kant van Pim is amper belicht door de 'grote' programma's.quote:
O, goed gezegd!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Doorgeschoten scherpgebektheid verhindert dat ze goed luistert.
welke Turkse? hoe heet ze? heb op het moment geen TV in de buurt dus kan het niet zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die Turkse best goed
Waarom heb ik haar nooit zien interviewen?
Dit fragment is nauwelijks bekeken en achteraf zelden herhaald.quote:
Hahaquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:20 schreef raptorix het volgende:
Nazmiye Oral heet ze.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef marcusa het volgende:
[..]
welke Turkse? hoe heet ze? heb op het moment geen TV in de buurt dus kan het niet zien.
En met van Dam. In dit interview zie je dat Fortuyn goede argumenten had, en ondanks alles de interviewster in haar waarde liet. Dat zie ik Geert nog niet doen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit fragment is nauwelijks bekeken en achteraf zelden herhaald.
Wat de media daarna steeds maar lieten zien waren scènes als die met Melkert.
Geen idee hoe ze heet. Maar ze was met een interview voor de NMO bezig in 2002. Ze is alleen te emotioneel tijdens die interview.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:58 schreef marcusa het volgende:
[..]
welke Turkse? hoe heet ze? heb op het moment geen TV in de buurt dus kan het niet zien.
Die strenge schooljuf-act mag echt stoppen inderdaad.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Het zijn te veel namen tot nu toe." Boeien! Het zijn teveel onderbrekingen, Margriet! Houd je mond.
Is precies waarom Prem het wilde laten zien.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:59 schreef fratsman het volgende:
In dit interview zie je dat Fortuyn goede argumenten had, en ondanks alles de interviewster in haar waarde liet. Dat zie ik Geert nog niet doen.
Haar ogen zijn mooi.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die Turkse best goed
Waarom heb ik haar nooit zien interviewen?
Zou dat voorhoofd ook steeds verder naar beneden komen zakken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef fratsman het volgende:
Volgens mij is die Margriet niet alleen de opvolgster, maar ook een kloon van Cisca Dresselhuys.
Goed gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch met die lichaamshouding van Margriet? Ze zit erbij alsof ze elk moment op kan staan.
Ik ben het met mijn vrouw hartgrondig oneens!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:06 schreef golfer het volgende:
'Margriet, ik ben het met iedereen om mij heen fundamenteel oneens. "
Zat Johan Derksen nu maar tegenover haar: "Je wil je nu profileren als de geëmancipeerde interviewer, maar je moet niet denken dat ik mijn zinnen niet afmaak omdat je ego daar niet tegen opgewassen is."quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:11 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom mag hij de helft van z'n ingezette verhalen niet afmaken
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef rubbereend het volgende:
verschrikkelijke presentatrice voor zomergasten is die Van der Linden
ik had precies dezelfde gedachtequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef fratsman het volgende:Joop
van Zeijl! Waar is die man gebleven?
Derksen heeft haar al een keer afgemaakt bij de zwoele zomer van AT5.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zat Johan Derksen nu maar tegenover haar: "Je wil je nu profileren als de geëmancipeerde interviewer, maar je moet niet denken dat ik mijn zinnen niet afmaak omdat je ego daar niet tegen opgewassen is."
Staat die aflevering nog op internetquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:15 schreef groenen het volgende:
[..]
Derksen heeft al een keer afgemaakt bij de zwoele zomer van AT5.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joop_van_Zijlquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef fratsman het volgende:
Joop
van Zeijl! Waar is die man gebleven?
quote:Inmiddels werkt hij nog 1 keer per week als presentator voor een nieuwsprogramma bij Omroep Flevoland. Met deze provincie heeft hij extra affiniteit, omdat zijn beide kinderen hier wonen.
Obama.quote:
Ik was toen net 4 of 5... Maar ze hebben dus echt raketten hier in nederland geplaatst?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
KKN, al die handtekeningen en Lubbers die ze door de plee trok.
Not in my backyard, daar ging het om.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik was toen net 4 of 5... Maar ze hebben dus echt raketten hier in nederland geplaatst?
Nee, maar het besluit tot plaatsing van die dingen werd door de regering Lubbers wel gesteund en ondertekend.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:20 schreef fratsman het volgende:
Ik was toen net 4 of 5... Maar ze hebben dus echt raketten hier in nederland geplaatst?
Ik zou ook zo willen kunnen spreken/presenteren. Bewonderenswaardig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben echt verliefd op de spreekkunde van obama. Ik hoop dat ooit, als hij zijn 2 termijnen heeft gedaan, hij besluit mijn vaste voorlezer te worden.
Er moet nu wel een break in het programma komen. Even weg van de politiiek.
Hij moet luisterboeken in gaan spreken, YES HE CANquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben echt verliefd op de spreekkunde van obama. Ik hoop dat ooit, als hij zijn 2 termijnen heeft gedaan, hij besluit mijn vaste voorlezer te worden.
En vooral niet zeiken over namen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef trebremmit het volgende:
Prem is toch wel een boeiende gast met mooie fragmenten! Alleen die van der linden moet hem eens uit laten praten en doen alsof ze geinteresseerd is.
Euuhm ja ok. Als hij dat vanaf mijn nachtkastje kan doen vind ik dat prima.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij moet luisterboeken in gaan spreken, YES HE CAN
Achter de tentoongestelde welsprekendheid van Obama zit ook een team van magistrale speechschrijvers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm cultheld, het maakt niet uit wat hij zegt. Tis hoe hij het zegt. Als hij zo zou speechen met KILL EM ALL op de plek van YES WE CAN! zou ik het ook prachtig vinden
Feit dat je ook op deze manier moet kúnnen spreken. Er kunnen 800 mensen achter je een speech van 230 pagina's schrijven. Als je die niet weet over te brengen, gebeurt er vrij weinig...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Achter de tentoongestelde welsprekendheid van Obama zit ook een team van magistrale speechschrijvers.
Op dat moment had ie nog maar 1 speechwriter, notabene een student.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:28 schreef cultheld het volgende:
Achter de tentoongestelde welsprekendheid van Obama zit ook een team van magistrale speechschrijvers.
O egt? Dagt dattie dat allemaal zelluf deej?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind het altijd lastig om me in dat probleem in te levenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Feit dat je ook op deze manier moet kúnnen spreken. Er kunnen 800 mensen achter je een speech van 230 pagina's schrijven. Als je die niet weet over te brengen, gebeurt er vrij weinig...
Sorry..hij was net al afgestudeerd, de 27-jarige Jon Favreau.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:32 schreef golfer het volgende:
Op dat moment had ie nog maar 1 speechwriter, notabene een student.
Wel een geniale vent, die begon op zijn 23equote:Op zondag 2 augustus 2009 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Op dat moment had ie nog maar 1 speechwriter, notabene een student.
Ja, die carrière hadden ze toen al gepland.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee DSB-mensen naast elkaar. De Grave is weg daar en Linschoten zit er nog.
Moeilijk hè! Iemand laten uitpraten! Wat een irritant mens, zeg!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef rubbereend het volgende:
verschrikkelijke presentatrice voor zomergasten is die Van der Linden
Die indeling toen kon geen toeval zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die carrière hadden ze toen al gepland.
Eensch.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
Prem is als ie een keer mag uitpraten en de tijd krijgt een hele leuke en interessante zomergast.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:58 schreef golfer het volgende:
De recensie over Zomergasten in de Volkskrant van morgen is nu wel duidelijk.
Tja maar er valt niet te discussiëren met iemand die zegt te zijn zo hij is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:59 schreef Euridice het volgende:
Hij prikt wel een aantal hypocrieten door, hup Prem!
Dat zal wel meevallen, ze kennen elkaar zelfs van BNR.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
Ja zit hier ook een partij te genieten van Prem. En Magriet heeft een spuughekel aan hem, ik voorspel dat het nog gaat klappen, verbaal gezien...
Nee, hij zegt over zichzelf dat ie een opportunist is, hij veroordeelt mensen, die zichzelf integer benoemen en vervolgens zich niet zo gedragen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:03 schreef maril het volgende:
[..]
Tja maar er valt niet te discussiëren met iemand die zegt te zijn zo hij is.
Volgens mij ben je dan geen haar beter. Ga lekker naar muziek luisteren.
Tja hij schopt inderdaad tegen iedereen aan, Feitelijk doet deze brulboei het dan ook tegen zichzelf in al zijn bescheidenheid.Ik stoor mij in ieder geval vreselijk aan hem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef Euridice het volgende:
[..]
Nee, hij zegt over zichzelf dat ie een opportunist is, hij veroordeelt mensen, die zichzelf integer benoemen en vervolgens zich niet zo gedragen.
Waarmee meteen bewezen is dat het niet alleen aan Margriet lag, maar wel degelijk ook afhankelijk is van de gast of het een geslaagde uitzending is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef cultheld het volgende:
Wat een verademing t.o.v. vorige week.
Dat is waar, maar Margriet moet nog veel leren. Joost Zwagerman en Joris Luyendijk deden het prima en Bas Heijne was zelfs meesterlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee meteen bewezen is dat het niet alleen aan Margriet lag, maar wel degelijk ook afhankelijk is van de gast of het een geslaagde uitzending is.
Welnee. Die man praat en denkt zo snel dat dat soort dingen erin sluipen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef Gehannes het volgende:
Zei die prem in het begin trouwens niet dat de Beatles Amerikaans waren?
Hij had het over Cola is Amerikaans, The Beatles zijn Amerikaans. Dat is toch wel een grove fout zeg.
de aflevering van Joris Luyendijk met Joep van Lieshout was tenenkrommend slechtquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Margriet moet nog veel leren. Joost Zwagerman en Joris Luyendijk deden het prima en Bas Heijne was zelfs meesterlijk.
Ja, maar hij geeft dan ook geregeld toe dat hij fout zitquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef Gehannes het volgende:
Zei die prem in het begin trouwens niet dat de Beatles Amerikaans waren?
Hij had het over Cola is Amerikaans, The Beatles zijn Amerikaans. Dat is toch wel een grove fout zeg.
Dat doet hij permanent, daarom is hij ook zo lastig aan te pakken. Hij haalt constant de angel uit zijn eigen uitspraken, die desondanks toch altijd de bedoeling hebben om te steken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:25 schreef Thomas B. het volgende:
Leuke aflevering vanavond weer. En niets ten nadele van Prem hoor, maar ben wel blij dat ie eindelijk een keer toegeeft dat het een oppurtunistische draaikont is.
http://twitter.com/pauldeleeuw/quote:Margriet van der Linden is helemaal goed. Hou van sterke vrouwen en Prem praat gewoon door.
quote:prem was misschien wel staatssecretaris geweest onder Pim. Ik heb inmiddels Pechtold gemeld dat ik beschikbaar ben als staatssecretaresse
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dat doet hij permanent, daarom is hij ook zo lastig aan te pakken. Hij haalt constant de angel uit zijn eigen uitspraken, die desondanks toch altijd de bedoeling hebben om te steken.
Dat is waarschijnlijk ook waarom Margriet de hele avond al zeer geconstipeerd zit te kijken.
Mjaaa, dit is ok ondanks Margriet. Zeker niet dankzij Margriet...quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee meteen bewezen is dat het niet alleen aan Margriet lag, maar wel degelijk ook afhankelijk is van de gast of het een geslaagde uitzending is.
Het is poepen of slikkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dat is waarschijnlijk ook waarom Margriet de hele avond al zeer geconstipeerd zit te kijken.
Inderdaad zeg, staat dit symbool voor de Nederpop en de bijbehorende 'taalvirtuositeit'? Wat mij betreft niet.quote:
Het is niet feministisch, dus het is niet interessant.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
Ben ik dan de enige die Margriet een dom humorloos secreet vind!?
Je kunt wel heel chagrijnig erbij gaan zitten met een zure smoel en vooral heel laag praten, nergens om lachen, en overal tegenin gaan en discussies willen kort houden, maar komt gewoon zwaar irritant over.
Het is dat Prem er een leuke avond van probeert te maken, maar bij zulke types loop ik persoonlijk liever gewoon weg.
Sesamstraat is net voorbij. Bedtijd voor je.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Magere_Gein het volgende:
Kan iemand even zeggen als het afgelopen is? dan kan ik weer terugzappen vanaf rtl4. Clousea bedoel ik dan hé niet zomergasten
Lees je dit topic wel?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt wel heel chagrijnig erbij gaan zitten met een zure smoel en vooral heel laag praten, nergens om lachen, en overal tegenin gaan en discussies willen kort houden, maar komt gewoon zwaar irritant over.
Het is dat Prem er een leuke avond van probeert te maken, maar bij zulke types loop ik persoonlijk liever gewoon weg.
please search for a picture of a bunny with pancakes on his head!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Sesamstraat is net voorbij. Bedtijd voor je.
Er moest waarschijnlijk een muziekfragmentje tussen van de VPRO, want anders was het alleen politiek wat de klok sloeg. En omdat Prem eigenlijk helemaal geen muziek wilde laten zien, hebben ze het goedkoopste fragment gekozenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef Keepvogel het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, staat dit symbool voor de Nederpop en de bijbehorende 'taalvirtuositeit'? Wat mij betreft niet.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
Laat me raden, je leest de Opzij nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
En vandaag valt er veel poep te slikkenquote:
De laatste posts gingen er juist over dat men redelijk positief was over die vrouw, en dat vorige week 'niet haar schuld was'.quote:
Dat blad waarin alle mannen op 1 stapel gegooid worden als luie, waardeloze vreemdgangers, en dat tegelijkertijd de vrouwelijke lezers aanspoort om eens lekker vreemd te gaan omdat je als zelfstandige vrouw ook aan jezelf moet denken!?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Laat me raden, je leest de Opzij niet
Geen idee, komt altijd wel vrij slim en verstandig over, maar eerlijk gezegd hoeft dat ook niet eens, want ze lijkt me gewoon een veel betere interviewer. Dat zie ik liever dan een vrouw die faked alsof ze die intellectuele bagage WEL heeft en doodsbang is om door de mand te vallen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:46 schreef cultheld het volgende:
Dione de Graaf lijkt mij te weinig intellectuele bagage hebben voor zo'n programma.
"Wat ging er door je heen?". Thanks, but no thanks.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, komt altijd wel vrij slim en verstandig over, maar eerlijk gezegd hoeft dat ook niet eens, want ze lijkt me gewoon een veel betere interviewer. Dat zie ik liever dan een vrouw die faked alsof ze die intellectuele bagage WEL heeft en doodsbang is om door de mand te vallen.
Ah, je leest het dus wél!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat blad waarin alle mannen op 1 stapel gegooid worden als luie, waardeloze vreemdgangers, en dat tegelijkertijd de vrouwelijke lezers aanspoort om eens lekker vreemd te gaan omdat je als zelfstandige vrouw ook aan jezelf moet denken!?
Of is dat een ander blad!?
Mwah, bij dat interview met Yuri van Gelder was dat achteraf gezien natuurlijk wel een hele goede scherpe vraag....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
"Wat ging er door je heen?". Thanks, but no thanks.
Nee, maar ze is ook beslist (nog?) geen goede zomergastenpresentator.quote:
Nee joh, dat soort sexistische rommel lees ik niet....quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, bij dat interview met Yuri van Gelder was dat achteraf gezien natuurlijk wel een hele goede scherpe vraag....
Moet jij niet is nodig die dione de graaf een keer neuken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De laatste posts gingen er juist over dat men redelijk positief was over die vrouw, en dat vorige week 'niet haar schuld was'.
Nu heb ik het vorige week niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen, maar is me al vaker opgevallen dat deze vrouw meer een 'slimme verstandige geemancipeerde' vrouw SPEELT, dan dat ze dat daadwerkelijk is.
Ze is OF te dom om humor ergens in te zien, OF te onzeker om dat te tonen, dus blijft ze stijf en strak bitchy en serieus kijken.
Zwaar irritant. Ongelooflijk dat ze zo'n vrouw met zulke manieren zo'n programma laten doen.
Vraag volgende keer gewoon lekker Dione de Graaf ofzo. Spontaan, slim, goed met mensen, nieuwsgierig, mooie stem, etc etc.
Dan zet je er Matthijs neer dan is iedereen tevreden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar ze is ook beslist (nog?) geen goede zomergastenpresentator.
Ik denk dat ze wel beter kan krijgen dan mijquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:53 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Moet jij niet is nodig die dione de graaf een keer neuken?
Want?quote:
Zet gewoon die Grijze krullebol er weer neer (Adriaan van Dis ). Die was het best en ging vaak ook diep op de antwoorden in.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zet je er Matthijs neer dan is iedereen tevreden.
Mee eensquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Zet gewoon die Grijze krullebol er weer neer (Adriaan van Dis ). Die was het best en ging vaak ook diep op de antwoorden in.
dan mij idd sry yi long bij deze een pic van dione als goedmakertje....jaja die stond er al ikweet maartoch....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel beter kan krijgen dan mij
mee eens..quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Zet gewoon die Grijze krullebol er weer neer (Adriaan van Dis ). Die was het best en ging vaak ook diep op de antwoorden in.
Nee, alsjeblieft niet zeg. Matthijs is geschikt voor snelle shows als DWDD, niet een langzaam programma als Zomergasten. Graag zie ik Zwagerman weer een keer als presentator.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zet je er Matthijs neer dan is iedereen tevreden.
Precies, Prem ziet het en bewerkt haar. Doet ie goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef jkdjjsop het volgende:
Ik vind dat ze het vanavond best goed doet, maar dan wel vooral omdat Prem d'r een beetje ontdooid heeft.
Zelfspot is hem gelukkig niet vreemd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Jezelf een excuusneger noemen die alleen bij de gratie van zwart geld programma's mag maken, en dan vervolgens nog 7 'excuusnegers' laten zien
Geef mij dan maar een onzekere competente presentratice....ipv deze... [nee dat mag ik niet zeggen laat maar]....quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef birrrd het volgende:
Hoewel Margriet zich niet laat overrompelen door Prem, dat vind ik dan ook weer sterk. Ze komt wel zelfverzekerd over.
Niet in deze context hoorquote:
In het begin keek ze nog erg zuur, maar langzaam begon ze vrolijker te kijken. Dankzij Prem, want als je er een stijve hark neer had gezet was het weer een drama geworden, net als vorige week.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef troje het volgende:
[..]
Precies, Prem ziet het en bewerkt haar. Doet ie goed.
Die dan platgewalst zal worden door Prem. Prem heeft voor een programma als dit een zelfverzekerde interviewer nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:03 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een onzekere competente presentratice....ipv deze... [nee dat mag ik niet zeggen laat maar]....
Eens. Echter zelfverzekerd en verzuurd is geen verplichte combinatie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef birrrd het volgende:
[..]
Die dan platgewalst zal worden door Prem. Prem heeft voor een programma als dit een zelfverzekerde interviewer nodig.
Ach, ze is al wat beter gestemd dan het begin van de avond.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef troje het volgende:
[..]
Eens. Echter zelfverzekerd en verzuurd is geen verplichte combinatie.
Jep. Denk dat Margriet vandaag bij Prem redelijk goed uit de verf komt, een tikje onderkoelt maar wel goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
In het begin keek ze nog erg zuur, maar langzaam begon ze vrolijker te kijken. Dankzij Prem, want als je er een stijve hark neer had gezet was het weer een drama geworden, net als vorige week.
dAT DUSquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef birrrd het volgende:
[..]
Die dan platgewalst zal worden door Prem. Prem heeft voor een programma als dit een zelfverzekerde interviewer nodig.
Nja, sorry hoor, maar 'gaandeweg vrolijker gaan kijken' lijkt me nou niet echt een kwalificatie op basis waarvan iemand Zomergasten zou moeten presenteren.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
In het begin keek ze nog erg zuur, maar langzaam begon ze vrolijker te kijken. Dankzij Prem, want als je er een stijve hark neer had gezet was het weer een drama geworden, net als vorige week.
Ik vind haar niet zo enorm zelfverzekerd overkomenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef troje het volgende:
[..]
Eens. Echter zelfverzekerd en verzuurd is geen verplichte combinatie.
Och, je kunt overal wel over zeiken. Ik heb een prima avond gehad (itt vorige week) en het is nog niet eens afgelopen!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nja, sorry hoor, maar 'gaandeweg vrolijker gaan kijken' lijkt me nou niet echt een kwalificatie op basis waarvan iemand Zomergasten zou moeten presenteren.
Waar zijn de interview(st)ers die de psychologische weeffouten van de zomergast kunnen bloot leggen, of op zijn minst een boeiende dialoog kunnen voeren op basis van datgene dat de gast aandraagt? Prem zit hier zo ongeveer in zijn eentje het werk te doen, en Margriet zit er naar te kijken als een verdwaasde umpire bij een zwemwedstrijd.
Oh ja, dat is natuurlijk ook wel van belang tegenwoordig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:18 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Och, je kunt overal wel over zeiken. Ik heb een prima avond gehad (itt vorige week) en het is nog niet eens afgelopen!
Ze is nu ineens ook een stuk lekkerder dan vorige week, nu ze minder zuur kijkt. In d'r huidige toestand zou ik d'r zeker doen.
Je zou de OP kunnen lezen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Hukkie het volgende:
Wie is volgende week de gast? Is dat al bekend?
Precies, Prem draagt deze uitzending in zn eentje, aan de andere kant, ze stelt zich wel gedienstig op aan de gast en Prem moet ook geen selfkickerinterviewer tegenover zich hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nja, sorry hoor, maar 'gaandeweg vrolijker gaan kijken' lijkt me nou niet echt een kwalificatie op basis waarvan iemand Zomergasten zou moeten presenteren.
Waar zijn de interview(st)ers die de psychologische weeffouten van de zomergast kunnen bloot leggen, of op zijn minst een boeiende dialoog kunnen voeren op basis van datgene dat de gast aandraagt? Prem zit hier zo ongeveer in zijn eentje het werk te doen, en Margriet zit er naar te kijken als een verdwaasde umpire bij een zwemwedstrijd.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me ook erg interessant.quote:Trudy Dehue (Den Bosch 1951) is hoogleraar wetenschapstheorie en wetenschapsgeschiedenis aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ze studeerde af in de psychologie (1983) en de filosofie (1985) en promoveerde in 1990 cum laude met De regels van het vak (Van Gennep 1990). Dehue won onlangs de NWO Eureka Boekenprijs 2009 voor haar boek De depressie-epidemie (Augustus, 2008). In dit boek analyseert ze hoe het mogelijk is dat met name in welvarende landen steeds meer mensen lijden aan depressie. Daarnaast gaat Dehue in op de invloed van de farmaceutische industrie op de samenleving.
Jawel, maar nu moeten we het doen met Margriet, en ze deed het goed vanavond. Uiteraard ook met dank aan Prem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk ook wel van belang tegenwoordig.
Ik heb in ieder geval stukken betere presentatoren gezien bij ZG, maar gelukkig zou je haar wel doen. Dat scheelt.
Trudy Dehue. Kan heel interessant worden, maar ook heel saai. En sowieso een vrouwenonderonsje, dus daar verwacht ik minder van.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef Hukkie het volgende:
Wie Prem ook tegenover zich heeft zitten, Prem maakt er toch een beetje zijn show van.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:21 schreef Euridice het volgende:
[..]
Precies, Prem draagt deze uitzending in zn eentje, aan de andere kant, ze stelt zich wel gedienstig op aan de gast en Prem moet ook geen selfkickerinterviewer tegenover zich hebben.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Als Prem had mogen uitpraten van professor Zuurbekje, dan was de avond 2x zolang maar ook 2x leuker geworden wmb.
Sympathieke man.
Denk dat dat wel interessant gaat worden, ga zeker kijkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Trudy Dehue. Kan heel interessant worden, maar ook heel saai. En sowieso een vrouwenonderonsje, dus daar verwacht ik minder van.
Mja, dat kan nou eenmaal niet, Prem laten uitpraten, dan was de uitzending morgenochtend nog niet afgelopen. Daar moet je ook begrip voor hebben, al brak ze hem vaak wat knullig af.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:20 schreef shmoopy het volgende:
Als Prem had mogen uitpraten van professor Zuurbekje, dan was de avond 2x zolang maar ook 2x leuker geworden wmb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |