Dan zet je er Matthijs neer dan is iedereen tevreden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar ze is ook beslist (nog?) geen goede zomergastenpresentator.
Ik denk dat ze wel beter kan krijgen dan mijquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:53 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Moet jij niet is nodig die dione de graaf een keer neuken?
Want?quote:
Zet gewoon die Grijze krullebol er weer neer (Adriaan van Dis ). Die was het best en ging vaak ook diep op de antwoorden in.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zet je er Matthijs neer dan is iedereen tevreden.
Mee eensquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Zet gewoon die Grijze krullebol er weer neer (Adriaan van Dis ). Die was het best en ging vaak ook diep op de antwoorden in.
dan mij idd sry yi long bij deze een pic van dione als goedmakertje....jaja die stond er al ikweet maartoch....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel beter kan krijgen dan mij
mee eens..quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:56 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Zet gewoon die Grijze krullebol er weer neer (Adriaan van Dis ). Die was het best en ging vaak ook diep op de antwoorden in.
Nee, alsjeblieft niet zeg. Matthijs is geschikt voor snelle shows als DWDD, niet een langzaam programma als Zomergasten. Graag zie ik Zwagerman weer een keer als presentator.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
Dan zet je er Matthijs neer dan is iedereen tevreden.
Precies, Prem ziet het en bewerkt haar. Doet ie goed.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef jkdjjsop het volgende:
Ik vind dat ze het vanavond best goed doet, maar dan wel vooral omdat Prem d'r een beetje ontdooid heeft.
Zelfspot is hem gelukkig niet vreemd.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Jezelf een excuusneger noemen die alleen bij de gratie van zwart geld programma's mag maken, en dan vervolgens nog 7 'excuusnegers' laten zien
Geef mij dan maar een onzekere competente presentratice....ipv deze... [nee dat mag ik niet zeggen laat maar]....quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:00 schreef birrrd het volgende:
Hoewel Margriet zich niet laat overrompelen door Prem, dat vind ik dan ook weer sterk. Ze komt wel zelfverzekerd over.
Niet in deze context hoorquote:
In het begin keek ze nog erg zuur, maar langzaam begon ze vrolijker te kijken. Dankzij Prem, want als je er een stijve hark neer had gezet was het weer een drama geworden, net als vorige week.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef troje het volgende:
[..]
Precies, Prem ziet het en bewerkt haar. Doet ie goed.
Die dan platgewalst zal worden door Prem. Prem heeft voor een programma als dit een zelfverzekerde interviewer nodig.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:03 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een onzekere competente presentratice....ipv deze... [nee dat mag ik niet zeggen laat maar]....
Eens. Echter zelfverzekerd en verzuurd is geen verplichte combinatie.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef birrrd het volgende:
[..]
Die dan platgewalst zal worden door Prem. Prem heeft voor een programma als dit een zelfverzekerde interviewer nodig.
Ach, ze is al wat beter gestemd dan het begin van de avond.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:07 schreef troje het volgende:
[..]
Eens. Echter zelfverzekerd en verzuurd is geen verplichte combinatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |