Sorry..hij was net al afgestudeerd, de 27-jarige Jon Favreau.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:32 schreef golfer het volgende:
Op dat moment had ie nog maar 1 speechwriter, notabene een student.
Wel een geniale vent, die begon op zijn 23equote:Op zondag 2 augustus 2009 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Op dat moment had ie nog maar 1 speechwriter, notabene een student.
Ja, die carrière hadden ze toen al gepland.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Twee DSB-mensen naast elkaar. De Grave is weg daar en Linschoten zit er nog.
Moeilijk hè! Iemand laten uitpraten! Wat een irritant mens, zeg!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef rubbereend het volgende:
verschrikkelijke presentatrice voor zomergasten is die Van der Linden
Die indeling toen kon geen toeval zijnquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die carrière hadden ze toen al gepland.
Eensch.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:53 schreef golfer het volgende:
Prem is als ie een keer mag uitpraten en de tijd krijgt een hele leuke en interessante zomergast.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:58 schreef golfer het volgende:
De recensie over Zomergasten in de Volkskrant van morgen is nu wel duidelijk.
Tja maar er valt niet te discussiëren met iemand die zegt te zijn zo hij is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:59 schreef Euridice het volgende:
Hij prikt wel een aantal hypocrieten door, hup Prem!
Dat zal wel meevallen, ze kennen elkaar zelfs van BNR.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
Ja zit hier ook een partij te genieten van Prem. En Magriet heeft een spuughekel aan hem, ik voorspel dat het nog gaat klappen, verbaal gezien...
Nee, hij zegt over zichzelf dat ie een opportunist is, hij veroordeelt mensen, die zichzelf integer benoemen en vervolgens zich niet zo gedragen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:03 schreef maril het volgende:
[..]
Tja maar er valt niet te discussiëren met iemand die zegt te zijn zo hij is.
Volgens mij ben je dan geen haar beter. Ga lekker naar muziek luisteren.
Tja hij schopt inderdaad tegen iedereen aan, Feitelijk doet deze brulboei het dan ook tegen zichzelf in al zijn bescheidenheid.Ik stoor mij in ieder geval vreselijk aan hem.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:06 schreef Euridice het volgende:
[..]
Nee, hij zegt over zichzelf dat ie een opportunist is, hij veroordeelt mensen, die zichzelf integer benoemen en vervolgens zich niet zo gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |