Haar ogen zijn mooi.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die Turkse best goed
Waarom heb ik haar nooit zien interviewen?
Zou dat voorhoofd ook steeds verder naar beneden komen zakken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef fratsman het volgende:
Volgens mij is die Margriet niet alleen de opvolgster, maar ook een kloon van Cisca Dresselhuys.
Goed gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch met die lichaamshouding van Margriet? Ze zit erbij alsof ze elk moment op kan staan.
Ik ben het met mijn vrouw hartgrondig oneens!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:06 schreef golfer het volgende:
'Margriet, ik ben het met iedereen om mij heen fundamenteel oneens. "
Zat Johan Derksen nu maar tegenover haar: "Je wil je nu profileren als de geėmancipeerde interviewer, maar je moet niet denken dat ik mijn zinnen niet afmaak omdat je ego daar niet tegen opgewassen is."quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:11 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom mag hij de helft van z'n ingezette verhalen niet afmaken
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef rubbereend het volgende:
verschrikkelijke presentatrice voor zomergasten is die Van der Linden
ik had precies dezelfde gedachtequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef fratsman het volgende:Joop
van Zeijl! Waar is die man gebleven?
Derksen heeft haar al een keer afgemaakt bij de zwoele zomer van AT5.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zat Johan Derksen nu maar tegenover haar: "Je wil je nu profileren als de geėmancipeerde interviewer, maar je moet niet denken dat ik mijn zinnen niet afmaak omdat je ego daar niet tegen opgewassen is."
Staat die aflevering nog op internetquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:15 schreef groenen het volgende:
[..]
Derksen heeft al een keer afgemaakt bij de zwoele zomer van AT5.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joop_van_Zijlquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef fratsman het volgende:
Joop
van Zeijl! Waar is die man gebleven?
quote:Inmiddels werkt hij nog 1 keer per week als presentator voor een nieuwsprogramma bij Omroep Flevoland. Met deze provincie heeft hij extra affiniteit, omdat zijn beide kinderen hier wonen.
Obama.quote:
Ik was toen net 4 of 5... Maar ze hebben dus echt raketten hier in nederland geplaatst?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
KKN, al die handtekeningen en Lubbers die ze door de plee trok.
Not in my backyard, daar ging het om.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik was toen net 4 of 5... Maar ze hebben dus echt raketten hier in nederland geplaatst?
Nee, maar het besluit tot plaatsing van die dingen werd door de regering Lubbers wel gesteund en ondertekend.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:20 schreef fratsman het volgende:
Ik was toen net 4 of 5... Maar ze hebben dus echt raketten hier in nederland geplaatst?
Ik zou ook zo willen kunnen spreken/presenteren. Bewonderenswaardig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben echt verliefd op de spreekkunde van obama. Ik hoop dat ooit, als hij zijn 2 termijnen heeft gedaan, hij besluit mijn vaste voorlezer te worden.
Er moet nu wel een break in het programma komen. Even weg van de politiiek.
Hij moet luisterboeken in gaan spreken, YES HE CANquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben echt verliefd op de spreekkunde van obama. Ik hoop dat ooit, als hij zijn 2 termijnen heeft gedaan, hij besluit mijn vaste voorlezer te worden.
En vooral niet zeiken over namen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef trebremmit het volgende:
Prem is toch wel een boeiende gast met mooie fragmenten! Alleen die van der linden moet hem eens uit laten praten en doen alsof ze geinteresseerd is.
Euuhm ja ok. Als hij dat vanaf mijn nachtkastje kan doen vind ik dat prima.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij moet luisterboeken in gaan spreken, YES HE CAN
Achter de tentoongestelde welsprekendheid van Obama zit ook een team van magistrale speechschrijvers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm cultheld, het maakt niet uit wat hij zegt. Tis hoe hij het zegt. Als hij zo zou speechen met KILL EM ALL op de plek van YES WE CAN! zou ik het ook prachtig vinden
Feit dat je ook op deze manier moet kśnnen spreken. Er kunnen 800 mensen achter je een speech van 230 pagina's schrijven. Als je die niet weet over te brengen, gebeurt er vrij weinig...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Achter de tentoongestelde welsprekendheid van Obama zit ook een team van magistrale speechschrijvers.
Op dat moment had ie nog maar 1 speechwriter, notabene een student.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:28 schreef cultheld het volgende:
Achter de tentoongestelde welsprekendheid van Obama zit ook een team van magistrale speechschrijvers.
O egt? Dagt dattie dat allemaal zelluf deej?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind het altijd lastig om me in dat probleem in te levenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Feit dat je ook op deze manier moet kśnnen spreken. Er kunnen 800 mensen achter je een speech van 230 pagina's schrijven. Als je die niet weet over te brengen, gebeurt er vrij weinig...
Sorry..hij was net al afgestudeerd, de 27-jarige Jon Favreau.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:32 schreef golfer het volgende:
Op dat moment had ie nog maar 1 speechwriter, notabene een student.
Wel een geniale vent, die begon op zijn 23equote:Op zondag 2 augustus 2009 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Op dat moment had ie nog maar 1 speechwriter, notabene een student.
Ja, die carričre hadden ze toen al gepland.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee DSB-mensen naast elkaar. De Grave is weg daar en Linschoten zit er nog.
Moeilijk hč! Iemand laten uitpraten! Wat een irritant mens, zeg!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef rubbereend het volgende:
verschrikkelijke presentatrice voor zomergasten is die Van der Linden
Die indeling toen kon geen toeval zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die carričre hadden ze toen al gepland.
Eensch.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
Prem is als ie een keer mag uitpraten en de tijd krijgt een hele leuke en interessante zomergast.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:58 schreef golfer het volgende:
De recensie over Zomergasten in de Volkskrant van morgen is nu wel duidelijk.
Tja maar er valt niet te discussiėren met iemand die zegt te zijn zo hij is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:59 schreef Euridice het volgende:
Hij prikt wel een aantal hypocrieten door, hup Prem!
Dat zal wel meevallen, ze kennen elkaar zelfs van BNR.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
Ja zit hier ook een partij te genieten van Prem. En Magriet heeft een spuughekel aan hem, ik voorspel dat het nog gaat klappen, verbaal gezien...
Nee, hij zegt over zichzelf dat ie een opportunist is, hij veroordeelt mensen, die zichzelf integer benoemen en vervolgens zich niet zo gedragen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:03 schreef maril het volgende:
[..]
Tja maar er valt niet te discussiėren met iemand die zegt te zijn zo hij is.
Volgens mij ben je dan geen haar beter. Ga lekker naar muziek luisteren.
Tja hij schopt inderdaad tegen iedereen aan, Feitelijk doet deze brulboei het dan ook tegen zichzelf in al zijn bescheidenheid.Ik stoor mij in ieder geval vreselijk aan hem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef Euridice het volgende:
[..]
Nee, hij zegt over zichzelf dat ie een opportunist is, hij veroordeelt mensen, die zichzelf integer benoemen en vervolgens zich niet zo gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |