Haar ogen zijn mooi.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:54 schreef BluesRebel het volgende:
Ik vind die Turkse best goed
Waarom heb ik haar nooit zien interviewen?
Zou dat voorhoofd ook steeds verder naar beneden komen zakken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef fratsman het volgende:
Volgens mij is die Margriet niet alleen de opvolgster, maar ook een kloon van Cisca Dresselhuys.
Goed gezienquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:05 schreef Bluezz het volgende:
Wat is dat toch met die lichaamshouding van Margriet? Ze zit erbij alsof ze elk moment op kan staan.
Ik ben het met mijn vrouw hartgrondig oneens!!!quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:06 schreef golfer het volgende:
'Margriet, ik ben het met iedereen om mij heen fundamenteel oneens. "
Zat Johan Derksen nu maar tegenover haar: "Je wil je nu profileren als de geėmancipeerde interviewer, maar je moet niet denken dat ik mijn zinnen niet afmaak omdat je ego daar niet tegen opgewassen is."quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:11 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom mag hij de helft van z'n ingezette verhalen niet afmaken
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef rubbereend het volgende:
verschrikkelijke presentatrice voor zomergasten is die Van der Linden
ik had precies dezelfde gedachtequote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef fratsman het volgende:Joop
van Zeijl! Waar is die man gebleven?
Derksen heeft haar al een keer afgemaakt bij de zwoele zomer van AT5.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zat Johan Derksen nu maar tegenover haar: "Je wil je nu profileren als de geėmancipeerde interviewer, maar je moet niet denken dat ik mijn zinnen niet afmaak omdat je ego daar niet tegen opgewassen is."
Staat die aflevering nog op internetquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:15 schreef groenen het volgende:
[..]
Derksen heeft al een keer afgemaakt bij de zwoele zomer van AT5.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joop_van_Zijlquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:13 schreef fratsman het volgende:
Joop
van Zeijl! Waar is die man gebleven?
quote:Inmiddels werkt hij nog 1 keer per week als presentator voor een nieuwsprogramma bij Omroep Flevoland. Met deze provincie heeft hij extra affiniteit, omdat zijn beide kinderen hier wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |