Waarmee meteen bewezen is dat het niet alleen aan Margriet lag, maar wel degelijk ook afhankelijk is van de gast of het een geslaagde uitzending is.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:15 schreef cultheld het volgende:
Wat een verademing t.o.v. vorige week.
Dat is waar, maar Margriet moet nog veel leren. Joost Zwagerman en Joris Luyendijk deden het prima en Bas Heijne was zelfs meesterlijk.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee meteen bewezen is dat het niet alleen aan Margriet lag, maar wel degelijk ook afhankelijk is van de gast of het een geslaagde uitzending is.
Welnee. Die man praat en denkt zo snel dat dat soort dingen erin sluipen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef Gehannes het volgende:
Zei die prem in het begin trouwens niet dat de Beatles Amerikaans waren?
Hij had het over Cola is Amerikaans, The Beatles zijn Amerikaans. Dat is toch wel een grove fout zeg.
de aflevering van Joris Luyendijk met Joep van Lieshout was tenenkrommend slechtquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is waar, maar Margriet moet nog veel leren. Joost Zwagerman en Joris Luyendijk deden het prima en Bas Heijne was zelfs meesterlijk.
Ja, maar hij geeft dan ook geregeld toe dat hij fout zitquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:20 schreef Gehannes het volgende:
Zei die prem in het begin trouwens niet dat de Beatles Amerikaans waren?
Hij had het over Cola is Amerikaans, The Beatles zijn Amerikaans. Dat is toch wel een grove fout zeg.
Dat doet hij permanent, daarom is hij ook zo lastig aan te pakken. Hij haalt constant de angel uit zijn eigen uitspraken, die desondanks toch altijd de bedoeling hebben om te steken.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:25 schreef Thomas B. het volgende:
Leuke aflevering vanavond weer. En niets ten nadele van Prem hoor, maar ben wel blij dat ie eindelijk een keer toegeeft dat het een oppurtunistische draaikont is.
http://twitter.com/pauldeleeuw/quote:Margriet van der Linden is helemaal goed. Hou van sterke vrouwen en Prem praat gewoon door.
quote:prem was misschien wel staatssecretaris geweest onder Pim. Ik heb inmiddels Pechtold gemeld dat ik beschikbaar ben als staatssecretaresse
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Dat doet hij permanent, daarom is hij ook zo lastig aan te pakken. Hij haalt constant de angel uit zijn eigen uitspraken, die desondanks toch altijd de bedoeling hebben om te steken.
Dat is waarschijnlijk ook waarom Margriet de hele avond al zeer geconstipeerd zit te kijken.
Mjaaa, dit is ok ondanks Margriet. Zeker niet dankzij Margriet...quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarmee meteen bewezen is dat het niet alleen aan Margriet lag, maar wel degelijk ook afhankelijk is van de gast of het een geslaagde uitzending is.
Het is poepen of slikkenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Dat is waarschijnlijk ook waarom Margriet de hele avond al zeer geconstipeerd zit te kijken.
Inderdaad zeg, staat dit symbool voor de Nederpop en de bijbehorende 'taalvirtuositeit'? Wat mij betreft niet.quote:
Het is niet feministisch, dus het is niet interessant.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
Ben ik dan de enige die Margriet een dom humorloos secreet vind!?
Je kunt wel heel chagrijnig erbij gaan zitten met een zure smoel en vooral heel laag praten, nergens om lachen, en overal tegenin gaan en discussies willen kort houden, maar komt gewoon zwaar irritant over.
Het is dat Prem er een leuke avond van probeert te maken, maar bij zulke types loop ik persoonlijk liever gewoon weg.
Sesamstraat is net voorbij. Bedtijd voor je.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Magere_Gein het volgende:
Kan iemand even zeggen als het afgelopen is? dan kan ik weer terugzappen vanaf rtl4. Clousea bedoel ik dan hé niet zomergasten
Lees je dit topic wel?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt wel heel chagrijnig erbij gaan zitten met een zure smoel en vooral heel laag praten, nergens om lachen, en overal tegenin gaan en discussies willen kort houden, maar komt gewoon zwaar irritant over.
Het is dat Prem er een leuke avond van probeert te maken, maar bij zulke types loop ik persoonlijk liever gewoon weg.
please search for a picture of a bunny with pancakes on his head!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Sesamstraat is net voorbij. Bedtijd voor je.
Er moest waarschijnlijk een muziekfragmentje tussen van de VPRO, want anders was het alleen politiek wat de klok sloeg. En omdat Prem eigenlijk helemaal geen muziek wilde laten zien, hebben ze het goedkoopste fragment gekozenquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:38 schreef Keepvogel het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, staat dit symbool voor de Nederpop en de bijbehorende 'taalvirtuositeit'? Wat mij betreft niet.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
Laat me raden, je leest de Opzij nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 22:37 schreef Yi-Long het volgende:
En vandaag valt er veel poep te slikkenquote:
De laatste posts gingen er juist over dat men redelijk positief was over die vrouw, en dat vorige week 'niet haar schuld was'.quote:
Dat blad waarin alle mannen op 1 stapel gegooid worden als luie, waardeloze vreemdgangers, en dat tegelijkertijd de vrouwelijke lezers aanspoort om eens lekker vreemd te gaan omdat je als zelfstandige vrouw ook aan jezelf moet denken!?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Laat me raden, je leest de Opzij niet
Geen idee, komt altijd wel vrij slim en verstandig over, maar eerlijk gezegd hoeft dat ook niet eens, want ze lijkt me gewoon een veel betere interviewer. Dat zie ik liever dan een vrouw die faked alsof ze die intellectuele bagage WEL heeft en doodsbang is om door de mand te vallen.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:46 schreef cultheld het volgende:
Dione de Graaf lijkt mij te weinig intellectuele bagage hebben voor zo'n programma.
"Wat ging er door je heen?". Thanks, but no thanks.quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Geen idee, komt altijd wel vrij slim en verstandig over, maar eerlijk gezegd hoeft dat ook niet eens, want ze lijkt me gewoon een veel betere interviewer. Dat zie ik liever dan een vrouw die faked alsof ze die intellectuele bagage WEL heeft en doodsbang is om door de mand te vallen.
Ah, je leest het dus wél!quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat blad waarin alle mannen op 1 stapel gegooid worden als luie, waardeloze vreemdgangers, en dat tegelijkertijd de vrouwelijke lezers aanspoort om eens lekker vreemd te gaan omdat je als zelfstandige vrouw ook aan jezelf moet denken!?
Of is dat een ander blad!?
Mwah, bij dat interview met Yuri van Gelder was dat achteraf gezien natuurlijk wel een hele goede scherpe vraag....quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
"Wat ging er door je heen?". Thanks, but no thanks.
Nee, maar ze is ook beslist (nog?) geen goede zomergastenpresentator.quote:
Nee joh, dat soort sexistische rommel lees ik niet....quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, bij dat interview met Yuri van Gelder was dat achteraf gezien natuurlijk wel een hele goede scherpe vraag....
Moet jij niet is nodig die dione de graaf een keer neuken?quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De laatste posts gingen er juist over dat men redelijk positief was over die vrouw, en dat vorige week 'niet haar schuld was'.
Nu heb ik het vorige week niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen, maar is me al vaker opgevallen dat deze vrouw meer een 'slimme verstandige geemancipeerde' vrouw SPEELT, dan dat ze dat daadwerkelijk is.
Ze is OF te dom om humor ergens in te zien, OF te onzeker om dat te tonen, dus blijft ze stijf en strak bitchy en serieus kijken.
Zwaar irritant. Ongelooflijk dat ze zo'n vrouw met zulke manieren zo'n programma laten doen.
Vraag volgende keer gewoon lekker Dione de Graaf ofzo. Spontaan, slim, goed met mensen, nieuwsgierig, mooie stem, etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |