Obama.quote:
Ik was toen net 4 of 5... Maar ze hebben dus echt raketten hier in nederland geplaatst?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:18 schreef golfer het volgende:
KKN, al die handtekeningen en Lubbers die ze door de plee trok.
Not in my backyard, daar ging het om.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:20 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik was toen net 4 of 5... Maar ze hebben dus echt raketten hier in nederland geplaatst?
Nee, maar het besluit tot plaatsing van die dingen werd door de regering Lubbers wel gesteund en ondertekend.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:20 schreef fratsman het volgende:
Ik was toen net 4 of 5... Maar ze hebben dus echt raketten hier in nederland geplaatst?
Ik zou ook zo willen kunnen spreken/presenteren. Bewonderenswaardig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben echt verliefd op de spreekkunde van obama. Ik hoop dat ooit, als hij zijn 2 termijnen heeft gedaan, hij besluit mijn vaste voorlezer te worden.
Er moet nu wel een break in het programma komen. Even weg van de politiiek.
Hij moet luisterboeken in gaan spreken, YES HE CANquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben echt verliefd op de spreekkunde van obama. Ik hoop dat ooit, als hij zijn 2 termijnen heeft gedaan, hij besluit mijn vaste voorlezer te worden.
En vooral niet zeiken over namen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef trebremmit het volgende:
Prem is toch wel een boeiende gast met mooie fragmenten! Alleen die van der linden moet hem eens uit laten praten en doen alsof ze geinteresseerd is.
Euuhm ja ok. Als hij dat vanaf mijn nachtkastje kan doen vind ik dat prima.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij moet luisterboeken in gaan spreken, YES HE CAN
Achter de tentoongestelde welsprekendheid van Obama zit ook een team van magistrale speechschrijvers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmm cultheld, het maakt niet uit wat hij zegt. Tis hoe hij het zegt. Als hij zo zou speechen met KILL EM ALL op de plek van YES WE CAN! zou ik het ook prachtig vinden
Feit dat je ook op deze manier moet kúnnen spreken. Er kunnen 800 mensen achter je een speech van 230 pagina's schrijven. Als je die niet weet over te brengen, gebeurt er vrij weinig...quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Achter de tentoongestelde welsprekendheid van Obama zit ook een team van magistrale speechschrijvers.
Op dat moment had ie nog maar 1 speechwriter, notabene een student.quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:28 schreef cultheld het volgende:
Achter de tentoongestelde welsprekendheid van Obama zit ook een team van magistrale speechschrijvers.
O egt? Dagt dattie dat allemaal zelluf deej?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind het altijd lastig om me in dat probleem in te levenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Feit dat je ook op deze manier moet kúnnen spreken. Er kunnen 800 mensen achter je een speech van 230 pagina's schrijven. Als je die niet weet over te brengen, gebeurt er vrij weinig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |